Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: ΓΕΝΙΚΑ ΠΕΡΙ ΚΑΛΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΜΙΑΣ Ducati

  1. #1
    Απλά Μέλος Το avatar του/της ntinlanden
    Εγγραφή
    16/02/2007
    Μηνύματα
    283

    ΓΕΝΙΚΑ ΠΕΡΙ ΚΑΛΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΜΙΑΣ Ducati

    ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΠΩΣ ΣΕ ΦΑΝΑΡΙΑ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΛΠ ΜΕ ΠΙΑΝΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΡΩΤΑΝΕ ΣΥΖΗΤΑΝΕ ΚΛΠ, ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ DUCATISTI KAI ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ, ΑΚΟΥΩ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΜΟΥ ΕΜΕΙΝΕ, "ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΑΥΤΗ Η ΜΗΧΑΝΗ ΘΕΛΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ, ΑΣΤΗ ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΚΑΛΑ, ΚΑΝΕ ΚΑΜΙΑ 10 ΑΡΙΑ Km ΜΕΧΡΙ 3500 RPM/MIN ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΚΑΖΙΑ, ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΝΤΑ" ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ
    ΓΙΑ ΠΕΙΤΕ ΤΙΠΟΤΑ

  2. #2
    desmoriders.gr κρίμα!!! Το avatar του/της nikos33ath
    Εγγραφή
    02/01/2007
    Μηνύματα
    119
    Για το αεροψυκτο θα μιλήσω!
    Καλο ειναι(οδηγία προηγούμενου ιδιοκτήτη,αλλα και του μηχανικου),να την αφηνεις να ζεσταίνεται
    Την πάω χαλαρά(λιγες στροφες 3500)μέχρι να σταματήσει ο δεικτης θερμοκρασίας να λέει LOW.
    Μόλις δειξει 51 (η πρώτη αριθμητική ενδειξη),τότε ξεκινάω να την ανοίγω!
    Πιστεύω οτι δεν ειναι και μεγάλο θέμα ειδικά τωρα το καλοκαίρι να περιμένεις 5 λεπτά,και να μην το πλακώσεις απο την αρχή!
    Μπορει να κάνω και λάθος ,αλλα αυτο θα συνεχίσω να κάνω!

  3. #3
    Μέλος, σκέτο
    Εγγραφή
    09/01/2005
    Μηνύματα
    154
    Δηλαδή σε όλες τις άλλες μηχανές, οι ιδιοκτήτες μπορούν να βάζουν μπρος και να φεύγουν με τέρμα γκάζι ενώ στις Ducati όχι; Μην τρελαίνεστε ρε παιδιά με αυτά που ακούτε από τον καθένα - το ζέσταμα είναι απαραίτητο σε όλες τις μηχανές χειμώνα καλοκαίρι. Απλά, αν πάω τώρα να βάλω μπρος θα δείχνει ήδη 42 οπότε, μάλλον δεν χρειάζεται...

  4. #4
    Αν και γιαπωνέζος, ξέρω και από παλιά που το έχω ακούσει από μηχανικό, πως τα Ducati θέλουν καλό (ευλαβικό) ζέσταμα αν είναι τα πηγαίνεις τσίτα ή για να δουλεύουν σωστά. Αυτή είναι μια από τις χαρακτηριστικές διαφορές στον τρόπο λειτουργίας των Ducati από τα ιαπωνικά.

    Βέβαια αυτό οδήγησε κάποιους έξυπνους γιαπωνέζους ιδιοκτήτες με το που το βάζουν μπρός να το πετάνε τα μάτια έξω......και φυσικά μετά κακολογούσαν την τάδε και την δείνα γιαπωνέζικη εταιρεία όταν έπερναν στο χέρι το μοτέρ στα πρώτα 5000χλμ.....το έλεος το ίδιο δηλαδή.

    Έτσι είναι κατασκευασμένοι, αγωνιάρικοι γαρ, και έτσι πρέπει να τους συμπεριφέρεσαι. Τα ιαπωνικά είναι πιο light σε αυτό το θέμα αν και προσωπικά πάντα το αφήνω λίγο να ζεσταθεί ή το ξεκινάω πολύ ομαλά.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stradas
    Εγγραφή
    08/06/2006
    Μηνύματα
    255
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos33ath
    Για το αεροψυκτο θα μιλήσω!
    Καλο ειναι(οδηγία προηγούμενου ιδιοκτήτη,αλλα και του μηχανικου),να την αφηνεις να ζεσταίνεται
    Την πάω χαλαρά(λιγες στροφες 3500)μέχρι να σταματήσει ο δεικτης θερμοκρασίας να λέει LOW.
    Μόλις δειξει 51 (η πρώτη αριθμητική ενδειξη),τότε ξεκινάω να την ανοίγω!
    Πιστεύω οτι δεν ειναι και μεγάλο θέμα ειδικά τωρα το καλοκαίρι να περιμένεις 5 λεπτά,και να μην το πλακώσεις απο την αρχή!
    Μπορει να κάνω και λάθος ,αλλα αυτο θα συνεχίσω να κάνω!
    +1

    Και εγω ετσι κανω, ειδικα το χειμωνα.

    Εχω ακουσει οτι καλο ειναι να την ζεσταινεις πριν το σκισιμο για να μην "δακρυσει" ο πισω κυλινδρος, αλλα δεν παιρνω και ορκο οτι ισχυει.

    Παντως γενικα, δεν υπαρχει μοτερ που να μην χρειαζεται ζεσταμα..
    Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body;
    but rather to slid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming:
    "WOW...WHAT A RIDE!!!"

  6. #6
    Oσες φορες εχει τυχει να φυγω βιαστικα με λιγο ουσιαστικα ζεσταμα......απλα απο το πουθενα μου σβηνει....
    οποτε κατι παιζει με το καλο ζεσταμα....
    cheers

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της NikosRR
    Εγγραφή
    09/07/2005
    Μηνύματα
    528
    Μέχρι να ετοιμαστείς να βάλεις κράνος, μπουφάν, γάντια και τσάντα την έχεις αναμένη να ζεστένεται ενώ ετοιμάζεσαι χαλαρά και σε 5-10 λεπτά με το ρολόι έιναι ζεστή και μπορείς να την ανοίξεις δεν έχει πρόβλημα.Βέβαια αυτές τις μέρες με τη ζέστη εγώ δεν την έχω βγάλει απο το γκαράζ!

  8. #8
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    5 λεπτά το χειμώνα στις 2000σαλ, περίπου, καλοκαίρι όχι πάνω απο 6000-6500 μέχρι την ένδειξη 50+...


    Τα υπόλοιπα είναι π@π@ριες...

    Αυτό που ανάφερε ο stradas ισχυεί... Δηλ. έχει παρατηρηθεί οτι μετά τα 80000 δακρύζει ο πίσω κύλινδρος...
    Αυτό συμβαίνει στους αερόψυκτους που δεν τυγχάνουν πρέπουσας μεταχείρησης και τρώνε κόφτες με το καλημέρα... Η φλατζόκολλα τα φτύνει...

    Με ελάχιστη προσοχή, είναι κινητήρες που δεν χρειάζονται να έχουν κάποιο σοβαρό service πριν τα 200.000 χλμ. σε αντίθεση, με τους τετραμπ@ύρδελους Ιαπωνικούς που στα 40000 σου ζητάνε τα "οικονομικά" και εύκολα προσητά, σε όλους τους πληθωρικούς αγοραστές τους ανταλλακτικά...

    Συχνές αλλαγές λάδι και σε καμία περίπτωση δεν χρειάζεται 10 λεπτά ζέσταμα και τα διάφορά που εικάζονται...

    Ένα θέλουν μόνο....



    Να τους πίνουμαι το αίμα...




  9. #9
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mesh
    Oσες φορες εχει τυχει να φυγω βιαστικα με λιγο ουσιαστικα ζεσταμα......απλα απο το πουθενα μου σβηνει....
    οποτε κατι παιζει με το καλο ζεσταμα....
    cheers
    ή κατι παίζει με λάθος φιλλάρισμα στα μπουζί σου...

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stradas
    Εγγραφή
    08/06/2006
    Μηνύματα
    255
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mesh
    Oσες φορες εχει τυχει να φυγω βιαστικα με λιγο ουσιαστικα ζεσταμα......απλα απο το πουθενα μου σβηνει....
    οποτε κατι παιζει με το καλο ζεσταμα....
    cheers
    Για δες το TPS εαν θελει ρυθμιση...
    Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body;
    but rather to slid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming:
    "WOW...WHAT A RIDE!!!"

  11. #11
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Τι Ιαπωνικά και Ιταλικά και τρίχες;

    Τα μοτέρ δεν εχουν εθνικότητες.

    Και στα VTR-SP1 και το 2 πρέπει να περιμένεις να φτάσεις τους 70 βαθμούς πριν αρχίσει να δουλεύει καλά το μοτέρ....

    Γενικά τα V θέλουν ζέσταμα.... ακουστά το έχω γιατί το δικό μου ζεστένεται αμέσως
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  12. #12
    Απλά Μέλος Το avatar του/της ntinlanden
    Εγγραφή
    16/02/2007
    Μηνύματα
    283
    ΦΙΛΕ SNIPER πΟΙΟ 900 ΕΧΕΙΣ ΤΟ 929?

  13. #13
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ntinlanden
    ΦΙΛΕ SNIPER πΟΙΟ 900 ΕΧΕΙΣ ΤΟ 929?

    954
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  14. #14
    Απλά Μέλος Το avatar του/της ntinlanden
    Εγγραφή
    16/02/2007
    Μηνύματα
    283
    ΕΙΧΑ-ΕΧΩ ΤΟ 929 ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ ΜΟΥ- ΟΝΤΟΣ ΖΕΣΤΕΝΟΤΑΝ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ-ΑΜΕΣΩΣ
    ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΤΟ 954 KAI ΓΕΝΙΚΑ ΩΡΑΙΑ ΜΟΤΟ
    ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΕΙΔΑ DUCATISTAS

  15. #15
    Kανοοοονι!!! Το avatar του/της nickmonstro
    Εγγραφή
    01/04/2006
    Μηνύματα
    645
    Eχει τυχει και καποιες φορες στην αρχη οταν το ειχα αγορασει το μηχανακι εφευγα βιαστηκα χωρις καλο ζεσταμα.Οταν το εκανα αυτο η συμπεριφορα του κινητηρα ηταν πολυ ''τραχια''!Απο τοτε ενα καλο 5λεπτο ζεσταμα ειναι οτι πρεπει πριν ξεκινησω να παω οπουδηποτε!Την διαφορα την καταλαβαινεις αμεσως!

    Οι ουρανοι μας ανηκουν,για τα συννεφα δεν ξερω ομως......!!!!!

    Το παρακατω μηνυμα ειναι μια κοινωνικη προσφορα δικη μου!!!

    Φιλε/η θα ηθελα να σε ενημερωσω οτι οι καθρεφτες του οχηματος σου δεν ειναι διακοσμητικο στοιχειο!ΜΑΘΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ!!!

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. περί καταστήματος ή online store αξεσουάρ DUCATI??
    από gian_nykt στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 06/08/2008, 07:12
  2. Περί ασύμμετρης απειλής....και συντονισμού γενικά.
    από Gandalf dr685sm στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 96
    Τελευταίο μήνυμα: 15/09/2007, 00:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF