Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 45

Θέμα: Στρώσιμο κινητήρα. (Επείγον)

  1. #1

    Στρώσιμο κινητήρα. (Επείγον)

    Χθες έγινα κάτοχος ενός Honda XLV-1000 και θέλω να μου πείτε τη γνώμη σας για το στρώσιμο του κινητήρα. (στροφές κινητήρα και για πόσα χλμ). Το στροφόμετρο "κοκκινίζει" στις 9.000. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της GeorgeFZR
    Εγγραφή
    08/06/2005
    Μηνύματα
    175
    Καλυτερα 8α ηταν να διαβασεις το manual της μηχανης σου!

    Καλα χιλιομετρα
    Έμαθα Να Αγαπώ Τον Εαυτό Μου,Να Τον Σέβομαι,Και Να Τον Καρφώνω Σε Οποιο Ντουβάρι θέλω....

    ------------------------------------------------------

  3. #3
    Μεχρι τα 500χλμ πηγαινε ηρεμα, μεχρι 4000 στροφες
    Κατοπιν οδηγα ΚΑΝΟΝΙΚΑ , οχι ομως με αποτομα ανοιγματα του γκαζιου
    Σταδιακα μεχρι τα 1000χλμ ανοιγε ολο και πιο πολυ τις στροφες, με μισο γκαζι ομως
    Μετα το πρωτο service ανοιγε σταδιακα ολο και πιο πολυ το γκαζι(και τις στροφες)
    Ετομος!


    Αν ακολουθουσα το μανιουαλ, αυτην την στιγμη θα ειχα ενα ψοφιο μοτερ που θα ηταν πολυ ευαισθητο εαν το ανοιγα μετα, και θα ανεβαζε πιο ευκολα θερμοκρασια

    Γενικα μην φοβασαι, πλεον τα μοτερ εχουν πολυ μικρες ανοχες, ωστε να χρειαζονται το στρωσιμο που καναμε παλιοτερα
    Οδηγα κανονικα, χωρις να φοβασαι, απλως ΟΧΙ αποτομα ανοιγματα του γκαζιου(δηλαδη χουφτωματα)

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της GeorgeFZR
    Εγγραφή
    08/06/2005
    Μηνύματα
    175
    Δηλαδη αν ακολου8εις το manual 8α εχεις ψοφιο μοτερ??????
    Έμαθα Να Αγαπώ Τον Εαυτό Μου,Να Τον Σέβομαι,Και Να Τον Καρφώνω Σε Οποιο Ντουβάρι θέλω....

    ------------------------------------------------------

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GeorgeFZR
    Δηλαδη αν ακολου8εις το manual 8α εχεις ψοφιο μοτερ??????
    Ακολουθησε τις συμβουλες του μανιουαλ και μετα ανοιξε το στα 1500χλμ να δεις τι θα γινει....

    Αν ''μαθαινα'' εγω το μοτερ με τις 4000 στροφες που μου ελεγε το μανιουαλ.....

  6. #6
    YEC Το avatar του/της alexk
    Εγγραφή
    06/08/2005
    Μηνύματα
    367
    Αν ''μαθαινα'' εγω το μοτερ με τις 4000 στροφες που μου ελεγε το μανιουαλ.....
    Κάτσε, δηλαδή ο κατασκευαστής είναι άσχετος έτσι?
    Εσύ μάλλον έδωσες τα σχέδια και τα υλικά για τον κινητήρα ε?

    Ά ρε Έλληνες, όλα τα ξέρουμε!

    Μόλις αρχίσει να καίει λάδια, και όταν σε μερικές δεκάδες χιλ. χιλιόμετρα, χάσει τη συμπίεσή του, γιατί έχουν τριφτεί οι φούστες από τα πιστόνια στα χιτώνια, από το "μη κοιμισμένο" στρώσιμο, το ξανασυζητούμε άν θέλεις.

  7. #7
    Παιδιά μη τσακώνεστε. Το manual γράφει χαλαρά μέχρι τα 500χλμ και μετά σιγά σιγά αρχίζεις και ανοίγεις. Οπότε μάλλον όλοι δίκιο έχετε.

  8. #8

    Re: Στρώσιμο κινητήρα. (Επείγον)

    Αρχικά δημιουργήθηκε από emilio
    Χθες έγινα κάτοχος ενός Honda XLV-1000 και θέλω να μου πείτε τη γνώμη σας για το στρώσιμο του κινητήρα. (στροφές κινητήρα και για πόσα χλμ). Το στροφόμετρο "κοκκινίζει" στις 9.000. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    Εχουν ανοιχτει πολλα θεματα για το στρωσιμο του κινητηρα!
    Κανε μια αναζητηση και θα παρεις ολες τις απαντησεις σου!
    Αυτοι που εχουν γραψει το manual της μηχανης σου δεν ειναι ατομα που απλα εχουν μηχανη και γραφουν την γνωμη τους σε ενα forum.Ειναι επιστημονες που εχουν μελετησει τα παντα και που αυτα που σου γραφουν για το στρωσιμο του κινητηρα βασιζονται σε χιλιαδες τεστ και αποτελεσματα και ωρες λειτουργιας κινητηρων!
    Για σκεψου τωρα ποιον θα πρεπει να ακουσεις εμενα που σου λεω σκιστο η το manual?

  9. #9
    Εγω φταιω που μιλησα
    Καντε οτι θελετε :a12:

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
    Εγω φταιω που μιλησα
    Καντε οτι θελετε :a12:
    Τέως Σφουγγαράκη, δεν φταις που μίλησες...

    Φταις που ΔΕΝ εξήγησες !!!

    (Και κανονικά έπρεπε να "πας αδιάβαστος", γιατί έχουξε ξαναπεί ότι ΔΕΝ πετάμε μια μ@λακία και όποιον πάρει ο Χάρος...)

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Το μανιουλακι της hondas λεει μεχρι τα 500 σχετικα ηρεμα οχι αποτομα ανοιγματα και οχι κοκκινα.
    Τωρα μια εμπειρικη συμβουλη μετα τα 500 ανοιγεις σταδιακα μεχρι τα 1000 ..και μετα τα 1000 πας οπως θες

  12. #12
    εχετε απλως υπ οψιν οτι κανεις κινητηρας δεν βγαινει απο το εργοστασιο εαν πρωτα δεν λειτουργησει σε ολο το ευρος των στροφων του(ακομη και μεσα στα κοκκινα) για συγκεκριμενο χρονικο διαστημα...(με πιεση αερα απο τις οπες των μπουζι)...

    και ενα δευτερο αναφορικα με τα γραφομενα του κατασκευαστη αναφορικα με το στρωσιμο...

    gsxr 1100 μοντ.93...στρωσιμο...μεχρι τα 800 χλμ. εως 6000 rpm...μεχρι τα 1600 εως 9000 rpm...μετα ελευθερα...

    gsxr 1000 k5 μοντ.2005...ακριβως τα ιδιο...

    θελετε δηλαδη οι υπερμαχοι του στρωσιματος, με βαση τον κατασκευαστη, να μου πειτε οτι οι δυο κινητηρες ειναι απο πλευρας μεταλλων,ανοχων και κατεργασιας πανομοιοτυποι ετσι ωστε να χρειαζονται ακριβως το ιδιο στρωσιμο...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  13. #13
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    εχετε απλως υπ οψιν οτι κανεις κινητηρας δεν βγαινει απο το εργοστασιο εαν πρωτα δεν λειτουργησει σε ολο το ευρος των στροφων του(ακομη και μεσα στα κοκκινα) για συγκεκριμενο χρονικο διαστημα...(με πιεση αερα απο τις οπες των μπουζι)...

    και ενα δευτερο αναφορικα με τα γραφομενα του κατασκευαστη αναφορικα με το στρωσιμο...

    gsxr 1100 μοντ.93...στρωσιμο...μεχρι τα 800 χλμ. εως 6000 rpm...μεχρι τα 1600 εως 9000 rpm...μετα ελευθερα...

    gsxr 1000 k5 μοντ.2005...ακριβως τα ιδιο...

    θελετε δηλαδη οι υπερμαχοι του στρωσιματος, με βαση τον κατασκευαστη, να μου πειτε οτι οι δυο κινητηρες ειναι απο πλευρας μεταλλων,ανοχων και κατεργασιας πανομοιοτυποι ετσι ωστε να χρειαζονται ακριβως το ιδιο στρωσιμο...
    +ΟΣΑ ΘΕΣ..

    σιγα μην αφηνε τον καθε user ο κατασκευαστης να ασελγει αναλογα τις ορεξεις του σε αστρωτα μοτερ.

    εγω λεω πως και τερμα γκαζι να το στωσεις...δε τρεχει καστανο.


    εγω εστρωνα με 190 -200 χιλιομετρα το v-2 μου.

  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703


    Αποφασίστε, γιατί θα φωνάξω τον "Τρικυμία" και θα αρχίσουμε τα : " Θερμικαί και λιπάνσεως επιπτώσεις εις την συναρμογήν κινούμενων μερών εμβολοφόρου κινητήρος ως αποτέλεσμα της βιαίας αφαιρέσεως μετάλλων εις τας σχηματισθέντας εκ κατασκευαστικής ατελείας περιοχάς ορέων και κοιλάδων", με τύπους και σε greeklish !!!

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    οχι...προτιμω να στρωσω για 50000(μιλια ε) παρα αυτο...

    επι του θεματος...απλως ο κατασκευαστης αντι να πει τον εκαστοτε οδηγο κουλο, οποτε κατ επεκτασιν να οδηγει με φειδω μεχρι να μαθει το πρι πρι που πηρε και να μην τσακιστει στην πρωτη βολτα, του λεει στρωσε για τοσα...

    τα ορη και τα αγρια βουνα αποδημουν εις κυριον στα 100-150 πρωτα χιλιομετρα μαξιμουμ...εκτος αν μιλαμε για κανα μπεμβεδικο μποξερ του '50 του οποιου τα χιτωνια ρεκτιφιαρονταν με σφυροκαλεμο και η σκλυρηνση των εμβολων γινοταν με ματσολα...

    frankly my dear, i dont give a damn...

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Στρώσιμο κινητήρα.
    από vangelis 64 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 40
    Τελευταίο μήνυμα: 16/05/2007, 00:33
  2. Ξερει Κανεισ Απο Στρωσιμο???
    από tzanismille στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 16/09/2006, 20:36
  3. ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ...ΧΩΡΙΣ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ
    από Πατρινός στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2005, 00:06
  4. Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 07/01/2004, 22:54
  5. Επειγον!!
    από petridist στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 11/12/2003, 16:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF