Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 10 από 10

Θέμα: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ Τransalp Moy

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/09/2007
    Μηνύματα
    0

    ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ Τransalp Moy

    Χαιρετώ όλους τους αναγνώστες!
    Αν και είμαι αρκετά μεγάλος, είμαι και νιώθω πολύ μικρός και χωρίς γνώσεις στο θέμα ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ!
    Θα ήθελα να μοιραστώ το πρόβλημά μου, προσδοκώντας σε μία λύση ή έστω μία απάντηση!
    Είμαι κάτοχος μίας TRANSALP 650 μοντέλο 2001 HONDA ΙΤΑΛΙΑΣ.
    Μόλις έκανα και το service των 48.000 χλμ.
    Eδώ και 1-2 μήνες αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα:
    Καθώς η ταχύτητα στο κοντέρ μειώνεται από τα 100-110 χλμ και έως τα 75-70 χλμ χωρίς να κατεβάσω ταχύτητα νιώθω ένα τράνταγμα-ταρακούνημα στο τιμόνι που όσο πλησιάζει προς τα 70 χλμ γίνεται όλο και πιο έντονο! Αμέσως μετά και κάτω από τα 70 χλμ σταματάει! Το ίδιο ισχύει αν ανοίξω το γκάζι όπως και όταν πηγαίνω με πάνω απο 100-110 χλμ! Δηλαδή μετά τα 110 πάει γερά και σταθερά! Όλα αυτά χωρίς αέρα και σταθερά σε ευθεία ή ελαφριά κατηφόρα!
    Πριν φτάσω στο σημείο να σας γράψω έχω κάνει ήδη τα εξής:
    1. Άλλαξα λάστιχα παρότι ήταν σε καλή κατάσταση. (μήπως ήταν όπως μου είπαν στραβά).
    2. Έκανα ακτινολόγηση στην μπροστινή ζάντα (μήπως ήταν στραβή παρότι προσέχω και δεν ανεβαίνω πεζοδρόμια).
    3. Έλεγξα τα ρουλεμάν του μπροστινού συστήματος και είναι σε καλή κατάσταση.
    4. Έβγαλα την μπαγκαζιέρα μήπως ήταν λόγω αέρα ή βάρους.
    5. Έσφυξα τον πίσω άξονα.
    6. Η μεγάλη βίδα που κρατάει στο πλαίσιο τον κινητήρα και τα κάγκελα ήταν ήδη σφυγμένη τέρμα και δεν πάει άλλο!
    Παρακαλώ πείτε μου αν υπάρχει κάτι άλλο να κάνω που δέν έκανα!
    Κάποιος φίλος μου είπε γελώντας, ότι σε αντίστοιχη περίπτωση και σε ερώτηση από κάποιον γνωστό του στην HONDA ΙΑΠΩΝΙΑΣ, του απάντησαν για το πρόβλημά του το εξής: ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ!!!!
    Ευχαριστώ για το χρόνο σας να με διαβάσετε και προσδοκώ ανάσταση!

  2. #2
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά καλως ήρθες!
    Πάμε όμως στο θέμα σου. Όταν συμβαίνει αυτό που λες, ακούς τον κινητήρα σου να κάνει διαφορετικό θόρυβο ή τέλος πάντων κάτι το οποίο δεν το έκανε μέχρι τώρα? Επίσης την αλυσίδα σου την έχεις κοιτάξει? Είναι σωστά τεντομένη και γρασαρισμένη?
    Πάντα με προσοχή και πάντα με κράνος!


  3. #3
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723

    Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ Τransalp Moy

    Αρχικά δημιουργήθηκε από konar
    , του απάντησαν για το πρόβλημά του το εξής: ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ!!!!
    Κάτσε γιατί μπερδεύτηκα. Εννοείς ότι στο κάνει όταν οδηγάς χωρίς χέρια;
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  4. #4
    το ιδιο ειχαν αναφερει και καποια παιδια με vstrom!


  5. #5
    A.I.R.P. Το avatar του/της pissaman
    Affiliate
    Εγγραφή
    26/05/2005
    Μηνύματα
    641
    Είναι φυσιολογικό. Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.
    Σε ερώτηση δική μου, η απάντηση που μου ήρθε από τη honda ήταν ότι οι μοτοσικλέτες, είναι φτιαγμένες να κρατάς το τιμόνι.
    Do You Ride? Ανταλλακτικά Μοτο
    Τα πάντα είναι εφικτά! Είναι απλά θέμα χρόνου και χρήματος!
    Videos

  6. #6
    Γεια χαρά και σε σένα.

    Το ίδιο κάνει και το δικό μου transalp (2007).. εκεί γύρω στα 70χλμ/ώρα. Το "ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ..." δεν είναι και πολύ άστοχο, αφού μπορεί να διπλώσει το τιμόνι σε εκείνη την ταχύτητα με το τράνταγμα που κάνει. Τώρα το τι φταίει δεν το ξέρω. Στο συνεργείο μου είπαν ότι "δεν είναι τίποτα". Προσοχή λοιπόν στα +-70..
    safety doesn't happen by accident

  7. #7
    words, words, words......
    Εγγραφή
    14/12/2006
    Μηνύματα
    113
    Ξαναέλεγξε το ρουλεμάν του μπροστά συστήματος. Επίσης, δοκίμασε να κλειδώσεις το τιμόνι και να ακσήσεις πίεση στην μία λαβή. Αν σου φαίνεται ότι 'κουνάει' πολύ το τιμόνι, τότε μάλλον κάτι θέλει σφίξιμο ή αλλαγή στο ρουλεμάν.
    Και κάτι ακόμα, είπες ότι έκανες ακτινολόγηση στον μπροστά τροχό. Τα ρουλεμάν του μπροστά τροχού τα έλεγξες?
    Επίσης, μην ξεχάσεις να δείς ξανά και την αλυσίδα.



    Πάντως, τέτοιο πρόβλημα δεν αντιμετώπισα ούτε με το παλιό μου Transalp (97) ούτε με το καινούριο (04).

    I've always thought
    that I would love to live by the sea
    To travel the world alone
    and live my life more simply
    I have no idea what's happened to that dream
    Cos there's really nothing left here to stop me

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/09/2007
    Μηνύματα
    0
    ΠΑΙΔΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ!
    ΝΑΙ ΟΤΑΝ ΕΝΙΩΣΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΤΡΑΝΤΑΓΜΑ ΑΦΗΣΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΤΑ ΞΑΝΑΒΑΛΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
    ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΗΘΗΚΑ ΜΗΠΩΣ ΑΠΟΓΕΙΩΘΩ!
    ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΑΦΗΝΩ ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!
    ΟΧΙ Η ΑΛΥΣΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ!

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Kατ αρχήν καλως ήρθες.

    Κατα δεύτερον τοφαινόμενο δεν ειναι ανησυχητικό και συμβαίνει σε αρκετές μοτο σε συγκεκριμένα χιλιόμετρα/ωρα, αναλόγως κατασκευής, γεωμετρίας, φορτίου, κατανομής του φορτίου, κατάστασης ρουλεμάν και τροχών.
    Θα έλεγα να κοιτάξεις και τον πίσω τροχό, καθώς μπορεί και να προέρχεται και απ τον πίσω, όσο κι αν φαίεται περίεργο.
    Επίσης να κοιτάξεις και για χτυπήματα στις ζάντες, η ακτινολόγηση δεν μπορεί να κάνει τίποτα αν εχει χτυπήματα το στεφάνι.

    Το BMW μου του 1975 αν αφήσεις τα χέρια κουνάγε άσχημα απο τα 50 ως τα 70 ειδικά αν εχει φόρτωμα, γιατί το αμορτισέρ τιμονιού που εβαλε το εργοστάσιο γι αυτόν τον σκοπό τα ειχε παίξει.

    Το κούνημα στο δικό μου εξαφανίζεται τώρα οταν ενεργοποιώ το σταμπιλιζατέρ.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tthodor
    Εγγραφή
    27/12/2006
    Μηνύματα
    345
    Γνωστό κατά πολλούς το πρόβλημα που λες με πολλές πιθανές αιτίες...
    Κάποιοι λένε "Τοποθέτηση κωνικών ρουλεμάν στο λαιμό τιμονιού η μονή θεραπεία και σωστή πίεση αέρα στο μπροστινό"

    Αν θες μπορείς να δεις περισσότερες λεπτομέρειες εδώ

Παρόμοια θέματα

  1. Πρόβλημα με το SV650S στο ξεκάρφωτο...
    από Tropeas στο forum Suzuki V2's
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 05/12/2006, 05:17
  2. Help-ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΤΜ
    από XTMPAM στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 25/08/2005, 15:40
  3. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ Pc ΜΟΥ! Help
    από div400 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 19/08/2005, 10:18
  4. Εχω προβλημα με το μοτερ μου.
    από anco στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 04/07/2005, 21:42
  5. Πρόβλημα με το φρένο (CBF-250)
    από Alchimistis στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 12/02/2005, 10:06

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF