Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: Προβλημα με gsxr 600 k6

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/06/2006
    Μηνύματα
    118

    Προβλημα με gsxr 600 k6

    γεια σας παιδια.

    προσφατα μπηκαν πολυεστερικα. το θεμα ειναι οτι εκτοτε η μηχανη δεν τραβαει, δεν ανοιγει. σαν να ειναι απορυθμισμενη. κατα την τοποθετηση των πολυεστερικων αποσυνδεθηκαν και καποιες φυσες/καλωδια. μηπως αυτο ειναι υπευθυνο γα το ολο προβλημα?

    επισης η μηχανη ειχε μεγαλη δυσκολια να παρει μπρος μολις τελειωσε η δουλεια με τα πολυεστερικα.
    σε καποια φαση βγαλαμε την μπαταρια για 10 λεπτα και μετα πηρε μπρος σε καποια φαση αλλα και παλι με το ζορι βγαζοντας πολυ καπνα απο τη εξατμιση. τετοια συμπεριφορα δεν ειχα δει στην μηχανη ενα χρονο που τη εχω τωρα. ολα αυτα γινανε μετα τις εργασιες για τα πολυεστερικα.

    η μηχανη δουλευε φυσιολογικα πριν τις παραπανω εργασιες.

    καμια ιδεα γιατι εχο φρικαρει?
    GSXR 600 K6

  2. #2
    προφανως η τοποθετηση των πολυεστερικων δεν εχει να κανει με την αποδοση της μηχανης!
    γιατι δεν πας σε ενα συνεργειο να ριξουν μια ματια, γιατι σιγουρα κατι δεν εχεις συνδεσει σωστα?
    αδικα καθεσαι και πονοκεφαλιαζεις.....
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    13/01/2006
    Μηνύματα
    20
    Φίλε μου, ακριβώς το ίδιο πρόβλημα σε GSXR 750, εδώ και δύο μέρες, χωρίς να βγουν τα πλαστικά. Δεν κρατάει ρεναλντί, ακούγεται λες και δεν δουλεύει κάποιος κύλινδρος(έντονος θόρυβος), μαύρος καπνός από την εξάτμιση. Κρατώντας ανοικτό το γκάζι, μόλις καβαλήσει τους 60 βαθμούς θερμοκρασία το ρεναλντί επανέρχεται στα φυσιολογικά καθώς επίσης και γενικότερα η λειτουργία του κινητήρα (παύση θορύβου, καπνού). Αυτά συνέβησαν τις 2 από τις 4 φορές μέσα σε δύο μέρες. Τις τελευταίες δύο παρ' όλο που όλα συνέβησαν όπως περγράφονται ανωτέρω παρατήρησα και σημαντική μείωση της απόδοσης.


    Οιαδήποτε πρόταση καλοδεχούμενη. Η μηχανή έχει 9000km.

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    13/01/2006
    Μηνύματα
    20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    προφανως η τοποθετηση των πολυεστερικων δεν εχει να κανει με την αποδοση της μηχανης!
    γιατι δεν πας σε ενα συνεργειο να ριξουν μια ματια, γιατι σιγουρα κατι δεν εχεις συνδεσει σωστα?
    αδικα καθεσαι και πονοκεφαλιαζεις.....
    Προφανώς!
    Μετά την πρώτη επίσκεψη, η αλήθεια είναι χωρίς να πραγματοποιηθεί εξωνυχτιστικός έλεγχος, η προσπάθεια δεν καρποφόρησε, επαναληπτικό ραντεβού σε 10 μέρες, για αυτό αναζητείται γρηγορότερη λύση.

  5. #5
    ρε σεις τι ειναι αυτα που γραφετε????? κι εγω σημερα ειχα βγει βολτα στα μαγαζια για gsxr 750.......με ξενερωσατε.....
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/06/2006
    Μηνύματα
    118
    Αρχικά δημιουργήθηκε από a_kostas
    Φίλε μου, ακριβώς το ίδιο πρόβλημα σε GSXR 750, εδώ και δύο μέρες, χωρίς να βγουν τα πλαστικά. Δεν κρατάει ρεναλντί, ακούγεται λες και δεν δουλεύει κάποιος κύλινδρος(έντονος θόρυβος), μαύρος καπνός από την εξάτμιση. Κρατώντας ανοικτό το γκάζι, μόλις καβαλήσει τους 60 βαθμούς θερμοκρασία το ρεναλντί επανέρχεται στα φυσιολογικά καθώς επίσης και γενικότερα η λειτουργία του κινητήρα (παύση θορύβου, καπνού). Αυτά συνέβησαν τις 2 από τις 4 φορές μέσα σε δύο μέρες. Τις τελευταίες δύο παρ' όλο που όλα συνέβησαν όπως περγράφονται ανωτέρω παρατήρησα και σημαντική μείωση της απόδοσης.
    ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ με το ρελαντι απο οσο καταλαβαινω, ουτε καταλαβαινω καποιο αλλο προβλημα εκτος του οτι η μηχανη δεν τραβαει. πεσμενη αποδοση. και θερμοκρασιες κανονικες βλεπω.

    θα το παω και σε συνεργειο αλλα ειπα μηπως καπιος αλλος ειχε καμια ιδεα περι τινος μπορει να προκειται...
    GSXR 600 K6

  7. #7
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    ρε σεις τι ειναι αυτα που γραφετε????? κι εγω σημερα ειχα βγει βολτα στα μαγαζια για gsxr 750.......με ξενερωσατε.....
    Βρε δεν γαμιέσαι!

    σε σιχάθηκα πια!
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    13/01/2006
    Μηνύματα
    20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από firefox
    ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ με το ρελαντι απο οσο καταλαβαινω, ουτε καταλαβαινω καποιο αλλο προβλημα εκτος του οτι η μηχανη δεν τραβαει. πεσμενη αποδοση. και θερμοκρασιες κανονικες βλεπω.

    θα το παω και σε συνεργειο αλλα ειπα μηπως καπιος αλλος ειχε καμια ιδεα περι τινος μπορει να προκειται...
    Σε εμένα όντως παρουσιάζει πρόβλημα και στο ρεναλντί, αφορμή για το ποστ ήταν η δυσκολία στο "άναμα" και ο καπνός της εξάτμισης (όχι υγρασίας να υποθέσω). Αν βγάλεις καμιά άκρη ενημέρωσε μας.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DrIoannis
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    1.795
    Για βάλτε το και οι 2 στο διαγνωστικό.Το πιο πιθανό είναι ότι κάποια φύσα κόπηκε ή δεν συνδέθηκε σωστά.

  10. #10
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Παιδιά μην αφήνετε έτσι τα μηχανάκια.... απευθείας έλεγχο σε μηχανικό.
    Τα προβλήματα μπορεί να προέρχοντε είτε απο μπέκ, είτε απο κάποιον αισθητήρα πίεσης αέρα, είτε απο τρόμπα βενζίνης... είτε ένας Θεός ξέρει απο πού αλλού.

    Γρήγορα στους μηχανικούς σας. Και μόλις βρείτε τη βλάβη γράψτε τη εδώ.

    Καλά ξεμπερδέματα.


  11. #11

    ΦΥΣΑ ΚΛΕΜΑ

    ΦΙΛΕ. ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΛΟ ΤΗΝ ΝΤΙΖΑ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΜΕΡΟΣ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΟΙ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΗΣΗΣ ΚΑΤΙ ΣΑΝ EXUP ΚΑΤΙ ΕΚΕΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ. ΔΕΝ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΣΥΝΔΕΘΕΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΝΤΙΖΕΣ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΟΥΝΕ ΜΕΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΒΓΑΛΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΦΛΑΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΞΕΙΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΟΛΥΕΣΤΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΚΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΞΕΝΩΣΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ.
    ΑΥΤΑ.
    soraios

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/06/2006
    Μηνύματα
    118
    ευχάριστο για απάντησης. όταν μάθω τι έφταιξε θα το γράψω
    GSXR 600 K6

  13. #13
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    13/01/2006
    Μηνύματα
    20
    Τελικά για όλο το χαβαλέ υπεύθυνη ήταν η βενζίνη. Χρειάστηκε να αδειάσει το τεπόζιτο εντελώς μιας και από τότε που ξεκίνησε το πρόβλημα είχα ξαναγεμίσει και δεν λύθηκε. Εδώ και 2000 km όλα λειτουργούν άψογα.

  14. #14
    Για κάτι τέτοια ωραία βάζω σταμπιλάιζερ βενζίνας που και πού (ειδικό για injection φυσικά).

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/06/2006
    Μηνύματα
    118
    η δικη μου μηχανή τελικά είχε πρόβλημα με τις ντίζες- exup όπως είπε και ο κύριος τριγώνης- και οι πεταλούδες στην εξάτμιση είχαν χάσει την default θέση τους. έτσι πήγε και για δυναμομέτρηση η μηχανή και πλήρωσα αρκετά όπως καταλαβαίνετε. το πρόβλημα βεβαια δημιουργήθηκε μετά την τοποθέτηση πολυεστερικών όπου και για κάποιο λόγο πειραχτήκανε οι ντίζες με κάποιον τρόπο.

    το θέμα δεν έχει κλίση - δεν μπορώ να πω περισσότερα αυτή την στιγμή- απλά πόσταρα για να πω τι έγινε με το πρόβλημα μου.

    θα τα ξαναπούμε.
    GSXR 600 K6

Παρόμοια θέματα

  1. gsxr 600 k6 προβλημα με μπαταρια
    από Zzz750 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2011, 18:29
  2. προβλημα με gsxr 600 k8....
    από yiorgakis24 στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 07/09/2010, 20:05
  3. Πρόβλημα με gsxr 600 k6
    από cartman στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 25/02/2009, 09:41
  4. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ Bandit 600s
    από ALEX75 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2005, 08:56

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF