Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 7 από 7

Θέμα: Gpz400R

  1. #1
    Γιατι ετσι σας αρέσει Το avatar του/της Alchimistis
    Εγγραφή
    17/11/2004
    Μηνύματα
    375

    Gpz400R

    Τι γνώμη έχεται γι'αυτό το μηχανάκι το είδα προχθές στο δρόμο και μου άρεσε παρα πολυ...

  2. #2
    πολύ καλό, κράτημα, φρένα, αξιοπιστία, εμφάνιση.
    το 1983...
    θα προτημούσα ένα xr200, ένα σιθρού μπλουζάκι, σαγιονάρα και να είμαι ίδιος με το Γαρδέλη.
    a.ventouris

  3. #3
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204

    Re: Gpz400R

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Alchimistis
    Τι γνώμη έχεται γι'αυτό το μηχανάκι το είδα προχθές στο δρόμο και μου άρεσε παρα πολυ...
    Είναι ΠΟΛΥ ξεπερασμένο.
    Το μόνο καλό είναι ότι θα το βρείς πάμφτηνα έως τζάμπα.

    Κατα τα άλλα:
    Πολύ νευρικό μηχανάκι, έχει 16άρες ζάντες μπρός ΚΑΙ πίσω.
    Το 400 δεν είσήχθη ποτέ επίσημα, οπότε ανταλλακτικά κινητήρα μόνο μεταχειρισμένα.
    Αν είναι να πάρεις τέτοιο μηχανάκι τουλάχιστον πάρε το 600, που θα έχει και ανταλλακτικά και πιο πολύ δύναμη χαμηλά.
    Κι αυτό παμφτηνο το βρίσκεις.

    Στην εποχή του πάντως ήταν πολύ μπροστά!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #4
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.636

    Re: Re: Gpz400R

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Στην εποχή του πάντως ήταν πολύ μπροστά!
    Και το ΧΤ 500 όταν βγήκε, ήταν πολυ μπροστά...
    Γιατί δεν του λέτε του ανθρώπου ότι το μηχανάκι είναι πλέον κουκουρούκου ?????
    και 400 κιόλας που δεν θα βρίσκει βίδα απ΄το μοτέρ....
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  5. #5

    Re: Re: Gpz400R

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    , έχει 16άρες ζάντες μπρός ΚΑΙ πίσω.
    16άρες μπρος-πίσω είχαν τα GPX 400-600-750 και το RX1000. Τα GPZ είχαν 16 εμπρός, 18 πίσω (τουλάχιστον το 900Α3 που είχα εγώ).
    Από το 900Α7 (μοντ 90) και ύστερα, είχαν 17 εμπρός και 18 πίσω (και λίγο πιο φαρδιά-έπαιρνε λάστιχο 150 αντί 130).

    Το 400 το παίρνεις μόνο τσάμπα για συμμάζεμα και να το'χεις αντί παπιού.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  6. #6
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204

    Re: Re: Re: Gpz400R

    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    16άρες μπρος-πίσω είχαν τα GPX 400-600-750 και το RX1000. Τα GPZ είχαν 16 εμπρός, 18 πίσω (τουλάχιστον το 900Α3 που είχα εγώ).
    Από το 900Α7 (μοντ 90) και ύστερα, είχαν 17 εμπρός και 18 πίσω (και λίγο πιο φαρδιά-έπαιρνε λάστιχο 150 αντί 130).

    Το 400 το παίρνεις μόνο τσάμπα για συμμάζεμα και να το'χεις αντί παπιού.
    dirtbird, το GPZ600 είχε μπρος πίσω 16, το 900 μόνο μπροστά.
    Τυχαία είχαμε αυτήν τη συζήτηση με ένα φιλο που το είχε παλια, και το κοιταξαμε στο Kawasaki Service manual.
    Εγώ νόμιζα ότι το 600 είχε 16 μόνο μπροστά, αλλα έκανα λάθος....σπανιο πράγμα

    Το 900 συνέχισε με την 17αρα για πάρα πολλά χρόνια ακόμα, μέχρι πριν από μερικά χρόνια πάντως μπορούσες να το αγοράσεις καινούριο στην Γερμανία.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #7

    Re: Re: Re: Re: Gpz400R

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    dirtbird, το GPZ600 είχε μπρος πίσω 16, το 900 μόνο μπροστά.
    Τυχαία είχαμε αυτήν τη συζήτηση με ένα φιλο που το είχε παλια, και το κοιταξαμε στο Kawasaki Service manual.
    Εγώ νόμιζα ότι το 600 είχε 16 μόνο μπροστά, αλλα έκανα λάθος....σπανιο πράγμα

    Το 900 συνέχισε με την 17αρα για πάρα πολλά χρόνια ακόμα, μέχρι πριν από μερικά χρόνια πάντως μπορούσες να το αγοράσεις καινούριο στην Γερμανία.
    Σωστά τα λες και αν πρόσεξες δεν αναφέρω πουθενά το Gpz600.

    Noμίζω όμως (δεν είμαι σίγουρος) ότι Gpz400 κυκλοφόρησαν βασισμένα και στο 600 και στο 900.

    Τα τελευταία 900 (νομίζω 2002) πωλούντο στην Μαλαισία και είχαν 6 πίστονες μπροστά (είχα το μαμά Service Manual με όλες τις ενημερώσεις).

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

Παρόμοια θέματα

  1. Help ΑΓΟΡΑ Gpz400r Ninza
    από TSIV στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 05/12/2005, 11:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF