Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 25

Θέμα: Γραναζι-δισκοφρενο=?

  1. #1

    Γραναζι-δισκοφρενο=?

    επιασα προσφατα στα χερια μου ενα γραναζι afam αν θυμαμαι καλα,κυριολεκτικα ηταν πουπουλο,καμια σχεση με το μαμα. και ενθουσιαστηκα να το παρω,μετα ομως εφαγα την φλασια,ολα καλα με το γραναζι,η πισω ροδα ομως εχει αναρτομενο βαρος αριστερα το ΓΡΑΝΑΖΙ,δεξια το ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ!!!!μηπως αυτος ο χαζος ο ιαπωνας αυτα τα 2 τα εχει ισοζυγισει??μηπως βαζοντας ελαφρυτερο γραναζι απο τη μια αλλαζω το ζυγισμα της ζαντας με το υπαρχον δισκοφρενο με μεγαλυτερο φορτιο απ την αλλη?ακουω αποψεις

  2. #2
    Βελτιωμένος Ύπνος...... Το avatar του/της maintenance
    Εγγραφή
    06/10/2004
    Μηνύματα
    1.504
    Αν καταλαβα καλά.......

    Σε κάποια μοτοσακά, έχει ΕΝΑ δισκόφρενο μπροστά.

    Για σκέψου...........
    η επιβίωση του Ηλιθίου!

    www.icon-decoration.gr

  3. #3
    με ενα παλιο xt με μονο δισκο μπροστα που φρεναρα παντος μια φορα το μηχανακι τραβαγε εντονα προς τη μερια του δισκου,σε καθε περιπτωση οτι βγαινει απο το εργοστασιο εχει μια φιλοσοφια,οσο για την πισω ζαντα λες οτι δεν επιρεαζει τη συμπεριφορα αν αλαξουμε απο τη μια μερια το αναρτομενο βαρος??σε βλεπω πολυ σιγουρο, οκ!

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.067
    Εγώ αντίθετα είχα απο μαμά ένα πανάλαφρο γρανάζι αλουμινίου ,που δεν είναι δυνατό να έχει ζυγίσει ο Ιάπωνας, και βέβαια παίζει ρόλο στην αναρτώμενη μάζα του πίσω τροχού, αλλά όχι ώς πρός την κατανομή του κατά την διεύθυνση του πίσω άξονα.

    Οσο για το ΧΤ είναι φυσικό να τραβάει μιάς και λυγίζει το καλάμι απο την μεριά της δαγκάνας, δεν παίζει ρόλο η αναρτώμενη μάζα.

  5. #5
    ..πάλι αναβάτης.. Το avatar του/της sotpag
    Εγγραφή
    02/11/2002
    Μηνύματα
    1.395
    σωστά τα λέει ο Στέφανος

    αλλά από εκεί και πέρα δεν λέει γιατί τα αλουμινένια (λογικά αλουμινένιο θα είναι..) δεν λένε για καθημερινή χρήση

    ούτε τις τρομερές απώλειες θα έχουμε από το βάρος ούτε τίποτα, αντίθετα το αλουμινένιο θέλει πιο γρήγορη αντικατάσταση….


    13 Φ. ΑΝΤΙΑΝΑΚΥΚΛΩΤΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ

  6. #6
    Θεμελιωδώς, είστε όλοι λάθος .

    Το δισκόφρενο και το γρανάζι είναι μη αναρτώμενη μάζα (άντε βάρος).
    Στην πραγματικότητα ο υπολογισμός της μη αναρτώμενης μάζας αρχίζει από τα σημεία στήριξης της ανάρτησης, δηλαδή στο μπροστινό σύστημα από το πηρούνι και κάτω, στο πίσω από το αμορτισέρ και κάτω. Πρακτικά (γιατί για πλήρη ακριβή θεωρητική ανάλυση ο υπολογισμός γίνεται πολύ δύσκολος ιδιαίτερα σε αναρτήσεις αυτοκινήτων πολλαπλών συνδέσμων με πολλά σημεία στήτιξης) η ΜΗ αναρτώμενη μάζα σε μία μοτό υπολογίζεται ως εξής:
    -για το εμπρόσθιο σύστημα ισούται με τη μισή μάζα του πηρουνιού, συν την μάζα του τροχού, φρένων κ.τ.λ.
    -για πίσω με την μισή μάζα του αμορτισέρ, συν το μοχλικό, συν το μεγαλύτερο μέρος της μάζας του ψαλιδιού (μην ξεχνάτε ότι αναρτάται στο πλαίσιο - που να μπλέκεις σε υπθολογισμούς - βάλτο όλο να τελειώνουμε-, συν τροχούς, φρένα κ.τ.λ.

    Και ένα εμπειρικό παραδειγματάκι από το παρελθόν.
    Κάποια στιγμή που οδήγσα DT 125 (ενώ είχα διακοσάρι), η διαφορετική συμπεριφορά της πίσω ανάρτησης ήταν άμεσα αισθητή στην πρώτη κροκάλα. Το 125 είχε 'σιδερένιο' ψαλιδι και ζάντες σε αντίθεση με τα αλουμινένια του 200. Πέρα από την όποια διαφορά στα χαρακτηριστικά αποσβέσεων του αμορτισέρ, η αδράνεια του πίσω συστήματος (λόγω αυξημένης μάζας) ήταν άμεσα αισθητή.

    Doken όσον αφορά τα περί τραβήγματος και κατανομής μαζών, όπως σου είπαν και οι άλλοι δεν υπάρχει περίπτωση. Αυτό που θα πρέπει να σε απσχολεί είναι η μειωμένη διάρκεια ζωής.

    Πατέρα για μια ακόμα φορά με απογοητεύεις:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.067
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Θεμελιωδώς, είστε όλοι λάθος .

    Το δισκόφρενο και το γρανάζι είναι μη αναρτώμενη μάζα (άντε βάρος).
    Στην πραγματικότητα ο υπολογισμός της μη αναρτώμενης μάζας αρχίζει από τα σημεία στήριξης της ανάρτησης, δηλαδή στο μπροστινό σύστημα από το πηρούνι και κάτω, στο πίσω από το αμορτισέρ και κάτω. Πρακτικά (γιατί για πλήρη ακριβή θεωρητική ανάλυση ο υπολογισμός γίνεται πολύ δύσκολος ιδιαίτερα σε αναρτήσεις αυτοκινήτων πολλαπλών συνδέσμων με πολλά σημεία στήτιξης) η ΜΗ αναρτώμενη μάζα σε μία μοτό υπολογίζεται ως εξής:
    -για το εμπρόσθιο σύστημα ισούται με τη μισή μάζα του πηρουνιού, συν την μάζα του τροχού, φρένων κ.τ.λ.
    -για πίσω με την μισή μάζα του αμορτισέρ, συν το μοχλικό, συν το μεγαλύτερο μέρος της μάζας του ψαλιδιού (μην ξεχνάτε ότι αναρτάται στο πλαίσιο - που να μπλέκεις σε υπθολογισμούς - βάλτο όλο να τελειώνουμε-, συν τροχούς, φρένα κ.τ.λ.


    Και ένα εμπειρικό παραδειγματάκι από το παρελθόν.
    Κάποια στιγμή που οδήγσα DT 125 (ενώ είχα διακοσάρι), η διαφορετική συμπεριφορά της πίσω ανάρτησης ήταν άμεσα αισθητή στην πρώτη κροκάλα. Το 125 είχε 'σιδερένιο' ψαλιδι και ζάντες σε αντίθεση με τα αλουμινένια του 200. Πέρα από την όποια διαφορά στα χαρακτηριστικά αποσβέσεων του αμορτισέρ, η αδράνεια του πίσω συστήματος (λόγω αυξημένης μάζας) ήταν άμεσα αισθητή.

    Doken όσον αφορά τα περί τραβήγματος και κατανομής μαζών, όπως σου είπαν και οι άλλοι δεν υπάρχει περίπτωση. Αυτό που θα πρέπει να σε απσχολεί είναι η μειωμένη διάρκεια ζωής.

    Πατέρα για μια ακόμα φορά με απογοητεύεις:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Δεν βλέπω κανένα να βάζει την αδράνεια στο παιχνίδι παρόλο που αυτό ρώτησε ο άνθρωπος.

    Εγώ μίλησα για αναρτώμενη μάζα τροχού, οχι αναρτώμενη μάζα οχήματος, οπότε σωστός είμαι

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Δεν βλέπω κανένα να βάζει την αδράνεια στο παιχνίδι παρόλο που αυτό ρώτησε ο άνθρωπος.

    Εγώ μίλησα για αναρτώμενη μάζα τροχού, οχι αναρτώμενη μάζα οχήματος, οπότε σωστός είμαι
    Ξέρεις το μηχανάκι 'περπατάει' με τις ρόδες του και όχι με το τιμόνι και τη σέλλα, συνεπώς το υπόλοιπο λχκψνωλσκων


    Μάμησε τα τι κάθομαι και σου λέω , καιρός να ξαναασχοληθείς με το CZ να ησυχάσουμε.....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.067
    Το πώς περπατάει το μηχανάκι είναι άσχετο με το που αναρτάται μια μάζα.
    Οταν εξετάζεις τον τροχό ,το γρανάζι και ο δίσκος είναι αναρτημένη μάζα στον τροχό το ψαλίδι κλπ.

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703


    Κορίτσια...
    (αν και έχω διαπιστώσει ότι "διαφωνείτε" απλά για να γίνεται "τζερτζελές"...).

    Αναρτώμενη μάζα (βάρος) θεωρείται (κατά σύμβαση) το σύνολο των εξαρτημάτων που ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ σε σχέση με τον "σκελετό" του οχήματος !!!
    (Θεωρούμε ότι ο άξονας κίνησης του οχήματος είναι συνεχώς παράλληλος με τον κύριο άξονα του δρόμου (επιφάνεια) και η ανάρτηση υποχωρεί και εκετείνεται (ιδανικά) ώστε να διατηρείται αυτή η "παραλληλία" ).

    Για να ΜΗΝ μπερδεύεστε, να θυμάστε ότι το "ανάποδο" πηρούνι έγινε (και...) για ΜΕΙΩΣΗ της αναρτώμενης μάζας !!!

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    H μισητή βιβλιοθήκη ξαναχτυπά
    (πατέλα, δε πα να πάρεις καμια bebelac από το ψυγείο να χαλαρώσεις)

    Από το Motorcycle Tuning: Chassis
    John Robinson


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	chassis pg 217.jpg 
Προβολές:	130 
Μέγεθος:	90,1 KB 
ID:	49698

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  12. #12
    Fundamentals of Vehicle Dynamics
    by Thomas Gilespie, pg381


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	gilespie pg 381.jpg 
Προβολές:	129 
Μέγεθος:	91,5 KB 
ID:	49700

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan



    Για να ΜΗΝ μπερδεύεστε, να θυμάστε ότι το "ανάποδο" πηρούνι έγινε (και...) για ΜΕΙΩΣΗ της αναρτώμενης μάζας !!!

    Kούκλα μου δεν τα θυμάσαι καλά.

    Με το σκεπτικό ότι στα συμβατικά πηρούνια η μπότα είναι βαρύτερη από το καλάμι, αρχικά θεωρήθηκε ότι θα μειωνόταν σημαντικά η μη αναρτώμενη μάζα..... μόνο που η μπότα πιά είναι αρκετά λεπτή (το τοίχωμα της) και ως προς αυτό το σημείο τα κέρδη είναι αμφιλεγόμενα (ένα ζυγυσματάκι θα μας λύσει την απορία).

    Καλό σβήσιμο....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  14. #14
    Να θυμηθώ να αλλάξω τίτλο Το avatar του/της Pardalotzatziki
    Εγγραφή
    30/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    den 8a prosferw egkyklopaidikes gnwseis alla kati polu aplo...
    eidika gia to ton doken...
    an sas trabaei to timoni apo thn pleura tou diskofrenou profanws xreiazeste ma8hmata frenarismatos.....
    ta xeria kai to timoni prepei na einai ena
    wste akoma kai an mplokarei o troxos na sunexisei thn poreia tou xwris kinduno ptwshs...
    dokimaste to se kanena parking...

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.067
    Επαναλαμβάνω μπας και..............
    Αναρτώμενη μάζα είναι αυτή που κρέμεται στην ακρη του ελατηρίου στα βιβλία της φυσικής.
    Αναρτώμενη μάζα είναι και ένα αυτοκίνητο (μείον ρόδες δίσκοι βραχίονες κλπ "μη αναρτώμενη μάζα" )που στηρίζεται σε 4 ελατήρια.
    Αναρτώμενη μάζα είναι και οι ρόδες δίσκοι βραχίονες κλπ όταν βάλουμε το αυτοκίνητο στο γρύλο και το σηκώσουμε.
    Εξαρτάται λοιπόν απο το σύστημα αναφοράς.

    Οταν μιλάμε για οδική συμπεριφορά της μοτο που στην περίπτωση αυτή είναι αναρτώμενη μάζα, για να αναφερθούμε στην μάζα των τροχών που διαχωρίζονται απο τα ελατήρια την χαρακτηρίζουμε "μη αναρτώμενη" κατά παραδοχή και αναγκαστικά, και για να δείξουμε την αλληλοεπίδραση των μαζών που ταλαντώνονται, μεταξύ τους (σαν έκφραση είναι λάθος).

    Σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις όπως στην σύγκριση μπότας συμβατικής και USD μπορούμε να μιλάμε για αναρτώμενη μάζα προσομοιώνοντας το ακίνητο καλάμι και την μπότα να εκτελεί ταλάντωση που είναι και πιό σωστό.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΓΡΑΝΑΖΙ(ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ)
    από cbf600sa στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 16/02/2006, 00:11
  2. Οταν βρίσκουν τα τακάκια στο δισκόφρενό....
    από free rider στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 28/08/2005, 15:45
  3. Στραβωμένο δισκόφρενο στο CBF-250
    από oulas στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 24/08/2005, 14:34
  4. ''κουρεμένο'' γρανάζι εκκεντροφόρου
    από -tedy- στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 57
    Τελευταίο μήνυμα: 05/07/2005, 23:30
  5. Γραναζι Ζ1000
    από c502437 στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 22/04/2005, 23:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF