καλησπεριζω!
αλλαξα σημερα λαστιχα στο CBRακι.ξερω πως για προστασια του ελαστικου απ'τον ατμοσφαιρικο αερα κτλ χρησιμοποιειται μια στρωση καποιου υλικου(σαν πολυ πυκνο ζελε που μεχρι τωρα εχει μαζεψει τη σαρα κ τη μαρα πανω του) το οποιο θελει προσοχη στην αρχη μεχρι να φυγει κ να βγει απο κατω καθαρο λαστιχο. δλδ ηρεμα στα φρενα κ οχι πολυ γκαζι σε κλιση. κ εδω ειναι η απορια μου(στην κλιση). απ'τα λιγα που ξερω οσο το μηχανακι γερνει τοσο λιγοτερο πελμα παταει κατω αλλα συγχρονως ζηταμε κ περισοτερη προσφρυση απ'το ελαστικο. οποτε πως γινετε να πατησεις την ακρη του κερωμενου ελαστικου "με προσοχη"?
προφανως κ γινεται ετσι.αυτο που σκεφτηκα ειναι καθε φορα που στριβουμε να παμε μια-μια τις μοιρες κλισης(προφανως κ δεν μπορω) και καθε φορα που καθαριζει αυτη η ελαχιστη περιοχη να προχωραμε στην επομενη.
ελπιζω να καταλαβατε το συλλογισμο μου ε? υποψιν πρωτη φορα με ολοκαινουργα λαστιχα.
αυτα!