Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 38

Θέμα: Service στο Multi 2000 χλμ (Νομίζω ότι μου έπεσε λίγο ακριβό.)

  1. #1

    Service στο Multi 20000 χλμ (Νομίζω ότι μου έπεσε λίγο ακριβό.)

    Καλησπέρα σε όλους, σήμερα με ενημέρωσαν για το κόστος του service το οποίο έκανα στο Multistrada 1000 DS και ανέρχεται στα 420€ (150€ η εργασία και τα υπόλοιπα ανταλλακτικά) Μήπως είναι πολλά???

  2. #2
    20000χλμ, Ιμάντες, Λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο βενζίνης, υγρά συμπλέκτη και γενικό έλεγχο. Επίσης άλλαξε το φλοτέρ από το ντεπόζιτο το οποίο είναι εντός εγγύησης. Το απόγευμα που θα πάω να το πάρω ελπίζω η απόδειξη που θα μου κόψει να τα αναφέρει αναλυτικά.

  3. #3
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.226
    Δηλαδή 420 - 150 = 270 Ευρώ για Ιμάντες, Λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο βενζίνης, υγρά συμπλέκτη ?????



    Κατι δεν πάει καλά, η ειναι κι αλλα τα ανταλλακτικά, η λάθος οι τιμες, η σε σκίσανε!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #4
    Ducati πηρες...ducati Θα πληρωσεις


    Οταν το πρωτο σερβις σε Multi 620, λαδια φιλτρα εχει 120Ε, το δικο σου ποσο το κοβεις?
    Warning!! Motorsports can be Dangerous....

  5. #5
    Παιδιά όπως είπα και πριν θα σας ενημερώσω αναλυτικότερα όταν το πάρω στα χέρια μου το Μοτο και την απόδειξη, οπότε κατά τις 18:00 θα έχετε νεότερα.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tsoukas77
    Εγγραφή
    29/06/2004
    Μηνύματα
    375
    Στις 20000χλμ αλλαζουν οι ιμαντες;Νωρις δεν ειναι;
    Κατω τα χερια απο τον 'Ακη!

  7. #7
    Λοιπον αναλυτικά:
    1. Oring βαλβίδων
    2. Καπελότα x 2
    3. Ιμάντες x 2
    4. Φίλτρο λαδιού
    5. Λάδια
    6. Μπουζί x 4
    7. Φίλτρο αέρα
    8. Φίλτρο βενζίνης
    9. Ρουλεμάν συμπλέκτη (το εξωτερικό της καμπάνας)
    10. Υγρά συμπλέκτη
    Σύνολο Υλικών: 270€
    11. Εργασία 150€
    Υ.Γ. Όταν το πήρα στο αριστερό καπάκι ήταν σπασμένα τα μικρά αυτάκια.
    Περιμένω σχόλιά σας

  8. #8
    αλεπού καμπίσια Το avatar του/της GST
    Εγγραφή
    11/02/2004
    Μηνύματα
    1.167
    380 ειχα δωσει εγω στα 20000χλμ...δυστυχως τοσο παιζουν οι τιμες ..
    παντως μονο οι ιμαντες κανουν καπου στα 100 και λιγο παραπανω νομιζω και αλλαζονται καθε 20000χλμ
    FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GST
    380 ειχα δωσει εγω στα 20000χλμ...δυστυχως τοσο παιζουν οι τιμες ..
    παντως μονο οι ιμαντες κανουν καπου στα 100 και λιγο παραπανω νομιζω και αλλαζονται καθε 20000χλμ

    ara einai φυσιολογικά!


    και αφου εχει ρυθμιση και αλλαγη ιμαντων τα εργατικά πάλι ψιλονορμαλ με φαίνονται! σε τετοιο μηχανακι έτσι; !


    τα μεταξωτα βρακια που λέμε...


    μπουζι γιατί όμως 4;

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stratospr
    Εγγραφή
    14/11/2003
    Μηνύματα
    193
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    μπουζι γιατί όμως 4;
    1000DS -> double spark -> δυο μπουζί στον κύλινδρο...
    Μην φοράτε κράνος αν δεν έχετε να προστατέψετε κάτι! (16η Π.Σ.Μ.)

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stratospr
    1000DS -> double spark -> δυο μπουζί στον κύλινδρο...
    ΟΚ, ευχαριστώ! κοιτα ρε τι φτιάχνει η Ευρώπη ρε!



    με πιασατε αδιαβαστο! οχι οτι εχω ασχοληθει ιδιαιτερα , αλλά θελω να το ψάξω ενδότερα!

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    ΟΚ, ευχαριστώ! κοιτα ρε τι φτιάχνει η Ευρώπη ρε!
    Άμα δεν μπορεί να περάσει προδιαγραφές ρύπων (Alfa Romeo πρώτος διδάξας)

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  13. #13
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    Αρχικά δημιουργήθηκε από andrewt_ds
    Λοιπον αναλυτικά:
    1. Oring βαλβίδων
    2. Καπελότα x 2
    3. Ιμάντες x 2
    4. Φίλτρο λαδιού
    5. Λάδια
    6. Μπουζί x 4
    7. Φίλτρο αέρα
    8. Φίλτρο βενζίνης
    9. Ρουλεμάν συμπλέκτη (το εξωτερικό της καμπάνας)
    10. Υγρά συμπλέκτη
    Σύνολο Υλικών: 270€
    11. Εργασία 150€
    Υ.Γ. Όταν το πήρα στο αριστερό καπάκι ήταν σπασμένα τα μικρά αυτάκια.
    Περιμένω σχόλιά σας
    Καπελότα και o-rings είναι στάναρ κοροϊδία(προσωπική άποψη), ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τ'αλλάζουν...

    Ιμάντες στα 20000;;;;
    Σου έδωσε τους παλιούς;;;
    Φίλτρο αέρα;;;
    Είχαν κάτι;;;

  14. #14
    αχ...και να χα μοτόρι! Το avatar του/της Tropeas
    Εγγραφή
    06/05/2005
    Μηνύματα
    4.983
    Για μερικούς Ευρωπαίους και το SV και το DL στην νεα γενιά τους θα έχουν 2 μπουζί ανά κύλινδρο, έτσι στο σέρβις αλλαγής θα έχουν διπλά έσοδα, το κέρδος στην απόδωση είναι μετρήσιμο αλλά όχι τρομερό...

    Καπελώτα πρέπει να είναι χ8 δηλαδή 2χ4 ανα κύλινδρο...

    Εχουμε ξαναπεί ότι για να σου χρειαστεί αλλαγή καπελώτα o-rings βαλβίδων και άνοιγμα ρύθμιση για την τοποθέτηση αυτών 2 τινά συμβαίνουν :
    α. Η δεν είχε ελέγξει ποτε πριν τις βαλβίδες και να τις μικρορυθμίσει που κανονικά στα δικύλινδρα χρειάζονται πάντα κάποιο finetune ανα άρα έχει ευθύνη
    β. ή κάποιο άλλο πρόβλημα υπάρχει που πρέπει να ελεγθεί... (ή το αφήνει εις γνώση για να ξαναπάς)

    Αν ισχύει ότι είχες πρόβλημα και με το καπάκι και το είδες , του το είπες?

    Καλό είναι μετά απο συνενόηση μες τους admin να γράψεις επώνυμα το συνεργείο...

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stratospr
    Εγγραφή
    14/11/2003
    Μηνύματα
    193
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
    Καπελότα και o-rings είναι στάναρ κοροϊδία(προσωπική άποψη), ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τ'αλλάζουν...

    Ιμάντες στα 20000;;;;
    Σου έδωσε τους παλιούς;;;
    Φίλτρο αέρα;;;
    Είχαν κάτι;;;
    'Αμα χρειαζόταν ρύθμισμα βαλβίδων γιατί να μην αλλάξει καπελώτα?
    Και οι ιμάντες είναι στάνταρ αλλαγή κάθε 20000km
    Μην φοράτε κράνος αν δεν έχετε να προστατέψετε κάτι! (16η Π.Σ.Μ.)

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF