Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: Φιλτροκουτι xt600

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    20/07/2016
    Μηνύματα
    4

    Φιλτροκουτι xt600

    Παιδια καλησπερα, εχω ενα xt600 του 98 και μου εσπασε το καπακι/αεραγωγος στο πανω μερος του φιλτροκουτιου. Γνωριζει κανεις αν ταιριαζει στο δικο μου το αντιστοιχο κομματι απο φιλτροκουτι σε xt600 απο 95 και πισω?

  2. #2
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.574
    Βρες στο λινκ τον κωδικό του ανταλλακτικού που ψάχνεις και σύγκρινε τον με παλαιότερα μοντέλα http://www.cmsnl.com/yamaha-xt600_model16849/
    RIDE MORE TALK LESS

  3. #3
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mik84 Προβολή μηνύματος
    Παιδια καλησπερα, εχω ενα xt600 του 98 και μου εσπασε το καπακι/αεραγωγος στο πανω μερος του φιλτροκουτιου. Γνωριζει κανεις αν ταιριαζει στο δικο μου το αντιστοιχο κομματι απο φιλτροκουτι σε xt600 απο 95 και πισω?
    Φτιάξε ένα μόνος σου, στην ουσία μια γωνία είναι που αποτρέπει τα νερά (από που άραγε? αφού το καλύπτει η σέλα).

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    20/07/2016
    Μηνύματα
    4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    Φτιάξε ένα μόνος σου, στην ουσία μια γωνία είναι που αποτρέπει τα νερά (από που άραγε? αφού το καλύπτει η σέλα).
    Δεν ειναι τοσο απλο, η πραγματικη του δουλεια ειναι να περιοριζει τον ογκο του αερα που περναει στο φιλτροκουτι.

  5. #5
    Always somewhere.... Το avatar του/της zandesiro
    Εγγραφή
    22/11/2012
    Μηνύματα
    167
    Εννοεις αυτο το καπακι που λειπει στην φωτο???
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20150214_141112.jpg 
Προβολές:	69 
Μέγεθος:	33,8 KB 
ID:	362916

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    21/07/2016
    Μηνύματα
    1
    Η γνωμη μου είναι πως και με πατεντα από ένα κομματι πλαστικο με χειλος και λιγη κολλα δε θα ειχε θεμα καθω όπως προανεφερε ο notakos600 καλύπτεται από τη σελα ...οσο για τον περιορισμο του ογκου του αερα δε νομιζω να ισχυει κατι και ακομη και ακαλυπτο να το αφησεις δε θα χει θεμα ...ισως να παρατηρήσεις και καλυτερη ροη αερα

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της leo1964
    Εγγραφή
    01/12/2015
    Μηνύματα
    709
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    Φτιάξε ένα μόνος σου, στην ουσία μια γωνία είναι που αποτρέπει τα νερά (από που άραγε? αφού το καλύπτει η σέλα).
    Μεγάλο ατόπημα,αυτό που είπες,παίζει μεγάλο ρόλο ο αέρας που περνά στο καρμπυρατέρ

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    20/07/2016
    Μηνύματα
    4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zandesiro Προβολή μηνύματος
    Εννοεις αυτο το καπακι που λειπει στην φωτο???
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20150214_141112.jpg 
Προβολές:	69 
Μέγεθος:	33,8 KB 
ID:	362916
    Ναι! αυτο

    Κι εγω στην αρχη οταν εσπασε ειπα δεν πειραζει, αλλα ο κατασκευαστης δεν το εβαλε τυχαια.

  9. #9
    Always somewhere.... Το avatar του/της zandesiro
    Εγγραφή
    22/11/2012
    Μηνύματα
    167
    Το εχω ετσι 3 χρονια δεν εχω καποιο θεμα....
    Και το φιλτρο εχει την νορμαλ βρωμια οταν το αλλαζω, τιποτα αξιο παρατηρησης....

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    20/07/2016
    Μηνύματα
    4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zandesiro Προβολή μηνύματος
    Το εχω ετσι 3 χρονια δεν εχω καποιο θεμα....
    Και το φιλτρο εχει την νορμαλ βρωμια οταν το αλλαζω, τιποτα αξιο παρατηρησης....
    Σ εμενα εχει θεμα με το ζεσταμα, ενω με το καπακι εβαζα μπρος 2 λεπτα ζεσταμα με τσοκ εκλεινα τσοκ και ξεκινουσα χαλαρα, τωρα αφου ξεκινησω πρεπει να αφησω ανοιχτο το τσοκ για 5-6 λεπτα γιατι αλλιως η μηχανη δεν δουλευει σωστα.
    Και με την ευκαιρια να ρωτησω , εχει θεμα αν κινουμε με τσοκ ανοιχτο?

  11. #11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από leo1964 Προβολή μηνύματος
    Μεγάλο ατόπημα,αυτό που είπες,παίζει μεγάλο ρόλο ο αέρας που περνά στο καρμπυρατέρ
    Εντάξει μαν...για ένα ταπεινό ΧΤ μιλάμε.
    Σε διαβεβαιώ πως θα γουστάρει κιόλας (το ΧΤ).

  12. #12
    Always somewhere.... Το avatar του/της zandesiro
    Εγγραφή
    22/11/2012
    Μηνύματα
    167
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mik84 Προβολή μηνύματος
    Σ εμενα εχει θεμα με το ζεσταμα, ενω με το καπακι εβαζα μπρος 2 λεπτα ζεσταμα με τσοκ εκλεινα τσοκ και ξεκινουσα χαλαρα, τωρα αφου ξεκινησω πρεπει να αφησω ανοιχτο το τσοκ για 5-6 λεπτα γιατι αλλιως η μηχανη δεν δουλευει σωστα.
    Και με την ευκαιρια να ρωτησω , εχει θεμα αν κινουμε με τσοκ ανοιχτο?
    Ειμαι γκαραζατος οποτε δεν κρυωνουν τα μεταλλα πολυ...Αλλα οταν το βαζω μπροστα εχω το τσοκ φουλ τραβηγμενο και οταν ξεκινω (30 δευτ, μετα) το παω στην μεση,μετα απο λιγο το κλεινω τελειως!

    Και το μανουαλ ετσι λεει να το ξεκινας!!(6. After starting the engine, move
    the starter (choke) to the halfway
    position.
    7. After warming up the engine,
    turn off the starter (choke) completely.

    The engine is warm when it responds
    normally to the throttle with the starter
    (choke) turned off.)


Παρόμοια θέματα

  1. εξάτμιση για XT600
    από TTT στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 12/02/2014, 10:00
  2. manual xt600
    από COSMIC στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2008, 16:38
  3. Premier Τακάκια για XT600
    από Theof_new στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 20/07/2005, 14:26

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF