TO EXEI UEMA STO MOTO.KIT GIA FMX + 13 ALOGATA!!!AKRIBOS OTI TOY ELEIPE.
AN DEN ITAN KAI AEROPSIKTO KAI EIXE KAI STROFOMETRO....KRIMA!
TO EXEI UEMA STO MOTO.KIT GIA FMX + 13 ALOGATA!!!AKRIBOS OTI TOY ELEIPE.
AN DEN ITAN KAI AEROPSIKTO KAI EIXE KAI STROFOMETRO....KRIMA!
ποσο κανει μαστορα????
..............ελα βρε τωρα, θα τα βρουμε!!!!!!!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από jinks
TO EXEI UEMA STO MOTO.KIT GIA FMX + 13 ALOGATA!!!AKRIBOS OTI TOY ELEIPE.
![]()
![]()
![]()
Όταν ανοίγουμε ένα thread στο οποίο, εκτός από νέα, ανακοινώσεις, δελτία τύπου κ.λ.π. εκφράζουμε και προσωπικές απόψεις, το πηγαίνουμε ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ στις Διαμάχες !!!
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
και ΑΝ δεν ήταν μπορΝΤελο η αντιπροσωπεία και δεν ήταν χοντα και αν δεν υπήρχαν κουτοί καταναλωτές και δεν βαριόμουν να φτυαρίζω κάρβουνο, δεν θα έγραφα τίποτα λιγότεροΑρχικά δημιουργήθηκε από jinks
FMX + 13 ALOGATA!!!AKRIBOS OTI TOY ELEIPE.
AN DEN ITAN KAI AEROPSIKTO KAI EIXE KAI STROFOMETRO![]()
Παραμύθι δίχως δράκο, παραμύθι δίχως πέραση
αυτο ειναι που του λειπει.... http://www.levymoto.ch/images/ktm2004_motor.jpg
ΚΙΤ ΑΛΛΑΓΗ ΜΟΤΕΡ ΜΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ!!!!! :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
αυτο ειναι που του λειπει.... http://www.levymoto.ch/images/ktm2004_motor.jpg
ΚΙΤ ΑΛΛΑΓΗ ΜΟΤΕΡ ΜΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ!!!!! :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
μόνο εσύ!![]()
![]()
kawasaki street warriors
"δεν είναι η πτώση είναι η σύγκρουση..."
One more dies one more lives
One baby cries one mother grieves
For all the sins you will commit
You'll beg forgiveness and none I'll give
Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!
θα απαντησω με 1 παροιμια: τον αραπη και αν τον πλενεις το σαπουνι σου χαλας......![]()
το μοτέρ του fmx είναι μια πολύ καλή βάση για αρκετά και αξιόπιστα άλογα.... σε κάθε περίπτωση, πιο αξιόπιστα αυτά απο τα μοτέρ των LC4.
![]()
σημ. δεν μιλάω για αναρτήσεις, δεν μιλάω για στήσιμο, μιλάω για καθαρά άλογα και επιδόσεις, ούτος η άλλος τα δύο μηχανάκια ανήκουν σε διαφορετική κατηγορία
πολύ καλά τα λες..το lc-4 αποδεδειγμένα φτανει μεχρι τα 83 άλογα στη ροδα.
νούμερο που για να το δεις με honda..
πεφτεις για ύπνο...
kαι ΑΝ η γιαγια μου ειχε πατινια θα ηταν βυτιοφορο....Αρχικά δημιουργήθηκε από jinks
TO EXEI UEMA STO MOTO.KIT GIA FMX + 13 ALOGATA!!!AKRIBOS OTI TOY ELEIPE.
AN DEN ITAN KAI AEROPSIKTO KAI EIXE KAI STROFOMETRO....KRIMA!
83 άλογα (Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
πολύ καλά τα λες..το lc-4 αποδεδειγμένα φτανει μεχρι τα 83 άλογα στη ροδα.
νούμερο που για να το δεις με honda..
πεφτεις για ύπνο...με βαλβίδες κάθε 30 λεπτά και γενική μοτέρ κάθε 2 ώρες!;; (φαντάζομαι εννοείς VDB Μοτέρ 700cc)... είσαι ψιλοφάουλ
αλλά μην το κάνουμε θέμα.
![]()
![]()
709 cc..Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
83 άλογα (με βαλβίδες κάθε 30 λεπτά και γενική μοτέρ κάθε 2 ώρες!;; (φαντάζομαι εννοείς VDB Μοτέρ 700cc)... είσαι ψιλοφάουλ
αλλά μην το κάνουμε θέμα.
![]()
![]()
και γιατι να μη το κάνουμε θέμα..το μοτέρ αυτο πηρε 2 παγκόσμια..στα σμ..
οποτε για αξιοπιστια..ΤΣΙΤΑ ΓΚΑΖΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ..ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΆΛΛΟΓΑ..83 ΡΟΔΑ..
EIMAI MEΣΑ ΚΑΙ ΣΤΑ 2..
ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ..ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΛΟΓΑ ΠΑΝΩ..αλλα για λογους αξιοπιστιας 30 λεπτων οπως λες και εσυ το αφησανε στα 83.
αν θελανε ασ πουμε για 400 μετρα ενα μοτερ..το ανεβάζανε στα 90...+
Το μοτέρ του FMX,Dominator,XR 650L κλπ εδώ και χρόνια το έχει πάρει μια αμερικάνικη εταιριούλα , Aligator λέγεται, το έχει περιποιηθεί , έχει βγάλει 75 άλογα και το φοράει σε ένα παράξενο μηχανάκι, το οποίο είναι μεν παραγωγής, επομένως πολύ πιο αξιόπιστο από κάθε αγωνιστικό.
'Οσοι το καβάλησαν απλά παραμιλάνε, γιατί έχει πολύ χαμηλά το κέντρο βάρους, κάτι σαν χαρλεοσκούτερ, με τον αναβάτη ανάσκελα και λένε ότι πάει και στρίβει εκπλητικά.
Πριν από 2 χρόνια είχα δει το site της Aligator αλλά δεν γνωρίζω αν υπάρχει ακόμα
Αδερφέ, αυτό το μηχανάκι δεν μπορεί το εχει εσύ και εγώ, όπως και δεν μπορούμε να μιλήσουμε για αξιοπιστία αγωνιστικής μοτοσυκλέτας την στιγμή που αλλάζονται τα πάντα μετά απο μερικα... αγωνιστικά λεπτά.
Αυτό που εγώ είπα είναι πως το συγκεκριμένο μοτέρ (domie, xr-l και fmx πλέον) είναι άθραυστο, γι'αυτόν ακριβώς το λόγο έχει και μεγάλα περιθώρια αύξησης απόδοσης χάνοντας σχετικά λίγα απο αυτήν μέχρι ένα σημείο, όπως ακριβώς και με τα αερόψυκτα ΧΤ, απο την άλλη το LC4 μοτέρ είναι μεν γνωστό για την απόδοση του δεν είναι γνωστό όμως σε καμία περίπτωση για την εξαιρετική του αξιοπιστία.
![]()
![]()
επειδη διαβασα χτες το κειμενο για τη μετατροπη να προσθεσω οτι δεν ειναι επισημη μετατροπη της αντιπροσωπειας αλλα προταση ενος αντιπροσωπου....επομενως χανεις την εργοστασιακη εγγυηση και εχεις να κανεις μονο με τον αντιπροσωπο που κανει την μετατροπη.....η αξια της 2000 εουρο!
FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.
Τόση καιρό μιλάτε για το πόσα άλογο βγάζει ο κινητήρας αλλά τίποτα για το τρίπτυχο αναρτήσεις-πλαίσιο-φρένα. Αν τα φτάσεις αυτά στο επίπεδο του LC4, αγοράζεις 3 LC4. Οπότε οποιαδήποτε σύγκριση περιτεύει πιστεύω.