Έκανα και γω το μεγάλο βήμα και αγόρασα αλουμινένιες πλαϊνές βαλίτσες για το Vstrom 650 μου. Βρήκα κάτι μούρλια Hepcko & Becker από την Touratech Αυστρίας, αλλά μόλις άκουσαν πως ήμουν στην Ελλάδα μου είπαν να της αγοράσω από την εδώ αντιπροσωπεία (ΜΑΚΑΝ, Θερμοπυλών 37, 2105247675).
Όπως και έπραξα. Πήγα εκεί και ρώτησα για αλουμινένιες και μου είπαν ότι:
1. Φέρνουν μόνο τις Zega (της Touratech, ελαφρώς διαφορετικές από τις Hepcko & Becker) και
2. Για να ταιριάξουν στο Vstrom 650 θέλουν βάσεις Kappa, μιας και η Touratech δε βγάζει βάσεις για το 650 (μόνο για το 1000).
Το σκέφτομαι λίγο, λέω το ΟΚ. Μετά από 2-3 μέρες έρχονται τα πράγματα, πληρώνω, πάω αφήνω το μηχανάκι μια μέρα για να τοποθετήσουν τις βάσεις και σήμερα πάω και το παίρνω...
Οι παρατηρήσεις μου:
1. Οι βαλίτσες είναι σχετικά ελαφριές (γύρω στα 4 κιλά έκαστη).
2. Το φινίρισμα και η ποιότητα γενικά είναι πολύ καλή.
3. Οι κλειδαριές ειδικά είναι φθηνιάρικες, ελάχιστα ασφαλείς και συνάμα πολύ δύσχρηστες. Για να βγει το ένα καπάκι (στο ένα κουτί) πρέπει να ξεκλειδώσεις δύο κλειδαριές. Δεν εφαρμόζουν καλά, συντονίζονται και τρίζουν με ιδιαίτερα σπαστικό τρόπο.
4. Αεροδυναμικό πρόβλημα δε φαίνονται να δημιουργείται. Πήγα περίπου 110χαω μόνος μου πάνω στο μηχανάκι και μόλις άγγιζα με τα δάχτυλα το τιμόνι και δεν ένιωσα να υπάρχει κάποια αστάθεια/κοσκίνισμα κτλ.
5. Δεν προεξέχουν τόσο όσο νόμιζα - δείτε και φωτογραφίες παρακάτω.
6. Πήρα δύο κουτιά των 41 λίτρων. Ευτυχώς επέμεινα σε αυτό, παρόλο που μου έλεγαν από τη ΜΑΚΑΝ να αγοράσω τη δεξιά μικρότερη (35lt), λόγω της εξάτμισης. Έχουν λάθος, τα κάγκελα προεξέχουν το ίδιο και από τις δύο μεριές (διαφορά το πολύ 1 πόντος) οπότε και οι βαλίτσες ιδίου όγκου προεξέχουν συμμετρικά.
7. Για να ταιριάξουν οι βαλίτσες στα κάγκελα Kappa κόπηκε λίγο η μία από τις 4 βάσεις της μίας βαλίτσας, πράγμα που δε μου άρεσε καθόλου.
8. Η αριστερή βαλίτσα βρίσκει πάνω στο αριστερό πίσω φλας. Πιστεύω ότι θα το σπάσει λίαν συντόμως - προφανές ελάττωμα του συνδυασμού αυτών των κουτιών με αυτά τα κάγκελα.
9. Για να βγουν οι βαλίτσες από τις βάσεις πρέπει να ανοίξει κανείς το καπάκι και να ξεβιδώσει λίγο δύο πύρρους. Τότε απασφαλίζουν δύο μεταλλικά "αυτάκια" που υπό ΚΣ μαγκώνουν πάνω στις βάσεις και οι βαλίτσες μπορούν να αφαιρεθούν.
Το κόστος:
?205 το ένα κουτί
?205 το άλλο
?120 οι βάσεις της Kappa
?50 το kit προσαρμογής του κουτιού πάνω στις βάσεις (οι 4 μαύροι πλαστικοί αποστάτες)
?50 το δεύτερο kit
?35 οι 4 κλειδαριές που χρειάζονται για να κλειδώνουν τα 2 κουτιά
?60 τοποθέτηση/μοντάρισμα/τρύπημα/πατέντες κτλ.
Σύνολο ?725.
Με αυτό το κόστος θα περίμενα να μην υπάρχουν ελαττώματα όπως οι ευτελείς κλειδαριές και η μη αρμονική συνύπαρξη αριστερού φλας και κουτιού...
![]()