αντιγράφω από mototriti. all rights reserved...
Χθες έγινε η συνάντηση του υπουργού Μεταφορών Μιχάλη Λιάπη με εκπροσώπους δικυκλιστών στα πλαίσια των διαλόγων για την αναμόρφωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Πάγια αιτήματα, προτάσεις –όπως ΚΤΕΟ για μοτοσικλέτες- και αναθεωρήσεις θα μελετηθούν, όπως δήλωσε ο υπουργός.
Στο τραπέζι έπεσαν τα θέματα των ποινών για επικίνδυνα εξαρτήματα των ΙΧ, όπως πρόσθετοι προφυλακτήρες και κοτσαδόροι, η αυστηροποίηση των διοικητικών ποινών για τη μη χρήση κράνους, οι χώροι στάθμευσης και οι σωστοί χώροι εκπαίδευσης των νέων δικυκλιστών. Ένα από τα αιτήματα των εκπροσώπων ήταν και η μείωση φόρου στα κράνη.
Ο έλεγχος ΚΤΕΟ βρήκε και τις δύο πλευρές σύμφωνες και θεωρήθηκε υποχρεωτικός αφενός για την προστασία των δικυκλιστών αλλά και αφετέρου για τον θόρυβο των εξατμίσεων που ενοχλούν τους κατοίκους. Ο τεχνικός έλεγχος θα περιλαμβάνει:
Έλεγχο στοιχείων του δικύκλου (αριθμό κυκλοφορίας, κινητήρα και πλαισίου)
Έλεγχο οδικής ασφάλειας σε δέκα σημεία
Έλεγχος στάθμης θορύβου
Έλεγχο καυσαερίων
Όσον αφορά την πρόταση για μείωση ορίου ηλικίας στα 16 σχετικά με την έκδοση άδειας οδήγησης ο κ. Λιάπης την αποδέχθηκε. Το νομοσχέδιο που θα περιλαμβάνει τις αλλαγές, αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή τον επόμενο μήνα και από Σεπτέμβρη αναμένονται οι αλλαγές στον ΚΟΚ.
αντιγράφω από e-go.gr. all rights reserved to them...
Τα δίκυκλα πάνε... ΚΤΕΟ
10/5/2006 2:58:21 μμ
Ο υποχρεωτικός τεχνικός έλεγχος δεν θα ισχύει πλέον μόνο για τα οχήματα αλλά και για τα δίκυκλα. Στην απόφαση αυτή κατέληξε ο υπουργός Μεταφορών κ. Λιάπης στο πλαίσιο των επικείμενων αλλαγών στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) οι οποίες θα ισχύσουν από τον επόμενο Σεπτέμβριο. Ύστερα από συνάντηση που είχε με εκπροσώπους των δικυκλιστών, ο υπουργός ανακοίνωσε την πρόθεση του για την εν λόγω αλλαγή που βρήκε σύμφωνη την άλλη πλευρά. Έτσι οι λάτρεις των δύο τροχών και κυρίως οι επαγγελματίες (διανομείς κ.τ.λ) μοτοσικλετιστές, οφείλουν να περνούν υποχρεωτικά κάθε δύο χρόνια από ΚΤΕΟ προκειμένου να προστατευτούν οι οδηγοί αλλά και οι περίοικοι οι οποίοι ενοχλούνται από τον θόρυβο των εξατμίσεων. Πιο αναλυτικά, μενού του νομοσχεδίου που θα κατατεθεί στη Βουλή τον επόμενο μήνα, θα περιλαμβάνεται η πραγματοποίηση ελέγχων από ειδικά κινητά συνεργεία στους δρόμους, ενώ παράλληλα θα γίνονται και περιοδικοί έλεγχοι στα δίκυκλα. Επιπλέον, θα τηρείται Κάρτα Τεχνικού Ελέγχου Δικύκλων (ΚΤΕΔ) για τα καινούργια και τα μεταχειρισμένα, όπου για την πρώτη περίπτωση θα εκδίδεται 4 χρόνια μετά την αρχική έκδοση της άδειας κυκλοφορίας και θα ανανεώνεται κάθε 2 χρόνια, ενώ για την δεύτερη, θα εκδίδεται με την εισαγωγή τους στην χώρα και θα ανανεώνεται επίσης κάθε δύο χρόνια. Στα ενοικιαζόμενα η ανανέωση θα γίνεται σε ετήσια βάση.