Καλησπέρα σε όλους, σήμερα με ενημέρωσαν για το κόστος του service το οποίο έκανα στο Multistrada 1000 DS και ανέρχεται στα 420€ (150€ η εργασία και τα υπόλοιπα ανταλλακτικά) Μήπως είναι πολλά???
Καλησπέρα σε όλους, σήμερα με ενημέρωσαν για το κόστος του service το οποίο έκανα στο Multistrada 1000 DS και ανέρχεται στα 420€ (150€ η εργασία και τα υπόλοιπα ανταλλακτικά) Μήπως είναι πολλά???
20000χλμ, Ιμάντες, Λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο βενζίνης, υγρά συμπλέκτη και γενικό έλεγχο. Επίσης άλλαξε το φλοτέρ από το ντεπόζιτο το οποίο είναι εντός εγγύησης. Το απόγευμα που θα πάω να το πάρω ελπίζω η απόδειξη που θα μου κόψει να τα αναφέρει αναλυτικά.
Δηλαδή 420 - 150 = 270 Ευρώ για Ιμάντες, Λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο βενζίνης, υγρά συμπλέκτη ?????
![]()
![]()
Κατι δεν πάει καλά, η ειναι κι αλλα τα ανταλλακτικά, η λάθος οι τιμες, η σε σκίσανε!
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Ducati πηρες...ducati Θα πληρωσεις![]()
Οταν το πρωτο σερβις σε Multi 620, λαδια φιλτρα εχει 120Ε, το δικο σου ποσο το κοβεις?
Warning!! Motorsports can be Dangerous....
Παιδιά όπως είπα και πριν θα σας ενημερώσω αναλυτικότερα όταν το πάρω στα χέρια μου το Μοτο και την απόδειξη, οπότε κατά τις 18:00 θα έχετε νεότερα.
Στις 20000χλμ αλλαζουν οι ιμαντες;Νωρις δεν ειναι;
Κατω τα χερια απο τον 'Ακη!
Λοιπον αναλυτικά:
1. Oring βαλβίδων
2. Καπελότα x 2
3. Ιμάντες x 2
4. Φίλτρο λαδιού
5. Λάδια
6. Μπουζί x 4
7. Φίλτρο αέρα
8. Φίλτρο βενζίνης
9. Ρουλεμάν συμπλέκτη (το εξωτερικό της καμπάνας)
10. Υγρά συμπλέκτη
Σύνολο Υλικών: 270€
11. Εργασία 150€
Υ.Γ. Όταν το πήρα στο αριστερό καπάκι ήταν σπασμένα τα μικρά αυτάκια.
Περιμένω σχόλιά σας
380 ειχα δωσει εγω στα 20000χλμ...δυστυχως τοσο παιζουν οι τιμες ..
παντως μονο οι ιμαντες κανουν καπου στα 100 και λιγο παραπανω νομιζω και αλλαζονται καθε 20000χλμ
FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.
Αρχικά δημιουργήθηκε από GST
380 ειχα δωσει εγω στα 20000χλμ...δυστυχως τοσο παιζουν οι τιμες ..
παντως μονο οι ιμαντες κανουν καπου στα 100 και λιγο παραπανω νομιζω και αλλαζονται καθε 20000χλμ
ara einai φυσιολογικά!
και αφου εχει ρυθμιση και αλλαγη ιμαντων τα εργατικά πάλι ψιλονορμαλ με φαίνονται! σε τετοιο μηχανακι έτσι; !
τα μεταξωτα βρακια που λέμε...
μπουζι γιατί όμως 4;![]()
1000DS -> double spark -> δυο μπουζί στον κύλινδρο...Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
μπουζι γιατί όμως 4;![]()
Μην φοράτε κράνος αν δεν έχετε να προστατέψετε κάτι! (16η Π.Σ.Μ.)
ΟΚ, ευχαριστώ! κοιτα ρε τι φτιάχνει η Ευρώπη ρε!Αρχικά δημιουργήθηκε από stratospr
1000DS -> double spark -> δυο μπουζί στον κύλινδρο...![]()
με πιασατε αδιαβαστο! οχι οτι εχω ασχοληθει ιδιαιτερα , αλλά θελω να το ψάξω ενδότερα!![]()
Άμα δεν μπορεί να περάσει προδιαγραφές ρύπων (Alfa Romeo πρώτος διδάξας)Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
ΟΚ, ευχαριστώ! κοιτα ρε τι φτιάχνει η Ευρώπη ρε!![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Καπελότα και o-rings είναι στάναρ κοροϊδία(προσωπική άποψη), ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τ'αλλάζουν...Αρχικά δημιουργήθηκε από andrewt_ds
Λοιπον αναλυτικά:
1. Oring βαλβίδων
2. Καπελότα x 2
3. Ιμάντες x 2
4. Φίλτρο λαδιού
5. Λάδια
6. Μπουζί x 4
7. Φίλτρο αέρα
8. Φίλτρο βενζίνης
9. Ρουλεμάν συμπλέκτη (το εξωτερικό της καμπάνας)
10. Υγρά συμπλέκτη
Σύνολο Υλικών: 270€
11. Εργασία 150€
Υ.Γ. Όταν το πήρα στο αριστερό καπάκι ήταν σπασμένα τα μικρά αυτάκια.
Περιμένω σχόλιά σας
![]()
Ιμάντες στα 20000;;;;![]()
Σου έδωσε τους παλιούς;;;
Φίλτρο αέρα;;;
Είχαν κάτι;;;![]()
![]()
![]()
![]()
Για μερικούς Ευρωπαίους και το SV και το DL στην νεα γενιά τους θα έχουν 2 μπουζί ανά κύλινδρο, έτσι στο σέρβις αλλαγής θα έχουν διπλά έσοδα, το κέρδος στην απόδωση είναι μετρήσιμο αλλά όχι τρομερό...
Καπελώτα πρέπει να είναι χ8 δηλαδή 2χ4 ανα κύλινδρο...
Εχουμε ξαναπεί ότι για να σου χρειαστεί αλλαγή καπελώτα o-rings βαλβίδων και άνοιγμα ρύθμιση για την τοποθέτηση αυτών 2 τινά συμβαίνουν :
α. Η δεν είχε ελέγξει ποτε πριν τις βαλβίδες και να τις μικρορυθμίσει που κανονικά στα δικύλινδρα χρειάζονται πάντα κάποιο finetune ανα άρα έχει ευθύνη
β. ή κάποιο άλλο πρόβλημα υπάρχει που πρέπει να ελεγθεί... (ή το αφήνει εις γνώση για να ξαναπάς)
Αν ισχύει ότι είχες πρόβλημα και με το καπάκι και το είδες , του το είπες?
Καλό είναι μετά απο συνενόηση μες τους admin να γράψεις επώνυμα το συνεργείο...![]()
![]()
'Αμα χρειαζόταν ρύθμισμα βαλβίδων γιατί να μην αλλάξει καπελώτα?Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Καπελότα και o-rings είναι στάναρ κοροϊδία(προσωπική άποψη), ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τ'αλλάζουν...
![]()
Ιμάντες στα 20000;;;;![]()
Σου έδωσε τους παλιούς;;;
Φίλτρο αέρα;;;
Είχαν κάτι;;;![]()
![]()
![]()
![]()
Και οι ιμάντες είναι στάνταρ αλλαγή κάθε 20000km
Μην φοράτε κράνος αν δεν έχετε να προστατέψετε κάτι! (16η Π.Σ.Μ.)