Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 35

Θέμα: ΣΚΟΥΡΙΑΣΜΕΝΗ ΑΛΥΣΙΔΑ

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    11/10/2005
    Μηνύματα
    100

    ΣΚΟΥΡΙΑΣΜΕΝΗ ΑΛΥΣΙΔΑ

    Καλημέραααααα,


    Έπλυνα τη μηχανη σε πλυντήριο μετά από το ταξίδι στη Χαλκιδική την περασμένη εβδομάδα με τα χιόνια, τις λάσπες, τις βροχές κτλ....

    ... και διαπίστωσα οτι η αλυσίδα στα πλάγια είναι σκουριασμένη.

    Τη γρασάρω τακτικά και ποτέ δεν το είχα δει (προφανώς το γράσο κάλυπτε τη σκουριά)


    ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ: Πόσο επικίνδυνο είναι ;;
    Πρέπει να την αλλάξω ;;


    Τα σχόλια σας παρακαλώ.....
    οταν λουζομαι ιδρωνω

  2. #2
    Υιοθετημένο... ...μέλος Το avatar του/της athandim
    Εγγραφή
    21/04/2003
    Μηνύματα
    489
    Δεν ξέρω πόσο σοβαρό είναι, αλλά αν θες να βγάλεις τις σκουριές από την αλυσίδα, δες εδώ .....
    'Ενα Jameson με πάγο...

  3. #3
    Επειδή και εγώ κατά καιρούς έβλεπα την O-ring χρυσή Regina μου να σκουριάζει και προκοπή δεν έβλεπα με όλα αυτά τα απαγορευτικά για την πλύση της και συντήρησή της ( καθαριστικά , παραφινέλαια σπρευ και άλλα ειδικά προιόντα) και αφού τα είχε ήδη τα ψωμάκια της και προκειμένου επαναλαμβάνω να μην ξανακάτσω στα τέσσερα για να την συντηρώ όπως λένε οι προδιαγραφές , αποφάσισα να πάρω μια ΕΚ ενισχυμένη και να την ψεκάζω ανά 5 ημέρες με ένα CASTROL CHAIN WAX και να έχω τουλάχιστον την σκέψη μου απαλλαγμένη από αυτό το μαρτύριο. Αν λοιπόν και σε εσένα η αλυσίδα φτάνει για να αποδημήσει εις Κύριον και εφόσον η μηχανή σου δέχεται τέτοια αλυσίδα θα σου πρότεινα να το σκεφτείς . :
    wave2: :rotflmao:

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    η αλυσίδα σκουριάζει σε μια μέρα αν μείνει αλάδωτη, γι αυτό μετά απο βροχή η πλύσιμο ,λάδωμα αμέσως.

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707

    Re: ΣΚΟΥΡΙΑΣΜΕΝΗ ΑΛΥΣΙΔΑ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από efialtis
    ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ: Πόσο επικίνδυνο είναι ;;
    Πρέπει να την αλλάξω ;;
    Καθόλου επικίνδυνο και ΔΕΝ χρειάζεται να την αλλάξεις !!!

    Η σκουριά που παρατήρησες είναι "επιφανειακή" (αυτή που παρατηρείται σε όλα τα ανοξείδωτα μέταλλα, όταν στεγνώσει επάνω τους κάποια ποσότητα νερού...).

    Καλό θα ήταν να την καθαρίσεις με σκληρή βούρτσα (όχι μεταλλική!!!) και να την περάσεις κάποιο Chain Wax στα πλάγια, κουλουριάζοντάς την 2 αντίθετες φορές (ώστε να αποκαλυφθούν οι ακραίες θέσεις μεταξύ των πλαϊνών...).

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    11/10/2005
    Μηνύματα
    100
    εχω προβληματιστεί λιγάκι

    η transalp είναι 23 μηνων με 23000 χλμ

    ποτε λέμε ότι έχει φάει τα ψωμιά της ;;;;;;;;



    ααα... αν μην το ξεχάσω, για κοιτάξτε εδώ ενα ωραίο και μικρό stand για να λαδώνετε την αλυσίδα

    http://www.bikelift.com/tommy_jack.htm
    οταν λουζομαι ιδρωνω

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από efialtis
    εχω προβληματιστεί λιγάκι

    η transalp είναι 23 μηνων με 23000 χλμ

    ποτε λέμε ότι έχει φάει τα ψωμιά της ;;;;;;;;

    Αν προβληματίζεσαι για την transalp, νομίζω ότι αντέχει ακόμη...
    :rotflmao:

    Η αλυσίδα "έχει φάει τα ψωμιά της", όταν η επιμήκυνση του βήματος(*) περάσει ένα ορισμένο όριο (πράγμα που δεν είναι πρακτικό, ούτε στην μέτρηση ούτε στους υπολογισμούς...).

    Στην πράξη, το καταλαβαίνουμε όταν τραβήξουμε τον μεσαίο κρίκο από αυτούς που βρίσκονται σε επαφή με το πίσω γρανάζι και αποκαλυφθεί πάνω από το ΜΙΣΟ του δοντιού του γραναζιού (προυπόθεση βέβαια είναι η αλυσίδα να είναι πλυμένη και λαδωμένη).

    Εκτός βέβαια από την επιμήκυνση, μια αλυσίδα μπορεί να τα έχει παίξει από "φρακαρίσματα" μεταξύ των κρίκων...

    Αν κρεμάσουμε μια πλυμένη και λαδωμένη αλυσίδα και αφού της περάσουμε ένα "ίσιωμα" με πανί, ΔΕΝ είναι κατακόρυφοι ΟΛΟΙ οι κρίκοι της, είναι καιρός για αλλαγή !!!


    Ακόμη μια περίπτωση (πιο σπάνια - που οφείλεται κατά κύριο λόγο στην μη ευθυγράμμιση των γραναζιών) είναι η "πλαϊνή" φθορά της αλυσίδας...

    Αν απλώσουμε την αλυσίδα και την σηκώσουμε πλαγιασμένη, το βέλος κάμψης ΔΕΝ θα πρέπει να ξεπερνάει το 7 -8 % του συνολικού της μήκους !!!



    (*) Για την ακρίβεια, δεν επιμηκύνεται ΤΙΠΟΤΕ, αλλά αυξάνουν οι εσωτερικές ανοχές - λόγω φθοράς - μεταξύ των κινούμεων μερών των κρίκων ....
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    11/10/2005
    Μηνύματα
    100
    oldman

    καλά όλα αυτά που γράφεις, αλλά εγώ δεν γνωρίζω μηχανολογικά και δυστυχως δεν θα το επιχειρήσω να βγάλω την αλυσίδα και να την τσεκάρω.

    επίσης θα ευχόμουνα οι γνώσεις σου να μεταλαμπαδηθούν σ΄τους απανταχού μηχανομαστόρους.


    Έχω μια απορία να σε ρωτήσω...

    Συνταξιδιώτης ήταν μία tdm 900. έπλυνε και αυτός τη μηχανη και είδε τα πλαϊνά της αλυσίδας σκουριασμένα.

    πήγε στο μάστορα χωρις να γρασσαρει την αλυσίδα για να τη δείξει και να ρωτησει εαν πρεπει να την αλλάξει

    το μαστόρι πηρε το λαδωτήρι τη λάδωσε και του είπε σε καναδυο μέρες να τη γρασσαρει

    ΓΙΑΤΙ ΕΒΑΛΕ ΛΑΔΙ ;;;; ΟΕΟ
    οταν λουζομαι ιδρωνω

  9. #9
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από efialtis
    ΓΙΑΤΙ ΕΒΑΛΕ ΛΑΔΙ ;;;; ΟΕΟ
    Και ΤΙ να έβαζε ??? ΟΕΟ !!!
    :rotflmao:

    Το "μηχανόλαδο" έχει πρόσθετα που έχουν αντισκωριακές και απορυπαντικές ιδιότητες.

    Αφενός θα "καθαρίσει" την σκουριά και αφετέρου (λόγω χαμηλότερου ιξώδους από το γράσο) θα μπει και σε σημεία που το γράσο δεν θα έμπαινε ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    11/10/2005
    Μηνύματα
    100
    ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΟΛΑΔΟ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΡΑΣΣΟ ;;;;
    οταν λουζομαι ιδρωνω

  11. #11
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από efialtis
    ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΟΛΑΔΟ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΡΑΣΣΟ ;;;;
    Ουχί !!!


    Εφόσον η αλυσίδα θα κάνει χιλόμετρα πριν το γρασσάρισμα, το λάδι θα γίνει πιο λεπτόρευστο (λόγω αυξημένης θερμοκρασίας..) και αφενός θα εισχωρήσει όπου μπορεί, αφετέρου θα "φύγει" το παραπανίσιο !!!

    Οι αλυσίδες κατασκευάζονται (εδώ και χρόνια) από πορώδη μέταλλα (Sindernwerhstaffe, για τους φοιτήσαντες εν Γερμανία...) τα οποία είναι ικανά να "απορροφήσουν" μια ποσότητα λιπαντικού, το οποίο και "ξερνάνε" σε συνθήκες αυξημένης πίεσης και θερμοκρασίας (και το "ξανακαταπίνουν" - όσο έχει μείνει - όταν τα αφήσουμε στην ησυχία τους).

    Υ.Γ.
    Σαν να μΕ βγάζεις δουλειές για thread με αλυσιδογράναζα...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    η αλυσίδα σκουριάζει σε μια μέρα αν μείνει αλάδωτη, γι αυτό μετά απο βροχή η πλύσιμο ,λάδωμα αμέσως.
    ΠΟΤΕ δεν λαδώνουμε αλυσσίδα αμέσως μετά το πλύσιμο/βροχή γιατί το chain lube κατακρατεί το νερό μεταξύ αυτού και της αλυσσίδας με τα προαναφερθέντα ήδη επακόλουθα.

    Να δω τι παιδί θα αναθρέψεις, Ρουβά ε Ρουβά:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    Σημείωση του Επιμελητή:
    (τα περί Ρουβά μένουν, γιατί και γω ΔΕΝ τον χωνεύω τον Στέφανο !!!)

  13. #13
    Ok, μετέφερε, μετέφερε...

    On second thought όμως, μήπως θα'ταν ενδιαφέρον να το αφήσεις ακούνητο μέχρι το βραδάκι ας πούμε.... και μετά βλέπουμε:a39:

  14. #14
    Οι επόμενες στιγμές είναι κρίσιμες.... ΟΕΟ
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    ΠΟΤΕ δεν λαδώνουμε αλυσσίδα αμέσως μετά το πλύσιμο/βροχή γιατί το chain lube κατακρατεί το νερό μεταξύ αυτού και της αλυσσίδας με τα προαναφερθέντα ήδη επακόλουθα.

    Να δω τι παιδί θα αναθρέψεις, Ρουβά ε Ρουβά:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    Σημείωση του Επιμελητή:
    (τα περί Ρουβά μένουν, γιατί και γω ΔΕΝ τον χωνεύω τον Στέφανο !!!)
    Στην δική μου αλυσίδα τα πάντα είναι μεταξύ chain lube.
    Κάτω κάτω είναι το γράσο που την αγόρασα και απο πάνω chain lube σε επάλληλα στρώματα που δεν αφήνουν νερό να πατήσει.
    Εσύ να προσέχεις που απο τα πλησίματα θέλεις ρουλεμάν λαιμού κάθε βδομάδα.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Χαλαρή αλυσίδα
    από Nik0s στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 40
    Τελευταίο μήνυμα: 22/06/2005, 20:56
  2. Αλυσίδα
    από Nik0s στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 27/04/2005, 13:57
  3. Exei Aλλαξει Κανεισ Αλυσιδα?
    από giannisman στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2005, 23:15
  4. Αλυσίδα - γρανάζια CBR 600 (?)
    από monstermind στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 23/03/2004, 19:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF