p.s. odos to rd eixe sxetiko afierwma mono pou den itan mono gia ta sistimata tis BMW...
itan genika gia ta "perierga" psalidia...
to internet exei ta pada...![]()
![]()
![]()
thanks![]()
![]()
i aporia 8a li8ei meso internet sintoma![]()
o arnold htan to mono teras me simetria"""
lopi, θα σου έλεγα να πας στο http://www.hossack-design.co.uk
Ο Norman Hossack είναι ο άνθρωπος που σχεδίασε το μπροστινό που η BMW ονομάζει Telelever-Duolever (το τελευταίο είναι η full έκδοση του πιο απλου Telelever).
H BMW δεν το πλήρωσε, περίμενε μέχρι να λήξουν οι πατέντες του....
Στο site υπήρχε και ένα ανοιχτό γράμμα του Norman προς την BMW, αλλά τώρα δεν το βλέπω...
Επίσης αν σε ενδιαφέρει η εξέλιξη εναλλακτικών μπροστινών συστημάτων αναρτήσεων γενικότερα πήγαινε στο www.tonyfoale.com
Εκεί θα βρείς πάρα πολλές πληροφορίες για διάφορα μπροστινά και όχι μόνο. Ο Tony Foale ήταν πρωτοπόρος του είδους, μάλιστα κατασκεύαζε τα σχέδια του, εγκαθιστούσε τα μπροστινά του σε δικές του μηχανές κι έκανε πολλές δοκιμές ο ίδιος.
Για ότι άλλο θέλεις, ρώτα.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
On-topic, πολύ καλό site! Το είχα δει και πιο παλιά, καιρός για μια επανάληψη
Μην φοράτε κράνος αν δεν έχετε να προστατέψετε κάτι! (16η Π.Σ.Μ.)
Τελικά το γράμμα του Norman Hossack προς την BMW είναι στο site http://www.hossack-design.co.uk
Πατείστε στο σήμα της BMW, αξίζει να το διαβάσετε.
Κατα την γνώμη μου ντροπή της BMW που δεν τον ανέμιξε στο project της, ούτε ανέφερε ποτέ το όνομά του.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Τελικά το γράμμα του Norman Hossack προς την BMW είναι στο site http://www.hossack-design.co.uk
Πατείστε στο σήμα της BMW, αξίζει να το διαβάσετε.
Κατα την γνώμη μου ντροπή της BMW που δεν τον ανέμιξε στο project της, ούτε ανέφερε ποτέ το όνομά του.
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΝΕΦΕΡΕ!!!ΟΠΩΣ ΔΕ ΘΑ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΚΑΤΙ ΩΣ ΣΗΜΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΝ ΤΗΣ!
Υ.Γ.ΠΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΠΡΕΦΑ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ POST ΜΕ CLASSIC BMWS ΠΟΥ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ,ΩΣ ΓΝΗΣΙΟΣ CLASSIC RIDER...
www.caferacers.gr
sapila thanks.. ta site 8a ta episkepto kai elpizo na katatopisto pliros..![]()
o arnold htan to mono teras me simetria"""
Αρχικά δημιουργήθηκε από lopi
sapila thanks.. ta site 8a ta episkepto kai elpizo na katatopisto pliros..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Γεια σου lord,Αρχικά δημιουργήθηκε από lord_dimos76
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΝΕΦΕΡΕ!!!ΟΠΩΣ ΔΕ ΘΑ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΚΑΤΙ ΩΣ ΣΗΜΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΝ ΤΗΣ!
Υ.Γ.ΠΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΠΡΕΦΑ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ POST ΜΕ CLASSIC BMWS ΠΟΥ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ,ΩΣ ΓΝΗΣΙΟΣ CLASSIC RIDER...
Η αντιγραφή πατεντών είναι πολύ μεγάλο πρόβλημα για τους σχεδιαστές.
Ο Hossack την πάτησε κοινώς.....
Το ξέρετε ότι η Suzuki πλήρωσε τεράστιο ποσό στον εφευρέτη της ανάρτησης με μοχλικό, το οποίο η Suzuki κατασκεύασε ΧΩΡΙΣ την αδειά του?
Ηταν η καλύτερη ανάρτηση με μοχλικό (η γνωστή Full Floater), στην εποχή των Uni-Track, Pro-Link, Mono-Cross κλπ.
Η Suzuki αναγκάστηκε να πληρώσει συγκεκριμένο ποσό γι αΚΑΘΕ μοτοσυκλέτα που κατασκεύασε στο διάστημα των 10 περίπου χρόνων που κράτησε ο δικαστικός αγώνας του εφευρέτη.
Ο οποίος βέβαια είχε κατοχυρώσει το σχέδιο του με ΔΙΕΘΝΗ πατέντα (τρελλά λεφτά) αλλά και τόλησε να τρέξει τον κολοσσό για 10 χρόνια ( πολύ τρελλά λεφτά).
Το ποστ το έχω δεί, απλώς δεν εχω ποστάρει. Εχεις ανεβάσει πολλές και ωραίες φωτό!
Θα βάλω κι εγώ σε κάποια φάση
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Πρώτη φορά ακούω μοντέλο Duolever![]()
Αν ήταν να πάει στα μοντέλα, έπρεπε να πάει στα BMW, εδώ τι δουλειά έχει? Μήπως παραχώθηκε επίτηδες?
Και τα ποστ που δεν μας αρέσουν τα σβου ε???
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957