Την Παρασκευή επιστρέφοντας απο τη βραδυνή μας βολτίτσα
στην Εθνική λίγο πριν τα διόδια της Ελευσίνας...εχασα περίπου
5 χρόνια απο τη ζωή μου.
Αυτο που επαθα το εχω ακουσει απο άλλους και το εχω διαβάσει σε περιοδικά
αλλα δεν ξέρω τι ακριβως ήταν ή καλύτερα..προσπαθούσε να γίνει. (TankSlapping ? HighSiding? LowSiding?)
Σε μια παρατεταμένη δεξιά (σχεδον ευθεία δηλαδη) ανοιξα λίγο παραπάνω
το γκάζι (για τα δικα μου δεδομενα) μιας και ειχα πααααρα πολυ καιρο να βγώ
εθνική και μου έλειψε αυτη η αίσθηση της ταχύτητας.
Ελαφρα πλαγιασμένος και με περίπου 180 χλμ αρχισα να νοιώθω την μηχανή να ταλαντευεται σαν
λαστιχο.Προοδευτικά και σταθερά αυξανόμενα.Ειχα την εντύπωση οτι η μηχανη θα αρχίσει να ρίχνει
σφαλιάρες.Ενα ρυθμικό κουνημα το οποιο δυνάμωνε συνεχώς και νόμισα οτι θα καταλήξει σε πλήρη
στρεβλωση του πλαισίου.
Δεν ξέρω αν το περιγράφω σωστα...αλλα φανταστειτε να κρατατε μια λεπτη λαμαρινα απο την μια
ακρη και να την κουνατε ρυθμικα δεξιά-αριστερά.Σαν κυματισμός δηλαδή.
Τι μπορει να ήταν αυτό και τι να το προκάλεσε ?
Τρόμαξα πάρα πολυ και στεναχωρέθηκα.
Τελικα το σταματησα μειώνωντας πολύ σιγά το γκάζι και ανοιγοντας τη γραμμή μου στο επακρον.
Ευτυχως ημουν στη μεσαια λωριδα...και επιασα τερμα αριστερη.
Σαν δεδομένα να αναφέρω τα εξής :
Φοράω πίσω μια Ohlins προσφατα ρυθμισμένη για νορμαλ οδήγηση
και μπροστα προοδευτικά ελατήρια με νορμαλ πάλι ρυθμίσεις.Δηλ. τιποτα ακραιο...ουτε πολυ σκληρα...
ουτε πολυ μαλακά.
Η τιμονοπλακα ειναι 2cm χαμηλωμένη...αλλα αυτό επρεπε να γινει βαση manual της Hyperpro για τα συγκεκριμενα ελατηρια.
Τα λάστιχα μου ειναι υπερβολικα φθαρμενα και χρίζουν αλλαγής..αλλα γλύστριμα δεν ενιωσα καθόλου.
Προσφατα τεντωσα και μονος μου την αλυσιδα...μηπως δεν εχουν ιδια ρυθμιση οι ρεγουλατόροι πισω ? (με το ματι φαινονται ΟΚ)
Για πείτε γνώμες.....