Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 3 από 3

Θέμα: Γραναζωμα Fz 1

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Marinos-GSXR
    Εγγραφή
    19/12/2006
    Μηνύματα
    338

    Γραναζωμα Fz 1

    Καλησπερα σε ολους. Ενα φιλαρακι εχει το FZ 1 (2006) και θελει να το "κοντυνει" λιγο. Αλλοι του λενε να αλλαξει το μπροστα και αλλοι το πισω
    Πιο ειναι το πιο "σωστο"?
    Ισχυει οτι αν αλλαξει ενα δοντι μπροστα ειναι σαν ν'αλλαζει 3 πισω?
    Για δωστε φωτα!!!
    που μένεις?....εκεί που με κρατάνε....

  2. #2
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Η λογική (οικονομικά και από άποψη βάρους) ενέργεια είναι να αλλάξει (μικρύνει) το μπροστινό !!
    (δεν θα χρειαστεί και άλλαγή αλυσίδας !!).

    Η "σωστή" (μηχανολογικά) ενέργεια είναι να αλλάξει (μεγαλώσει) το πίσω !!
    (για αποφυγή ανάπτυξης μεγάλων εφαπτομενικών δυνάμεων στην αλυσίδα καθώς και για μειωμένη καταπόνηση των γραναζιών !!).



    Υ.Γ. το 3 προς 1 ισχύει ΜΟΝΟ όταν ο λόγος των δοντιών (μπροστά / πίσω) είναι 1/3 (12/36, 13/39, 14/42, 15/45 κ.λ.π.)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219

    Re: Γραναζωμα Fz 1

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Marinos-GSXR
    Καλησπερα σε ολους. Ενα φιλαρακι εχει το FZ 1 (2006) και θελει να το "κοντυνει" λιγο. Αλλοι του λενε να αλλαξει το μπροστα και αλλοι το πισω
    Πιο ειναι το πιο "σωστο"?
    Ισχυει οτι αν αλλαξει ενα δοντι μπροστα ειναι σαν ν'αλλαζει 3 πισω?
    Για δωστε φωτα!!!
    Η αλλαγή ενός δοντιού μπροστά είναι πιο οικονομική και σε ανταλλακτικά και σε εργασία, γιαυτό και συνηθίζεται πολύ συχνά...

    Το FZ1 φοράει 45/17 γρανάζια και διαμορφώνει μια τελική σχέση μετάδοσης 2,647/1 που σημαίνει ότι μια αλλαγή ενός δοντιού μπροστά είναι σαν να αλλάζεις 2,647 δόντια πίσω...
    Μια αλλαγή με 16άρι γρανάζι θα επιφέρει μια σχέση μετάδοσης 2,8125/1 που είναι κατά 6,25% κοντύτερη συγκριτικά με το μαμά γρανάζωμα....κάτι που προσωπικά το θεωρώ αρκετά "δραστικό" μιας και σημαίνει ότι πλέον η 6η του θα είναι λίγο πιο μακριά από την μαμά 5η ( η διαφορά τους είναι περίπου στο 10%) και στα γρήγορα ταξίδια υψηλών ταχυτήτων ο κινητήρας θα γυρίζει σε μπόλικες στροφές... Αν πρόκειται για το γυμνό μοντέλο που και πιο "στρηφάιτερ" είναι, και έτσι κι αλλιώς δεν ταξιδεύει συνεχώς στην περιοχή των 200, θα έλεγα οκ...
    Για το ντυμένο όμως έχω κάποιες επιφυλάξεις...
    Επιπλέον έχε υπ' όψιν ότι εκτός των άλλων συνεπειών, κατά το ίδιο ποσοστό θα μεγαλώσει και το σφάλμα κοντέρ και οδόμετρου...

    Προσωπικά (αν τα οικονομικά το επέτρεπαν) θα πήγαινα σε 44/16 ώστε και η αλυσίδα να βλέπει συνολικά τα ίδια δόντια και το κόντυμα θα ήταν λιγότερο δραστικό (στα 2,75 προς 1 = 3,9% κοντύτερο συγκριτικά με το μαμά).

Παρόμοια θέματα

  1. Πιο είναι πιο όμορφο Fz 600---z750 τι γνώμη σας;;;;
    από sotpag στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 87
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2005, 21:18
  2. Γρανάζωμα cbr 600 fs 2002
    από Dr.Evil στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 12/08/2005, 13:55
  3. Γρανάζωμα ??
    από THEOD στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 04/06/2004, 08:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF