Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: Επιλογη διαφορετικης χαρτογραφησις....

  1. #1
    ΟΔΗΓΟΣ ΜΟΤΟΣΑΚΟ Το avatar του/της BILL VUZAS
    Εγγραφή
    08/04/2004
    Μηνύματα
    400

    Επιλογη διαφορετικης χαρτογραφησις....

    Χθες,βολταροντας με τον ΒΟΥΖΑ υπο βροχη ενοιωσα την αναγκη γαι ρυθμιση της ιπποδυναμις τουλαχιστον στα 3/4.Το θηριο γλυστρουσε σε καθε εκατοστο της γκαζιερας σάνα του πιαναν τον κωλο,(του ΒΟΥΖΑ).
    Οποτε σκεφτηκα τα νεα μεγαλα Σουζουκι,που ολα τους εχουν επιλογη διαφορετικης χαρτογραφησις και ισχυος.
    Αληθεια,θα ειναι πολυ χρησιμο!

    Μην γραψει κανεις την εξης μαμακια..ΑΛΛΑΞΕ ΜΗΧΑΝΗ!

    Υπαρχει κανεις με GSX1000 K7 που εχει δουλεψει το συστημα να μας πει εντυπωσεις?Αντε,τωρα που εβρεξε.

  2. #2
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.697
    Billy, για δρόμο δεν μπορώ να σε βοηθήσω !!

    Στο χώμα που το έχω δοκιμάσει (σε 3 διαφορετικά μηχανάκια) ΔΕΝ είδα καμιά σημαντική διαφορά !!
    (εννοώ ότι, αν ξέρεις πως θα συμπεριφερθεί το μηχανάκι στις εκάστοτε συνθήκες οι διαφορετικές χαρτογραφήσεις είναι μάλλον περιττές - και δεν συγκαταλέγω επ ουδενί τον εαυτό μου στους τιμονοχεράδες !!!)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #3
    ΟΔΗΓΟΣ ΜΟΤΟΣΑΚΟ Το avatar του/της BILL VUZAS
    Εγγραφή
    08/04/2004
    Μηνύματα
    400
    Εαν κανεις βολτα μεσα στην πολη με το θηριο θα νοιωσεις την αναγκη για μειωση ιπποδυναμις.
    Θ'ελεγα οτι εαν ξαφνικα ολοι οι δρομοι γινονταν καλοι και ανοιγαμε με ευκολια και ασφαλεια το γκαζι,καπως ετσι δεν πρεπει να ειναι οταν κοβεις την δυναμι?
    Σκεψου οτι το θεριο εχει 11.8 κιλα ροπη στον τροχο στις 3500 στροφες.Οσο μικρομετρικες ρυθμισεις και να κανεις μα την γκαζιερα...παλι κλοτσαει.Με το GS παραδειγμα δεν σκεπτομουν τιποτε,ανοιγα το γκαζι σανα ηταν ον-οφ,το πολυ-πολυ να πετουσε λιγο κωλαρακι.
    Σιγουρα πιστευω οτι εαν το συστημα μειωνε στα 120 τα αλογα και στα 10 κιλα την ροπη θα βοηθουσε στην οδηγησηστην πολη Η"σε βρεγμενο οδοστρωμα.

  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.697
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BILL VUZAS
    Σιγουρα πιστευω οτι εαν το συστημα μειωνε στα 120 τα αλογα και στα 10 κιλα την ροπη θα βοηθουσε στην οδηγησηστην πολη Η"σε βρεγμενο οδοστρωμα.
    Δεν είμαι σίγουρος αν μειώνονται πραγματικά τα απόλυτα νούμερα του μοτέρ ή αν απλά αλλάζουν οι "καμπύλες" απόδοσης ...

    Σίγουρα, στα "θηρία" είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητο σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης, αλλά ειλικρινά δεν ξέρω την αποτελεσματικότητά του στην πράξη !!!


    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    ΟΔΗΓΟΣ ΜΟΤΟΣΑΚΟ Το avatar του/της BILL VUZAS
    Εγγραφή
    08/04/2004
    Μηνύματα
    400
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Δεν είμαι σίγουρος αν μειώνονται πραγματικά τα απόλυτα νούμερα του μοτέρ ή αν απλά αλλάζουν οι "καμπύλες" απόδοσης ...

    Σίγουρα, στα "θηρία" είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητο σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης, αλλά ειλικρινά δεν ξέρω την αποτελεσματικότητά του στην πράξη !!!


    Αντωνη νομιζω μειωνονται τα απολυτα νουμερα,στην θεσι 3.
    Στην θεσι 2 υπαρχει καθηστερηση αποδοδης,και,
    στην θεσι 1 φουλ.
    Θα υπαρχει καποιος κατοχος Κ7 να μας λυσει το προβλημα.Καποιος χθες με την βροχη δεν θα βολταρε?

  6. #6

    Re: Επιλογη διαφορετικης χαρτογραφησις....

    Αρχικά δημιουργήθηκε από BILL VUZAS


    Μην γραψει κανεις την εξης μαμακια..ΑΛΛΑΞΕ ΜΗΧΑΝΗ!

    Eμένα γιατί μΕ φαίνΕται ότι αυτό σχεδιάζΕις να κάνεις? (αλλά με πλήρη και τεκμηριωμένο τρόπο )

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  7. #7
    ΟΔΗΓΟΣ ΜΟΤΟΣΑΚΟ Το avatar του/της BILL VUZAS
    Εγγραφή
    08/04/2004
    Μηνύματα
    400

    Re: Re: Επιλογη διαφορετικης χαρτογραφησις....

    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Eμένα γιατί μΕ φαίνΕται ότι αυτό σχεδιάζΕις να κάνεις? (αλλά με πλήρη και τεκμηριωμένο τρόπο )
    ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/04/2006
    Μηνύματα
    364

    Re: Επιλογη διαφορετικης χαρτογραφησις....

    Αρχικά δημιουργήθηκε από BILL VUZAS
    Χθες,βολταροντας με τον ΒΟΥΖΑ υπο βροχη ενοιωσα την αναγκη γαι ρυθμιση της ιπποδυναμις τουλαχιστον στα 3/4.Το θηριο γλυστρουσε σε καθε εκατοστο της γκαζιερας σάνα του πιαναν τον κωλο,(του ΒΟΥΖΑ).
    Οποτε σκεφτηκα τα νεα μεγαλα Σουζουκι,που ολα τους εχουν επιλογη διαφορετικης χαρτογραφησις και ισχυος.
    Αληθεια,θα ειναι πολυ χρησιμο!

    Μην γραψει κανεις την εξης μαμακια..ΑΛΛΑΞΕ ΜΗΧΑΝΗ!

    Υπαρχει κανεις με GSX1000 K7 που εχει δουλεψει το συστημα να μας πει εντυπωσεις?Αντε,τωρα που εβρεξε.

    ΣΟΥ ΞΥΝΕΤΑΙ Ο ΚΩΛΟΣ ΣΟΥ...........ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ


    Γιά τό καινούργιο hayabusa μέ τίς χαρτογραφήσεις.........
    Κάτσεεεεεεεεεε νά τό δούμε πρώτα,μπορεί νά είναι πτώμα.......!!!!!!!!!!

    ΨΙΤ...............όταν βρέχει τό haya στό γκαράζ......πάρε ένα παπάκι.....!!!!!



  9. #9

    Re: Επιλογη διαφορετικης χαρτογραφησις....

    Αρχικά δημιουργήθηκε από BILL VUZAS
    Χθες,βολταροντας με τον ΒΟΥΖΑ υπο βροχη ενοιωσα την αναγκη γαι ρυθμιση της ιπποδυναμις τουλαχιστον στα 3/4.Το θηριο γλυστρουσε σε καθε εκατοστο της γκαζιερας σάνα του πιαναν τον κωλο,(του ΒΟΥΖΑ).
    Οποτε σκεφτηκα τα νεα μεγαλα Σουζουκι,που ολα τους εχουν επιλογη διαφορετικης χαρτογραφησις και ισχυος.
    Αληθεια,θα ειναι πολυ χρησιμο!

    Μην γραψει κανεις την εξης μαμακια..ΑΛΛΑΞΕ ΜΗΧΑΝΗ!

    Υπαρχει κανεις με GSX1000 K7 που εχει δουλεψει το συστημα να μας πει εντυπωσεις?Αντε,τωρα που εβρεξε.

    Δεν ξερω αν σου κανει παντως σε συγκριτικο περιοδικου σε βρεγμένο τερεν το Κ7 εκανε καλυτερο χρόνο με το προγραμμα Β. Μαλιστα υπηρχε και αναφορα του δημοσιογραφου που έλεγε και καλα οτι απο τη στιγμη που το κ7 εκανε καλυτερο χρόνο με το Β προγραμμα ΑΡΑ το
    <<κολπο>> με τις χαρτογραφησεις εχει και πρακτική εφαρμογη.

  10. #10
    ΟΔΗΓΟΣ ΜΟΤΟΣΑΚΟ Το avatar του/της BILL VUZAS
    Εγγραφή
    08/04/2004
    Μηνύματα
    400

    Re: Re: Επιλογη διαφορετικης χαρτογραφησις....

    Αρχικά δημιουργήθηκε από CARP
    Δεν ξερω αν σου κανει παντως σε συγκριτικο περιοδικου σε βρεγμένο τερεν το Κ7 εκανε καλυτερο χρόνο με το προγραμμα Β. Μαλιστα υπηρχε και αναφορα του δημοσιογραφου που έλεγε και καλα οτι απο τη στιγμη που το κ7 εκανε καλυτερο χρόνο με το Β προγραμμα ΑΡΑ το
    <<κολπο>> με τις χαρτογραφησεις εχει και πρακτική εφαρμογη.
    Σιγουρα δεν ειναι διαφημιστικο τεχνασμα.
    Τωρα,σε καθημερινη χρηση η ροπη του Χαγιαμπουσα βοηθα στην οδηγηση του αλλα εχει και τα προβληματα της.Σε χαμηλες στροφες ~3000-4000 λογω της υπερβολικης ροπης του στριβοντας σε οχι καλο δρομο πλαγιολισθαινει ασταματητα.Ενα προγραμμα για μειωσι ροπης-ιπποδυναμις σε κακους δρομους θα βοηθουσε την Αφεντια μας.

  11. #11
    Ξέρεις τι πιστευω!!!

    Καλή η χαρτογραφηση αλλα πάλι τα αλογα είναι πολλά και στο Α και στο Β.......... ιδίως για ελληνικούς(βρεγμένους-στεγνούς) δρόμους. Οι μάγκες που τα δοκιμάζουν εκτος του οτι το κάνουν στην πίστα....... οσο να' ναι εχουν και τα αναλογα χέρια.......οπότε μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυο χαρτογραφήσεις(το C δεν νομιζω να χρησιμευει για πίστα) και να γράψουν καλύτερο χρόνο.

    Τώρα σε βρεγμένο ή γλιστερό δρόμο εγω προσωπικά δεν θα ανοιγα το γκάζι ούτε στο C.

    Τωρα το BUSA που να το κουμανταρεις....με χαρτογράφηση αν μου λες οτι έχει 11.8 κιλα στις 3500( ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΑΥΤΟ?)
    Αντε να στο κατεβάσει στα 10 κιλα ροπής με το πρόγραμμα παλι δηλαδη για βρεγμένο είναι πολύ.

  12. #12
    GSXR family, Unite Το avatar του/της chmanos
    Εγγραφή
    27/11/2006
    Μηνύματα
    20
    Χθες,βολταροντας με τον ΒΟΥΖΑ υπο βροχη ενοιωσα την αναγκη γαι ρυθμιση της ιπποδυναμις τουλαχιστον στα 3/4.Το θηριο γλυστρουσε σε καθε εκατοστο της γκαζιερας σάνα του πιαναν τον κωλο,(του ΒΟΥΖΑ).
    Οποτε σκεφτηκα τα νεα μεγαλα Σουζουκι,που ολα τους εχουν επιλογη διαφορετικης χαρτογραφησις και ισχυος.
    Αληθεια,θα ειναι πολυ χρησιμο!

    Μην γραψει κανεις την εξης μαμακια..ΑΛΛΑΞΕ ΜΗΧΑΝΗ!

    Υπαρχει κανεις με GSX1000 K7 που εχει δουλεψει το συστημα να μας πει εντυπωσεις?Αντε,τωρα που εβρεξε.


    Γεια χαρά φίλε.
    Έχω ένα 1Κ Κ7 αλλά δεν έχει τύχει ακόμη να το δουλέψω το σύστημα υπό βροχή,
    Έχω κάνει όμως άπειρα χιλιόμετρα σε δρόμους άθλιας πρόσφυσης (επαρχιακά, πόλη, παραλιακά με υγρασία και αλμύρα στο δρόμο) και έχω δει ότι το Β μου ταιριάζει περισσότερο. Δεν ανεβάζει κυρίως στις χαμηλές στροφές εως τις 7.000 τόσο γρήγορα στροφές και όταν γλιστράει επίσης δεν στροφάρει αστραπιαία ανεβάζοντας ανεξέλεγκτα στροφές και γλιστρώντας ακόμη περισσότερο. Το C εμένα προσωπικά μου γλιστράει περισσότερο από το Β γιατί το μηχανάκι δε βγάζει πολύ δύναμη, άρα δουλέυοντάς το πιο ψηλά και πιέζοντάς το (σαν 600άρι) γλιστράει περισσότερο κυρίως σε εκκινήσεις και 2α - 3η. Σε πιο υψηλές ταχύτητες είναι καλό αλλά λίγο.
    Σε χαλαρή βόλτα και με σταθερό σχετικά γκάζι, πιστεύω πως το C θα είναι καλύτερο στο βρεγμένο.
    Όμως ΒΑΣΙΚΟ είναι τα λάστιχα, τύπος, χάραξη και φθορά παίζουν πολύ μεγαλύτερο ρόλο.
    Καλές βόλτες, ………….. και να πω καλορίζικο το 1300 Κ8? !!!
    Μάνος Χ.

  13. #13
    ΟΔΗΓΟΣ ΜΟΤΟΣΑΚΟ Το avatar του/της BILL VUZAS
    Εγγραφή
    08/04/2004
    Μηνύματα
    400
    Αρχικά δημιουργήθηκε από chmanos
    Χθες,βολταροντας με τον ΒΟΥΖΑ υπο βροχη ενοιωσα την αναγκη γαι ρυθμιση της ιπποδυναμις τουλαχιστον στα 3/4.Το θηριο γλυστρουσε σε καθε εκατοστο της γκαζιερας σάνα του πιαναν τον κωλο,(του ΒΟΥΖΑ).
    Οποτε σκεφτηκα τα νεα μεγαλα Σουζουκι,που ολα τους εχουν επιλογη διαφορετικης χαρτογραφησις και ισχυος.
    Αληθεια,θα ειναι πολυ χρησιμο!

    Μην γραψει κανεις την εξης μαμακια..ΑΛΛΑΞΕ ΜΗΧΑΝΗ!

    Υπαρχει κανεις με GSX1000 K7 που εχει δουλεψει το συστημα να μας πει εντυπωσεις?Αντε,τωρα που εβρεξε.


    Γεια χαρά φίλε.
    Έχω ένα 1Κ Κ7 αλλά δεν έχει τύχει ακόμη να το δουλέψω το σύστημα υπό βροχή,
    Έχω κάνει όμως άπειρα χιλιόμετρα σε δρόμους άθλιας πρόσφυσης (επαρχιακά, πόλη, παραλιακά με υγρασία και αλμύρα στο δρόμο) και έχω δει ότι το Β μου ταιριάζει περισσότερο. Δεν ανεβάζει κυρίως στις χαμηλές στροφές εως τις 7.000 τόσο γρήγορα στροφές και όταν γλιστράει επίσης δεν στροφάρει αστραπιαία ανεβάζοντας ανεξέλεγκτα στροφές και γλιστρώντας ακόμη περισσότερο. Το C εμένα προσωπικά μου γλιστράει περισσότερο από το Β γιατί το μηχανάκι δε βγάζει πολύ δύναμη, άρα δουλέυοντάς το πιο ψηλά και πιέζοντάς το (σαν 600άρι) γλιστράει περισσότερο κυρίως σε εκκινήσεις και 2α - 3η. Σε πιο υψηλές ταχύτητες είναι καλό αλλά λίγο.
    Σε χαλαρή βόλτα και με σταθερό σχετικά γκάζι, πιστεύω πως το C θα είναι καλύτερο στο βρεγμένο.
    Όμως ΒΑΣΙΚΟ είναι τα λάστιχα, τύπος, χάραξη και φθορά παίζουν πολύ μεγαλύτερο ρόλο.
    Καλές βόλτες, ………….. και να πω καλορίζικο το 1300 Κ8? !!!
    Αρκετα κατατοπιστικος.
    Νομιζω οτι δουλευοντας το συστημα επιλεγεις αυτο που ταιριαζει καλλιτερα στις εκαστοτε συνθηκες.
    Τα καλοριζικα τα δεχομαι και ευχαριστω,για το κ5 ομως που απεκτησα πριν 2 μηνες.
    Για το κ8 εχουμε καιρο.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kinhsh
    Εγγραφή
    20/04/2004
    Μηνύματα
    311
    Exουν αποτομο ψεκασμο τα Σουζουκι κατα τη γνωμη μου το κ3-κ6-κ7 και κανουν αυτη την κλωτσια που την θεωρω επικινδυνη. Οδηγωντας λιγο το κ7 οταν βρισκω κανεναν που το δινει πρωτη μου εγνοια να μη πεσω χαζα απο μεγαλο γλιστρημα του πισω τροχου. Πιστευω οτι ο χαρτης Β θα βοηθαει την κατασταση μιας που το αναφερει και ο κατοχος του κ7. Ενας γνωστος με κ7 επεσε μαλιστα απο αυτο το χαρακτηριστικο γιατι ειχε τα πολιτικα λαστιχα τα 15ρια. Τα καλα λαστιχα οπως 002 σχεδον εξαφανιζουν αυτο το προβλημα.

  15. #15
    (σπαμ ον)
    Δε το ανταλλάσω το 750 με το χιλιάρι σου ότι και να μου λές.
    (σπαμ οφ)

    Το γεγονός ότι στη βροχή τα κρύα λάστιχα στους ελαφρά γυαλισμένους δρόμους που τα πάτε μπορεί και να κάνουν διπλάσιο χρόνο να ζεσταθούν και ειδικά προς τις άκρες (δηλαδή όταν στρίβεις), το υπολογίσατε;

    Αμα έχεις λεφτά, οι κουβέρτες για ζέσταμα μπορεί να είναι λύση.

Παρόμοια θέματα

  1. Μια Βοηθεια Για Επιλογη Service
    από slaybas στο forum KTM
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 10/07/2007, 10:57
  2. Επιλογή Supersport ελαστικών
    από Dean στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 01/04/2005, 19:53
  3. Βοηθεια για επιλογη ελαστικων
    από agnostos71 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2004, 03:22
  4. Βαγγέληη,τα φωώτα...σου(επιλογη μηχανης)
    από iagos στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2004, 10:09
  5. Βοηθεια Για Επιλογη!!!!
    από djupiter στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 28/05/2004, 01:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF