Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 22

Θέμα: ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ!!

  1. #1
    @@ κι άλλο ένα @ Το avatar του/της Konti
    Εγγραφή
    04/08/2005
    Μηνύματα
    494

    Lightbulb ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ!!

    Σύμφωνα με τους ειδικούς σε θέματα μηχανολογίας, ο άμεσος ψεκασμός καυσίμου, «ανοίγει την πόρτα» στους μηχανικούς να σχεδιάσουν κινητήρα μοτοσικλέτας ο οποίος θα χρησιμοποιεί στο μέγιστο τον ‘λόγο συμπίεσης’ και ταυτόχρονα θα είναι πιο εύκολα να εφοδιαστεί με σύστημα υπερτροφοδότησης.


    Ο άμεσος ψεκασμός δεν επιτρέπει μόνο το μέγιστο της συμπίεσης, αλλά επιτρέπει γενικότερα μεγαλύτερες πιέσεις στους κυλίνδρους. Γι΄ αυτό το λόγο, ο άμεσος ψεκασμός ταιριάζει απόλυτα με την υπερτροφοδότηση (Turbo Charge). Το συμπέρασμα είναι ότι ένας κινητήρας με άμεσο ψεκασμό που χρησιμοποιεί υπερτροφοδότηση, θα θέτει το “turbo” σε χρήση νωρίτερα, δηλαδή σε χαμηλότερες στροφές. Επίσης, οι κινητήρες με υψηλότερη συμπίεση θα έχουν περισσότερη δύναμη πριν το “turbo” ενεργοποιηθεί. Το ερώτημα είναι πόσο κοντά βρίσκονται οι εταιρείες κατασκευής μοτοσικλετών στο να φέρουν στην παραγωγή μοντέλα όπου οι κινητήρες τους θα χρησιμοποιούν άμεσο ψεκασμό. Αν αυτό πραγματοποιηθεί, τότε η υπερτροφοδότηση κάποιον μοντέλων δεν είναι μακριά. Βέβαια, τίθενται και άλλα ερωτήματα, όπως το κόστος αυτών των μοντέλων. Αλλά, μόνο το μέλλον μπορεί να απαντήσει σε αυτές τις ερωτήσεις…!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	directinjectioneng.jpg 
Προβολές:	257 
Μέγεθος:	8,4 KB 
ID:	45436
    ΤΕΛΟΣ


  2. #2

    Re: ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ!!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Konti
    Σύμφωνα με τους ειδικούς σε θέματα μηχανολογίας, ο άμεσος ψεκασμός καυσίμου, «ανοίγει την πόρτα» στους μηχανικούς να σχεδιάσουν κινητήρα μοτοσικλέτας ο οποίος θα χρησιμοποιεί στο μέγιστο τον ‘λόγο συμπίεσης’ και ταυτόχρονα θα είναι πιο εύκολα να εφοδιαστεί με σύστημα υπερτροφοδότησης.


    Ο άμεσος ψεκασμός δεν επιτρέπει μόνο το μέγιστο της συμπίεσης, αλλά επιτρέπει γενικότερα μεγαλύτερες πιέσεις στους κυλίνδρους. Γι΄ αυτό το λόγο, ο άμεσος ψεκασμός ταιριάζει απόλυτα με την υπερτροφοδότηση (Turbo Charge). Το συμπέρασμα είναι ότι ένας κινητήρας με άμεσο ψεκασμό που χρησιμοποιεί υπερτροφοδότηση, θα θέτει το “turbo” σε χρήση νωρίτερα, δηλαδή σε χαμηλότερες στροφές. Επίσης, οι κινητήρες με υψηλότερη συμπίεση θα έχουν περισσότερη δύναμη πριν το “turbo” ενεργοποιηθεί. Το ερώτημα είναι πόσο κοντά βρίσκονται οι εταιρείες κατασκευής μοτοσικλετών στο να φέρουν στην παραγωγή μοντέλα όπου οι κινητήρες τους θα χρησιμοποιούν άμεσο ψεκασμό. Αν αυτό πραγματοποιηθεί, τότε η υπερτροφοδότηση κάποιον μοντέλων δεν είναι μακριά. Βέβαια, τίθενται και άλλα ερωτήματα, όπως το κόστος αυτών των μοντέλων. Αλλά, μόνο το μέλλον μπορεί να απαντήσει σε αυτές τις ερωτήσεις…!

    Αν θυμάμαι καλά είχε αφιέρωμα στην τεχνολογία αυτή στο ένθετο αυτοκινήτου η Καθημερινή του Σαββάτου...

    Πρόκειτε για μία νέα προσέγγιση της Bosch στον ψεκασμό καυσίμου, το οποίο λόγο της αμεσότητας ψεκασμού απαιτεί λιγότερο καυσιμο (πιό φτωχό μείγμα) με αποτέλεσμα οικονομία καυσίμου μέχρι και 15%!

    Δεν νομίζω (αν θυμάμαι καλά πάντα) ότι περιορίζεται μόνο σε υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, σε αυτούς βελτιώνει την συμπεριφορά χαμηλά (turbo lag) και σίγουρα καλύτερη λειτουργία ψηλά...

    Ψαχνω να βρώ το άρθρο... μόλισ το βρώ θα το ποστάρω..
    "It is better to die on your feet than to live on your knees!"--Emiliano Zapata

  3. #3
    Περισσότερα... εδώ

  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Λίγο "σκεπτικιστικά" ...

    Το βασικό μειονέκτημα των κινητήρων άμεσου ψεκασμού είναι η απουσία "ελαστικότητας" (χαμηλότερη ροπή) στις χαμηλές - μεσαίες στροφές (μεγάλο μειονέκτημα για οικογενειακό όχημα !!!).

    Η υποσχόμενη οικονομία καυσίμου ΔΕΝ είναι και τόσο "πραγματική", γιατί οι μετρήσεις γίνονται σε Full απόδοση του κινητήρα, ενώ στην πράξη το μοτέρ δουλεύει περισσότερο σε χαμηλομεσαίες στροφές (μιλάμε πάντα για οχήματα μαζικής παραγωγής...).
    Επιπλέον επιβάρυνση (στην κατανάλωση) αποτελεί και ο "δεύτερος" ψεκασμός (στην φάση της εκτόνωσης), ο οποίος ΔΕΝ προσφέρει τίποτε στην απόδοση του κινητήρα (από πλευράς ισχύος - ροπής).

    Μάλλον προσπαθούν να βάλουν στην παραγωγή (για λόγους απόσβεσης οικονομικά) κινητήρες οι οποίοι είναι ΘΑΥΜΑΣΙΟΙ για Racing σκοπούς (αλλά με το customizing που απαιτείται να γίνει, θα έρθουν στα επίπεδα των "συμβατικών" - από όλες τις απόψεις).

    Κοινώς, πολύς ντόρος για το τίποτε (προσωπική άποψη πάντα...)

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    Nα προσθέσω μερικά στοιχεία.

    Οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού ΒΕΝΖΙΝΗΣ δουλεύουν με ΠΟΛΥ φτωχό μείγμα σε καταστάσεις χαμηλού φορτίου και μέχρι τις μεσαίες στροφές (3500σαλ - think car), δηλαδή όταν κινούμαστε με σχεδόν σταθερό γκάζι. Σε αυτές τις περιπτώσεις λοιπόν δύναται να δουλέψουν με αναλογία μίγματος 40 (και σε μερικές περιπτώσεις) 60 προς 1 και συνεπώς να είναι ιδιαίτερα οικονομικοί. Αυτός ήταν και ο κύριος λόγος εξέλιξης τους και πρωτοπόρος ήταν η Mitsubishi και μετά ακολούθησαν και άλλοι όπως η Toyota (Avensys που ποτέ δεν ήρθε στην Ελλάδα), Peugeot, Alfa Romeo, Group VAG το οποίο και εφάρμοσε την τεχνολογία σε όλη την γκάμα σχεδόν.

    Την στιγμή όμως που πατάμε γκαζάκι για να επιταχύνουμε το φτωχό μίγμα με τη στρωματοποιημένη καύση πάει περίπατο και γυρνάμε σε ρυθμίσεις στοιχειμετρικού (ή και πλουσιότερου αφού θέλουμε επιτάχυνση) (14,7:1) μίγματος.

    Τα περλκόμενα αυτής της τεχνολογίας είναι τέτοια που μάλλον κάνουν απαγορευτική τη χρήση της σε μοτοσυκλέττες τόσο λόγω κόστους όσο και λόγω πολυπλοκότητας και ιδιαίτεροτήτων λειτουργίας (αυτό μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου).

    Πρώτα απ΄όλα ο σχεδιασμός της κεφαλής θα πρέπει να αλλάξει ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει και αντλία υψηλής πίεσης καυσίμου (εκτός της αντλίας χαμηλής=πλήρωσης, που είναι μεσα στο ρεζερβουάρ) που συνήθως παίρνει κίνηση από τον εκκεντροφόρο.

    Επίσης η πολλαπλή εξαγωγής (κούρμπες) θα πρέπει να είναι κατασκευασμένες από ανοξείδωτο ατσάλι ικανού πάχους λόγω των ιδιαίτερα υψηλών θερμοκρασιών που ανπτύσσονται κατά την λειτουργία στρωματοποιημένης καύσης λόγω φτωχού μίγματος. Εξυπακούεται ότι θα πρέπει να υπάρχει και μία διάταξη θερμικής ασπίδας (και πάλι δύκολα τα γλυτώνεις τα ποδαράκια αλλά γκριλ).

    Τέλος λόγω του φτωχού μίγματος, οι HC (υδρογονάνθρακες) και CO (μονοξείδια) είναι χαμηλότερα αλλά τα NOx (οξείδια του αζώτου) παίρνουν την ανιούσα, συνεπώς εκτός από τον κλασσικό καταλύτη χρειαζόμαστε και έναν κατακράτησης ΝΟχ (DENOX) o οποίος δουλεύει γύρω στους 500οC.

    Looks difficult to me.....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  6. #6
    Συγκριτική απεικόνιση


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	gdi 1.jpg 
Προβολές:	225 
Μέγεθος:	33,0 KB 
ID:	45485

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αφορμής δοθείσης από τα σχήματα του Βρωμόπουλου...

    Θυμόμαστε ότι όλοι οι θάλαμοι καύσης, οι οποίοι ΔΕΝ είναι συμμετρικοί (σε τομή), έχουν ΑΝΙΣΗ κατανομή δυνάμεων (συνισταμένες πιέσεων ανά μονάδα επιφανείας) στην "κορώνα" του εμβόλου...

    Πράγμα που, πρακτικά μας οδηγεί σε αυξημένες (και γρήγορες)φθορές στα κουζινέτα μεταξύ πείρου/κεφαλής μπιέλας, στα ελατήρια του πιστονιού καθώς και στο μονόπλευρο honning των τοιχωμάτων του κυλίνδρου !!!

    Τι έγινε αυτός ο Sonic22 ???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    [i]
    Τι έγινε αυτός ο Sonic22 ??? [/B]
    [:ZZZ: :a13:

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Τι έγινε αυτός ο Sonic22 ???
    a re old me ekanes kai gelasa kai eixa tis mavres mou simera...
    telika tha sou lipsw...

    @dirtbird... isos to provlima na linete pio efkola an anamignioume ton iserxomeno fresko aera me kausaeria, epitigxanontas etsi pio xamiles thermokrasies (toyota speaking)

    @old... Θυμόμαστε ότι όλοι οι θάλαμοι καύσης(οι οποίοι ΔΕΝ είναι συμμετρικοί) έχουν ΑΝΙΣΗ κατανομή δυνάμεων στην "κορώνα" του εμβόλου...

    nai kai gia auton ton logo kai ta pistonia den einai simetrika (idika stis sindesi emvaolou-diostira)...
    pisteuw oti gia to honning or kai tin ovalotita tou kilindrou euthinete perissotero i kinisi tou pistoniou kai sigekrimena to oti sto anevasma vriskei perisoteri adistasi (to opoio se sindiasmo me tin klisi pou exei i biela dimiourgei edones plagies dinameis)

    teslos pisteuw oti o amesos psekasmos einai mono gia argostrofous kinitires (diezel p.x) opou kai ta pleonextimata aftou (kai i aposvesi) fenontai kalitera.

    as apofasisoun na ftiajoun kamia valvida tis prokopis na dei o kosmos swsta gazia kai as afisoun tin politiki orthotita ...

    ama thelte oikonomia na pate me ta podia or me leoforio... or ilektriko gia oikologia...


  10. #10
    Μονολυκος Το avatar του/της crs-k
    Εγγραφή
    02/06/2004
    Μηνύματα
    12.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sonic22
    .............................
    isos to provlima na linete pio efkola an anamignioume ton iserxomeno fresko aera me kausaeria, epitigxanontas etsi pio xamiles thermokrasies
    ............................

    Εεεεεε?

    Ποιο χαμηλες θερμοκρασιες? :hypnotize
    Βγαζουν κρυα καυσαερια οι κινητηρες ?
    Απο ποτε ρε παιδια? Χανω τευχη γαμωτ ...

    :rotflmao:


    Αναμειξη καυσαεριων με τον καθαρο αερα ... :wacko:
    Μαλιστα... Μαλιστα...
    Θα καιμε μετα εμπλουτισμενο CO2 ετσι? :hypnotize

    :rotflmao:



    Να 'σαι καλα ρε Σονικ ...
    Κι ας μ' επνιξες με τον καφε ...
    ... να ευχεσαι να 'ναι μακρυς ο δρομος.

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sonic22

    @dirtbird... isos to provlima na linete pio efkola an anamignioume ton iserxomeno fresko aera me kausaeria, epitigxanontas etsi pio xamiles thermokrasies (toyota speaking)



    Εδώ ο sonic είναι πράγματι στο σωστό δρόμο όχι όμως απαραίτητα για τους λόγους που αναφέρει.

    Το GDI συνδυάζεται std με EGR (exhaust gas recirculation)

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sonic22
    [B]
    teslos pisteuw oti o amesos psekasmos einai mono gia argostrofous kinitires (diezel p.x) opou kai ta pleonextimata aftou (kai i aposvesi) fenontai kalitera.
    Άλλο (πολύ άλλο) ο άμεσος στην βενζίνη και άλλο στο πετρέλαιο.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
    Εεεεεε?
    goustarete agapite na sas ta grafw pio analitika wste na diavazete perissotera greeklish?


  14. #14
    Μονολυκος Το avatar του/της crs-k
    Εγγραφή
    02/06/2004
    Μηνύματα
    12.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sonic22
    goustarete agapite na sas ta grafw pio analitika wste na diavazete perissotera greeklish?


    Οχι! Οχι! Ενταξει! Με επεισες!


    Πασσο με τρεις ασσους ...


    :rotflmao:
    ... να ευχεσαι να 'ναι μακρυς ο δρομος.

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Άλλο (πολύ άλλο) ο άμεσος στην βενζίνη και άλλο στο πετρέλαιο.
    sigoura...
    alla oi teleutaia ejeliji stous ivridikous oikonomikous venzinokinitires einai i litourgia tou kinitira stis xamiles strofes se sinthikes autanaflejis paromies me autes twn dizel...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Bmw R 1150gs - ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
    από whiteran στο forum BMW
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 01/11/2007, 07:51
  2. Πρόβλημα τροφοδοσίας ή καυσίμου?
    από xtapodias στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 08/03/2006, 22:46
  3. Αντλία καυσίμου modification
    από Palios-neos στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2005, 06:17
  4. ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΕΣ ΑΝΤΛΙΕΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
    από lc8ergr1 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 13/10/2005, 16:05
  5. sonic22!!!: εξελιγμένα μπουζί! έναυση μίγματος αέρα:καυσίμου=40:1
    από gtsiros στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 08/09/2005, 17:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF