Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 35

Θέμα: Τι συμβαίνει με τα σέρβις;

  1. #1
    Τουρίστας Φωτογράφος Το avatar του/της Greg61
    Εγγραφή
    18/03/2007
    Μηνύματα
    319

    Τι συμβαίνει με τα σέρβις;

    Τον τελευταίο καιρό, οι κατασκευαστές μοτοσυκλεττών και ιδίως οι Ιάπωνες, κατασκευάζουν και πωλούν μαζικά μοτοσυκλέττες για τις οποίες ανακοινώνουν ολοένα και μεγαλύτερα διαστήματα σέρβις βάσει των διανυθέντων χιλιομέτρων. Ανακοινώνουν επίσημα ότι η δυνατότητα αυτή επιμήκυνσης των διαστημάτων σέρβις οφείλεται σε εξελιγμένα κράματα μετάλλων, σε αντιτριβικές επιστρώσεις και λοιπές χρησιμοποιηθείσες εξελιγμένες μεθόδους παραγωγής, τόσο των κινητήρων, όσο και των λοιπών εξαρτημάτων. Στα service manuals των μοτοσυκλεττών αναγράφονται από τον κατασκευαστή με σαφήνεια τα διαστήματα εκτέλεσης της κάθε εργασίας συντήρησης καθώς και οι τύποι των συνιστώμενων λιπαντικών, κι εφόσον η συντήρηση έχει εκτελεσθεί όπως ορίζει ο κατασκευαστής, παρέχεται εγγύηση καλής λειτουργίας για κάποιο χρονικό διάστημα, σήμερα συνήθως δύο ετών. Με άλλα λόγια, ο κάθε κατασκευαστής σήμερα, λειτουργώντας μέσα σ' ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, φροντίζει να παράγει μοτοσυκλέττες με τον καλύτερο δυνατό βαθμό αξιοπιστίας στην κατηγορία τους, οι οποίες απαιτούν από μας το μικρότερο δυνατόν κόστος χρήσης, εφόσον απαιτούν service σε πολύ μεγαλύτερα διαστήματα, σε σύγκριση με προηγούμενα μοντέλα του.
    Ερχόμενοι στην ελληνική πραγματικότητα των "εξουσιοδοτημένων συνεργείων", αυτών που σφραγίζουν το βιβλιαράκι της εγγύησης, αντιμετωπίζουμε "μαστόρους" με τυπωμένο στη φόρμα εργασίας τους το λογότυπο του κατασκευαστή που εμείς προτιμήσαμε ή πρόκειται να προτιμήσουμε, να προσπαθούν να μας πείσουν περί του αντιθέτου τόσον για τη μειωμένη πραγματική αντοχή και αξιοπιστία της καινούργιας μηχανής μας σε σχέση με την ανακοινωθείσα, όσον και για την αξιοπιστία των γραπτών οδηγιών αυτού του ίδιου του κατασκευαστή, σχετικά με τη συντήρηση του συγκεκριμένου μοντέλου.
    Πόσο αξιόπιστη πρέπει να θεωρούμε τη συμβουλή του "εξουσιοδοτημένου μάστορα" που συνιστά ρύθμιση βαλβίδων κάθε 10.000 χλμ στο CBF1000 και αλλαγή λαδιών κάθε 3.000 χλμ στο GSXR1000K6; Σε τι κινδύνους αξιοπιστίας θέτει (;) ο κατασκευαστής του R1 '04 τους πελάτες του όταν συνιστά γραπτώς ρύθμιση βαλβίδων κάθε 40.000 χλμ, και τι παραπάνω απ' τον ίδιο τον κατασκευαστή γνωρίζει ο "μάστορας" που κατεβάζει το διάστημα αυτό άλλοτε στις 12.000 κι άλλοτε στις 20.000 χλμ; Γιατί το Hornet 600 '04 "θέλει οπωσδήποτε" λάδια και φίλτρα κάθε 6.000 χλμ ενώ ο κατασκευαστής συνιστά διπλάσιο διάστημα που χρειάζεται μείωση μόνο σε λειτουργία υπό συνθήκες αυξημένης σκόνης, υγρασίας κλπ ;
    Πόσο σοβαρά πρέπει να λαμβάνουμε υπ' όψη μας την έμμεση πλήν σαφή απειλή του "εξουσιοδοτημένου" για κίνδυνο απώλειας της διετούς εγγύησης της καινούργιας πανάκριβης μηχανής μας, είτε είναι CBR 1100 XX, είτε GSXR 1300 Hayabusa, αν δεν αλλάζουμε λάδια κάθε 6.000 χλμ; Γιατί γράφει άλλα διαστήματα το owner's manual;
    Μήπως συνεργεία και μηχανικοί προσπαθούν να μας έχουν συχνότερα κοντά τους για σέρβις με μόνο σκοπό την συχνότερη είσπραξη χρημάτων; Ελέγχονται από τις κεντρικές αντιπροσωπείες οι "εξουσιοδοτημένοι" που αμφισβητούν ευθέως τα εγγράφως καθορισμένα στοιχεία συντήρησης του κατασκευαστή; Και μήπως η αμφισβήτηση αυτή συνιστά τελικά δυσφήμηση τόσο των κατασκευών, όσο και των κατασκευαστών τους;
    Πολλά, Καλά κι Ευχάριστα Χιλιόμετρα. Γρηγόρης Νάκος.

  2. #2
    Χαστουκοψαριδης Το avatar του/της xastoukopsaro
    Εγγραφή
    01/06/2006
    Μηνύματα
    57
    Οπως θα εχεις σιγουρα ακουσει οτι πλεον δεν χρειαζεται να κανεις στρωσιμο. Βεβαια παλι βγαινει ο μηχανικος που τον εμπιστευεσαι και σου λεει να το στρωσεις... και εσυ λες... μα καλα τι γινεται ποιον να πιστεψω?

    Το βασικοτερο ειναι να καταλαβουμε γιατι κανουμε σερβις και γιατι θελει στρωσιμο η μηνχανη..
    (ουτε βιβλιο για μαγειρικη να γραφα δεν θα μιλουσα ετσι)
    (ζητω συγνωμη εξ αρχης για τα ελληνικα μου αλλα πρεπει να μεταφρασω μεστα στην κεφαλα μου και ταυτοχρονα να γινομαι κατανοητος)

    Το λεγομενο στρωσιμο γινοταν γιατι τα μεταλικα κινουμενα μερη του μοτερ ειχαν "γωνεις" και δεν ηταν ακριβη στο παντρεμα τους (assembly). (ο λογος αυτων των ατελειων ειναι αλλου παπα ευαγγελιο) Οταν ενα μεταλικο μερος ακοουμπα σε ενα αλλο και εχει ενα μικρο ελατωμα χιλιοστου του χιλιοστου αυτο μπορει να προκαλεσει τετοια δονηση στις ψηλες στροφες που να καταστρεφει η αλλιωσει τις μηχανικες του ιδιοτητες σε εκεινο το μεταλλικο κομματι. Ετσι λοιπον εμεις πηγαινοντασ αργα αργα στα πρωτα 1000-2000 χιλιομετρα λιμαραμε τα μεταλα μεταξυ τους ωστε να ακουμπουν γλυκα γλυκα .

    Οι νεες τεχνολογιες κανουν τα μεταλικα μερη (πιστονια στροφαλους γραναζια κλπ κλπ) ακριβειας οποτε πλεον δεν χρειαζεται αυτο το φυσικο λιμαριμσα που λεγεται στρωσιμο.


    Οσον αφορα τα σερβις.... γιατι κανουμε σερβις?
    - για να αλλαξουμε το λυπαντικο
    -να αλλαξουμε τα μπουζι
    -αλλαγη φιλτρων
    -να ρυθμισουμε τις βαλβιδες



    το λιπαντικο το αλλαζουμε γιατι πλεον δεν εχει τις αρχικες ιδιοτητες και δεν παρεχει την αρχικη προστασεια (προστατευτικο φιλμ) στα μεταλλικα μερη. Τα νεα δαλδια εκτως οτι ειναι πλεον υψηλης τεχνολογιας αλλα οπως ειπαμε τα μεταλικα μερη ειναι μεγαλυτερης ακριβειας και ετσι δεν εχουν μεγαλες τριβες...

    τα μπουζι αντεχουν περισσοτερο αλλα και λερωνονται λιγοτερο απο το λαδι μιας και δεν περναει λαδι μεσα στον κυκιδρο για τους λογοθς που ειπαμε πριν κλπ κλπ

    οσον αφορα τις βαλβιδες... η ρυθμιση των βαλβιβων γινοταν γιατι τα μεταλικα μερη με την συστολη διαστολη και τις δωνησεις τις εκαναν να χανουν τον μπουσολα μετα απο λιγο.....
    Νεες τεχνολογιες, νεα μεταλα οποτε λιγοτερο αριθμισετς βαλβιδες...


    Και τελος.... Εγγυηση.,.... Η μεγαλυτερη απατη ολλων των εποχων.....

    σε καθε χωρα η εγγυηση ειναι διαφορετικης διαρκειας ..... τυχαιο??

    η καθε εταιρια ξερει οτι τα 100 μοτερ σε χ χιλιομετρα το χρονο (χ=μεσος ορος χιλιομετρων για την χωρα) εχουν 10.000 ευρω ζημιες.... οποτε κανονατς μια απλη διαρεση με τα σερβις που ειχουν κανει οι 100 μηχανες στα 2 χρονια βγαζουν το μεριδιο του καθενα.... Ο καθε ενας απο εμας εχει πληρωσει αυτα τα 10.000,εχω δωσει και εγω κατι αλλα και εσυ. Αν εσυ τωρα εισαι μεσα στους τυχερους ατυχους που χαλασε κατι, περα απο τα μπινελικια που κατεβαζεις και το ξενερωμα εισαι κερδισμενος γαιτι και καποιος αλλος που δεν επαθε τιποτα πληρωσε και αυτος για να διορθωθει η ζημια σου....

    τωρα τι να κανεις εσυ........ ??? πιστευω οτι ξεροντας αυτα τα πραγματα που συστηχως παιζουν με τις βιομηχανιες μηχανων αλλα και αυτοκινητων μπορεις πλεον να διαλεξεις τι θα ρισκαρεις....αναμεσα
    1.Στα @@ μου η εγγυηση... εχω ενα φιλο που εινια σουπερ μηχανικος και τον εμπιστευομαι με κλειστα ματια και με κανει να πληρωσω -60%
    2.ακολουθω την εταιρια και τις λαλακιες που με βαζουν να πληρωσω για να μην εχω προβληματα.
    Μην εχεις ομως τις αυταπατες οτι αυτοι θα ρυθμιζουν τις βαλβιδες πριν τα 40.000 χιλιομετρα....


    Υ.Γ. Μην αλλαζεις το λαδι ποτε ... εννοω τον τυπο λαδιου. Το καθε μεταλο εχει το δικο του λυπαντικο που δεν το διαλεγουν οι εταιριες με την μεθοδο μπουφ αμπε μπα μπλομ.....

    σε νυσταξα??
    ελπιζω να εγινα κατανοητος





    αντε καλο βραδυ... ωρα να φευγουμε

  3. #3
    Χαστουκοψαριδης Το avatar του/της xastoukopsaro
    Εγγραφή
    01/06/2006
    Μηνύματα
    57
    κατι που ξεχασα.... αυτο με τα σερβις.... αν ειστε στο αυτοκινητο και οδηγειτε στην αθηνα καλο ειναι να αλλαζετε το λαδακι πριν μιας και ενα χιλιομετρο στο κοντερ σημαινει οτι εισαι μια ωρα στην κινηση και το μοτερ δουλευει.....

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αυτο το θρεντ πως διεφυγε;
    Τελος παντων...
    Εγω το βλεπω ως εξης:
    Απο την στιγμη που η μοτοσυκλετα τεινει να γινει καταναλωτικο αγαθο που απευθυνεται σε
    πολυ κοσμακη, (και μαλλον ολο και πιο αδιαφορο ως προς τις ιδιαιτεροτητες της ως μηχανολογικο κατασκευασμα) , οι εταιρειες φροντιζουν να το κατασκευαζουν η ακομα καλυτερα να το προωθουν , ως αγαθο που δεν χρειαζεται και πολλα-πολλα ωστε να απευθυνεται σε μεγαλυτερο ευρος αγοραστων.

    Τωρα το αν αυτο εμπεριεχει κινδυνους ως προς την αξιοπιστια της μοτοσυκλετας, ο κατασκευαστης η το εχει φροντισει, η εχει αποφανθει οτι η αγορα μαλλον δεν επηρεαζεται ιδιαιτερα.
    Γι'αυτο και σε καποια μοντελα η συντηρηση τους παραμενει συχνη και αυστηρη, παρότι μιλαμε για ολοκαινουργιους κινητηρες με τεχνολογια μεταλλων διαστημικη πλεον .
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Τασούληηηηηη....
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #6
    DOT SAE E1778JY32 μέλος Το avatar του/της lampros_fazer
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    1.623

    Re: Τι συμβαίνει με τα σέρβις;

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Greg61
    Ελέγχονται από τις κεντρικές αντιπροσωπείες οι "εξουσιοδοτημένοι" που αμφισβητούν ευθέως τα εγγράφως καθορισμένα στοιχεία συντήρησης του κατασκευαστή;
    Bρε όχι μόνο ελέγχονται...αλλά αυτές είναι που καθορίζουν τα διαστήματα..!

    Πχ στο δικό μου.'ρύθμιση βαλβίδων:40,000 χλμ (Ιάπωνας) -η ελληνική αντιπροσωπεία προτείνει κάθε 24,000'
    [size=4pt]έχω μεγάλο ταλέντο στα χείλη[/size]


    [FONT=courier new]tennis365.gr [/FONT]

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από xastoukopsaro
    Μην αλλαζεις το λαδι ποτε ... εννοω τον τυπο λαδιου. Το καθε μεταλο εχει το δικο του λυπαντικο που δεν το διαλεγουν οι εταιριες με την μεθοδο μπουφ αμπε μπα μπλομ.....
    Για πες κάτι παραπάνω...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    γιατι........ Το avatar του/της bartlal
    Εγγραφή
    24/06/2004
    Μηνύματα
    3.051
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Τασούληηηηηη....
    ,

    ασ'τον τον καημενο να σχεδιαζει εντρομος πως θα παει τα χριστουγεννα στο Πηλιο..
    :a29: just ME, MYself & Bart . + _ :a29:
    :-Q
    H κλίκα μου!!!

  9. #9
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    η οδήγηση και οι συνθήκες κίνησης είναι που παίζουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο σε κάθε μοτέρ.

    - Ζέστη, συνεχείς αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων, συνεχές πάτημα συμπλέκτη - καταπόνηση δίσκου(ων)
    - Ποιότητα καυσίμου.
    -τρόπος οδήγησης (σκίσιμο στα κόκκινα).

    Είναι καταστάσεις που δεν τις προβλέπει το εγχειρίδιο service.

    Οι προτάσεις τους , γίνεται για ιδεατές συνθήκες κίνησης και περιβάλλοντος.

    Δεν μιλάνε για μπλοκάρισμα στην Ε.Ο. με 1-2 στο κιβώτιο για 3-4 χλμ και με 45 βαθμούς έξω.
    Όσο για την αλλαγή λιπαντικών... μόλις μου βρείτε ενα λιπαντικό που να αντέχει σαν υλικό 10-15.000 χλμ. συνεχούς χρήσης , σε κάθε περίσταση και συνθήκη , τότε θα τα αλλάζω όποτε μου προτείνουν.

    Εκείνο που προσωπικά κρατώ, είναι τον τύπο του λαδιού και το ιξώδες μιας και σίγουρα απευθύνεται για τις ανοχές και το συγκεκριμένο μοτέρ του οχήματος μου (Ι.Χ. ή μηχανή). Απο εκεί και πέρα, η συχνότερη αλλαγή απο το προτεινόμενο (αντί για 10.000 στα 6-7.000) δεν κάνει κακό στον κινητήρα... μόνο στην τσέπη μου.
    Προσωπικά το προτιμώ, για να είμαι σίγουρος.

    Για το service... όπως είπα... αναλόγως των περιστάσεων.

    Το service που κάνω πριν το καλοκαίρι περίπου , είναι μετά απο 9.000 χλμ περίπου σε κάθε είδους κίνηση...ακριβώς επειδή το χειμώνα λόγω καιρικών συνθηκών η καταπόνηση είναι μικρότερη.

    Εκείνο που γίνεται συνήθως Νοέμβρη , είναι περίπου μετά απο 6-7.000 χλμ, μιας και όντως εκεί τρώει ΖΟΡΙ η μηχανή με τις 40αρες και συνεχή φορτία και χιλιόμετρα σε λιοπύρι-παραλίες-νησιά κτλ.

    Για μένα, λοιπόν, εκείνο που μένει στο manual, σταθερό , είναι ο τύπος/ιξώδες λαδιού, τύπος μπουζί, πιέσεις ελαστικών κτλ. τα διαστήματα service και αλλαγής λιπαντικών αλλάζουν σύμφωνα σε αυτά που έχει περάσει το μοτέρ μου.


    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  10. #10

  11. #11
    Χαστουκοψαριδης Το avatar του/της xastoukopsaro
    Εγγραφή
    01/06/2006
    Μηνύματα
    57
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Για πες κάτι παραπάνω...
    η επιλογη του λαδιου εξαρταται απο παραγοντες οπως οι εξωτερικες περιβαντολογικες συνθηκες (υγρασια θεμροκρασια κλπ κλπ), η ταχυτητα "εργασιας"(στροφες του μοτερ ανα λεπτο). Αυτο που πρεπει να προσφερει το λαδι ειναι μια μειωση της τριβης των μηχανικων τμηματων που ερχονται σε επαφη, αλλα και και την λιγοτερο δυνατη αυξησης της θερμοκρασιας στα σημεια που βρισκονται υπο καταπονηση η κινηση. Ο τυπος του λαδιου που μειωνει την τριβη ειναι διαφορετικος απο αυτον που ψυχει τα μηχανικα μερη που μεταβαλεται η θεμροκρασια τους (δυστηχως). Επειδη ομως ειναι φυση αδυνατο σε ενα κινητηρα να βαλεις δυο διαφορετικα ειδη λαδιων, για να εχεις τα την χρυση τομη αποτελεσματων διαλεγεις (οχι εσυ αλλα η εταιρια) ενα λαδι που σου δινει τα μεγιστα επιθυμητα αποτελεσματα για τις συνθηκες τις οποιες εχει κατασκευαστει το μοτερ.

    Βαζονατας ενα λαδι αγωνιστικο που θεωρειται το καλυτερο απο πολους δεν σημανει οτι προστατευεις περισσοτερο το μοτερ σου, διοτι οι συνθηκες πιστας δεν ειναι οι συνθηκες πολης. Το λαδι πρεπει να εχει την σωστη ρευστοτητα (οπου αυτη εξαρταται απο την θεμροκρασια λαδιου) σε ολη την γκαμα των στρωφων προκειμενου να κιλησει απο ολα τα μηχανικα μερη που χρειαζονται μειωση θερμοκρασιας (ρουλεμαν κλπ κλπ).
    Εσωτερικα τα μοτερ εχουν καναλια που εχουν μελετηθει για ενα συγκερκιμενο λαδι με συγκεκριμενες φυσικες ιδιοτητες (πυκνοτητα ροη κλπ ) που οδηγουν το λαδι σε ολα τα μηχανικα μερη. Βαζονατας ενα για παραδειγμα αγωνιστικο λαδι σημαινει οτι το συγκεριμενο λαδι με τις συγκεκριμενες φυσικες ιδιοτητες χρειαζεται διαφορετικη θερμοκρασια "εργασιας" για να φερει τα επιθυμητα αποτελεσματα.

    Ειναι σαν να βαλεις εναν επαγγελματια αθλητη που τρεχει 100 μετρα να κανει μαραθονιο.... μπορει να ειναι ο καλυτερος αθλητης του κοσμου αλλα .................

  12. #12
    Χαστουκοψαριδης Το avatar του/της xastoukopsaro
    Εγγραφή
    01/06/2006
    Μηνύματα
    57
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    η οδήγηση και οι συνθήκες κίνησης είναι που παίζουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο σε κάθε μοτέρ.

    - Ζέστη, συνεχείς αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων, συνεχές πάτημα συμπλέκτη - καταπόνηση δίσκου(ων)
    - Ποιότητα καυσίμου.
    -τρόπος οδήγησης (σκίσιμο στα κόκκινα).

    Είναι καταστάσεις που δεν τις προβλέπει το εγχειρίδιο service.

    Οι προτάσεις τους , γίνεται για ιδεατές συνθήκες κίνησης και περιβάλλοντος.

    Δεν μιλάνε για μπλοκάρισμα στην Ε.Ο. με 1-2 στο κιβώτιο για 3-4 χλμ και με 45 βαθμούς έξω.
    Όσο για την αλλαγή λιπαντικών... μόλις μου βρείτε ενα λιπαντικό που να αντέχει σαν υλικό 10-15.000 χλμ. συνεχούς χρήσης , σε κάθε περίσταση και συνθήκη , τότε θα τα αλλάζω όποτε μου προτείνουν.

    Εκείνο που προσωπικά κρατώ, είναι τον τύπο του λαδιού και το ιξώδες μιας και σίγουρα απευθύνεται για τις ανοχές και το συγκεκριμένο μοτέρ του οχήματος μου (Ι.Χ. ή μηχανή). Απο εκεί και πέρα, η συχνότερη αλλαγή απο το προτεινόμενο (αντί για 10.000 στα 6-7.000) δεν κάνει κακό στον κινητήρα... μόνο στην τσέπη μου.
    Προσωπικά το προτιμώ, για να είμαι σίγουρος.

    Για το service... όπως είπα... αναλόγως των περιστάσεων.

    Το service που κάνω πριν το καλοκαίρι περίπου , είναι μετά απο 9.000 χλμ περίπου σε κάθε είδους κίνηση...ακριβώς επειδή το χειμώνα λόγω καιρικών συνθηκών η καταπόνηση είναι μικρότερη.

    Εκείνο που γίνεται συνήθως Νοέμβρη , είναι περίπου μετά απο 6-7.000 χλμ, μιας και όντως εκεί τρώει ΖΟΡΙ η μηχανή με τις 40αρες και συνεχή φορτία και χιλιόμετρα σε λιοπύρι-παραλίες-νησιά κτλ.

    Για μένα, λοιπόν, εκείνο που μένει στο manual, σταθερό , είναι ο τύπος/ιξώδες λαδιού, τύπος μπουζί, πιέσεις ελαστικών κτλ. τα διαστήματα service και αλλαγής λιπαντικών αλλάζουν σύμφωνα σε αυτά που έχει περάσει το μοτέρ μου.


    Gandalf
    θα διαφωνησω σε αυτο που λες για τις συνθηκες.......
    Στην αλφα ρομεο (υποθετω οτι η γιαμαχα η η χοντα η γενικα οι βιομηχανιες μοτοσυκλετων λειτουργουν αναλογα) που καναμε σεμιναριο δεν βαζαν ιδανικες συνθηκες... βαζαν μεικτο κυκλο με συνθηκες πολης με κινηση αλλα και επαρχειακους δρομους καθως επισης και εθνικες οδους. Ο καθε κυκλο γινεται με σε θερμοκρασιες επισης οχι ιδανικες....

    επειτα δεν μπορει να εχει ιδιες συνθηκες στην Νορβηγεια και στην κρητη ναι αλλα εκει επιστρεφω σε αυτο που ειπα με τις εγγυησεις.....

    εγω παντως αυτο που κανω ειναι..... δεν με ενδιαφερει η εγγυηση και εχω τον μηχανικο μου που ξερω τι δουλεια κανει και δεν μου παινει τον κ.....
    Και τα σερβις οπως εσυ πριν το καλοκαιρι και πριν τα μεγαλα κρυα....προληπτικα
    Ετσι με 200-250 τον χρονο ειμαστε καλα... αν βεβαια μια φορα καταλαβω οτι το εχω λιωσει το μοτερ... τουλαχιστον μια αλλαγη λαδιων την κανω.... με την λεκανιστα στο σπιτι... και με το λαδακι φρεσκο φρεσκο απο την ελια :rotflmao:


    παρεπτιτοντως απο το χρωμα και την πυκνοτητα του λαδιου αλλα και την κατασταση των μπουζι καταλαβαινεις πολλα πραγματα για την υγεια του μοτερ σου....

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
    Αντώνη......
    ΚΑ'Ο ΠΑΚΑ...
    Τσίπουρα να πίνεις στο Πήλιο (και όχι από τώρα..)

    Τι δουλειά έχει στα Τεχνικά ???

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από xastoukopsaro
    Ο τυπος του λαδιου που μειωνει την τριβη ειναι διαφορετικος απο αυτον που ψυχει τα μηχανικα μερη που μεταβαλεται η θεμροκρασια τους (δυστηχως)
    Να ρωτήσω κάτι (για να μην κάνουμε άσκοπη κουβέντα) ...

    Ξέρεις τι γράφεις ??
    (και εννοώ αν αυτά που λές μπορείς να τα αναλύσεις/τεκμηριώσεις περαιτέρω ή απλά τα ακουσες κάπου/κάποτε ???)



    Αρχικά δημιουργήθηκε από xastoukopsaro
    Επειδη ομως ειναι φυση αδυνατο σε ενα κινητηρα να βαλεις δυο διαφορετικα ειδη λαδιων, για να εχεις τα την χρυση τομη αποτελεσματων διαλεγεις (οχι εσυ αλλα η εταιρια) ενα λαδι που σου δινει τα μεγιστα επιθυμητα αποτελεσματα για τις συνθηκες τις οποιες εχει κατασκευαστει το μοτερ.
    Δεν είναι καθόλου φύσει (ούτε θέσει) αδύνατο, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα...

    ΑΝΕΚΑΘΕΝ, οι κατασκευαστές σχεδιάζουν ένα κινητήρα του οποίου οι ανάγκες λίπανσης να ικανοποιούνται από τις ιδιότητες των εκάστοτε παλιότερων ή σύγχρονων λιπαντικών του εμπορίου !!
    (εννοώ ότι ΔΕΝ ψάχνουν λάδι κατάλληλο για το μοτέρ αλλά μοτέρ κατάλληλο για το λάδι...)

    Εξάλου, το λες και παρακάτω:
    Αρχικά δημιουργήθηκε από xastoukopsaro
    Εσωτερικα τα μοτερ εχουν καναλια που εχουν μελετηθει για ενα συγκερκιμενο λαδι ...


    Υ.Γ.
    Επειδή προφανώς φταίω εγώ για την μη κατανόηση κάποιων πραγμάτων, όταν μιλάς για "τύπο" λαδιού σε τι ακριβώς αναφέρεσαι ??

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    ειμαι περιεργος να δω την καταληξη...
    frankly my dear, i dont give a damn...

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τι παίζει με τα Anakee...???
    από Prince-Garbage στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2007, 11:51
  2. Τελικά τι παίζει με τα μεγέθη στα κράνη?
    από schumacher_ στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 26/09/2006, 11:01
  3. Σχετικα με τα σερβις του Fz6...
    από Dimitris76 στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 08/09/2006, 18:13
  4. Σχετικα με τα σερβις του Fz6...
    από Dimitris76 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 07/09/2006, 16:04
  5. Τι ΤρεΧει Με Τα Ηονδα??
    από DUKASII στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2005, 09:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF