Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 61

Θέμα: Ατυχήματα με μηχανές... φταίμε εμείς κατά κύριο λόγο;

  1. #1
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755

    Ατυχήματα με μηχανές... φταίμε εμείς κατά κύριο λόγο;

    Τουλάχιστον αυτό ισχυρίζεται το παρακάτω άρθρο που έγινε απο κάποια επίσημη εταιρία στην Βρετανία. Ο σχολιαστής πάντως παραμένει σκεπτικός και προβληματισμένος για το αποτέλεσμα , που ναι μεν δίνει κάποια πράγματα αλλά στην ουσία χωλαίνει σε αρκετά σημεία.

    Αίντε τώρα να σας δώ... διαμάχες δεν θέλατε;... καιρός να τα πούμε και ενα χεράκι μεταξύ μας.


    According to an informal study by a Bay Area TV news station, it's bikes:

    No matter how much bicyclists try to blame drivers for problems on the road, here's the headline -- in collisions involving a bike and a car, the cyclist is most often at fault.

    Well that's stating the conclusions with the adequate amount of scientific caution. The results are based on the CHP's collision database:

    All that data, where the collision happened, why it happened, time of day, all the factors that were part of that collision go into a big database.

    Out of 11,456 collisions, bike riders were at fault almost 7,000 times. The CHP database also shows the cyclists' top mistakes that led to accidents:
    # Riding on the wrong side of the road
    # Refusing to yield to an automobile's right of way
    # Unsafe speed
    # Ignoring traffic signals and signs

    There's another surprising fact in the CHP data on those who cause car-bike collisions. Cyclists are nearly three times more likely to be under the influence of alcohol, compared to drivers.

    Despite the story's definitive lead in there is room to question the facts:

    There's another surprising fact in the CHP data on those who cause car-bike collisions. Cyclists are nearly three times more likely to be under the influence of alcohol, compared to drivers.

    I think there may be an issue with the police quite frankly not fully understanding bicyclists' rights and responsibilities, sometimes assuming who's in the right. I think that's something we need to work on.

    But the police claim they have no bias... without explaining how they drew that conclusion. I looked at the data and hoped to be able to determine the rate of blame in situations where the cyclist died and where they didn't (suspecting that when the cyclist died they were much more likely to be found at fault) but the stats didn't include that data. I remain skepticle.
    Δυστυχώς μετάφραση δεν έχει... χρησιμοποιήστε το systran.otenet.gr για να σας δώσει κάτι στα Ελληνικά.

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  2. #2
    εκονομικ ιμιγκραντ Το avatar του/της mrklyk
    Εγγραφή
    10/08/2006
    Μηνύματα
    43
    για ποδήλατα λεει... δικιο εχει
    ασχετος...

  3. #3
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    γαμώ το κ.$#@$@#$@#.... στραβομάρα ρε..... Τον μπελά μου μέσα... με έχουν κάνει λάστιχο στην δουλειά και δεν μπορώ να διαβάσω σωστά κιόλας.

    Τέλος πάντων... αυτό ήταν ενα κομμάτι που ενίσχυε μια θεωρία που ούτως ή άλλως έχουν στην Ελλάδα όσοι δεν είναι αναβάτες μηχανής. Οτι για τα περισσότερα ατυχήματα φταίνει οι αναβάτες μηχανών μιας και όντως κατά την άποψη τους...

    1) Τρέχουμε υπερβολικά.
    2) Κάνουμε σφήνες.
    3) Αδιαφορούμε για τον ΚΟΚ.
    4) Είμαστε αλήτες... αυτό είναι το καλύτερο που έχω ακούσει βέβαια...

    Για πάμε πάλι απο την αρχή λοιπόν... φέρουμε το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης σε ατυχήματα ή οχι;

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    Για πάμε πάλι απο την αρχή λοιπόν... φέρουμε το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης σε ατυχήματα ή οχι;

    Gandalf
    Δεν απαντιέται έτσι εύκολα αυτό...

    Αν και σε δείκτη παραβατικότητας οι οδηγοί μηχανών θαρρω πως ξεπερνάνε τους οδηγούς αυτοκινήτων λογω και της φυσης του οχήματος (ευελιξία μηχανής έναντι αυτοκινήτου)
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  5. #5
    sosTa? ..... paliaaaa :-)
    Εγγραφή
    03/05/2006
    Μηνύματα
    2.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    φέρουμε το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης σε ατυχήματα ή οχι;

    9,5 στις 10 θα μπορουσαμε να το αποφυγουμε παντως...

  6. #6
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Πρώτον αναφέρεται σε ποδήλατα όπως είπε κι ο mrklyk.
    Δευτερον πρόκειται για έρευνα της CHP (California Highway Patrol) κοινως αναφέρεται στο Bay Area της California.

    3ον δεν έχει καμμία σχέση με την Ελληνική πραγματικότητα.


    Να το πάμε κι αλλού??
    Εχω οδηγήσει μοτοσυκλέτα σε πολλές χώρες.
    Στην Αγγλία εχω κάνει πολλά χιλιόμετρα και δεν κινδύνεψα ποτέ σοβαρά, και σε μερικές περιπτώσεις που κατα λάθος μου βγήκαν (τίποτα το συγκλονιστικό σε σχεση με την Ελλάδα) μου ζήτησαν και συγγνώμη.
    Σε αυτη την βάση ειναι λογικό το οτι τα ατυχήματα μοτοσυκλετών θα είναι ως επι το πλείστον πτώσεις η έξοδοι από λάθος του μοτοσυκλετιστή, αν και η έρευνα που αναφέρεις δεν ειναι πάνω στο θέμα.

    Η μόνη χώρα όπου οδήγησα μοτο και πραγματικά φοβήθηκα για την ακεραιτότητά μου, ηταν στην Τουρκία, όπου οι μοτοσυκλέτες ειναι ανύπαρκτες και οι οδηγόι ειναι χειρότεροι από την Ελλάδα.
    Την παράτησα και νοίκιαζα αυτοκίνητο, μια και ημουν εκει για μεγάλο διάστημα και δούλευα εκεί κάνοντας 80 -90 χλμ την ημέρα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #7
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
    9,5 στις 10 θα μπορουσαμε να το αποφυγουμε παντως...
    Προσωπικά διαφωνώ.
    Εχει να κάνει με τον οδηγό, την εμπειρία, την ηλικία, το πόσο φοβάσαι κλπ.

    Τα ατυχήματα που μου συμβαίνουν (πλέον μετα από πολλά χρόνια) ειναι απ αυτα που πολύ δύσκολα μπορείς να αποφύγεις/προβλέψεις.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #8
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    Ξεχάστε το κείμενο βρε... οι γερο-μάγοι είναι και αφηρημένοι/ξεχασιάρηδες/κτλ...

    Η ερώτηση αφορά την χώρα μας...

    Παραβατικότητα σίγουρα έχουμε μεγαλύτερη και το γνωρίζουμε πολύ καλά όλοι μας. Κυρίως επειδή μας δίνει την δυνατότητα αυτήν η μηχανή , σε μια χώρα που με τις υποδομές που έχει, υποχρεώνεσαι κατά κόρον να την κάνεις την παράβαση.

    Αλλά τι γίνεται στα ατυχήματα;... φταίμε εμείς λόγω παραβατικότητας , λόγω μυαλού, λόγω του ΚΟΚ, του χατζηπετρή, των ΙΧ ή της παντόφλας;

    Με λίγα λόγια, έχει ποτέ κανείς μας σκεφτεί οτι στην τελική ναι...

    - οι ΙΧηδες δεν μας βλέπουν. Αλλά τα κάνουμε και εμείς χειρότερα με τις συνεχείς σφήνες.
    - Το κόκκινο είναι αρκετές φορές για την αεροπορία.
    - Η ταχύτητα με 100 στην πατησσιών και 200-250 στην Α.Ο. είναι κάτι καθιερωμένο
    - Ο ΚΟΚ υπάρχει για να υπηρετεί εμάς ή για να το υπακούμε;

    Που θα πάει.... κάποιος θα "τσιμπήσει"...

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stradas
    Εγγραφή
    08/06/2006
    Μηνύματα
    255
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    ....
    Που θα πάει.... κάποιος θα "τσιμπήσει"...

    Gandalf
    Κατσε να βοηθησω λιγο...

    Αμα καβαλατε τριμπουρδελα ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ μηχανακια, φυσικο ειναι να μην μπορειτε να αποφυγετε την στραβη... με τι πλαισια, με τι φρενα???



    Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body;
    but rather to slid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming:
    "WOW...WHAT A RIDE!!!"

  10. #10
    words, words, words......
    Εγγραφή
    14/12/2006
    Μηνύματα
    113
    Σήμερα, πηγαίνοντας στην δουλειά, πέρασα από το κέντρο της Αθήνας και μέτρησα τουλάχιστον 5 μηχανάκια που πέρασαν με κόκκινο, γνωρίζοντας πολύ καλά ότι πέρναγαν με κόκκινο. Εννοείται ότι κανείς δεν φοράει μπουφάν,γάντια κτλ κτλ κτλ....., οι μισοί τρώνε τυρόπιτες, πίνουν καφέδες, μιλάνε στο κινητό, στέλνουν μηνύματα την ώρα που οδηγούν.....
    Τελικά πρέπει να προκαλεί έκπληξη ότι γίνονται τόσα πολλά ατυχήματα ή ότι δεν γίνονται τα διπλάσια????

    I've always thought
    that I would love to live by the sea
    To travel the world alone
    and live my life more simply
    I have no idea what's happened to that dream
    Cos there's really nothing left here to stop me

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της alximistis
    Εγγραφή
    03/10/2005
    Μηνύματα
    3.096
    Λοιπόν... άντε να ξεκινήσω εγώ τη μεγάλη μάχη!
    με έναν πολύ απλό τρόπο. Θα πω ότι ΣΧΕΤΙΚΑ το ξαναλέω ΣΧΕΤΙΚΑ συμφωνώ ότι εμείς οι μοτοσικλετιστές έυθυνόμαστε κατά πολύ για τα ατυχήματα.
    Και εξηγώ αμέσως.
    Αρχίζω με τη... φύση της μοτοσικλέτας. Η οποία είναι εν πολλοίς η απόλαυση στο όριο. Ελιγμοί προσπεράσματα σφήνες χωσίματα.
    Όλα αυτά σαφώς καθιστούν πιο επικίνδυνη την μοτοσικλέτα. Την ίδια στιγμή ειδικά που δεν κινούμαστε σε άδειους δρόμους αλλά σε γεμάτους ΙΧ και άλλα οχήματα και πεζούς.
    Πάμε παρακάτω.
    Η μηχανή από την αρχή της κατασκευής της έχει ένα μειονέκτημα. Ή καλύτερα το πλεονέτημά της είναι ταυτόχρονα και μειονέκτημα. Είναι δίκυκλο. Τι σημαίνει αυτό;
    Πάρα πολύ απλά κάντε το εξής πείραμα. Πάρτε το μοτόρι σας στήστε το ΧΩΡΙΣ το σταντ και... αφήστε το! Τι θα γίνει; Μα θα πέσει βέβαια!!!
    Ποιος του δίνει ισορροπία; Ο αναβάτης. τι συμβαίνει λοιπόν όταν ο αναβάτης ξεκινά και "παίζει"; παίζει και η μοτοσικλέτα όπερ γίνεται ευάλωτη στο οτιδήποτε!
    Που μας οδηγεί στο τρίτο σημείο ότι πολλές φορές θα μπορούσαμε να το έχουμε αποφύγει! Πόσες φορές έχουμε ακούσει από λους τη φράση "νόμισα ότι θα έστριβε" ή "νόμισα ότι θα πήγαινε από εκεί". Τα... νομίσματα στην τράπεζα όμως.
    Κι αν δεν σας πείθουν αυτά να προσθέσω μερικά ακόμα.
    Ειδικά στην Ελλάδα που ΔΕΝ υπάρχει οδηγική παιδεία είναι λάθος τεράστιο να θεωρούμε ότι εμείς έχουμε ή ξέρουμε και όλοι οι άλλοι είναι α΄χρηστοι κακοί και άσχετοι. Επειδή λόγω ποδιού κινούμαι με ΙΧ αυτές τις μέρες και μάλιστα μέσα σε διάφορους οδηγούς αν βλέπατε τι κάνουμε... αν βλέπατε...
    Όπως είναι επίσης μεγάλο λάθος να θεωρούμε ότι όλοι είναι εναντίον μας.
    Για σκεφτείτε γιατί ΠΑΝΤΟΥ σε όλον τον κόσμο οι μοτοσικλετιστές έχουμε τα υψηλότερα ποσοστά ατυχημάτων και ίσως καταλάβουμε κάτι.

    Όλα αυτά δεν τα γράφω γιανα δώσω δίκιο σε κάποιους που μας κατηγορούν ούτε για να πω τι χάλια που είμαστε και αμάν. Αλλά επειδή ΑΝ τα κατανοήσουμε είμαι σίγουρος πως θα μετράμε πολύ λιγότερα θύματα!!!

  12. #12
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    Αυτό ακριβώς προσπαθώ να πω...

    Αφήνουμε την τύχη μας στα χέρια κάποιων άλλων οδηγών. Πέρα απο αυτό όμως οι μοτοσυκλέτες έχουν περάσει πλέον και στην κατηγορία status. Αγοράζουν μηχανές για το καλοκαίρι οι κάθε απαίδευτοι με ελάχιστη οδηγική παιδεία και ακόμα χειρότερο... με νοοτροπία 4τροχου οδηγού.

    Απο την στιγμή που βγαίνουν απο την μεταλλική παγίδα με 4 ρόδες, ξαφνικά αποκτούν απεριόριστη για τα δικά τους μέτρα ελευθερία και φυσικά έχουμε τα πρώτα ατυχήματα. Είναι τυχαίο νομίζετε πως τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται καλοκαίρι και άνοιξη;

    Είναι η εποχή των εποχιακών αναβατών.

    Οι στατιστικές δεν κοιτούν εμπειρία και χρόνια πάνω στην τιμονόμπαρα της μηχανής. Κοιτάνε απλά άτομα και συμβάν. Ο ήδη απαίδευτος οδηγός του Ι.Χ που λόγω της κυκλοφορίας θα είναι πίσω απο τον προηγούμενο τον χειμώνα στο 4τροχο, ξαφνικά ανεβαίνει στο δίτροχο , με εκπληκτική αμφίεση-προστασία.. (καπελάκι-σόρτς-σαγιονάρα) και αρχίζει τις διαδρομές με μηχανή ΠΟΛΛΩΝ ΚΥΒΙΚΩΝ που σίγουρα δεν κατανοεί το πως πρέπει να την σεβαστεί για να την οδηγήσει.

    Αντίθετα τώρα , έχουμε και τους "έμπειρους" που επαφίενται όλο και περισσότερο στην δική τους "εμπειρία" και πηγαίνουν τάπα σε δημόσιους δρόμους , αγνοώντας την παράμετρο που αφορά το απροσδόκητο. Μια κλειστή στροφή με έργα... λίγο λαδάκι... ενας άλλος οδηγός και ξαφνικά είναι στο κρεβάτι του πόνου στην καλύτερη των περιπτώσεων.

    Η χειρότερη στιγμή για ενα αναβάτη μηχανής που οδηγεί χρόνια , είναι όταν νομίζει οτι έχει το "αλάθητο" ή όταν κινηθεί μηχανικά βασισμένος στο οτι "γνωρίζει τον δρόμο".

    Τι να σου κάνει λοιπόν ο ΙΧ-Φορτηγατζής-πεζός, όταν εσύ πάς με "αυτόματο" και πολλά χιλιόμετρα και δεν έχεις διαπιστώσει οτι μπορεί κάποιος να μην είναι μέσα στο μυαλό σου , όταν πας να κάνεις την σφήνα για να κερδίσεις ενα "όχημα" χώρο , φρενάροντας ρίχνοντας άγκυρα μπροστά του;

    Απο την άλλη βέβαια... έχουμε και τους γνωστούς παράγοντες , όπως υποδομές της κακιάς συμφοράς (βλ. λακκούβες και άσφαλτο καθρέφτη, ΙΧηδες με την κακή έννοια, κτλ.)

    Αν τα βάλεις όλα μαζί τελικά... μήπως το βάρος και η ευθύνη του να μείνουμε σώοι είναι 100% δική μας , αναγνωρίζοντας τα παραπάνω ώς υπαρκτά αλλά μη υπολογίσιμα με την δεξιά χούφτα πάνω στο grip;


    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  13. #13
    Ρε παιδες πως να μην φταινε πολλες φορες οι μοτο????

    Αφου κατεβενοντας την Πειραιως καθημερινα, και αλλου κεντρικους δρομους,
    βλεπω τα μηχανακια να κανουν οτι θελουν!!!

    Και κοκκινα περνανε, και παρανομα στριβουν & κανουν αναστροφες, και ακομα
    περισσοτερο βλεπω το εκπληκτικο: ανεβενουν τελειως στο αντιθετο ρευμα και
    περιμενουν απο τους αλλου να κανουν στη μπαντα για να περασουν αυτοι!!!

    Τη διηθηση τη καταλαβαινω, αλλα αυτο το "ας μπω στο αλλο ρευμα και που θα παει
    θα με δουνε και θα κανουν στην ακρη", ε πως να το κανουμε ΔΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ!!!

    Εξω δλδ γιατι ολοι περιμενουμε στη σωστη μερια του δρομου???

    Η μηπος τελικα στην Ελλαδα μονο με τον εκφοβισμο του βουρδουλα στρωνει ο κοσμος???


    [EDIT]Και κατι αλλο, αλλα γιατι πρεπει να κανετε και τη ζωη των πεζων τοσο δυσκολη??? Και δε λεω για αυτους που κανουν σφηνες αναμεσα απο αμαξια η πεταγοντε απο λεωφορια, αλλα για αυτους που δυστηχος περιμενουν υπομονετικα στο φαναρι να περασουν στη διαβαση, η στις αυτοσχεδιες διαβασεις πεζων που υπαρχουν σε πολλες μεριες, και ενω βλεπετε οτι εχουν σταματησει τα κουτια να περασουν οι πεζοι, εσεις πατε να σφυνοθειτε!!![EDIT]
    Live fast...
    Die Young...
    And leave a Beautiful Corpse...

    What goes around, comes around.. And it will bite you in the ass..

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/04/2006
    Μηνύματα
    460
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Πρώτον αναφέρεται σε ποδήλατα όπως είπε κι ο mrklyk.

    ........................................
    Δεν αναφέρεται σε ποδήλατα αλλά σε δίκυκλα γενικώς! Bicycle δε σημαίνει ποδήλατο όπως λανθασμένα λένε ορισμένοι. Σημαίνει δίκυκλο και είναι ελληνική λέξη!

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stradas
    Εγγραφή
    08/06/2006
    Μηνύματα
    255
    Αρχικά δημιουργήθηκε από VanDiemen
    ...
    Σημαίνει δίκυκλα και είναι ελληνική λέξη!
    Απο το "μπικυκλο"...???


    Sorry, αλλα δεν αντεξα...


    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body;
    but rather to slid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming:
    "WOW...WHAT A RIDE!!!"

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Online Games με μηχανες και οχι μονο
    από OzZzZzY στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 09/04/2007, 11:14
  2. Και φυσικά για όλα φταίμε εμείς
    από sotpag στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2007, 02:33
  3. Απαντήσεις: 79
    Τελευταίο μήνυμα: 03/01/2007, 12:37
  4. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2006, 12:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF