Εδω και 3 εδδομαδες ανταλαξα το GS 1200 με το Χαγιαμπουσα.Υπαρχουν πολλες διαφορες μεταξυ των δυο μοτοσυκλετων,οχι στην δυναμι-γεωμετρια και στα διαφορα τεχνικα στοιχεια,αλλα στον τροπο που στεκονται στον δρομο,στην ιδιαιτερη συμπεριφορα τους στην καθημερινοτητα.
Ανεβαινοντας στο μπεμβε και γυρνοντας τον διακοπτη περιμενεις καποια δευτερολεπτα!!! για να κανει διαγνωσι ο εγκεφαλος(απαραδεκτο),στον Βουζα γυρνωντας τον διακοπτη και πριν προλαβεις να χουφτωσεις το γκριπ,εχει τελειωσει αυτη η διαδικασια.
Ξεκινοντας με το μπεμβε κοιτας μην δεν σβησει η ενδειξι ΑΒS (το κανει συχνα),στο χαγια φευγεις και δεν κοιτας τιποτε.
Κατα την οδηγηση εαν χρειαστει να πατησεις κορνα η"να κανεις σινιαλο....γαμησε τα.Δεν εχω βρει ποτε αυτα τα δυο κουμπια την ωρα που επρεπε,πατας αριστερο φλας ,Η" δεν βρισκεις τιποτε γενικως!Σε αυτοκινητοδρομα θελεις να κανεις σινιαλο-χαιρετισμο σε συναδελφο μοτοσυκλετιστη?Ξεχασε το!Δεν βρισκεις το σινιαλο διοτι πρεπει να χρησιμοποιησεις τον αντιχειρα (δυσκολο αυτο στην διαρκεια της οδηγησης) και οχι τον δεικτη που εχουν ολα τα γιαπονεζικα.
Και κατι επικινδυνο τωρα,κατα την διαδικασια του φρεναρισματος με το μπεμβε,εαν ο δρμος ειναι ανωμαλος φοβασαι μην επενεργησει το ABS και....δεν σταματησεις ποτε!Αυτη η φοβια μου εμεινε και δεν μπορω να την αποβαλω!Καθε φορα που πατω φρενα με τον Βουζα και εχει κακο οδοστρωμα φοβαμε οτι θα επεμβει το ABS και δεν θα σταματησω.Θελω γιατρο?
Με τον Βουζα οδηγω και χωρις γαντια για μικρες διαδρομες εντος πολης,με το μπεμβε ξεχασε το!το μισο πλαστικο του γκριπ θα κολησει στην παλαμη σου!
Και κατι τελευταιο,τα ΕΙΔΙΚΑ!!!!
συνεργεια!!
λαδια!!!
διακοπτες!!!!
αναβαθμισεις!!!
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΑ ΕΙΔΙΚΑ!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()