Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 30

Θέμα: Royal Enfield Guerrilla 450 (2024)

  1. #1
    μπου Το avatar του/της giorgosb
    Moderator
    Εγγραφή
    06/01/2014
    Μηνύματα
    1.421

    Royal Enfield Guerrilla 450 (2024)

    Royal Enfield Guerrilla 450

    - Βασισμένο στην πλατφόρμα του Himalayan 450, με τον ίδιο -νέο- κινητήρα του ενός κυλίνδρου και των 452 κ.εκ. που αποδίδει περί τους 40 ίππους
    - Αναρτήσεις 140mm μπρος και 150mm πίσω
    - Μονός δίσκος 310mm μπροστά και ένας στα 270mm πίσω
    - TFT οθόνη 4’’
    - Συνδεσιμότητα με το κινητό

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	d2389d1f3c9399376cad5346e27b03c0_XL.jpg 
Προβολές:	386 
Μέγεθος:	87,6 KB 
ID:	454529

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	guer450a.jpg 
Προβολές:	388 
Μέγεθος:	106,2 KB 
ID:	454530

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	guer450c.jpg 
Προβολές:	385 
Μέγεθος:	92,3 KB 
ID:	454531
    Πικρή μπύρα, γλυκιά ζωή..

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ratamahatta
    Εγγραφή
    26/04/2015
    Μηνύματα
    985
    Ομορφουλικο είναι,λογικά θα έχει και ανταγωνιστική τιμή
    Του ποζερα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ

  3. #3
    μπου Το avatar του/της giorgosb
    Moderator
    Εγγραφή
    06/01/2014
    Μηνύματα
    1.421
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ratamahatta Προβολή μηνύματος
    Ομορφουλικο είναι,λογικά θα έχει και ανταγωνιστική τιμή
    Ναι, αναμένεται φθηνότερο από τα 5.890€ ευρώ του Himalayan.
    Πικρή μπύρα, γλυκιά ζωή..

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/01/2020
    Μηνύματα
    930
    Τρένο πάει η ΡΕ,θα μαζέψουν όλο το χρήμα οι Ινδιάνοι.

  5. #5
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/11/2022
    Μηνύματα
    487
    Σε κάθε νέα τους κυκλοφορία βελτιώνουν θεαματικά και κάποια θέματα ποιότητας βαφής και συναρμογής.

    Σε θέματα λειτουργίας δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα, λόγω της απλής υλοποίησης τους.

    Πάντως για commuting σε μια μεγάλη πόλη και μια πιο χαλαρή κοντινή έξοδο φαντάζουν εξαιρετικά, με φθηνό κόστος κτήσης, συντήρησης και λειτουργίας.

    Προσωπικά προτιμώ κάτι τέτοιο περισσότερο από ένα σκούτερ (τουλάχιστον στην παρούσα φάση που είμαι)
    Τέλος βρίσκω το guerilla άμεσο ανταγωνιστή των προσφάτως κυκλοφορούντων μοντέλων της triumph.

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    To μαυρο ειναι κουκλα. Πολυ ομορφο το σουλουπι του ντεποζιτου. Το καβαλουσα ανετα.

  7. #7
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    652
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.536
    πολυ πρωτοτυπη μοτυσυκλετα, δεν μοιαζει καθολου με τις 478 ιδιες που βγηκαν τα τελευταια 5 χρονια.

  9. #9
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.000
    https://www.cycleworld.com/bikes/roy...50-first-look/

    Highlights για μένα σε πρώτη όψη
    Άρτιος Σχδιασμός
    ωραία χρώματα - γραφικά
    Γρανάζι στην σωστή πλευρά της ιστορίας (σε σχέση με τα Tri 400)
    Εμπρόσθιο μονό δισκόφρενο στην σωστή πλευρά επίσης
    17" τροχοί
    150mm διαδρομών αναρτήσεων
    Το ομορφότερο όργανο της κατηγορίας
    Διπλό σταντ
    Βάρος στο μ.ο. 185 γεμάτο (μεγάλη εξέλιξη για την RE)

    Μείον
    Σιδερένιο ψαλίδι (έναντι του ανταγωνισμού που βάζει alloy)
    you rise you fall you're down then you rise again

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/10/2012
    Μηνύματα
    82
    Πανέμορφο

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.854
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    https://www.cycleworld.com/bikes/roy...50-first-look/

    Highlights για μένα σε πρώτη όψη
    Άρτιος Σχδιασμός
    ωραία χρώματα - γραφικά
    Γρανάζι στην σωστή πλευρά της ιστορίας (σε σχέση με τα Tri 400)
    Εμπρόσθιο μονό δισκόφρενο στην σωστή πλευρά επίσης
    17" τροχοί
    150mm διαδρομών αναρτήσεων
    Το ομορφότερο όργανο της κατηγορίας
    Διπλό σταντ
    Βάρος στο μ.ο. 185 γεμάτο (μεγάλη εξέλιξη για την RE)

    Μείον
    Σιδερένιο ψαλίδι (έναντι του ανταγωνισμού που βάζει alloy)
    Για πες μας ρε γιατρέ

    Ποια είναι η σωστή πλευρά του δισκόφρενου και της αλυσίδας;
    Και γιατί;

    Θα έλεγα άνετε πως είναι το πιο όμορφο Ασιάτικο μηχανάκι αυτή τη στιγμή!!!
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  12. #12
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.000
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sanctusan Προβολή μηνύματος
    Για πες μας ρε γιατρέ

    Ποια είναι η σωστή πλευρά του δισκόφρενου και της αλυσίδας;
    Και γιατί;

    Θα έλεγα άνετε πως είναι το πιο όμορφο Ασιάτικο μηχανάκι αυτή τη στιγμή!!!

    δεν έχει σωστό λάθος πια, χαριτολογώντας το έγραψα
    στα γιαπωνέζικα ήταν συνηθισμένο να έχεις γρανάζι στα αριστερά, εξάτμιση στα δεξιά σου, αυτό το σεταπ ήταν το πολυφορεμένο, οπότε το αντίθετο ξένιζε(αισθητικά πάντα).

    για τα δισκόφρενα, παλιές τεχνικές αναλύσεις έλεγαν, οι δυνάμεις πέδησης σχετικά με την κατευθυντικότητα σε ακραία πέδηση εξουδετερώνονται όταν το πίσω είναι στα δεξιά του τροχού και το μπροστά στα αριστερά του τροχού.
    όλα λύθηκαν με την προσθήκη δεύτερου μπροστινού και αργότερα με την έλευση abs, όμως το χούι σε κάποιος όπως του παρόντος έμεινε
    you rise you fall you're down then you rise again

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.854
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    δεν έχει σωστό λάθος πια, χαριτολογώντας το έγραψα
    στα γιαπωνέζικα ήταν συνηθισμένο να έχεις γρανάζι στα αριστερά, εξάτμιση στα δεξιά σου, αυτό το σεταπ ήταν το πολυφορεμένο, οπότε το αντίθετο ξένιζε(αισθητικά πάντα).

    για τα δισκόφρενα, παλιές τεχνικές αναλύσεις έλεγαν, οι δυνάμεις πέδησης σχετικά με την κατευθυντικότητα σε ακραία πέδηση εξουδετερώνονται όταν το πίσω είναι στα δεξιά του τροχού και το μπροστά στα αριστερά του τροχού.
    όλα λύθηκαν με την προσθήκη δεύτερου μπροστινού και αργότερα με την έλευση abs, όμως το χούι σε κάποιος όπως του παρόντος έμεινε
    Α ρε συ, και εγώ νόμιζα ότι θα υπάρχει ολόκληρη θεωρία βασισμένη στη μηχανολογία
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  14. #14
    Boomer's corner Το avatar του/της D3300
    Εγγραφή
    23/05/2017
    Μηνύματα
    464
    Γιατί μοιάζουν τόσο ίδιες οι μοτοσυκλέτες αυτού του στυλ ρε παιδες?

  15. #15
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.000
    επίσης ενα ακόμη + είναι οτι έχει τετράγωνης αρχιτεκτονικής μοτέρ που δίνει έμφαση στην χαμηλομεσαία μπάντα, σε σχέση με όλα τα 400cc 1Κ της κατηγορίας που είναι υπερτετράγωνα
    you rise you fall you're down then you rise again

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Royal Enfield Himalayan 450
    από lleonidas στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 58
    Τελευταίο μήνυμα: 12/03/2025, 20:41
  2. Royal Enfield Custom My Life
    από Alkis στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 139
    Τελευταίο μήνυμα: 05/10/2018, 09:24
  3. Royal enfield
    από graceland στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 23/02/2008, 09:11
  4. Royal Enfield Woodsman
    από el_hymador στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 29/11/2007, 22:35
  5. The Greek Royal Enfield Expirience
    από tndk στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 07/05/2007, 23:11

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF