Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 10 από 10

Θέμα: Service αναρτηση μπροστα cbr 600 f4i 2006 - αποριες για ανταλλακτικα

  1. #1
    φανατικα ANTIFAνατικος! Το avatar του/της giannis21
    Εγγραφή
    24/10/2009
    Μηνύματα
    716

    Service αναρτηση μπροστα cbr 600 f4i 2006 - αποριες για ανταλλακτικα

    Καλησπερα, θελω να κανω ενα σερβις στο μπροστινο του cbr και εχουν προκυψει καποιες αποριες σχετικα με τα αναλωσιμα

    1. σετ τσιμουχες: ποια διασταση ταιριαζει στο δικο μου; 43-54-11 ή 41-54-11 μου τα βγαζει και τα δυο ως συμβατα σε διαφορα site που ψαχνω
    2. λαδακι..: εχετε να προτεινετε καποιο; Θα παω λογικα σε 10w που ειναι η αντιστοιχια σε αυτο που προτεινει η honda(pro honda sus oil ss8)
    3. ρουλεμαν τροχου: δεν παρατήρησα κατι, λετε να τα αλλαξω προληπτικά;

    (ευπροσ)δεκτη οποιαδήποτε συμβουλη/παρατηρηση πριν ξεκινησω με τις εργασιες

    θενξ!
    Καμία ιδέα δεν ευθύνεται για τους μαλάκες που την ενστερνίζονται..-Κωστάκης Ανάν-

    http://www.tokoulouri.com/

  2. #2
    φανατικα ANTIFAνατικος! Το avatar του/της giannis21
    Εγγραφή
    24/10/2009
    Μηνύματα
    716
    https://gmotoshop.gr/kit-episkefis-m...ls,178726.html
    https://gmotoshop.gr/set-steghanopii...x11,88862.html
    https://gmotoshop.gr/ruleman-mprosti...des,13429.html

    εδω καποια απο τα ανταλλακτικα που βρισκω ενδεικτικα με τις τιμες
    Καμία ιδέα δεν ευθύνεται για τους μαλάκες που την ενστερνίζονται..-Κωστάκης Ανάν-

    http://www.tokoulouri.com/

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.011
    2006; Είναι με ρυθμίσεις το μπροστινό σου;

    43 είναι η διάμετρος στα καλάμια
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  4. #4
    φανατικα ANTIFAνατικος! Το avatar του/της giannis21
    Εγγραφή
    24/10/2009
    Μηνύματα
    716
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    2006; Είναι με ρυθμίσεις το μπροστινό σου;

    43 είναι η διάμετρος στα καλάμια
    Χωρίς ρυθμίσεις είναι.
    Ευχαριστώ!
    Καμία ιδέα δεν ευθύνεται για τους μαλάκες που την ενστερνίζονται..-Κωστάκης Ανάν-

    http://www.tokoulouri.com/

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.011
    Aν είναι χωρίς ρυθμίσεις, δλδ το τελευταίας χρονιάς F πριν καταργηθεί το μοντέλο, τότε το 10W fork oil ειναι αυτο που προτείνει ο κατασκευαστής.

    ΟΜΩΣ.

    Φίλος που γράφει και εδώ μέσα, και έμπαινε και πίστα με το ιδιας χρονιάς CBR600F με το δικό σου, θεωρεί ότι το χωρίς ρυθμίσεις πηρούνι είναι πολύ μαλακό για γρήγορη οδήγηση, και ότι βάζοντας 15W, είδε μεγάλη βελτίωση, στην ακρίβεια λειτουργίας του πηρουνιού.

    Αν λοιπόν το κυνηγάς, μπαίνεις πίστα κ.ο.κ. τότε σκέψου και το ενδεχόμενο να βάλεις 15W για λίγο πιο σφιχτή λειτουργία.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  6. #6
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Καλό θα είναι να αλλάξεις και τα 4 bushing τα Νο-7 και Νο-8 που φαίνωνται στην παρακάτω φώτο μιας και είναι 18 χρονών... γιατί δημιουργούν μικρούς τζόγους οταν είναι φθαρμέρνα.
    Βέβαια δημιουργούνται τόσο σιγά που δεν το καταλαβαίνεις και νομίζεις πως είναι το φυσιολογικό του. Επίσης μαλακώνει και η ανάρτηση πολύ.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	frontfork.jpg 
Προβολές:	98 
Μέγεθος:	43,7 KB 
ID:	456564


    Reference No: 7
    Part Number: 51414-MAZ-003
    Εξάρτημα: BUSH, GUIDE
    Απαιτούμενα τεμάχια: 2


    Reference No: 8
    Part Number: 51415-MBW-E11
    Εξάρτημα: BUSH, SLIDER
    Απαιτούμενα τεμάχια: 2

    Η Χόνδα τα δίνει ένα 80άρι και τα τέσερα, μπορείς όμως να βρείς με τα μισά χρήματα και ποιοτικά.
    Ααααψού!

  7. #7
    φανατικα ANTIFAνατικος! Το avatar του/της giannis21
    Εγγραφή
    24/10/2009
    Μηνύματα
    716
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Coyote.V Προβολή μηνύματος
    Καλό θα είναι να αλλάξεις και τα 4 bushing τα Νο-7 και Νο-8 που φαίνωνται στην παρακάτω φώτο μιας και είναι 18 χρονών... γιατί δημιουργούν μικρούς τζόγους οταν είναι φθαρμέρνα.
    Βέβαια δημιουργούνται τόσο σιγά που δεν το καταλαβαίνεις και νομίζεις πως είναι το φυσιολογικό του. Επίσης μαλακώνει και η ανάρτηση πολύ.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	frontfork.jpg 
Προβολές:	98 
Μέγεθος:	43,7 KB 
ID:	456564


    Reference No: 7
    Part Number: 51414-MAZ-003
    Εξάρτημα: BUSH, GUIDE
    Απαιτούμενα τεμάχια: 2


    Reference No: 8
    Part Number: 51415-MBW-E11
    Εξάρτημα: BUSH, SLIDER
    Απαιτούμενα τεμάχια: 2

    Η Χόνδα τα δίνει ένα 80άρι και τα τέσερα, μπορείς όμως να βρείς με τα μισά χρήματα και ποιοτικά.
    Στο δεύτερο μνμ που παραθέτω τα λινό για τα ανταλλακτικά, τα έχω και αυτά μέσα!και είναι όντως τα μισά χρήματα από τη χονδα!
    Καμία ιδέα δεν ευθύνεται για τους μαλάκες που την ενστερνίζονται..-Κωστάκης Ανάν-

    http://www.tokoulouri.com/

  8. #8
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από giannis21 Προβολή μηνύματος
    Στο δεύτερο μνμ που παραθέτω τα λινό για τα ανταλλακτικά, τα έχω και αυτά μέσα!και είναι όντως τα μισά χρήματα από τη χονδα!
    Δεν πάτησα καθόλου τα λινκ νόμισα πως είναι τα τρία πρώτα που ανέφερες στο πρώτο ποστ. Η All balls πουλάει πολύ στις ΗΠΑ, ειδικά σε εντούρο και καθαρόαιμα που έχουν μεγάλες καταπονήσεις, αν δεν ήταν ποιοτικά δεν θα πούλαγε.
    Ααααψού!

  9. #9
    φανατικα ANTIFAνατικος! Το avatar του/της giannis21
    Εγγραφή
    24/10/2009
    Μηνύματα
    716
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Aν είναι χωρίς ρυθμίσεις, δλδ το τελευταίας χρονιάς F πριν καταργηθεί το μοντέλο, τότε το 10W fork oil ειναι αυτο που προτείνει ο κατασκευαστής.

    ΟΜΩΣ.

    Φίλος που γράφει και εδώ μέσα, και έμπαινε και πίστα με το ιδιας χρονιάς CBR600F με το δικό σου, θεωρεί ότι το χωρίς ρυθμίσεις πηρούνι είναι πολύ μαλακό για γρήγορη οδήγηση, και ότι βάζοντας 15W, είδε μεγάλη βελτίωση, στην ακρίβεια λειτουργίας του πηρουνιού.

    Αν λοιπόν το κυνηγάς, μπαίνεις πίστα κ.ο.κ. τότε σκέψου και το ενδεχόμενο να βάλεις 15W για λίγο πιο σφιχτή λειτουργία.
    Σχετικά με αυτό που λες, γενικά η χρήση της μοτό είναι βόλτες και μικρές εκδρομές. Οκ, μου αρέσει το στροφιλικι αλλά δε νομίζω ότι το κυνηγάω πολύ.
    Φοβάμαι να πάω σε πιο "σφιχτή" ρύθμιση γιατί χωρίς abs, με σωληνάκια υψηλής και με τους ελληνικούς δημόσιους δρόμους θα έχουμε αλλά..
    Πίστα, αν τύχει να πάω θα είναι σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς
    Καμία ιδέα δεν ευθύνεται για τους μαλάκες που την ενστερνίζονται..-Κωστάκης Ανάν-

    http://www.tokoulouri.com/

  10. #10
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από giannis21 Προβολή μηνύματος
    Σχετικά με αυτό που λες, γενικά η χρήση της μοτό είναι βόλτες και μικρές εκδρομές. Οκ, μου αρέσει το στροφιλικι αλλά δε νομίζω ότι το κυνηγάω πολύ.
    Φοβάμαι να πάω σε πιο "σφιχτή" ρύθμιση γιατί χωρίς abs, με σωληνάκια υψηλής και με τους ελληνικούς δημόσιους δρόμους θα έχουμε αλλά..
    Πίστα, αν τύχει να πάω θα είναι σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς
    Και πολύ καλά κάνεις... έτσι ακριβώς κατέστρεψα ένα Ζ750 S, όταν ήμουν στην ηλικία σου. Το πέταξα, με πόνεσε πολύ, ευτυχώς δεν χτύπησα, ούτε γρατζουνιά λόγω εξοπλισμού.

    Τον νου μας όλοι!
    Ααααψού!

Παρόμοια θέματα

  1. διαφορές CBR 600F - CBR 600 F sport - CBR 600 F4i ?
    από toyota στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2015, 10:00
  2. Imobilizer CBR 600 F4iS
    από nastro_azzuro στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 26/05/2004, 20:06

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF