Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: Απορία για πίσω βαλίτσα

  1. #1

    Απορία για πίσω βαλίτσα

    Καινούργιος στην παρέα, έχω το 650 με το ABS και την προσφορά με βαλίτσα (Givi V46).
    Επειδή είχα μία πολύ κακή εμπειρία με την πίσω βαλίτσα στην προηγούμενη μηχανή (παρόλο που την είχα σχεδόν άδεια, έσπασε η βάση και αμολύθηκε στην εθνική με 160!) ρωτάω τους παλιούς...

    Έχει κάποιος τεστάρει τις αντοχές της σε μεγάλες ταχύτητες (άδεια / γεμάτη);
    Ξέρω ότι η Givi λέει ότι αντέχει ταχύτητες μέχρι 100km/h, αλλά αν είναι να την πηγαίνω με 100 καλύτερα να αφήσω γυναίκα και βαλίτσες και να πάω μόνο με το tankbag!

    Κάθε πληροφορία ευπρόσδεκτη!

    Μιχάλης


    Α! και κάτι άλλο... %@μάτο το σύστημα για τα φώτα... λέω να φτιάξω κι εγώ ένα... όταν την πήρα η ρύθμιση ήταν απίστευτη... Την πήρα αργά το απόγευμα και τη βγάζω πρώτη βόλτα βράδυ στην περιμετρική... ορατότητα μηδέν και όλοι οι φορτιγατζήδες να μου ανάβουν φώτα... την επιστρέφω... κιμωλία και τριγωνάκια για να τη ρυμίσω και... 20cm πάνω από το κανονικό!!!
    Τι διάολο στο εργοστάσιο τη χρησιμοποιούσαν για να φωτίζουν το ταβάνι;

  2. #2
    Έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα στην Εθνική με 120 - 160 σταθερά και στιγμιαία μέχρι και 200...φυσικά δεν μπορούσα να δω "τι κάνει" η βαλίτσα αλλά τουλάχιστον δεν έχω δεί κάποιο σημάδι ότι πρόκειται να ¨την κάνει¨από τη βάση της...

    Και άδεια αλλά και γεμάτη δε με έχει προβληματίσει...

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/02/2007
    Μηνύματα
    21
    Και εγω που ειχα την Maxia στο 1000, τι την ειχα τερμα γεματη τι τελειως αδεια μεχρι και τα 220- που πηγαινα ηταν μια χαρα!!!

  4. #4
    Έχω αυτή 1 χρόνο και δεν έχει καταλάβει το παραμικρό όσα και αν δείχνει το κοτέρ. (ταχύμετρο)

    http://www.kappamoto.com/catalogoonl...ct/16/K42.aspx
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Τουλάχιστον για givi μην φοβάσε...

    Είναι γερές και με πολύ καλό σύστημα στήριξης (τουλάχιστον μέχρι το 2002 που έχω προσωπική άποψη)....

    άκου μια ιστορία που αν μου την λέγανε δεν θα την πίστευα...
    Συμπτωματικά είναι και η τελευταία επαφή με την άσφαλτο που είχα με μηχανή ...
    Καλοκαίρι 2002 έχω μια πτώση με το FZS600 που πίσω φόραγε μια givi maxia 52 λίτρων...Λόγω του μεγάλου μεγέθους της, το πλάτος της βαλίτσας ήταν αρκετό και εξείχε από τα υπόλοιπα πλαστικά της ουράς και τα πλαινά...Το μηχανάκι λοιπόν έσκασε κάτω και σύρθηκε καμμία 25αριά μέτρα και στο πίσω μέρος ακουμπούσε στο έδαφος και σερνότανε με το πλαί της βαλίτσας...Η βαλίτσα άντεξε, δεν έφυγε καν από την βάση της (απίστευτο αλλά αληθινό...), και παρ' όλο που ουσιαστικά στο πλάι έλιωσε από την τριβή, προστάτεψε όλα τα υπόλοιπα και στο πίσω μέρος το μηχανάκι δεν είχε ούτε γρανζουνιά...Και το ωραίο...για την συγκεκριμένη βαλίτσα υπήρχαν ανταλλακτικά τα πλαινά φιλέτα της που είχαν λιώσει από το σούρσιμο, και με λίγα λεφτά έγινε πάλι καινούργια !!!
    Αν και σήμερα τις φτιάχνουν έτσι τότε χαλάλι τους...

  6. #6
    Παιδιά ευχαριστώ! Αρχίζω το ξέσκισμα και όποια βαλίτσα αντέξει...

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Mike-Patra
    Παιδιά ευχαριστώ! Αρχίζω το ξέσκισμα και όποια βαλίτσα αντέξει...

    εγω δεν την εχω βγάλει ποτέ την βαλίτσα από πάνω. 180-190-200 συνεχεια και με την βαλίτσα φορτωμένη σαν γαιδούρι! Όλα μια χαρά!

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Respect
    Έχω αυτή 1 χρόνο και δεν έχει καταλάβει το παραμικρό όσα και αν δείχνει το κοτέρ. (ταχύμετρο)

    http://www.kappamoto.com/catalogoonl...ct/16/K42.aspx
    Την ώρα που έγραφα την απάντηση και πάταγα "αποστολή απάντησης" μπαίνει στο σπίτι η Μiss Respect και μου λέει:
    M R - δε θα πιστέψεις τι έγινε μπροστά στο περίπτερο...
    R - τι έγινε;
    M R - πέρναγε ένα παπάκι και του έφυγε πίσω η βαλίτσα! Σκορπίσαν όλα στο δρόμο..
    R - ...
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της x-rider
    Εγγραφή
    13/08/2002
    Μηνύματα
    504
    οπως βλεπεις , - αβαταρ - μαζι με 2 σκηνες απο πανω και ταχυτητες 170 - 190 μια χαρα (ΠΗΛΙΟ -ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ)

    ΑΛΛΑ στα 200 ετρεμε το μπροστινο σαν τρελλο, μαλλον λογω βαρους.

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    20/06/2007
    Μηνύματα
    22
    Έχοντας διαβάσει το manual και τις οδηγίες στο εσωτερικό κάλυμα της βαλίτσας σου επισημαίνω το εξής με την προυπόθεση ότι έχει βιθωθεί σωστά από το προσωπικό της αντιπροσωπείας suzuki.

    Όταν είναι φορτωμένη τότε πρέπει να κινείσαι υποχρεωτικά κάτω των 120 χλμ/ω.

    Εάν δεν το τηρήσεις τότε εγκυμονούν κίνδυνοι.

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από costaeu4
    Έχοντας διαβάσει το manual και τις οδηγίες στο εσωτερικό κάλυμα της βαλίτσας σου επισημαίνω το εξής με την προυπόθεση ότι έχει βιθωθεί σωστά από το προσωπικό της αντιπροσωπείας suzuki.

    Όταν είναι φορτωμένη τότε πρέπει να κινείσαι υποχρεωτικά κάτω των 120 χλμ/ω.

    Εάν δεν το τηρήσεις τότε εγκυμονούν κίνδυνοι.


    η βαλίτσα δεν καταλαβαίνει τίποτα. Αναφέρει επίσης maximum load 10 kg η βαση της αλλα εγώ της έχω βάλει μέσα τα διπλάσια και έκανα ταξίδι με 160-180 και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα!

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    20/06/2007
    Μηνύματα
    22
    costas81 δεν διαφωνώ ότι δεν αντιμετώπισες πρόβλημα. Αλλά καμιά φορά η φθορά των υλικών δεν εντοπίζεται οπτικά (πχ. Φθορά στις πλαστικές υποδοχές για τις βόλτες από τις βίδες που κρατούν τη βάση...)

    Έχε νου.

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από costaeu4
    costas81 δεν διαφωνώ ότι δεν αντιμετώπισες πρόβλημα. Αλλά καμιά φορά η φθορά των υλικών δεν εντοπίζεται οπτικά (πχ. Φθορά στις πλαστικές υποδοχές για τις βόλτες από τις βίδες που κρατούν τη βάση...)

    Έχε νου.

    εγώ το μηχανάκι το ψάχνω πάντα. την βαλίτσα την βγάζω σε κάθε πλύσιμο και αρκετές φορές έχω βγάλει την βάση. γενικά την ψάχνω την μηχανή (όπως θα δεις και εδω)

    http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=39750

    ούτε φθορά ούτε τίποτα! 32,000 χιλιόμετρα έχει το μηχανάκι και όλα με βαλίτσα και χιλιόμετρα 180-190-200 ατιική οδό και ταξίδια.

    Επίσης σκέψου οτι δεν ειναι σε κανα street μηχανάκι που ο αέρας την χτυπάει κατευθείαν.Εκεί τα 120 ειναι πιο αποδεκτά αλλά και πάλι λίγα.
    Στο στρομ και λόγω αεροδυναμικης και θεσης οδηγησης δεν την χτυπαει τοσος πολυς αερας απο μπροστα που ειναι και το επικυνδυνο για να την χασεις.


  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    20/06/2007
    Μηνύματα
    22
    ok δεδομένου του ότι θα αποφεύγεις λακούβες και έντονους κραδασμους,

    με έπεισες

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    02/06/2007
    Μηνύματα
    29
    Να ρωτήσω κι εγώ κάτι.

    Στο site e-moto.gr την MAXΙΑ την έχει σε super τιμή. Την βάση της για το strom? Δεν την πουλάνε? Πού μπορώ να τη βρω?


    Επίσης να ρωτήσω αν μπορώ να την τοποθετήσω μόνος (θα αγοράσω την βαλίτσα με το σύστημα stop φώτων που έχει)


    Τέλος να ρωτήσω αν η συζήτηση για τα κάγγελα που συντονίζουν έχει πλέον σήμερα κάποιο νόημα, ή παραγγέλνω ότι κάγγελα μ' αρέσουν γιατί όλες οι παρτίδες που έχονται στην Ελλάδα είναι από τα καινούρια που δεν συντονίζουν?


    Ευχαριστώ

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πίσω βαλίτσα για μικρο ΟN-Off .. Γνώμες !!
    από kiriakost στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 43
    Τελευταίο μήνυμα: 11/08/2007, 10:05
  2. απορια για Gs
    από gixxerpap στο forum BMW
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 27/02/2006, 20:38
  3. μαξιλαρακι για Givi βαλιτσα
    από motomamounas στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 12/11/2005, 03:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF