Τι γνώμη έχεται γι'αυτό το μηχανάκι το είδα προχθές στο δρόμο και μου άρεσε παρα πολυ...
Τι γνώμη έχεται γι'αυτό το μηχανάκι το είδα προχθές στο δρόμο και μου άρεσε παρα πολυ...
πολύ καλό, κράτημα, φρένα, αξιοπιστία, εμφάνιση.
το 1983...
θα προτημούσα ένα xr200, ένα σιθρού μπλουζάκι, σαγιονάρα και να είμαι ίδιος με το Γαρδέλη.
a.ventouris
Είναι ΠΟΛΥ ξεπερασμένο.Αρχικά δημιουργήθηκε από Alchimistis
Τι γνώμη έχεται γι'αυτό το μηχανάκι το είδα προχθές στο δρόμο και μου άρεσε παρα πολυ...
Το μόνο καλό είναι ότι θα το βρείς πάμφτηνα έως τζάμπα.
Κατα τα άλλα:
Πολύ νευρικό μηχανάκι, έχει 16άρες ζάντες μπρός ΚΑΙ πίσω.
Το 400 δεν είσήχθη ποτέ επίσημα, οπότε ανταλλακτικά κινητήρα μόνο μεταχειρισμένα.
Αν είναι να πάρεις τέτοιο μηχανάκι τουλάχιστον πάρε το 600, που θα έχει και ανταλλακτικά και πιο πολύ δύναμη χαμηλά.
Κι αυτό παμφτηνο το βρίσκεις.
Στην εποχή του πάντως ήταν πολύ μπροστά!
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Και το ΧΤ 500 όταν βγήκε, ήταν πολυ μπροστά...Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Στην εποχή του πάντως ήταν πολύ μπροστά!
Γιατί δεν του λέτε του ανθρώπου ότι το μηχανάκι είναι πλέον κουκουρούκου ?????![]()
![]()
![]()
και 400 κιόλας που δεν θα βρίσκει βίδα απ΄το μοτέρ....
16άρες μπρος-πίσω είχαν τα GPX 400-600-750 και το RX1000. Τα GPZ είχαν 16 εμπρός, 18 πίσω (τουλάχιστον το 900Α3 που είχα εγώ).Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
, έχει 16άρες ζάντες μπρός ΚΑΙ πίσω.
Από το 900Α7 (μοντ 90) και ύστερα, είχαν 17 εμπρός και 18 πίσω (και λίγο πιο φαρδιά-έπαιρνε λάστιχο 150 αντί 130).![]()
Το 400 το παίρνεις μόνο τσάμπα για συμμάζεμα και να το'χεις αντί παπιού.
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
dirtbird, το GPZ600 είχε μπρος πίσω 16, το 900 μόνο μπροστά.Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
16άρες μπρος-πίσω είχαν τα GPX 400-600-750 και το RX1000. Τα GPZ είχαν 16 εμπρός, 18 πίσω (τουλάχιστον το 900Α3 που είχα εγώ).
Από το 900Α7 (μοντ 90) και ύστερα, είχαν 17 εμπρός και 18 πίσω (και λίγο πιο φαρδιά-έπαιρνε λάστιχο 150 αντί 130).![]()
Το 400 το παίρνεις μόνο τσάμπα για συμμάζεμα και να το'χεις αντί παπιού.
Τυχαία είχαμε αυτήν τη συζήτηση με ένα φιλο που το είχε παλια, και το κοιταξαμε στο Kawasaki Service manual.
Εγώ νόμιζα ότι το 600 είχε 16 μόνο μπροστά, αλλα έκανα λάθος....σπανιο πράγμα![]()
Το 900 συνέχισε με την 17αρα για πάρα πολλά χρόνια ακόμα, μέχρι πριν από μερικά χρόνια πάντως μπορούσες να το αγοράσεις καινούριο στην Γερμανία.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Σωστά τα λες και αν πρόσεξες δεν αναφέρω πουθενά το Gpz600.Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
dirtbird, το GPZ600 είχε μπρος πίσω 16, το 900 μόνο μπροστά.
Τυχαία είχαμε αυτήν τη συζήτηση με ένα φιλο που το είχε παλια, και το κοιταξαμε στο Kawasaki Service manual.
Εγώ νόμιζα ότι το 600 είχε 16 μόνο μπροστά, αλλα έκανα λάθος....σπανιο πράγμα![]()
Το 900 συνέχισε με την 17αρα για πάρα πολλά χρόνια ακόμα, μέχρι πριν από μερικά χρόνια πάντως μπορούσες να το αγοράσεις καινούριο στην Γερμανία.
Noμίζω όμως (δεν είμαι σίγουρος) ότι Gpz400 κυκλοφόρησαν βασισμένα και στο 600 και στο 900.
Τα τελευταία 900 (νομίζω 2002) πωλούντο στην Μαλαισία και είχαν 6 πίστονες μπροστά (είχα το μαμά Service Manual με όλες τις ενημερώσεις).![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....