Ξεκινήσαμε όμορφα και ωραία 7 μηχανές και ένα τζιπ (παρέα-κινητό συνεργείο) γιά τα βουνίσια κοκκινοχώματα των Γερανείων.
Μετά την Μαγούλα τελειώνει η άσφαλτος και αρχίζει το πολυπόθητο χώμα, πλην όμως:
1η στραβή.
500m μετά τρυπάει το πίσω tubeless ενός συναδέλφου από ένα κλαρί ΝΑ με το συμπάθειο. Επιδιόρθωση με σαμπρέλα 21 ιντσών(δεν είχαμε άλλό μέγεθος) και συνεχίζουμε.
μετά από λίγο..
2η στραβή. Μηχανή γνωστής αυστριακής εταιρείας :rotflmao: αρνείται πεισματικά να ανεβάσει στροφές. Βρε η συμπίεση, βρε το φίλτρο, βρε η βενζίνη, βρε τα ηλεκτρικά, βρε ξεμάτιασμα, τίποτα. Την λύση έδωσε συγγενής του ατυχούς ιδιοκτήτη της αυστριακής μοτο :rotflmao:, με αυτοκίνητο-καρότσα.
Ακολούθως..
3η στραβή. Εκεί που διαβαίνουμε σχεδόν απάτητο χωματάκι, με τα φυτά σε πλήρη ανάπτυξη να μην σε αφήνουν να δεις τι υπάρχει μισό μέτρο μετά, γνωστή συμφορουμίτισα βρίσκεται tet-a-tet με ευμεγέθη πέτρα και φεύγει ιπτάμενη (ΤΗΝ ΕΣΩΣΕ Ο ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ).
Όλα καλά; Όλα καλά!
Εντάξει λοιπόν, τώρα τρίτωσε το κακό, πάμε αέρα!!
Αμ δέ
4η στραβή. Λίιιιιγο μετά, έταιρος συνάδελφος με "φαγούρα" στον δεξί καρπό, φεύγει μπροστά γιά να ξεσκάσει λίγο..
..στα 400m τον βρίσκουμε σταματημένο στην άκρη με τρυπημένη μπροστινή σαμπρέλα.
Αλλάζουμε σαμπρέλα γιά 2η φορά και συνειδοτοποιούμε ότι τα κακά δεν περιορίζονται στον αριθμό 3.![]()
Υ.Γ.1. Όλες οι επιδιορθώσεις τροχών έγιναν από τον Χρήστο ή KamenosAfrican ή PRS, με την βοήθεια διαφόρων στο στήριγμα των λεβιέδων ( όχι ότι τους είχε ανάγκη)
Υ.Γ.2. Προς αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας, ο ιδιοκτήτης της αυστριακής αφ'ενός δεν έχει 950, αφ' ετέρου ΤΟ ΕΧΕΙ ΓΟΝΑΤΙΣΕΙ !![]()
![]()
![]()