Καλημέρα forum![]()
Ας πούμε ότι έχουμε ένα σύστημα επιβράδυνσης..
Δίχως αλλαγή, δίσκου - δαγκάνας, προσφέρει κάτι η ενδεχόμενη αλλαγή τρόμπας φρένου...?
Κοίταγα τον κατάλογο της kedo και έχει δυο διαμέτρους (π.χ. 11mm και 14mm).
Υπάρχει καλύτερο αποτέλεσμα με αντικατάσταση "καλύτερης" (και ακριβότερης!!) τρόμπας ή αλλάζει μόνο η αίσθηση της μανέτας...?
Στην περίπτωση μετάτροπής της μανέτας του συμπλέκτη από ντίζα σε υδραυλική...?
Φιλικά, mot
:smilea: