Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 28

Θέμα: τι κανουνε???

  1. #1

    τι κανουνε???

    Επικίνδυνοι Ανίστορες


    Με αφορμή τις πρόσφατες αντιδράσεις που εκδηλώθηκαν για το εκδοθέν βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ` Δημοτικού, από την επιτροπή γονέων και εκπαιδευτικών, ιστορικών, επιστημόνων και πολιτικών, θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε βασικές θέσεις και απόψεις, γενικώς αποδεκτές, σχετικές με το μεγάλο και λίαν σοβαρό ζήτημα.

    Το βιβλίο με τίτλο ¨ Ιστορία ΣΤ` Δημοτικού. Στα νεότερα και σύγχρονα χρόνια¨, που ήδη διδάσκεται από την αρχή της σχολικής χρονιάς 2006-2007, 136 σελίδων, συνέγραψαν τέσσερις συγγραφείς καθηγητές-εκπαιδευτικοί, ύστερα από διαγωνισμό που προκύρηξε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.

    Ένας προσεκτικός και κατά το δυνατόν αντικειμενικός αναγνώστης του βιβλίου, γνώστης των λεπτομερειών της Ιστορίας της περιόδου στην οποία αναφέρεται αυτό, αντιλαμβάνεται εκ προοιμίου, ότι οι συγγραφείς και κριτές- αξιολογητές καθώς και εκείνοι που ενέκριναν και ανέθεσαν την συγγραφή του έργου, διαπνέονται από ένα περίεργο ιδεολογικό υπόβαθρο, ότι έχουν υποστεί την επίδραση, φιλοσοφικών θεωριών και κοσμοθεωριών οι οποίες έρχονται σε τελεία αντίθεση με την ιστορική αλήθεια των διαδραματισθέντων ιστορικών γεγονότων την συγγραφή των οποίων επιχειρούν.

    Οι συγγραφείς του έργου με την εμφανή προσπάθεια τους να διαστρεβλώσουν την αλήθεια, αποσιωπώντας, αλλοιώνοντας και σμικρύνοντας ιστορικά γεγονότα, επιχειρούν μεθοδικά την άμβλυνση της Ελληνικής Ιστορικής μνήμης και τον εθνικό αποχρωματισμό των σύγχρονων Ελλήνων και ιδίως των νέων, εν ονόματι των μοντέρνων αντιλήψεων και θεωριών της ΝΕΑΣ ΤΑΞΕΩΣ πραγμάτων και του Νέου Κλίματος της εποχής μας.

    Φιλοσοφικά ρεύματα και θεωρίες που αποβλέπουν στο τέλος των πάντων, ακόμη και του Θεού! Στο τέλος της Ιστορίας και της πολιτικής έναντι του πρωτείου της οικονομίας στη μεταμοντέρνα εποχή.

    Θεωρίες που προφητεύουν και το τέλους του Έθνους-Κράτους το οποίον πρέπει να υποταχθεί στις ανάγκες της διεθνοποιημένης, ενιαίας και περιφεριομένης οικονομικής πραγματικότητας.

    Φιλοσοφικά ρεύματα που οδηγούν στην σταδιακή αποσάθρωση κάθε ιδιαιτερότητας και λυμαίνονται την αξία των προσώπων. Θεωρίες που μεθοδεύουν την μαζοποίηση, στην οποία ήδη από το τέλους του 20ου αιώνα έχουμε αρχίσει να συνηθίζουμε!

    Θεωρίες που οδηγούν τον σύγχρονο άνθρωπο προς τον πνευματικό ευνουχισμό.

    Θεωρίες που εξυπηρετούν και εκφράζουν την παγκοσμιότητα. Αλήθεια τι σημαίνει σήμερα παγκοσμιότητα; Με λίγα λόγια, σημαίνει μια κοινή έκφραση και προοπτική με βάση τις επιλογές του εκάστοτε ισχυρού. Σημαίνει την υποχώρηση και ίσως την εξαφάνιση της τοπικότητας, που βιώνεται και εκφράζεται στην καθημερινότητα και την παραδοσιακότητα που τρέφει με τους χυμούς της το δένδρο της ζωής μας.

    Σημαίνει την οριστική απόσυρση από το προσκήνιο της Ιστορίας της ταυτοπροσωπίας των λαών και την κατάργηση, το γκρέμισμα των τειχών μεταξύ όχι μόνο των ΙΔΕΩΝ, που άλλοτε διεχώριζαν και διέκριναν τους λαούς και τους πολιτισμούς, αλλά και αυτών των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των.

    Σήμερα η νέα αυτή ΤΑΣΗ εμπεδώνεται όλο και περισσότερο και καλλιεργεί το ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗΣ των πάντων και δυστυχώς δημιουργεί ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΠΟΝΕΥΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΝΕΚΡΩΣΗΣ των επί μέρους γνωρισμάτων των πολιτισμών και ιδεολογιών!!!

    Σε τελική ανάλυση, όλες αυτές οι θεωρίες και τα φιλοσοφικά ρεύματα, αποβλέπουν στην απομάκρυνση από τις παραδόσεις, τις θρησκείες, τις γλώσσες, τα ήθη και έθιμα, τις εκφραστικές μορφές κάθε λαού και στην οικοδόμηση της ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ όπου τίποτε από όλα αυτά δεν θα μπορεί να ξεχωρίζει τους λαούς !!! Όλος ο κόσμος γίνεται πλέον όχι μόνο μια γειτονιά από άποψη επικοινωνίας αλλά και μια οικογένεια από άποψη πολιτιστική!!!

    Με βάση τα παραπάνω εκτεθέντα έτσι εξηγείται η προσπάθεια των συγγραφέων:
    α. Να υποβαθμίσουν την ηρωική προσπάθεια των Ελλήνων και την αξία του αγώνα του 1821 παραποιώντας πράξεις και γεγονότα, με σκοπό να αλλοιώσουν την ιστορική μνήμη και να οδηγήσουν την νέα γενιά των Ελλήνων στη λήθη.
    β. Να παρουσιάσουν την Μικρασιατική Τραγωδία ως μια ειρηνική ανταλλαγή των πληθυσμών, διαπράττοντας ένα εθνικό έγκλημα και μια ύβρη στα δεινά και τον ξεριζωμό των προγόνων των σημερινών Ελλήνων.
    γ. Να μην τολμούν να αναφερθούν στην γενοκτονία των Ελλήνων της Κωνσταντινουπόλεως, της Μικράς Ασίας της Θράκης και του Πόντου καθώς επίσης και στην προσφορά αυτών των Ελλήνων στην ανάπτυξη του Ελληνικού Κράτους.
    δ. Να αποσιωπούν την μαρτυρική θανάτωση του εθνομάρτυρος Χρυσοστόμου Σμύρνης και να παραλείψουν παντελώς την έννοια της " εθνικής συμφοράς".
    ε. Να παρουσιάσουν τον Κεμάλ Ατατουρκ ως τον ηγέτη του απελευθερωτικού αγώνα των Τούρκων (από ποιόν, ενώ όλοι γνωρίζουμε ότι αυτός αποτελεί τον σφαγέα του Ελληνισμού.
    στ. Να διστάζουν να αναφερθούν στην προσφορά των Ηγετών της Εποποιϊας 1940-41 και να παραλείψουν να αναφερθούν στην παγκόσμια σημασία του αγώνα αυτού.

    Μελετώντας ακόμα βαθύτερα το βιβλίο, διαπιστώνει κανείς πως οι συγγραφείς στερούνται των εφοδίων εκείνων που πρέπει να κατέχει ένας ιστορικός που καλείται να συγγράψει την Ιστορία της Πατρίδος του.

    Δηλαδή : α. Να τον διακρίνει η πνευματική εντιμότητα που κατά τον ΚΙΚΕΡΩΝΑ ¨ Ο πρώτος νόμος του ιστορικού που του επιβάλλεται είναι να μη ΤΟΛΜΑ να λέει τίποτα όταν ξέρει ότι αυτό είναι ΛΑΘΟΣ και ο δεύτερος να ΤΟΛΜΑ να λέει ότι πιστεύει αληθινό¨
    β. Να αντιστέκεται στις δικές του προκαταλήψεις, στις προκαταλήψεις των αναγνωστών του και τέλος στις εσφαλμένες εντυπώσεις που καθιέρωσαν οι ίδιοι οι σύγχρονοι του¨ (MICHELET)
    γ. Να γράφει την ιστορία του στηριζόμενος σε σοβαρές πηγές, επιστημονικά τεκμηριωμένες και να μην αγνοείται η προφορική παράδοση.
    δ. Να γνωρίζει ( ο ιστορικός) ότι «πρώτιστο χρέος του είναι να αναζητά παντού και πάντα την αλήθεια με υπομονή πεισματική» όπως ο Θουκυδίδης πίστευε.

    Μελετώντας το βιβλίο οδηγείται κανείς και σε άλλες διαπιστώσεις όπως:
    α. Η Μικρασιατική εκστρατεία, παρά την άτυχη της έκβαση, αποτέλεσε μεγάλο στρατιωτικό επίτευγμα ( ήτan πολιτική και όχι στρατιωτική αποτυχία), πράγμα που δεν τονίζεται από τους συγγραφείς.
    β. H ιστορούμενη σύγχρονη ιστορία είναι και αξιόλογος και ενδιαφέρουσα και απολύτως διδακτική για την συναγωγή πολυτίμων συμπερασμάτων για την περαιτέρω πορεία του Ελληνικού Έθνους. Αλλά για την συναγωγή συμπερασμάτων προϋποτίθεται γνώση της ιστορίας και ειλικρινής πρόθεση για την αναγραφή της αλήθειας, την οποία οι συγγραφείς στερούνται ή παραποιούν.
    γ. Η σαφής επιχειρούμενη προσπάθεια προώθησης της πολιτικής προσέγγισης και της μονομερούς προώθησης του πνεύματος καταλλαγής με τους βαλκάνιους γείτονες, οδήγησε τους συγγραφείς σε ανακρίβειες οι οποίες εν πολλοίς είναι αδικαιολόγητες.

    Θα τελειώσουμε με την υπόμνηση ότι:
    α. ¨Η ιστορία είναι ο μάρτυρας των εποχών, η δάδα της αλήθειας, η ζωή της μνήμης, ο δάσκαλος του βίου, ο αγγελιοφόρος της μεγάλης αρχαιότητας¨ (ΚΙΚΕΡΩΝ)
    β. Η γνώση της Ιστορίας των νεότερων χρονών του Έθνους μας από την νέα γενιά των Ελλήνων, αποτελεί πηγή ζωής για το ΠΑΡΟΝ και δίδαγμα ζωοποιό για το ΜΕΛΛΟΝ, ιδιαίτερα αυτή την εποχή της συγχύσεως. Επίσης είναι «θεματοφύλακας των μεγάλων πράξεων όλων εκείνων που θυσίασαν την ζωή τους για την ελευθερία αυτού του τόπου, μάρτυρας για το ΠΑΡΕΛΘΟΝ, παράδειγμα προς ΜΙΜΗΣΗ για το ΠΑΡΟΝ, και σύμβουλος μας ανεκτίμητος για ό,τι αφορά το ΜΕΛΛΟΝ». (ΘΕΡΒΑΝΤΕΣ)

    Αναφερθήκαμε επιλεκτικά σε μια μικρή επιλογή των σπουδαιότερων ανακριβειών του βιβλίου.

    Όταν κανείς αναγνώσει με προσοχή θα ανακαλύψει και άλλες ιστορικές ανακρίβειες και λάθη, γεγονός που αποδεικνύει όλα τα παραπάνω και οδηγούμεθα εύκολα στο συμπέρασμα ότι «ολόκληρο το βιβλίο αποτελεί μια έντεχνη και ανεξήγητη προσπάθεια απόκρυψης, αλλοίωσης και παράθεσης με ανακριβή και διαστρεβλωμένο τρόπο των κορυφαίων ιστορικών γεγονότων της Νεότερης Ιστορίας μας». Η παραποίηση της Ιστορίας των νεοτέρων και συγχρόνων χρόνων, απενοχοποιεί τον τουρκικό εθνικισμό, αποσιωπά όλες τις μέχρι τούδε απηνείς Διώξεις του Μικρασιατικού Ελληνισμού και δεν βοηθά τα Ελληνόπουλα στην εξαγωγή των ορθών συμπερασμάτων.

    Tου Ευαγγελίδη Ανδρέα, Υπτγου ε.α Γεν. Γραμματέα ΔΣ/ ΣΕΕΘΑ

    16η Μαρτίου 2007

  2. #2
    Αυτό που με διαολίζει περισσότερο είναι η θέση αρκετών "διακεκριμένων" πάπαρδων που ισχυρίζονται ότι τα παιδιά αυτής της ηλικίας δεν είναι προσδέξιμα ιστορικών λεπτομερειών

    Αυτό που δεν μας λένε είναι ότι προλειένουν το έδαφος γιά να τα ταΐσουν ιστορικές ανακρίβειες στις επόμενες τάξεις

    Αυτό που δεν συνειδητοποιούν μέσα στην απέραντη βλακεία τους, είναι ότι το "σκάλισμα" της ιστορίας αφήνει ίχνη

  3. #3
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Ται εγω θα σου κανω μονο μια ερωτηση....
    Ποιος πιστευεις οτι υποκινει αυτα που λες,με αποτερο σκοπο να καταφερει τι?
    Τα ιδια ακριβως γινονται σε ΟΛΟ τον κοσμο.

    Μου αρεσε η εκφραση Νεο Κλιμα...καααλοοοοο!
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  4. #4
    Κοιτάξτε, ή θα προσπαθήσουμε να μοιάσουμε στους λαούς που αυτή τη στιγμή θαυμάζουμε ή θα επιμείνουμε ελληνικά. Τα βιβλία της ιστορίας που διδάχθηκα εγώ ήταν ελεεινά. Αποκρυπταν όσα γεγονότα ήταν δυσάρεστα για το έθνος και την χώρα. Οπότε κανείς στην ηλικία μου δεν αξίζει να προσπαθήσει να διατηρήσει το παρών καθεστώς. Γιατί έτσι διαιωνίζεται η ανακρίβεια. Και εξάλλου πόσοι Έλληνες πάνε στην Εκκλησία επειδή το νιώθουν, επειδή το έχουν ανάγκη; Σίγουρα οι λιγότεροι. Η ιστορία της Ελλάδος αυτή τη στιγμή είναι η ιστορία της Ορθοδοξίας. Σε 100 χρόνια μπορεί να μην υπάρχει καν η "αίρεση" της Ορθοδοξίας, επειδή εμείς το επιλέγουμε με την καθημερινότητά μας. Πρέπει λοιπόν να αλλάξει και η ιστορία, να γίνει έτσι ώστε να μης μας δισάσκει το μίσος για όλους τους γειτονικούς λαούς και κάθε άλλη θρησκεία. Όποιος επιλέγει να διατηρηθούν τα βιβλία της ιστορίας που έχουμε, είναι σαν να λέει πως ο εθνικιστικός και θρησκευτικός παροξυσμός που λαμβάνει χώρα στην Τουρκία είναι δικαιολογημένος, θεμιτός και αξίζει υποστήριξης. Εξάλλου και αυτοί προσπαθούν να κρατήσουν την ιστορία τους και τη θρησκεία τους απαράλλαχτη. Μικρή σημασία έχει αν μεγαλώνουν και μισούν θανάσιμα τους έλληνες.

  5. #5

    Re: τι κανουνε???

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    ...

    Μελετώντας ακόμα βαθύτερα το βιβλίο, διαπιστώνει κανείς πως οι συγγραφείς στερούνται των εφοδίων εκείνων που πρέπει να κατέχει ένας ιστορικός που καλείται να συγγράψει την Ιστορία της Πατρίδος του.

    Δηλαδή : α. Να τον διακρίνει η πνευματική εντιμότητα που κατά τον ΚΙΚΕΡΩΝΑ ¨ Ο πρώτος νόμος του ιστορικού που του επιβάλλεται είναι να μη ΤΟΛΜΑ να λέει τίποτα όταν ξέρει ότι αυτό είναι ΛΑΘΟΣ και ο δεύτερος να ΤΟΛΜΑ να λέει ότι πιστεύει αληθινό¨
    β. Να αντιστέκεται στις δικές του προκαταλήψεις, στις προκαταλήψεις των αναγνωστών του και τέλος στις εσφαλμένες εντυπώσεις που καθιέρωσαν οι ίδιοι οι σύγχρονοι του¨ (MICHELET)
    γ. Να γράφει την ιστορία του στηριζόμενος σε σοβαρές πηγές, επιστημονικά τεκμηριωμένες και να μην αγνοείται η προφορική παράδοση.
    δ. Να γνωρίζει ( ο ιστορικός) ότι «πρώτιστο χρέος του είναι να αναζητά παντού και πάντα την αλήθεια με υπομονή πεισματική» όπως ο Θουκυδίδης πίστευε.

    ...
    Το πρόβλημα είναι ότι η πνευματική εντιμότητα σπάνια συναντάται, ενώ ακόμα και στον Ηρόδοτο μπορείς να βρείς (τα αναμενόμενα ίσως) υποκειμενικά στοιχεία που δέν παίζει δυνατότητα εξακρίβωσης του πόσο αληθεύουν.

    Εγώ τις γουστάρω πολύ τις ιδιαιτερότητες όλων των λαών (ακόμα καί σε θρησκευτικό επίπεδο -μή κοιτάς τί έχω γράψει για όλες τους σε άλλα ποστ-, αλλά με μέτρο). Η λογική όμως πρέπει να σε φρενάρει κάπου, δεν μπορείς να είσαι σοβαρός άνθρωπος και να κοιτάς έναν άγνωστο σαν εγκληματία επειδή είναι Τούρκος, άθεος, ή μπλέ...


    Προσωπική μου άποψις είναι ότι τα παιδιά πρέπει να εκπαιδεύονται και να ασκούν τη κριτική τους ικανότητα (δε ξαναβάζω λινκς, ψάχτε στο google), στην ομαδική εργασία, αλλά καί στις τέχνες από νωρίς (χωρίς τα περίεργα ομοφυλοφυλίζοντα τερτίπια των αρχαίων), που σημαίνει ότι θα έχουν ξεκάθαρα μυαλά και λιγότερα μπερδέματα στο κεφάλι τους.

    Και φυσικά αυτό είναι ουτοπία, γιατί μαντέψτε ποιον θα κλωτσάγανε πρώτον... Αλλά οι περισσότεροι (καί από σας) απλά κλείνετε τα μάτια σε ότι στραβό βλέπετε από νωρίς, και μετά είναι πολύ αργά.

    Η παιδεία έχει καταντήσει να είναι απλά μία υποταγή στο να επιλέξεις το μελλοντικό σου επάγγελμα από νωρίς και τίποτα άλλο, και δυστυχώς αντί να κάνουν καταλήψεις γι' αυτό οι σημερινοί φοιτητές , δέχονται το ρόλο τους και γίνονται καί αυτοί αργότερα κομμάτια της υπέροχης κοινωνίας μας...

  6. #6

    Re: Re: τι κανουνε???

    Αρχικά δημιουργήθηκε από zireous


    Εγώ τις γουστάρω πολύ τις ιδιαιτερότητες όλων των λαών (ακόμα καί σε θρησκευτικό επίπεδο -μή κοιτάς τί έχω γράψει για όλες τους σε άλλα ποστ-, αλλά με μέτρο). Η λογική όμως πρέπει να σε φρενάρει κάπου, δεν μπορείς να είσαι σοβαρός άνθρωπος και να κοιτάς έναν άγνωστο σαν εγκληματία επειδή είναι Τούρκος, άθεος, ή μπλέ...αν δεν ανεχθώ την ιδιαιτερότητα του άλλου δεν θα ανεχθεί και αυτός την δικιά μου αρα με συμφέρει κατά βάθος η ανεκτικότητα.


    Προσωπική μου άποψις είναι ότι τα παιδιά πρέπει να εκπαιδεύονται και να ασκούν τη κριτική τους ικανότητα (δε ξαναβάζω λινκς, ψάχτε στο google), στην ομαδική εργασία, αλλά καί στις τέχνες από νωρίς (χωρίς τα περίεργα ομοφυλοφυλίζοντα τερτίπια των αρχαίων), που σημαίνει ότι θα έχουν ξεκάθαρα μυαλά και λιγότερα μπερδέματα στο κεφάλι τους. σύμφωνοι. αλλά ενα μικρο παιδί, πρέπει πρώτα να μαθει τη βάσει, να μάθει το μέτρο και μετά να εκτεθεί σε 'περίεργες' απόψεις. Αλλιώς όχι μόνο δεν θα αναπτύξει κριτική σκεψη , αλλά θα μπερδευτεί χειρότερα και θα επηρεαστεί απο κακόβουλους 'ιστορικούς'

    .

  7. #7
    Οταν ενα βιβλίο αποκρύπτει γεγονότα που έγιναν ειναι κακό και ' προλειαίνει το έδαφος για την εκμετάλλευση των παιδιών στης πιο πάνω τάξεις.
    ΣΩΣΤΌΤΑΤΟ
    Ενα βιβλίο ιστορίας πρέπει να δίνει καλά παραδείγματα στα μικρά παιδιά. Να τα διαπαιδαγωγεί παραδειγματίζοντας τα με ανθρώπους που θυσίασαν κάτι από αυτούς για το καλό του συνόλου.
    Μεγαλώνοντας, πρέπει να τα παραδειγματίζει, αποτρεπτικά δείχνονταν ανθρώπους που έκαναν κακό στο σύνολο προς ίδιον όφελος. Πείτε μου που ακριβώς κάνει κάτι τέτοιο αυτό το βιβλίο???

    Η ιστορία είναι γραμμένη για να περιγράφει πολέμους επι το πλείστον. Αν ένα παιδί δεν μάθει το αίτιο, πως θα κατανοήσει το αιτιατό ώστε να μην ξανακάνει το ίδιο λάθος???
    Αλλαγή στα βιβλία να μην έχουμε μίση. Οχι και να μην έχουμε μνήμη. Ας μην βγάλουμε παιδιά που θα πρέπει να ξαναζήσουν την ιστορία μας για να την μάθουν. Ας μην ξανακάνουν τα ίδια λάθη.Ας μην ξαναχρειαστούμε ούτε ήρωες ούτε Εφιάλτες.
    Και αυτό γίνεται με πλήρη περιγραφή και όχι με επιλεκτική.

  8. #8
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    αλλη μια τζαμπα κουβεντα κατ εμε.

    η ιστορια ειναι 1 θεμα που με αφηνει παγερα αδιαφορο μια και δεν ειναι ΑΛΗΘΙΝΗ !!!!!!!!

    ΚΑΙ ΕΞΗΓΩ...

    τα παιδια μας η τα εγγονια μας θα μεγαλωσουνε με την αλλαγμενη ιστορια που θα περασει στα νεα βιβλια.ποιος μου λεει ρε μαγκες οτι η ιστορια που εμαθα εγω η εσεις δεν ειναι μια αλλαγμενη ιστορια σε σχεση με τα πραγματικα γεγονοτα???????

    η ιστορια παιδες ειναι ενα πιατο φαι που μας ταιζουνε χωρις να ξερουμε!!!!

    εμεις μαθαμε μια ιστορια.οι παπουδες μας μαθανε μια αλλη και τα εγγονια μας θα μαθουνε μια αλλη.

    την αληθινη δεν την ξερει κανενας!!!!
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
    αλλη μια τζαμπα κουβεντα κατ εμε.

    η ιστορια ειναι 1 θεμα που με αφηνει παγερα αδιαφορο μια και δεν ειναι ΑΛΗΘΙΝΗ !!!!!!!!

    ΚΑΙ ΕΞΗΓΩ...

    τα παιδια μας η τα εγγονια μας θα μεγαλωσουνε με την αλλαγμενη ιστορια που θα περασει στα νεα βιβλια.ποιος μου λεει ρε μαγκες οτι η ιστορια που εμαθα εγω η εσεις δεν ειναι μια αλλαγμενη ιστορια σε σχεση με τα πραγματικα γεγονοτα???????

    η ιστορια παιδες ειναι ενα πιατο φαι που μας ταιζουνε χωρις να ξερουμε!!!!

    εμεις μαθαμε μια ιστορια.οι παπουδες μας μαθανε μια αλλη και τα εγγονια μας θα μαθουνε μια αλλη.

    την αληθινη δεν την ξερει κανένας!!!!
    Ο προπάππους μου είπε στον πατέρα μου ιστορίες για την επανάσταση (1821)και μετά. Απο της περιγραφές του παππού μου και άλλων συνομηλίκων του, έμαθα την ιστορία από το 1907 έως το 1950. Περιελάμβανε θηριωδίες των εκατέρωθεν πλευρών, πολιτικά πουλήματα, στρατόπεδα εργασίας στην Τουρκία, περιγραφές του σπιτιού που αφήσανε εκεί,τους καλούς γείτονες (Τούρκους) που είχανε, σφαγές των γκιαούρηδων (απίστων) τον ρατσισμό των ελλαδιτών όταν έφτασαν εδώ,και άλλα. Για εμφύλιο, Γράμμο, Μακρόνησο Ικαρία Ωρωπό, από αυτούς που κάνανε εκεί 'διακοπές' , με έξοδα της κυβέρνησης, Αλλα και απο τους 'νικητές'. Χούντα πολυτεχνίο και μεταπολίτευση, είδα συνέκρινα και έκρινα.
    Διασταυρώνοντας την ιστορία (οχι του σχολείου)δεν είδα διαφορές. Ξέρω λοιπόν την νεότερη Ελληνηκή ιστορία απο πρώτο χέρι.
    κατάλαβες παλιομαλάκα??










    :rotflmao: :rotflmao:

  10. #10
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    Ξέρω λοιπόν την νεότερη Ελληνηκή ιστορία απο πρώτο χέρι.
    κατάλαβες παλιομαλάκα??
    :rotflmao: :rotflmao:
    αυτο το πραμα που ολοι τα ξερουνε ολα με συναρπαζει !!!!!!!!!

    εγω παλι ενα ξερω....οτι δεν ξερω τπτ !!!!!

    καταλαβα ο παλιο-μαλακας.η νεο-μαλακας...οπως θελεις πεστο.αλλα προτιμω να ειμαι μαλακας που αναζητα, αμφησβητει και συγκρουεται παρα αρτηριοσκληρωτικος κολωγερας που εχει παγιωσει τα παντα στο σκατοκεφαλο του!



    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
    αυτο το πραμα που ολοι τα ξερουνε ολα με συναρπαζει !!!!!!!!!ε οχι και όλα το 99.999% μόνο

    εγω παλι ενα ξερω....οτι δεν ξερω τπτ !!!!!καλα αυτο το εχουμε καταλαβει ολοι

    καταλαβα ο παλιο-μαλακας.η νεο-μαλακας...οπως θελεις πεστο.αυτο μου κάνει!! θα το κρατήσω αλλα προτιμω να ειμαι μαλακας που αναζητα, αμφησβητει και συγκρουεται παρα αρτηριοσκληρωτικος κολωγερας που εχει παγιωσει τα παντα στο σκατοκεφαλο του!
    αμα μεγαλώσεις θα καταλάβεις κολημένε :rotflmao:

  12. #12
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    αμα μεγαλώσεις θα καταλάβεις κολημένε

    αμα ειναι να καταλαβω και να γινω ετσι...προτιμω να ψοφησω με το που θα στειλω αυτο το ποστακι.

    οσο για το κολλημενε, να διευκρηνισω οτι δεν εχω ξεχασει μια κουβεντα που καναμε μια πεμπτη βραδυ, πολυ προσφατα αρα το κολημενε....δεν....

    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    ρε παπάρα, τους εξόριστους λες καραβανάδες??:a31:

    :rotflmao: :rotflmao:
    Να με συμπαθάτε αγαπητέ αλλα εγώ αυτό διάβασα..

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    Υπτγου ε.α Γεν. Γραμματέα ΔΣ/ ΣΕΕΘΑ
    Για μένα καραβανάς είναι. Και, χωρίς να τον ξέρω, ο προτελευταίος άνθρωπος που θα περίμενα να με διδάξει αντικειμενική ιστορία

    (αφήνω τελευταίους τους παπαδες )

    Που ακόμα θέλουν να με πείσουν οτι έγινε η τελετή στην Αγ. Λαύρα

    Πιο σταρ τρεκ και μαλακίες... εκεί να δεις "beam me up Scotty" που είπε ο Π.Π. Γερμανός για να μεταβεί σε χρόνο dt απο την Πάτρα στα Καλάβρυτα

    Α, ρε πούστη Μπουκαινβίλ με τους μύθους που δημιούργησες και τραβιόμαστε ακόμα...

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Να με συμπαθάτε αγαπητέ αλλα εγώ αυτό διάβασα..



    Για μένα καραβανάς είναι. Και, χωρίς να τον ξέρω, ο προτελευταίος άνθρωπος που θα περίμενα να με διδάξει αντικειμενική ιστορία
    1ον παντου υπάρχουν σωστοί άνθρωποι.2ον αυτόν δεν τον ξέρω αλλά νομίζω οτι εχει δίκιο

    (αφήνω τελευταίους τους παπαδες )

    Που ακόμα θέλουν να με πείσουν οτι έγινε η τελετή στην Αγ. Λαύρα

    Πιο σταρ τρεκ και μαλακίες... εκεί να δεις "beam me up Scotty" που είπε ο Π.Π. Γερμανός για να μεταβεί σε χρόνο dt απο την Πάτρα στα Καλάβρυτα

    Α, ρε πούστη Μπουκαινβίλ με τους μύθους που δημιούργησες και τραβιόμαστε ακόμα... να τελειώσουμε με το άλλο και έρχεται και η 25/3

  15. #15
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock


    Α, ρε πούστη Μπουκαινβίλ με τους μύθους που δημιούργησες και τραβιόμαστε ακόμα...

    ΟΧΙ ΜΥΘΟΥΣ ΗΛΙΑ !!!!!!!!!!!!!!

    ΙΣΤΟΡΙΑ !!!!!!!!!!!!
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τι Θελουν οι γυναίκες !!!!
    από niko13g στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2008, 15:50
  2. Τρακάρισμα: τι κάνουνε τώρα;
    από Bipod στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 25/08/2008, 10:43
  3. Ρε Τι Γινεται Οξω !!!
    από niko13g στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2003, 19:36
  4. Τι ομορφιες ειναι αυτες
    από bsari στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2003, 18:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF