Πηρα μια Yoshimura Carbon trioval και οι οδηγιες χρησης λενε οτι πρεπει να αντικαθισταται το εσωτερικο υλικο ( υαλοβαμβακας ή κατι τετοιο ) καθε 5.000 χλμ. Ειναι πραγματι ετσι ? Τοσο συχνα ?
Η μηχανη ειναι bandit 650.
![]()
Πηρα μια Yoshimura Carbon trioval και οι οδηγιες χρησης λενε οτι πρεπει να αντικαθισταται το εσωτερικο υλικο ( υαλοβαμβακας ή κατι τετοιο ) καθε 5.000 χλμ. Ειναι πραγματι ετσι ? Τοσο συχνα ?
Η μηχανη ειναι bandit 650.
![]()
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
Οπως καταλαβαίνεις απαραίτητο δεν είναι, αλλα κάθε 10-20000 ίσως χρειάζεται αλλαγή για το θέμα του θορύβου και μόνο αν θες να είσαι τυπικός...
Υπαρχει περιπτωση να παθει ζημια το carbon εαν δεν αλλαχθει ο υαλοβαμβακας ?
![]()
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
Συνηθως αν ο υαλοβαμβακας μεινει καμια 40αρια χιλιαδες χλμ χωρις αλλαγη το προβλημα σου θα ειναι αλλο.Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Υπαρχει περιπτωση να παθει ζημια το carbon εαν δεν αλλαχθει ο υαλοβαμβακας ?
![]()
Το carbon δεν εχω δει ως τωρα να φθειρεται εξωτερικα ( η να φαινεται κατι στο ματι τελος παντων) , απο τετοιου ειδους αμελεια, αλλα αυτο εξαρταται απο την φθορα του υαλοβαμβακα.
Θα μπορουσαμε να πουμε οτι αν σταματησει να παρεμβαλλεται μονωτικο υλικο μεταξυ του carbon και των υπεροχα ζεματιστων καυσαεριων που βγαινουν απο το μοτερ, τοτε ναι μπορει να υπαρξει προβλημα.
Σε παρομοιο τοπικ σε ξενο φορουμ οπου μερικοι ετρεξαν εσπευσμενα να αλλαξουν το μονωτικο δεν υπηρξε σημαντικη φθορα στο τιτανιο η στο carbon με εξειρεση μιας μηχανης που αρχισε να "ξεφτιζει" το carbon, αλλα δεν ηταν μονω λογω αμελειας, μαλλον εφταιγε και η ποιοτητα (2 brothers racing exhausts και μου εκανε εντυπωση μιας και θεωρουνται πολυ ποιοτικες) .
-Have you any famous last words?
-..Not Yet!
-"Not yet"!? Is that famous?