Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 64

Θέμα: Ouch!!!

  1. #1
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227

    Ouch!!!

    Στις παρακάτω φωτό βλέπετε το χρονικό ενός ατυχήματος....

    Βάζω το thread, για να γίνει συζήτηση για τα λάθη που εγιναν και τελικά έγινε η στραβή, και τα λάθη που έγιναν και δεν θα την βγάλουν και τόσο καθαρή.....

    Κατ αρχήν υπάρχει κάμερα, και το ξέρουν οδηγός και συνοδηγός...

    Δεύτερον, εκτός από κράνη δεν φοράνε τίποτα άλλο, η κοπέλλα είναι με σανδάλια.

    Τρίτον είναι στο αντίθετο ρεύμα.

    Τέταρτον, κάτω δεξιά στην φωτό φαίνεται μια κηλίδα που ο οδηγός δεν κατέγραψε σωστά.....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ouch.jpg 
Προβολές:	654 
Μέγεθος:	84,1 KB 
ID:	50971
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Και όπως βλέπετε, τα πράγματα εξελίχθηκαν άσχημα για το ζευγαράκι.


    Επίσης χάρι στον ανύπαρκτο εξοπλισμό τους θα πάρει καιρό μέχρι να επουλωθούν τα τραύματα.

    Ελπίζω αυτες οι φωτό να βοηθήσουν κάποιους


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ouch1.jpg 
Προβολές:	625 
Μέγεθος:	72,1 KB 
ID:	50972
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Υπ όψιν ότι είναι στην california, όπου οι γραμμές δεν γλυστράνε όπως στη χώρα μας.΄

    Στην Ελλάδα, όποιος πατάει διπλή γραμμή κατά τη διάρκεια της στροφής, κινδυνεύει να πέσει ΚΑΙ εξ αιτίας της γραμμής.

    Εδώ η τούμπα μάλλον προήλθε από¨
    - λάθος γραμμή
    - πολλά χιλιόμετρα για να βγούν καλή φωτό
    - κηλίδα στο δρόμο
    - κλείσιμο γκαζιού
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #4
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    ετσι ειναι! το καλοκαιρι νομιζουμε οτι δεν πεφτουμε.... και εχουμε τα μυαλα στη παραλια αντι για το δρομο....

  5. #5
    Πάντως, αν έχεις ορατότητα δεν είναι κακό να βγεις και λίγο στο αντίθετο για να έχεις καλύτερη γραμμή.

    Ξανατονίζω το Αν έχεις ορατότητα !!!

    (βέβαια αν πατήσεις την ελληνική διαχωριστική.... )


    Το κλείσιμο του γκαζιού το συμπεραίνεις επειδή φαίνεται να χάνει το μπροστινό;

    (δεν ξέρω, απλά ρωτάω, εμένα έτσι μου φαίνεται)

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  6. #6
    Γυρολόγος-Λασπολόγος! Το avatar του/της adam_tsouk
    Εγγραφή
    03/10/2003
    Μηνύματα
    5.430
    εγω αντιθετο ρευμα δε βγαινω ποτε και τη διαχωριστικη την αποφευγω τρελα!

    γιαυτο προτιμω να κινουμε αρκετα σιγα....

    οσο για το αποτελεσμα των φωτο... οπως τα λεει στον τιτλο του ο sapila...


    ΑΟΥΤΣ!!!!
    kawasaki street warriors


    "δεν είναι η πτώση είναι η σύγκρουση..."
    One more dies one more lives
    One baby cries one mother grieves
    For all the sins you will commit
    You'll beg forgiveness and none I'll give

    Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!


  7. #7
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Πάντως, αν έχεις ορατότητα δεν είναι κακό να βγεις και λίγο στο αντίθετο για να έχεις καλύτερη γραμμή.

    Ξανατονίζω το Αν έχεις ορατότητα !!!

    (βέβαια αν πατήσεις την ελληνική διαχωριστική.... )


    Το κλείσιμο του γκαζιού το συμπεραίνεις επειδή φαίνεται να χάνει το μπροστινό;

    (δεν ξέρω, απλά ρωτάω, εμένα έτσι μου φαίνεται)

    captain, αυτό που λές δεν το ασπάζομαι σχετικά με το αντίθετο ρεύμα.
    Οπως κι ο adam κάθομαι στη μεριά μου ΠΑΝΤΑ, κι ας πάω λίγο πιο σιγά.
    Εκτός αυτού, το να βγείς στην εξωτερική ΠΡΙΝ ΤΗ ΣΤΡΟΦΗ για να πάρεις καλύτερη γραμμή οταν βλέπεις μέχρι και την έξοδο της στροφής, είναι μια περίπτωση και το να μπείς στο αντίθετο κατά τη διάρκεια της στροφή όπως έγινε εδώ είναι άλλη!

    Συμπεραίνω ότι έπεσε από κλείσιμο γκαζιού, γιατί μόνο από υπερβολικά φορτισμένο μπροστινό μπορεί να πέσεις έτσι.

    Υπερβολικα φορτισμένο μπορεί να είναι :
    - από υπερβολική κλίση (που όντως έχουν)
    - λάθος γραμμή που οδήγησε σε αυτήν την κλίση (βλέπε αντίθετο ρεύμα μέσα στη στροφή)
    - κλειστό γκάζι η φρένο (φρένο δεν πατάει)
    - λόγω χαμηλής πρόσφυσης (αν όντως έχει λάδια η κάτι τέτοιο) και λιγότερο φορτισμένο να είναι πάλι θα πέσεις.....

    Τι λέτε?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #8
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Προσωπικά ΑΝ έχω ορατότητα σε στροφή, χρησιμοποιώ όλο το πλάτος του δρόμου.
    Δεν είναι σωστό αλλά το κάνω.

    Η κοπέλλα στην 1η φωτό έχει βγεί πολύ περισσότερο από τον οδηγό, πάντως.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  9. #9
    etsi kapws epesa kai egw sthn diadromh igoumenitsa- giannena meta thn motosugentrwsh me ena bandit............
    toulaxiston egw fwtousa kai kati.

  10. #10
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Πάντως είναι περίεργη τούμπα γιατί:

    Στην 1η φωτό φαίνεται ότι μόλις έχουν βγεί από ανηφορική φουρκέτα, άρα μάλλον έχει επιταχύνει στην έξοδο και δεν είναι υπερβολικά φορτισμένο το μπροστινό.

    Δεν έχουν υπερβολική κλίση στην πρώτη φωτό τουλάχιστον.

    Αν δεν επεφταν εκεί, θα έπεφταν λίγο πιο κάτω, γιατί έχει χώματα στόν δρόμο...

    Μάλλον από γλύστριμα, λόγω διαχωριστικής ή λαδιών έπεσαν νομίζω...
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #11
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    θα συμφωνήσω με τους τελευταίους , όπου φαίνεται οτι μάλλον έχουν πέσει απο λάδια ή γενικά γλύστρημα του μπροστινού.
    Ειδικά παρατηρώντας τους αναβάτες , που φαίνεται σαν να μην αντιδρούν στο "χάσιμο" του μπροστινού.

    Αλήθεια , ποιός $#@%@#%@# ... είχε ρίξει τα λάδια εκεί , και έκατσε να βγάλει και φωτό μετά;

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  12. #12
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    Ειδικά παρατηρώντας τους αναβάτες , που φαίνεται σαν να μην αντιδρούν στο "χάσιμο" του μπροστινού.
    Λόγω ηλικίας ίσως;
    Ο οδηγός είναι fan του Luca Cadalora......
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  13. #13
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
    Λόγω ηλικίας ίσως;
    Ο οδηγός είναι fan του Luca Cadalora......
    Μπράβο μάτι Byron

    Και η κοπέλλα φοράει Κevin Schwantz, οπότε είναι γρήγοροι....
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #14
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Και η κοπέλλα φοράει Κevin Schwantz, οπότε είναι γρήγοροι....
    Τα κρανάκια μια χαρά είναι.
    Απλά λυπάμαι τα ποδαράκια της κοπελλίτσας ρε γαμωτ....

    Δυο παλιοί γνωστοί με ένα GSX 400 είχαν πέσει στην στροφή του ιπποδρόμου, φορώντας μόνο το μαγιό !!!
    Πέρασαν ένα αξέχαστο καλοκαίρι μετά....
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  15. #15
    Δεν θέλω να κάνω τον ειδικό,ούτε ειμαι άλλωστε,αλλά θέλω να επισημάνω και έναν ακόμη λόγο που πιστεύω οτι έπαιξε σημαντικό ρόλο:ρίξτε μια ματιά στο σακίδιο της κοπέλας!Δεν λεω τον πρωταρχικό, αλλά με τόσο βάρος στην πλάτη συν την κλίση που ήδη είχε η μηχανή... ?
    so far so good.

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ouch... :(
    από QSpec στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 52
    Τελευταίο μήνυμα: 30/12/2009, 17:04
  2. Ouch!
    από gozntari στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 24/03/2009, 20:43
  3. Ouch...
    από Nikoskazer2000 στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2007, 21:40

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF