Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 19

Θέμα: Αγορά CBR 600 F

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/09/2012
    Μηνύματα
    2

    Αγορά CBR 600 F

    γεια σας παιδια τους επομενους μηνες σκεφτομαι να αγορασω μια cbr f 600 Μεταχειρισμενη.Ειμαι διατεθιμενος να δωσω μεχρι 3000 αλλα δεν νομιζω να χρειαστουν και με 2500 ειμαι υπερκαλυμμενος
    Αυτο που ηθελα να σας ρωτησω ειναι πιο μοντελο θα μου προτεινατε?Εχω δει οτι εχει το F και το F sport το οποιο εβγαινε και σε injection.Επειδη θελω να κανω μεγαλες αποστασεις και να το χρησιμοποιω και πολυ πιο θα μου προτεινατε απο θεμα καταναλωσης/αξιοπιστιας.Επισης θελω πολλα μπαγκαζια για ταξιδια μονος ή λιγοτερα για να βαζω και συνεπιβατη.Εσεις τι εχετε?τι θα μου προτεινατε?Δεν με πειραζει να χασω σε γκαζια Και τελος τι πρεπει να προσεξω κατα την αγορα?

  2. #2
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    F kai oxi FS μιας και θελεις και δικαβαλο

    Σιγουρα απο 2001 και μετα (ψεκαστο)(διπλα φαναρια)
    Φορτωνετε αφοβα και ταξιδευει ξεκουραστα

    Καλοριζικο

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/09/2012
    Μηνύματα
    2
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sapadak Προβολή μηνύματος
    F kai oxi FS μιας και θελεις και δικαβαλο

    Σιγουρα απο 2001 και μετα (ψεκαστο)(διπλα φαναρια)
    Φορτωνετε αφοβα και ταξιδευει ξεκουραστα

    Καλοριζικο
    τα ψεκαστα ειναι τα Ι? απο οτι εχω ψηλοδει τα σκετα F δεν βγαινανε ψεκαστα.μηπως κανω λαθος?επεισης τι θα μου προτεινες απο μπαγκαζια?

  4. #4
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από glaourung Προβολή μηνύματος
    τα ψεκαστα ειναι τα Ι? απο οτι εχω ψηλοδει τα σκετα F δεν βγαινανε ψεκαστα.μηπως κανω λαθος?επεισης τι θα μου προτεινες απο μπαγκαζια?
    Ναι τα Ι

    Μαλακα σαμαρια, tail bag, tank bag

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	pillion-bag_big08L57MCC800-01_df32.jpg 
Προβολές:	429 
Μέγεθος:	71,9 KB 
ID:	269244

    http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/2687704/ (ετσι ειναι το ψεκαστό)

  5. #5
    Γεια σου φιλε....δεν ξερω αν αγορασες τελικα το CBRακι αλλα σαν κατοχος ενος μπορω να σου πω μερικα πραγματακια σχετικα με την μηχανη...σχετικα με την ερωτηση σου ποια ειναι τα injection,η honda απο το 2001 ξενικησε να βγαζει το F4i το οποιο ξεχωριζει απο την μουρη(2 φαναρια) κ το κοντερ(ψηφιακο)....εγω αγορασα το δικο μου καινουργιο τελη του 2002(injection)...εχω το απλο F κ οχι FS..το FS ειναι πιο sport σε εμφανιση κ απο μηχανικα ειναι λιγακι πιο νευρικο(εχει απο οτι θυμαμαι ενα περισσοτερο γραναζι σε καποιες ταχυτητες)...αν ειναι να κανεις ταξιδια κ να το φορτωνεις σου συνιστω ανεπιφυλακτα το απλο F...το τι σαμαρια να βαλεις ειναι δικο σου θεμα,το καλο ειναι οτι το μηχανακι σου δινει αρεκτο χωρο να φορτωσεις οτιδηποτε μεγεθος θελεις...απο θεμα καταναλωσης κ τα 2 πανω κατω εχoυν την ιδια μεση καταναλωση(περιπου 6lt-100km)...απο θεμα αξιοπιστιας κατα την αποψη μου ειναι ισως το μεγαλυτερο πλεονεκτημα του,ειναι τρομερα αξιοπιστο....παραταυτα κατα την αγορα θα πρεπει να προσεξεις τα εξης...πρωτον το κοντερ οταν φτασει τα 99999χλμ υστερα ξεκινα απο την αρχη,οποτε αν δεις καποιο κ εχει ας πουμε 34000χλμ μπορει να εχει ανετα 134000χλμ(με το δικο μου το απλο F μεχρι τωρα εχω ξεπερασει τα 180000χλμ..)...δευτερον το συγκεκριμενο μοντελο εχει θεμα με τον τεντωτηρα καδενας(χαλαρωνει με την παροδο του χρονου κ σε μερικες στροφες του κινητηρα ισως να ακους την καδενα λιγο..λυνεται με την αντικατασταση του με εναν μηχανικο τεντωτηρα αλλα θα πρεπει σε τακτα χρονικα διαστηματα να το ρυθμιζεις,ας πουμε καθε 24000χλμ)....τριτον εχει θεμα με τον ανορθωτη,γενικως μετα απο καποια χλμ-χρονο τα παιζει(λυνεται με το να τον αντικαταστησεις με εναν αλλο ελληνικης προελευσης κ τελος το προβλημα σου..)
    Αυτα εχω να σου πω φιλε μου...μην σε τρομαζουν τα παραπανω προβληματακια διοτι ειναι αμελητεα σε σχεση με το τι μπορει να σου προσφερει το συγκεκριμενο cbrακι,ειναι το μηχανακι που εκφραζετε με την φραση ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ Κ ΣΥΜΦΕΡΩ...περσι πηγα γιβραλταρ,εκει να δεις φορτωμα,αχαχαχαα κ του χρονου αν υπαρχουν χρηματα ,χρονος κ υγεια θα παω νορντ καπ...
    Ελπιζω να σε βοηθησα...Να προσεχεις κ καλες βολτες να εχεις!
    Τελευταία τροποποίηση από speedy368; 30/10/2012 στις 09:10.

  6. #6
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από speedy368 Προβολή μηνύματος
    Γεια σου φιλε....δεν ξερω αν αγορασες τελικα το CBRακι αλλα σαν κατοχος ενος μπορω να σου πω μερικα πραγματακια σχετικα με την μηχανη...σχετικα με την ερωτηση σου ποια ειναι τα injection,η honda απο το 2001 ξενικησε να βγαζει το F4i το οποιο ξεχωριζει απο την μουρη(2 φαναρια) κ το κοντερ(ψηφιακο)....εγω αγορασα το δικο μου καινουργιο τελη του 2002(injection)...εχω το απλο F κ οχι FS..το FS ειναι πιο sport σε εμφανιση κ απο μηχανικα ειναι λιγακι πιο νευρικο(εχει απο οτι θυμαμαι ενα περισσοτερο γραναζι σε καποιες ταχυτητες)...αν ειναι να κανεις ταξιδια κ να το φορτωνεις σου συνιστω ανεπιφυλακτα το απλο F...το τι σαμαρια να βαλεις ειναι δικο σου θεμα,το καλο ειναι οτι το μηχανακι σου δινει αρεκτο χωρο να φορτωσεις οτιδηποτε μεγεθος θελεις...απο θεμα καταναλωσης κ τα 2 πανω κατω εχoυν την ιδια μεση καταναλωση(περιπου 6lt-100km)...απο θεμα αξιοπιστιας κατα την αποψη μου ειναι ισως το μεγαλυτερο πλεονεκτημα του,ειναι τρομερα αξιοπιστο....παραταυτα κατα την αγορα θα πρεπει να προσεξεις τα εξης...πρωτον το κοντερ οταν φτασει τα 99999χλμ υστερα ξεκινα απο την αρχη,οποτε αν δεις καποιο κ εχει ας πουμε 34000χλμ μπορει να εχει ανετα 134000χλμ(με το δικο μου το απλο F μεχρι τωρα εχω ξεπερασει τα 180000χλμ..)...δευτερον το συγκεκριμενο μοντελο εχει θεμα με τον τεντωτηρα καδενας(χαλαρωνει με την παροδο του χρονου κ σε μερικες στροφες του κινητηρα ισως να ακους την καδενα λιγο..λυνεται με την αντικατασταση του με εναν μηχανικο τεντωτηρα αλλα θα πρεπει σε τακτα χρονικα διαστηματα να το ρυθμιζεις,ας πουμε καθε 24000χλμ)....τριτον εχει θεμα με τον ανορθωτη,γενικως μετα απο καποια χλμ-χρονο τα παιζει(λυνεται με το να τον αντικαταστησεις με εναν αλλο ελληνικης προελευσης κ τελος το προβλημα σου..)
    Αυτα εχω να σου πω φιλε μου...μην σε τρομαζουν τα παραπανω προβληματακια διοτι ειναι αμελητεα σε σχεση με το τι μπορει να σου προσφερει το συγκεκριμενο cbrακι,ειναι το μηχανακι που εκφραζετε με την φραση ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ Κ ΣΥΜΦΕΡΩ...περσι πηγα γιβραλταρ,εκει να δεις φορτωμα,αχαχαχαα κ του χρονου αν υπαρχουν χρηματα ,χρονος κ υγεια θα παω νορντ καπ...
    Ελπιζω να σε βοηθησα...Να προσεχεις κ καλες βολτες να εχεις!

    και εγω ευτυχης ιδιοκτητης του απλου συμφωνω σε ολα με τον προλαλησαντα εκτος απο το εξης.
    το σπορτ εχει λιγο παραπανω χωρο κατω απο την σελα και δεν εχει κεντρικο σταντ(εχει ομως βασεις για να βαλεις αν θες)
    απο ιπποδυναμη πιστευω ειναι ιδια και δεν νομιζω να εχουν καμια διαφορα.
    που το ειδες-διαβασες-εμαθες για την διαφορα?

    τελος νομιζω οτι τα 03 κ περα εχασαν τις πληρως ρυθμιζομενες αναρτησεις.μπορεις να το καταλαβεις κοιταζοντας την τιμονοπλακα αν οι ταπες των καλαμιων εχουν πανω μπλιμπλικια η οχι.
    εννοειται οτι προτιμας το μεχρι 03.

  7. #7
    Μέλος
    Εγγραφή
    15/09/2012
    Μηνύματα
    54
    τα περισσοτερα τα ειπε o speedy368... εγω θα προσθεσω οτι το fs εχει λιγο πιο αγριους εκεντροφορους... ειχα το f4i κ οταν τρακαρα αλλαξα με μοτερ κ υποπλαισιο απο fsport στροφαρει λιγο καλυτερα...αυτα!!! καλους δρομους!!!

  8. #8
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    τους εχεις συγκρινει-μετρησει μεταξυ τους?η απλα το ενιωσες να στροφαρει καλυτερα?
    κατι ακομα που ειπωθηκε παραπανω για τον τεντωτηρα.
    αν κανει φασαρια και αλλαζετε τον αυτοματο και μετα απο λιγο ξανα κανει παλι η εχετε μηχανικο τεντωτηρα και θελει καθε τρεις και λιγο ρυθμιση τοτε η καδενα ισως εχει χαλαρωσει περα απο οτι θα επρεπε και θα θελει αλλαγη.
    ισως παλι να εχουν φθαρει υπερβολικα οι γλυστρες της...

  9. #9
    Φίλε μου καλύτερα το fi λόγο σέλας.
    Όπως τα είπαν τα παιδια πιο πάνω το παίρνεις και αν ο προηγούμενος το πρόσεχε λίγο όλα τα αλλά τα ξεχνάς.
    Και φυσικά είναι για όλες τις δουλειές , μέσα στην πόλη , ταξίδια , πιστά , supermarket κλπ κλπ.
    Τεντωτηρα συμφωνώ και τον έχω αλλάξει και εγώ με έναν ape , ανορθωτή εμένα τουλάχιστον δεν μου έχει βγάλει πρόβλημα.
    Αν θες πουλαει και ένα παιδί μέσα από το forum (goumis δες στις αγγελίες Honda ).
    Τώρα αν θα δώσεις 2.500 € h 3.000 € είναι καθαρά θέμα καταστάσεις , ας πούμε το πιο πάνω είναι άριστο και δεν θα ρίξεις φράγκο μίλα μαζί του μπας και τα βρείτε.
    Είναι κρίμα να το πάρεις μετά από μια μάντρα το ίδιο.
    Σχετικά με τις διαφορές ,πέραν της εμφάνισης υπήρχε και διαφορά στο μοτέρ του Fs σε σχέση με το απλό Fi, διπλά ελατήρια στις βαλβίδες, λίγο καλύτερο στροφαρισμα και πιο ψηλά ροπή, τώρα για τους εκκεντροφόρους δεν ξέρω.

    Να και η αγγελια αν θες , εγω το ειχα διαλεξει για τον Νικολα, ειχε παρει ενα αλλο αλλα ηταν για πεταμα και το αλλαξαμε, καντου ενα τηλεφωνο.
    http://www.moto.gr/forums/showthread...ghlight=goumis
    Τελευταία τροποποίηση από dankannn; 12/11/2012 στις 08:18.
    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  10. #10
    Δες απο κατω φιλε μου

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GiannisBlessed Προβολή μηνύματος
    τους εχεις συγκρινει-μετρησει μεταξυ τους?η απλα το ενιωσες να στροφαρει καλυτερα?
    απαντησα πιο κατω δες , εσει ψαχνεις μοτερ νομιζω ?
    κατι ακομα που ειπωθηκε παραπανω για τον τεντωτηρα.
    αν κανει φασαρια και αλλαζετε τον αυτοματο και μετα απο λιγο ξανα κανει παλι η εχετε μηχανικο τεντωτηρα και θελει καθε τρεις και λιγο ρυθμιση τοτε η καδενα ισως εχει χαλαρωσει περα απο οτι θα επρεπε και θα θελει αλλαγη.
    ισως παλι να εχουν φθαρει υπερβολικα οι γλυστρες της...
    Κοιτα να δεις 1-2 φορες τον χρονο θελει ελεγχο και ρυθμιση , καδενα αν ειναι δικο σου και το θελεις να το κρατησεις τοτε μια καδενα και γλιστρες τις αλλαζεις στα 45.000 -50.000χλμ.
    Αυτα απο μενα φιλε μου


    ...
    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  11. #11
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    η διαφορα που λες απο οσο εχω καταλαβει ηταν απο το παλιο φ4 στο φ4ι.
    το απλο με το σπορτ δεν νομιζω να εχουν διαφορες μοτερικα.θυμασαι μηπως που το ειχες δει-διαβασει?

    εντιτ.
    μπα δεν ψαχνω μοτερ ουτε καδενες...απλα προσπαθω να προσφερω πληροφορειες (για τις καδενες) και να αντλησω πληροφορειες για τις διαφορες στα μοτερ.

  12. #12
    Banned
    Εγγραφή
    19/06/2012
    Μηνύματα
    300
    To 600f4 τα δύο πρώτα χρόνια (99-00) είχε καρμπυρατέρ.
    Το ψεκαστό είναι απότομο στο άνοιξε-κλείσε του γκαζιού κι έχει απαίσια λειτουργία στις πολύ χαμηλές στροφές.

  13. #13
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Additional engine changes include a lighter camshaft sprocket and increased valve spring pressure (two springs per intake valve) which allow for higher revving. There are new piston rings that slide with less friction and increased internal engine oil flow. Redline is now 14,200 rpm, 700 rpm higher than the previous year's F4. To increase the bike's pulling capabilities at high speeds, 5th and 6th gears have been shortened slightly and the rear sprocket was enlarged from 45 teeth to 46.

    το δικο μου ειναι το 01 απλο και εχει κοφτη οντως 14 και κατι ψηλα.φοραει απο μαμα 46 γραναζι κτλ κτλ.
    το αθρο μιλαει για τις διαφορες του 00 με του 01. δλδ καρμπ με ψεκαστο.
    απο εδω.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR600F4i


    επισης πιο κατω λεει
    The F4i's new bodywork carries a more 'racy' look and provides a 3% reduction in drag

    3% δλδ σαν να πηραμε 3% παραπανω ιπποδυναμη.χαχαα
    δλδ 3 πονυ!!
    Τελευταία τροποποίηση από GiannisBlessed; 11/11/2012 στις 11:25.

  14. #14
    Δες και εδω τις διαφορες f με fs , εχει και αλλες περα απο αυτες που εγραψα.

    http://cbrforum.com/forum/f4i-main-f...review-106580/
    Τελευταία τροποποίηση από dankannn; 11/11/2012 στις 14:25.
    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  15. #15
    [QUOTE=GiannisBlessed;2251929]και εγω ευτυχης ιδιοκτητης του απλου συμφωνω σε ολα με τον προλαλησαντα εκτος απο το εξης.
    το σπορτ εχει λιγο παραπανω χωρο κατω απο την σελα και δεν εχει κεντρικο σταντ(εχει ομως βασεις για να βαλεις αν θες)
    απο ιπποδυναμη πιστευω ειναι ιδια και δεν νομιζω να εχουν καμια διαφορα.
    που το ειδες-διαβασες-εμαθες για την διαφορα?

    τελος νομιζω οτι τα 03 κ περα εχασαν τις πληρως ρυθμιζομενες αναρτησεις.μπορεις να το καταλαβεις κοιταζοντας την τιμονοπλακα αν οι ταπες των καλαμιων εχουν πανω μπλιμπλικια η οχι.
    εννοειται οτι προτιμας το μεχρι 03.[/QUOT

    καλησπεραααα κ παλι...μιλησα οτι εχει διαφορα στην ιπποδυναμη?για ποια διαφορα μιλας εσυ οτι το ειδα-εμαθα-διαβασα...?η συγκεκριμενη λεξη ΝΕΥΡΙΚΟ που ειχα γραψει πριν ειχε να κανει με τα γραναζια που φερουν(κ εχουν σιγουρα διαφορα) κ οχι με την ιπποδυμαμη..φιλε GiannisBlessed το συγκεκριμενο θεμα το ανοιξε το παλικαρι για να τον βοηθησουμε κ οχι να τον μπερδεψουμε...επισης εχεις γραψει οτι εχει περισοτερο χωρο στην σελα απο το απλο F...εισαι σιγουρος?

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF