Σύμφωνα με τους ειδικούς σε θέματα μηχανολογίας, ο άμεσος ψεκασμός καυσίμου, «ανοίγει την πόρτα» στους μηχανικούς να σχεδιάσουν κινητήρα μοτοσικλέτας ο οποίος θα χρησιμοποιεί στο μέγιστο τον ‘λόγο συμπίεσης’ και ταυτόχρονα θα είναι πιο εύκολα να εφοδιαστεί με σύστημα υπερτροφοδότησης.
Ο άμεσος ψεκασμός δεν επιτρέπει μόνο το μέγιστο της συμπίεσης, αλλά επιτρέπει γενικότερα μεγαλύτερες πιέσεις στους κυλίνδρους. Γι΄ αυτό το λόγο, ο άμεσος ψεκασμός ταιριάζει απόλυτα με την υπερτροφοδότηση (Turbo Charge). Το συμπέρασμα είναι ότι ένας κινητήρας με άμεσο ψεκασμό που χρησιμοποιεί υπερτροφοδότηση, θα θέτει το “turbo” σε χρήση νωρίτερα, δηλαδή σε χαμηλότερες στροφές. Επίσης, οι κινητήρες με υψηλότερη συμπίεση θα έχουν περισσότερη δύναμη πριν το “turbo” ενεργοποιηθεί. Το ερώτημα είναι πόσο κοντά βρίσκονται οι εταιρείες κατασκευής μοτοσικλετών στο να φέρουν στην παραγωγή μοντέλα όπου οι κινητήρες τους θα χρησιμοποιούν άμεσο ψεκασμό. Αν αυτό πραγματοποιηθεί, τότε η υπερτροφοδότηση κάποιον μοντέλων δεν είναι μακριά. Βέβαια, τίθενται και άλλα ερωτήματα, όπως το κόστος αυτών των μοντέλων. Αλλά, μόνο το μέλλον μπορεί να απαντήσει σε αυτές τις ερωτήσεις…!
![]()