Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 21

Θέμα: GS 650 ή κάποιο άλλο; (Καινούργιος οδηγός μεγάλου κυβισμού)

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/04/2014
    Μηνύματα
    8

    Question GS 650 ή κάποιο άλλο; (Καινούργιος οδηγός μεγάλου κυβισμού)

    Καλησπέρα στους φίλους αναβάτες του Moto.gr

    Είμαι νέος στις κύκλο της μηχανής εάν εξαιρέσετε το innova injection που κατέχω εδώ και 4 χρόνια.

    Πάτησα τα 24 και θέλω να αγοράσω μια μηχανή βέβαια το budget μου είναι μέγιστο έως τα 2500 χιλιάρικα,
    διότι ξέρω ότι μόλις αγοράσω τη μηχανή θα χρειαστούν λάστιχα,μπουφάν και έστω κάποιο service που στην
    καλύτερη περίπτωση θα μου πάνε γύρο στα 500 ευρώ.

    Οι μηχανές που έχω υπόψιν είναι:
    Bmw GS 650 2003-2005 ;;twin spark ή όχι;; και γιατί;;
    Honda transalp 2003-2005
    Aprilia pegaso strada/trail
    Kawasaki KLE 500
    Και κάθε άλλη πρόταση δεκτή

    Ψάχνω για μια μηχανή οικονομική (και σε καύσιμα και σε service), αξιόπιστη και σχετικά ήρεμη για ταχύτητες έως 160 χλμ ως επί το πλείστων.

    Μέχρι τώρα με το παπί με πάει τσάμπα άλλα δεν έχει καθόλου ασφάλεια από θέματα φρένων αναρτήσεων και γενικός στην Αθήνα όπου μένω τα τελευταία 2 χρόνια
    δεν με έχει βολέψει, αλλά δεν θέλω να πάρω μια μηχανή και να είμαι κάθε μήνα στο μάστορα για καινούργιες βλάβες.

    Επίσης αν γνωρίζεται κάποιο καλό μάστορα κοντά στο Κερατσίνι όπου μένω τώρα θα ήταν καλό να μου το πείτε για να πάω να κοιτάξει τις μηχανές.

    Έχω δει κάποιες GS και μου αρέσουν διότι είναι και φυλασσόμενες σε γκαράζ και είναι σε καλή κατάσταση αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι ζημιάρικες.
    Ηonda transalp έχω δει αρκετές αλλά δεν με τραβάνε διότι όλες είναι σε άθλια κατάσταση και δεν θέλω ούτε να τις καβαλήσω..
    Επίσης έχω δει και μια KLE500 του 07 που είναι και αυτή σε άσχημη κατάσταση.

    Εσείς τι μου προτείνετε να εξακολουθήσω να ψάχνω για GS 650 ή να κινηθώ για άλλες μηχανές του ίδιου τύπου;

    Με εκτίμηση Νικος
    Τελευταία τροποποίηση από Omg1s; 04/04/2014 στις 18:14.

  2. #2
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.574
    Ψάχνεις κάποιο από αυτά που αναφέρεις ή θες να τα συγκρίνεις με το gs;

    Καλωσήρθες

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της est
    Εγγραφή
    10/10/2012
    Μηνύματα
    996
    Και κάτι ακόμα, έχεις βλέψεις για εκτός δρόμου αναζητήσεις;

  4. #4
    160 ίσως μόνο το transalp να μπορεί να διατηρήσει με κάποια άνεση. Τα λοιπά εντελώς ακατάλληλα.
    Από πλευράς αξιοπιστίας, μακριά από απρίλια... Τα άλλα είναι ΟΚ.

    Για αυτά που ζητάς το GS είναι μιά χαρά (εκτός από ταξίδι με 160 που θα πηγαίνει ξελιγωμένο τέρμα).

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/04/2014
    Μηνύματα
    8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Ψάχνεις κάποιο από αυτά που αναφέρεις ή θες να τα συγκρίνεις με το gs;

    Καλωσήρθες
    Ευχαριστω για το ενδιαφερον πρωτα απ'ολα

    Κυριος ψαχνω για GS αλλα θελω και να κανω και μια συγκριση με αλλες μηχανες του ιδιου επιπεδου πανω κατω

  6. #6
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.574
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Omg1s Προβολή μηνύματος
    Ευχαριστω για το ενδιαφερον πρωτα απ'ολα

    Κυριος ψαχνω για GS αλλα θελω και να κανω και μια συγκριση με αλλες μηχανες του ιδιου επιπεδου πανω κατω
    οπότε για να είμαστε σωστότεροι πάμε στα Μοντελά και αλλάζουμε τίτλο: "GS 650 ή κάποιο άλλο; (Καινούργιος οδηγός μεγάλου κυβισμού)".


  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/04/2014
    Μηνύματα
    8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από est Προβολή μηνύματος
    Και κάτι ακόμα, έχεις βλέψεις για εκτός δρόμου αναζητήσεις;
    Κυριος οχι αλλα αν χρειαστει να παω και σε ενα χωματοδρομο να μη το χασω τελειος

  8. #8

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/04/2014
    Μηνύματα
    8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    εγώ θα σου πρότεινα το vstrom.
    Για v-strom ξεφευγω απο το budget. δεν μπορω να διαθεσω 3000 μονο για αγορα μηχανης αυτη τη στιγμη.
    Αλλα γιατι v-strom; σιγουρα λογο του μεγαλου μπροστινου φερινγ θα ειναι καλο για ποιο μεγαλες ταχυτητες
    αλλα δεν εχω ακουσει κατι αλλο καλο για αυτες τις μηχανες

  10. #10
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Χτύπα το GS και θα καταλάβεις ότι αυτό έψαχνες. Οικονομικότερο από το strom και πιο μανιτζέβελο και σκυλί. Ψάξε στο forum για ανάλογα θέματα, θα βρεις αρκετά σχετικά με το 650GS.

    Welcome, by the way.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DgSensei
    Εγγραφή
    05/11/2013
    Μηνύματα
    120
    Φίλε με το gs θα πας 120-130 με άνεση (ανάλογα με το πόσο ψηλό fairing θα έχεις φυσικά).Από τα 130 αρχίζει και ζορίζεται το μηχανάκι.Τώρα τα υπόλοιπα περί αξιοπιστίας,χαμηλής κατανάλωσης κλπ τα είπες και μόνος σου.

  12. #12
    Με το τρανσλαπ αν πηγαινεις 160 χλμ την ωρα σταθερα θα ρουφηξει και σενα μαζι με ολο το τεποζιτο σε χρονο dt
    Αυτες τις ταχυτητες με gs και λοιπα μονοκυλινδρα ξεχασε τες,αλλιως παρε στρωμα.

  13. #13
    Νέο μέλος Το avatar του/της jimpap
    Εγγραφή
    19/08/2012
    Μηνύματα
    65
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Με το τρανσλαπ αν πηγαινεις 160 χλμ την ωρα σταθερα θα ρουφηξει και σενα μαζι με ολο το τεποζιτο σε χρονο dt
    Αυτες τις ταχυτητες με gs και λοιπα μονοκυλινδρα ξεχασε τες,αλλιως παρε στρωμα.
    +650

    για ταχύτητα εθνικη: vstrom
    για αξιοπιστια: όλα της προκοπής ειναι, ολα έχουν θεματακια
    για οικονομία: 650gs

    είχα transalp και τώρα έχω f650gs dakar.

    το gs ταξιδεύει σχετικά άνετα 120-130, το transalp πιο άνετα
    με το gs (ψεκαστο) έχω δει 4,5lt/100 (όχι με 120 βέβαια) transalp έπαιζε 6 και πάνω

    ελπίζω να βοήθησα λίγο

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/04/2014
    Μηνύματα
    8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Με το τρανσλαπ αν πηγαινεις 160 χλμ την ωρα σταθερα θα ρουφηξει και σενα μαζι με ολο το τεποζιτο σε χρονο dt
    Αυτες τις ταχυτητες με gs και λοιπα μονοκυλινδρα ξεχασε τες,αλλιως παρε στρωμα.
    Κοιταξτε δεν εννοω οτι θελω να το πηγαινω πατητος στα 160 χλμ συνεχεια, απλα θελω μια φορα που θα δω και μια ευθεια χωρις κινηση να μπορεσω να το πατησω και να μην με απογοητευσει. Ως επι το πλειστον στα 120-130 θα ειμαι.
    Oποτε νομιζω ειναι μονοδρομος για το GS.

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DgSensei
    Εγγραφή
    05/11/2013
    Μηνύματα
    120
    Φίλε για το gs πάντως ψάξε να βρεις κάτι περιποιημένο και πριν το πάρεις πήγαινε το οπωσδήποτε σε αξιόπιστο μάστορα και πληρωσέ τον κατιτίς για να το κοιτάξει με προσοχή.Οι ζημιές που βγάζει δεν είναι κοστοβόρες αν τις "προλάβεις".Όπως και να έχει να είσαι σίγουρος ότι όλο και κάνα ψιλομάζεμα θα θέλει αφού το πάρεις

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Λάστιχα για gs 650
    από SKIP στο forum BMW
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 07/09/2005, 15:48
  2. ΑΓΟΡΑ Bmw Gs 650
    από SKIP στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2005, 20:30
  3. ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ Gs 650
    από SKIP στο forum BMW
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2005, 15:01
  4. ΑΓΟΡΑ Bmw Gs 650
    από SKIP στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2005, 10:07
  5. αγορα bmw gs 650
    από SKIP στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 06/07/2005, 13:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF