Παιδια καλησπερα, εχω ενα xt600 του 98 και μου εσπασε το καπακι/αεραγωγος στο πανω μερος του φιλτροκουτιου. Γνωριζει κανεις αν ταιριαζει στο δικο μου το αντιστοιχο κομματι απο φιλτροκουτι σε xt600 απο 95 και πισω?
Παιδια καλησπερα, εχω ενα xt600 του 98 και μου εσπασε το καπακι/αεραγωγος στο πανω μερος του φιλτροκουτιου. Γνωριζει κανεις αν ταιριαζει στο δικο μου το αντιστοιχο κομματι απο φιλτροκουτι σε xt600 απο 95 και πισω?
Βρες στο λινκ τον κωδικό του ανταλλακτικού που ψάχνεις και σύγκρινε τον με παλαιότερα μοντέλα http://www.cmsnl.com/yamaha-xt600_model16849/
RIDE MORE TALK LESS
Η γνωμη μου είναι πως και με πατεντα από ένα κομματι πλαστικο με χειλος και λιγη κολλα δε θα ειχε θεμα καθω όπως προανεφερε ο notakos600 καλύπτεται από τη σελα ...οσο για τον περιορισμο του ογκου του αερα δε νομιζω να ισχυει κατι και ακομη και ακαλυπτο να το αφησεις δε θα χει θεμα ...ισως να παρατηρήσεις και καλυτερη ροη αερα
Το εχω ετσι 3 χρονια δεν εχω καποιο θεμα....
Και το φιλτρο εχει την νορμαλ βρωμια οταν το αλλαζω, τιποτα αξιο παρατηρησης....
Σ εμενα εχει θεμα με το ζεσταμα, ενω με το καπακι εβαζα μπρος 2 λεπτα ζεσταμα με τσοκ εκλεινα τσοκ και ξεκινουσα χαλαρα, τωρα αφου ξεκινησω πρεπει να αφησω ανοιχτο το τσοκ για 5-6 λεπτα γιατι αλλιως η μηχανη δεν δουλευει σωστα.
Και με την ευκαιρια να ρωτησω , εχει θεμα αν κινουμε με τσοκ ανοιχτο?
Ειμαι γκαραζατος οποτε δεν κρυωνουν τα μεταλλα πολυ...Αλλα οταν το βαζω μπροστα εχω το τσοκ φουλ τραβηγμενο και οταν ξεκινω (30 δευτ, μετα) το παω στην μεση,μετα απο λιγο το κλεινω τελειως!
Και το μανουαλ ετσι λεει να το ξεκινας!!(6. After starting the engine, move
the starter (choke) to the halfway
position.
7. After warming up the engine,
turn off the starter (choke) completely.
The engine is warm when it responds
normally to the throttle with the starter
(choke) turned off.)
![]()