Aprilia Tuono 1000 R... Tι λέει? Σέρβις, ανταλλακτικά, συμπεριφορά. Αξίζει? Ποιά κατα τη γνώμη σας είναι η καλύτερη naked??????? ( Γκάζι, ροπή, σχεδιασμός, φρένα,οικονομία) Thanks!
Aprilia Tuono 1000 R... Tι λέει? Σέρβις, ανταλλακτικά, συμπεριφορά. Αξίζει? Ποιά κατα τη γνώμη σας είναι η καλύτερη naked??????? ( Γκάζι, ροπή, σχεδιασμός, φρένα,οικονομία) Thanks!
Το tuono είναι πολύ όμορφο μηχανάκι.Αν και η ομορφία είναι καθαρά υποκειμενική.Και της bimota (δεν θυμάμαι το μοντέλο) είναι πολύ καλό.Δεν έχει σημασία το γκάζι κλπ..σημασία έχει εσύ πόσο μπορείς να αποδόσεις σε κάποιο μηχανάκι.Εγώ πάντως αν αγόραζα χιλιάρι θα έπαιρνα το FZ1.....
I love deadlines.I love the whoosing sound they make as they go by. Douglas Noel Adams
Σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει δείτε εδώ http://bilaguras.blogspot.com/
Αξίζει όμως τα λεφτά του? Ποσο θα μου κοστίσει η συντήρηση του? Αρχικά πηγαινα για Ζ 1000 αλλά εχω μαθει ότι είναι λίγο ψόφιο + ότι βγάζει προβλήματα.
Ψόφιο?Σύγνωμη αλλά σε ποιά χώρα ζείς?Στην ελλάδα με τους δρόμους γυαλί..Έχεις την εντύπωση πως ένα μηχανάκι με τρομακτική δύναμη οδηγιέται εύκολα?Δεν ξέρω ποια είναι η εμπειρία σου αλλά όχι και ψόφιοYπεραρκετό θα έλεγα...
I love deadlines.I love the whoosing sound they make as they go by. Douglas Noel Adams
Σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει δείτε εδώ http://bilaguras.blogspot.com/
Τι εννοείς ψόφιο 120 άλογα είναι λίγα?Εκτος αν το συγκρίνεις με ss :smilea:Αρχικά δημιουργήθηκε από DionK
Αξίζει όμως τα λεφτά του? Ποσο θα μου κοστίσει η συντήρηση του? Αρχικά πηγαινα για Ζ 1000 αλλά εχω μαθει ότι είναι λίγο ψόφιο + ότι βγάζει προβλήματα.
Όσο για το αν βγάζει προβλήματαΕίναι τέρας αξιοπιστίας.
αντικειμενικά ναι, υποκειμενικά όμως δηλαδη σε συγκριση με speed triple, tuono r.... η ροπή στα χαμηλά είναι ανύπερκτη. ( Μετα τις 7000 ξυπνάει)
Δεκτό, όσο για το θέμα συγκρισης ανάμεσα από τα παραπάνω τρια ποια προτεινετε? (triumph, aprilia,kawasaki)
2κύλινδρα σίγουρα τραβάνε καλύτερα χαμηλά.Καβάλα τα όλα και πάρε όποιο γουστάρεις καιΑρχικά δημιουργήθηκε από DionK
αντικειμενικά ναι, υποκειμενικά όμως δηλαδη σε συγκριση με speed triple, tuono r.... η ροπή στα χαμηλά είναι ανύπερκτη. ( Μετα τις 7000 ξυπνάει)
σου ταιριάζει.Το καθένα έχει αρνητικά και θετικά στοιχεία.![]()
Μην ξεχνάς ότι αναφέρεσαι σε διαφορετικό αριθμό κυλίνδρων βρε....οπότε λογικότατο αυτό που συμβαίνει.Με την ίδια λογική ακριβώς κάποιος θα σου έλεγε "Ναι αλλά ψηλά το Ζ σκίζει".Έταιρον εκάτερον φίλε μου..Τι σου πάει εσένα?Τι σου γεμίζει το μάτι??Τι χαζέυεις βλέποντας το?Αυτό είναι ίσως το πιό σημαντικόΑρχικά δημιουργήθηκε από DionK
αντικειμενικά ναι, υποκειμενικά όμως δηλαδη σε συγκριση με speed triple, tuono r.... η ροπή στα χαμηλά είναι ανύπερκτη. ( Μετα τις 7000 ξυπνάει)![]()
I love deadlines.I love the whoosing sound they make as they go by. Douglas Noel Adams
Σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει δείτε εδώ http://bilaguras.blogspot.com/
Αντικειμενικά 1)Aprillia στημένο,φρένα,πλαίσιο,γκάζι.άσχημο κατα τη γνώμη μουΑρχικά δημιουργήθηκε από DionK
Δεκτό, όσο για το θέμα συγκρισης ανάμεσα από τα παραπάνω τρια ποια προτεινετε? (triumph, aprilia,kawasaki)
2)Kawasaki κινητήρας διαμάντι 0 προβλήματα.Δε φοράει τα περιφεριακά
του Ιταλού,αλλά είναι και κτα πολύ πιο φτηνό.Πανέμορφο
3)Triumph δε ξέρω δεν απαντώ.Δε μου αρέσει καθόλου.
Πάντως αν δεν είναι τα λεφτά το πρόβλημα περίμενε να δείς απο κοντα το Ζ '07,καθώς
και το S.Duke που μαμει και δέρνει.
![]()
φιλε αν το ακουσεις θα τα ξεχασεις ολα!!!ο πιο απιστευτος ηχος!!!πολυ καυλα το μηχανημα!παρτο με τα 1000!!
Μην πάρεις Ζ όλο προβλήματα βγάζει και είναι και ψόφιο.
Και τα gsxr κοβουνε πλαίσιο.(και μάλιστα "σαν αγγούρι")
Kαι τα απριλια έχουνε πρόβλημα ανταλακτικών και αξιοπιστίας.
και τα τραιουμφ εχουνε πολλά προβλήματα αλλά δεν ξέρω ποιά.
Τα γιαμάχα,αυτά κι αν είναι...
τα χόντα έχουνε μεν προβλήματα,αλλά έχουνε και χάλια αντιπρόσωπο
Παρε αυτό που σου γουστάρει λεμε![]()
Είμαστε μπίλιες στη ρουλέττα του καπιταλισμού
ZZZZZzzzzZZZZZ
Αρχικά δημιουργήθηκε από DionK
...Αρχικά πηγαινα για Ζ 1000 αλλά εχω μαθει ότι είναι λίγο ψόφιο + ότι βγάζει προβλήματα.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()