Nα το παρω ρε παιδια? Τι λεει απο κινητηρα αυτο? Λεω για το 990s. Το adventure.
Σερβις καθε ποτε εχει? Τι προβληματα βγαζει?
Αν εχουν απαντηθει αυτα, οκ.![]()
Nα το παρω ρε παιδια? Τι λεει απο κινητηρα αυτο? Λεω για το 990s. Το adventure.
Σερβις καθε ποτε εχει? Τι προβληματα βγαζει?
Αν εχουν απαντηθει αυτα, οκ.![]()
θα το πουλησεις το 636?γιατι αν επιτρεπεται,γενικοτερα η "στροφη"?σορρυ για το σπαμ ε..
Δεν τρεχει τιποτα. Βασικα με κουραζει η θεση. Δεν παιρνει διπλο.
Δεν ξερω μια σκεψη κανω. Αν παρω μονο αυτο θελω.
Γιαυτο το κοιταω.
ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΘΕ 15000 -250 Ε
ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 7500-80 Ε
Προβλήματα το κλασικό με τον συμπλεκτη.(το οποιο δεν σε αφήνει η μοτο.. γυρνάς και απο ταξίδι.)
αλλα εγώ δεν ξέρω.
θα σου πει ο ολδμαν.ρωτα τον.Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm640lc4
Τι προβλημα βγαζει ο συμπλεκτης.???????
Αν δεν τον χρησιμοποιείς, κανένα !!!Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm640lc4
Τι προβλημα βγαζει ο συμπλεκτης.???????![]()
(γενικά, όλα τα αδελφίστικα εξαρτήματα υπάρχουν για να χαλάνε...)
άκου "συμπλέκτη" σε συγχρονιζέ σασμάν ... :a31:
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
μάλλον δεν έγινα κατανοητός...Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm640lc4
?
Ο συμπλέκτης στα LC8 (και στα ΚΤΜ γενικότερα...) υπάρχει για να τον χρησιμοποιούν οι "αδελφές" !!!
(ξέρεις... λίγο να τον τσιμπήσω να σηκωθεί ο μπροστινός, ας αμπραγιάρω γιατί έχει κραδασμούς, ας τον πατήσω να κατεβάσω καμιά ταχύτητα, και άλλα τέτοια ουδόλως ανδροπεπή !!!)
Τις παραπάνω "προϊσταμένες" τις εκδικείται η ΚΤΜ με τον - επι τούτου - σχεδιασμό του κυκλώματος έτσι ώστε να τα φτύνει σύντομα το εσωτερικό spacer του ρακόρ υψηλής στον slave κύλινδρο της τρόμπας ...
Κοινώς, μην μασάς (αλλά κουβάλα και ένα μπουκαλάκι Biodegradable HYdraulic Oil SAE 10 μαζί σου..) !!
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
ουσιαστικά όσοι αισθάνομαστε περισσότερο άντρες θα πρέπει να τις καρφώνουμε δλδ??Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
μάλλον δεν έγινα κατανοητός...
Ο συμπλέκτης στα LC8 (και στα ΚΤΜ γενικότερα...) υπάρχει για να τον χρησιμοποιούν οι "αδελφές" !!!
(ξέρεις... λίγο να τον τσιμπήσω να σηκωθεί ο μπροστινός, ας αμπραγιάρω γιατί έχει κραδασμούς, ας τον πατήσω να κατεβάσω καμιά ταχύτητα, και άλλα τέτοια ουδόλως ανδροπεπή !!!)
Τις παραπάνω "προϊσταμένες" τις εκδικείται η ΚΤΜ με τον - επι τούτου - σχεδιασμό του κυκλώματος έτσι ώστε να τα φτύνει σύντομα το εσωτερικό spacer του ρακόρ υψηλής στον slave κύλινδρο της τρόμπας ...
Κοινώς, μην μασάς (αλλά κουβάλα και ένα μπουκαλάκι Biodegradable HYdraulic Oil SAE 10 μαζί σου..) !!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FAMOUS LAST WORDS:
"Helmet? I don need no steenking helmet!"
Δηλαδη χανει υγρα? Οκ. Θα το κοιταξω.
Ευχαριστω παντως.
Περισσότερο από τι ???Αρχικά δημιουργήθηκε από Trickster
όσοι αισθάνομαστε περισσότερο άντρες![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
απο αυτούς που τους πατάνε τους συμπλέκτες ντεεε..Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Περισσότερο από τι ???![]()
![]()
![]()
FAMOUS LAST WORDS:
"Helmet? I don need no steenking helmet!"
Πως λέμε "τον πατάει τον συμπλέκτη..."![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Πως λέμε "τον πατάει τον συμπλέκτη..."![]()
![]()
![]()
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:![]()
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
(παντως την απορία την έχω ακόμα.. αυτό εννοείς δλδ;; καρφωτές και μην μασάτε;![]()
FAMOUS LAST WORDS:
"Helmet? I don need no steenking helmet!"