Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Hayabusa service 18xil τι κανω;;

  1. #1

    Hayabusa service 18xil τι κανω;;

    Ρε παιδες,καλησπερα κατα αρχην ,
    το εργαλειο το κανα service εγω, απλα τωρα στα 18.000χλμ ειπα να παω να ρωτησω τι χρειαζετε.Στο συνεργειο μου ειπαν λαδια-φιλτρο και φιλτρο αερα.

    Αντε αυτα θα τα έκανα οκ ομως μου ειπαν να το βαλουν και στον εγκεφαλο για μικρορυθμησεις οποτε δεν μπορω να το κανω μονος μου.Κόστος γύρω στα 250ε μαζι με κν φιλτρο που ζητησα.

    Χρειάζετε εγκέφαλος;μια χαρα δουλευει το εργαλείο.Μήπως να τα πάρω πάλι μονος να το κάνω να τελειώνουμε; Το κν φἰλτρο απο ιντερνετ μήπως το βρίσκω κάτω απο 80ε ;ξερετε;Φοραω και yoshi ολόσωμι για αυτο θα ήθελα και φίλτρο.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της transalpblack
    Εγγραφή
    21/04/2009
    Μηνύματα
    334
    Εγώ και χωρίς να παρεξηγηθώ (αλλά ακόμα κι αν παρεξηγηθώ καρφί δεν μου καίγεται), πιστεύω πως τα μεταξωτά βρακιά, θέλουν και επιδέξιους κόλους...
    Ο νοών νοείτω
    Όποιος πουκάμισο φορεί που έχει της νύχτας χρώμα ή έχει πόνο στην καρδιά ή άνθρωπο στο χώμα...

    Όταν πεθάνω, θέλω να με θάψουν οι φίλοι μου. Δεν θα είναι η πρώτη φορά άλλωστε...

  3. #3

    Re: Hayabusa service 18xil τι κανω;;

    Αρχικά δημιουργήθηκε από constantine25
    .......Χρειάζετε εγκέφαλος;μια χαρα δουλευει το εργαλείο.Μήπως να τα πάρω πάλι μονος να το κάνω να τελειώνουμε; Το κν φἰλτρο απο ιντερνετ μήπως το βρίσκω κάτω απο 80ε ;ξερετε;Φοραω και yoshi ολόσωμι για αυτο θα ήθελα και φίλτρο.

    Κάνε service μόνος σου και μετά βάλτο στα ανέκδοτα...
    Συμφωνώ 100% με τον αποπάνω μου.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της BUSA MAKIS
    Εγγραφή
    10/05/2007
    Μηνύματα
    203
    Εγώ εφ' όσων η μηχανή δουλεύει σωστά δεν θα πήγαινα. Τώρα αν στο είπε αυτό λόγω της ολόσωμης εξάτμισης που έχεις και το ελεύθερο φίλτρο που θα βάλεις, ίσως να θέλει κάποια ρύθμιση.
    Καλό θα ήταν να είσαι μπροστά γιατί δεν ξέρεις.....
    Μάκης


  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από transalpblack
    Εγώ και χωρίς να παρεξηγηθώ (αλλά ακόμα κι αν παρεξηγηθώ καρφί δεν μου καίγεται), πιστεύω πως τα μεταξωτά βρακιά, θέλουν και επιδέξιους κόλους...
    Ο νοών νοείτω
    Αυτο μπορω να το ερμηνευσω σαν " αν δεν εχεις λεφτα μην παιρνεις τετοια μηχανη "
    και φυσικα θα απαντησω πως γουσταρω τα εργαλεια μου να τα συντηρω μονος αφου μπορω και το κανω οπως και με τις υπολοιπες μηχανες που ειχα.

    Επίσης μπορω να το ερμηνεύσω σαν " Πρεπει να εισαι μαστορας για κανεις αυτην την μηχανη σερβις " οπότε και θα απαντήσω πως μου πήρε μια ωριτσα την προηγούμενη φορα(λαδια-φιλτρο-φιλτρο αέρος).

    Απλα ρωταω στο φορουμ να πάρω γνώμες και απο αλλους κατόχους μπουσα για να ξέρω τι χρειάζεται και να μην πιανομαι κοροιδο απ τον κάθε μλκ και δινω τζαμπα λεφτα.

    Σας ευχαριστώ και περιμένω κ αλλες γνωμες /εμπειριες

  6. #6
    Αν έχεις μόνο τελικό και άλλο φίλτρο δεν θέλει ρύθμιση

    Αν έχεις μόνο φίλτρο και μαμά εξάτμιση δεν θέλει ρύθμιση

    Αν έχεις ολόσωμη με μαμά φίλτρο πάλι δεν θέλει ρύθμιση

    Αν έχεις ολόσωμη και βάλεις φίλτρο τότε θέλει ρύθμιση


    *(αν είσαι ευχαριστημένος με το setup που έχεις κράτα το μαμά φίλτρο τέλος )


  7. #7

    *(αν είσαι ευχαριστημένος με το setup που έχεις κράτα το μαμά φίλτρο τέλος )
    Η μηχανη δουλευει άριστα απλα επειδη εφτασα τα 18.000χλμ νομιζω θέλει αλλαγη και ειπα να βάλω κν.Ολοσωμη φοράω οπως ανέφερα

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/12/2004
    Μηνύματα
    310
    Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
    Αν έχεις ολόσωμη με μαμά φίλτρο πάλι δεν θέλει ρύθμιση

    Αν έχεις ολόσωμη και βάλεις φίλτρο τότε θέλει ρύθμιση


    *(αν είσαι ευχαριστημένος με το setup που έχεις κράτα το μαμά φίλτρο τέλος )

    Αυτά τα δύο είναι σίγουρα?

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από S16
    Αυτά τα δύο είναι σίγουρα?
    Μαλακία μου λόγω βιασύνης έγραψα ότι να ναι ...

    αν μιλάμε για ολόσωμη κανονικά χρειάζεται να γίνει ρύθμιση του A/F ratio (με PC , Bazaz, φλασάρισμα ecu ότι τες πα επιλεχθεί ) για να ομαλοποιήσεις την απόδοση σε όλο το εύρος στροφών ...


  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της transalpblack
    Εγγραφή
    21/04/2009
    Μηνύματα
    334
    Αυτό που είπα παραπάνω, επειδή το γ@μημένο το νόμισμα έχει δυο πλευρές, έτσι ακριβώς ισχύει και για την περίπτωσή μου-σου.
    Προς Θεού, δεν σε κατηγορώ που ακόμη κι αν δε σου τρέχουν (υποθετικά) έχεις τέτοιο εργαλείο στα χέρια σου.
    Μαγκιά σου. Από ότι θυμάμαι, δεν μου ζήτησες για να το αγοράσεις...
    Μαγκιά σου και πάλι, αν καταφέρνεις και κάνεις τα service μόνος σου.
    Είμαι όμως 100000000000% σίγουρος, πως τέτοιος πολύστροφος κινητήρας, στα 18.000 χλμ, όλο και κάποια ρύθμιση παραπάνω θα χρειάζεται που εσύ δεν μπορείς να σκεφτείς-φανταστείς-δεις.
    Ή ακόμη και το πλαίσιο (τροχοί, ρουλμάν, αλυσίδες, ντίζες, συνδέσμοι κτλ).
    Οπότε αν στα 18.000 χλμ, το κόστος του service είναι 250 ευρώ μαζί με το φίλτρο (περίπου 170 ευρώ χωρίς το φίλτρο) η αναλογία, είναι:

    0,0138888 ευρώ κόστος το χιλιόμετρο (μαζί με το φίλτρο)
    0,0094444 ευρώ κόστος το χιλιόμετρο (χωρίς το φίλτρο)

    Εγώ ξέρω τι θα έκανα στη θέση σου γιατί το κάνω ακόμη και τώρα που έχω ένα ταπεινό Transalp κι όπως κι εσύ, έτσι κι εγώ θέλω τη μηχανούλα μου να είναι άψογη και πάνω από όλα ασφαλής.
    Εσύ φίλε μου πράξε όπως θες...
    Όποιος πουκάμισο φορεί που έχει της νύχτας χρώμα ή έχει πόνο στην καρδιά ή άνθρωπο στο χώμα...

    Όταν πεθάνω, θέλω να με θάψουν οι φίλοι μου. Δεν θα είναι η πρώτη φορά άλλωστε...

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της BUSA MAKIS
    Εγγραφή
    10/05/2007
    Μηνύματα
    203
    Αρχικά δημιουργήθηκε από transalpblack

    Είμαι όμως 100000000000% σίγουρος, πως τέτοιος πολύστροφος κινητήρας, στα 18.000 χλμ, όλο και κάποια ρύθμιση παραπάνω θα χρειάζεται που εσύ δεν μπορείς να σκεφτείς-φανταστείς-δεις.
    Ή ακόμη και το πλαίσιο (τροχοί, ρουλμάν, αλυσίδες, ντίζες, συνδέσμοι κτλ).
    Οπότε αν στα 18.000 χλμ, το κόστος του service είναι 250 ευρώ μαζί με το φίλτρο (περίπου 170 ευρώ χωρίς το φίλτρο) η αναλογία, είναι:

    Ο κινητήρας του Hayabusa πολύστροφος ??

    Στα 18.000 χιλ. το μοτέρ είναι ακόμα κλειστό. Το δικό μου με 105.000 χιλιόμετρα πάει όπως όταν το πρωτοπήρα με 35.000 χιλ. και χωρίς να το πηγαίνω στη Suzuki για Service αλλά αλλάζοντας μόνο λάδια, φίλτρα, και μπουζί μόνος μου. Μια ρύθμιση βαλβίδων στα 70.000 χιλ όπου μόνο μια βαλβίδα ήθελε ένα καπελώτο την έκανα σε συνεργείο.

    Το μοτέρ είναι για τα κυβικά του αδύναμο. Σκέψου πως τα σύγχρονα SS 1000 βγάζουν από 1000 κυβικά πάνω από τα 175 του HAYABUSA που τα βγάζει στα 1300 κυβικά.
    Μάκης


Παρόμοια θέματα

  1. ΤΡΑΚΑΡΑ:ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΝΩ?
    από requiem στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 49
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2018, 12:26
  2. ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΝΩ?
    από SEVENLIFES στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 28/11/2008, 09:26
  3. suzuki hayabusa service manual
    από vic13r στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 23/04/2007, 02:23
  4. Και τώρα τι κάνω ???
    από THEOD στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2005, 16:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF