Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 33

Θέμα: Gsxr & Σπασμενα πλαισια - ΕΛΕΟΣ

  1. #1

    Gsxr & Σπασμενα πλαισια - ΕΛΕΟΣ

    Γνωριζω πολυ καλα οτι υπαρχει και αλλο θεμα για σπασμενα πλαισια, ετουτο εδω ομως το θεμα δεν ανοιχτηκε για να συζητησουμε το πως σπανε και αλλα τεχνικα, αλλα για την ουσια του

    Πλεον το οτι σπανε πλαισια απο τελευταιας γενιας GSXR ειναι 100% αληθεια, και αν εχουμε δει ηδη πανω απο 10 περιστατικα στην Ελλαδα, φανταστειτε τι εχει γινει στο εξωτερικο

    Το οτι σαν γεωμετρια-κινητηρα τα νεα GSXR ειναι καλα μηχανακια, το ξερουμε ολοι
    Μονο που εχουνε ενα πολυ σοβαρο προβλημα
    ΣΠΑΝΕ ΠΛΑΙΣΙΑ και μαλιστα οχι μονο απο μετωπικη, αλλα και απο το ΤΙΠΟΤΑ

    Τοσο καιρο ακουω διαφορους να βριζουν τα Ducati & KTM για την αξιοπιστια που εχουν, ενω δεν βλεπουμε ενα προβλημα που εχουμε μπροστα μας, που δεν ειναι μια βαρεμενη μπιελα ή μιας διαροη λαδιου, αλλα ενα ζωτικο τμημα της μοτοσυκλετας, το οποιο ΣΚΟΤΩΝΕΙ

    Ερωτημα λοιπον:

    Γιατι συνεχιζετε και αγοραζετε GSXR(τουλαχιστον 600 & 750)?
    Γιατι δεν μεταδιδετε στους φιλους σας οτι τα μηχανακια αυτα μπορει να διαλυθουν ανα πασα στιγμη?
    Δεν απαιτειτε σεβασμο απο την κατασκευαστρια εταιρια?

    Οχι μονο η εταιρια δεν ανακαλει ή επισκευαζει τα μοντελα, αλλα θα κανει και μυνησεις αν την δυσφημησετε
    Η αντιπροσωπια θα κανει αυτο που θα της πει η μαμα εταιρια
    Αν πει φτιαξτε τα ολα και πληρωνουμε εμεις, θα το κανει απο ΣΗΜΕΡΑ
    Εφοσον δεν το κανει, σημαινει οτι και η ιδια η εταιρια σας εχει ΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ κανονικα

    Γιατι λοιπον δεν βλεπετε το προβλημα?
    Πρεπει να σκοτωθουν καποιοι δηλαδη για να γινει κατι(αν δεν εχει γινει ηδη)?

    Η τσεπη σας εχει την δυναμη, μην την σκορπατε οπου να'ναι

  2. #2
    Έτσι ρε φίλε.

    Γουστάρουμε να αγοράζουμε Suzuki, έστω κι αν σπάνε τα πλαίσια.

    Γουστάρουμε Ducati, έστω κι αν λιώνει το μοτέρ στα 1500 χλμ, μέσα στην Ε.Ο.

    Γουστάρουμε ΧΤ 660 , έστω κι αν σπάει η αλυσίδα στην Ε.Ο. στα 12.000 χλμ, έστω κι αν σβήνει στη στροφή απάνω.

    Γουστάρουμε SV έστω κι αν σπάει το μοτέρ στην Α.Ο.




    Γιατί δεν είμαστε ξενέρωτοι να καβαλάμε Honda

  3. #3
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    2.988
    :rotflmao:

    Εκτος απο το σχολιο για τα honda.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αυτο παει να πει να εχεις σφαιρικη ενημερωση:rotflmao: :rotflmao:

    Και Χορνετ γουσταρουμε να παιρνουμε αν και δεν ξερουμε για ποιο λογο ακριβως...:rotflmao:
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
    Έτσι ρε φίλε.

    Γουστάρουμε να αγοράζουμε Suzuki, έστω κι αν σπάνε τα πλαίσια.

    Γουστάρουμε Ducati, έστω κι αν λιώνει το μοτέρ στα 1500 χλμ, μέσα στην Ε.Ο.

    Γουστάρουμε ΧΤ 660 , έστω κι αν σπάει η αλυσίδα στην Ε.Ο. στα 12.000 χλμ, έστω κι αν σβήνει στη στροφή απάνω.

    Γουστάρουμε SV έστω κι αν σπάει το μοτέρ στην Α.Ο.




    Γιατί δεν είμαστε ξενέρωτοι να καβαλάμε Honda
    Ok καταλαβα τι θες να πεις, αλλα ας μην το γυρισουμε σε ''VS thread''

    Η suzuki ειναι μια τεραστεια εταιρια, με πληθος αξιοπιστων μοντελων
    Αυτο που δεν εγκρινω, ειναι την αντιμετωπιση της σε ενα μειζον θεμα, το οποιο μπορει να αφαιρεσει ζωες

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
    Αυτο παει να πει να εχεις σφαιρικη ενημερωση:rotflmao: :rotflmao:

    Και Χορνετ γουσταρουμε να παιρνουμε αν και δεν ξερουμε για ποιο λογο ακριβως...:rotflmao:
    Έλα μωρέ τώρα, θα τον βρούμε το λόγο.
    Κάπου διάβασα ότι στα 200.000 μίλια αρχίζουν και τα Hornet να βγάζουν προβλήματα. Αποκτούν προσωπικότητα.:rotflmao:


  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
    Ok καταλαβα τι θες να πεις, αλλα ας μην το γυρισουμε σε ''VS thread''

    Η suzuki ειναι μια τεραστεια εταιρια, με πληθος αξιοπιστων μοντελων
    Αυτο που δεν εγκρινω, ειναι την αντιμετωπιση της σε ενα μειζον θεμα, το οποιο μπορει να αφαιρεσει ζωες
    Δεν απορρίπτουμε μια εταιρεία και τα μοντέλα της όλα.
    Απορρίπτουμε τον καταναλωτή που δεν βάζει μυαλό, που δεν τιμωρεί.

    Η αγορά ενός αγαθού, είναι μια σύμβαση διμερής. Όταν η πλευρά του πωλητή επιδεικνύει αντισυμβατική συμπεριφορά, πουλώντας στον αγοραστή κάτι διαφορετικό απ'αυτό που υπόσχεται, αν δεν μπορεί- ο δεύτερος- να προσβάλλει τη σύμβαση με ένδικα μέσα, το μόνο που του μένει είναι να μην ξανασυνάψει σύμβαση με τον πρώτο και να γνωστοποιήσει την αναξιοπιστία αυτού υπευθύνως.

    Δεν βλέπω να διαφωνούμε.

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
    Δεν απορρίπτουμε μια εταιρεία και τα μοντέλα της όλα.
    Απορρίπτουμε τον καταναλωτή που δεν βάζει μυαλό, που δεν τιμωρεί.

    Η αγορά ενός αγαθού, είναι μια σύμβαση διμερής. Όταν η πλευρά του πωλητή επιδεικνύει αντισυμβατική συμπεριφορά, πουλώντας στον αγοραστή κάτι διαφορετικό απ'αυτό που υπόσχεται, αν δεν μπορεί- ο δεύτερος- να προσβάλλει τη σύμβαση με ένδικα μέσα, το μόνο που του μένει είναι να μην ξανασυνάψει σύμβαση με τον πρώτο και να γνωστοποιήσει την αναξιοπιστία αυτού υπευθύνως.

    Δεν βλέπω να διαφωνούμε.

    Οκ

  9. #9
    big boned μέλος Το avatar του/της cartman
    Εγγραφή
    26/05/2007
    Μηνύματα
    392
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
    ...
    Κάπου διάβασα ότι στα 200.000 μίλια αρχίζουν και τα Hornet να βγάζουν προβλήματα. Αποκτούν προσωπικότητα.:rotflmao:

    +1

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


    Chris

  10. #10
    Το ρεμάλι της Φ.Νέγρη Το avatar του/της LsKostas
    Εγγραφή
    17/02/2007
    Μηνύματα
    446
    Τοσο καιρο ακουω διαφορους να βριζουν τα Ducati & KTM για την αξιοπιστια που εχουν, ενω δεν βλεπουμε ενα προβλημα που εχουμε μπροστα μας, που δεν ειναι μια βαρεμενη μπιελα ή μιας διαροη λαδιου, αλλα ενα ζωτικο τμημα της μοτοσυκλετας, το οποιο ΣΚΟΤΩΝΕΙ

    Ελα ντε ΕΛΑ ΜΟΥ ΝΤΕ...


    Μας μαρανε το οτι τα ΚΤΜ "σπανε" ομως σπανε γιατι ειναι πολυ πιεσμενος κινητηρας
    ε δεν εγινε και τιποτα...η τσεπη θα πονεσει οχι το σωμα...

    Για την DUCATI δεν λεω τιποτα αν καποιος δωσει 25+ τουβλακια...ειναι ηδη χαμενος


    Στα suzuki ομως...

    ΕΧΕΙ ΓΕΜΙΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ

    ...κατεβαινω Κοδρικτωνος να σου ενα κ7 με evo-2 τελικα...

    πλησιαζω...που ειναι το κρανος οεοοοοοοοο???


    -"Φιλε την εψαξες για το πλαισιο καθολου???"

    -Το πλαισιο ???

    -Οχι το καταστημα...της μηχανης σου,μεγια παρεπιπτοντως !!!

    - Ε ναι,τι εχει...?

    -με δουλευεις?Εχει βουιξει ο τοπος...ραγιζουν ευκολα...κ5 και μετα


    -Δεν το εχω ακουσει ρε φιλε...




    Πως γινεται ρε συ να πλερωνεις ενα σκασμο χρηματα
    και να ΜΗΝ κανεις μια ερευνα αγορας
    να ρωτησεις φιλους και γνωστους,
    να μπεις σε κανα forum(να δεις και καμια φωτο)

    αυτο ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΤΕ...


    Αλλα τι λεω το παλικαρακι τσιγκουνευοταν για κανα καλο κρανακι
    θα εκανε και market research....
    Τα λογια πρεπει να ακολουθουνται απο πραξεις.Αλλιως...τουφες :-)

    "ΘΕΛΩ ΝΑ ΝΙΚΗΣΩ,ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΝΙΚΗΘΩ"

  11. #11
    Ας μην ξεφεύγουμε, όσα ειπε ο άφτερ δεν είχαν σκοπό να αναδείξουν κάποιες μάρκες έναντι της Suzukι. Ανέφερε ένα παρατηρημένο φαινόμενο με τα πλαίσια.

    Βέβαια τα συμπεράσματα για τα πλαίσια της Suzuki δεν μπορούν να είναι ασφαλή με 5-6 περιστατικά που έχουν περιέλθει σε γνώση μας.

    Φαντάζομαι ότι αν υπήρχε ή αν υπάρχει πρόβλημα η Suzuki θα είχε ανακαλέσει μοντέλα .

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian


    Η αγορά ενός αγαθού, είναι μια σύμβαση διμερής. Όταν η πλευρά του πωλητή επιδεικνύει αντισυμβατική συμπεριφορά, πουλώντας στον αγοραστή κάτι διαφορετικό απ'αυτό που υπόσχεται, αν δεν μπορεί- ο δεύτερος- να προσβάλλει τη σύμβαση με ένδικα μέσα, το μόνο που του μένει είναι να μην ξανασυνάψει σύμβαση με τον πρώτο και να γνωστοποιήσει την αναξιοπιστία αυτού υπευθύνως.
    Ακριβως...
    Που φερνει τα εξης στον νου:
    Φωτο απο κομμενα πλαισια εχουμε δει κατω απο αδιευκρινιστες συνθηκες..
    Οπως εδω!!

    Κατι επισημο απο πλευρας αγοραστων δεν γνωριζουμε.
    Καποιος να εχει κανει μηνυση θα μαθαινοταν αναμφισβητητα.

    Οπως επισης κανενας δεν εχει μιλησει για τα κομμενα πλαισια των αλλων μοτοσυκλετων που εχουμε δει με τα ματια μας αραγμενα σε διαφορα συνεργεια.
    Και χωρις πολλες φορες να ειναι εμφανη τα σημαδια της προσκρουσης με ξενο αντικειμενο.

    Οπως π.χ ενα R1 τρακαρισμενο (αλλα με ισιο μπροστινο, το πλαισιο κομμενο στα ιδια σημεια και απο τις 2 πλευρες) και ενα Χορνετ με τσακισμενο δοκο που εχω δει με τα ματια μου (ενα παπι περασε με κοκκινο και του πηρε ξωφαλτσα την ζαντα η οποια ειχε απλα σημαδι) .
    Το αναφερω για να δειτε οτι υπαρχουν περιπτωσεις οπου αναμφισβητητα το πλαισιο θα ειναι ο τελικος αποδεκτης καποιων δυναμεων που ασκουνται στην μοτοσυκλετα κατω απο συνθηκες που δεν ανηκουν στην σφαιρα τις φαντασιας αλλα αποτελουν την καθημερινοτητα της μοτοσυκλετας.

    Οτι το πλαισιο του GSXR μπορει να αποδεικνυεται τελικα πιο επιρρεπες στο κοψιμο κατω απο αυτες τις συνθηκες το συζηταμε.

    Δεν θελω επισης να δωσω ονομα αλλα GSXR συμφορουμιτη εγινε μπαλακι με πολλα χλμ, συρθηκε
    με πολλα και εγινε κωλος.
    Πλαισιο δεν εκοψε.
    Θαυμα;

    Δεν εχετε δει ποτε κομμενο πλαισιο απο CBR και απο ZX10;
    Και αυτα φαινοντουσαν ελαφρως τρακαρισμενα στις φωτο τις περισσοτερες φορες.


    Το θεμα ειναι πολυπλευρο οπως και να το κανουμε.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vassilis88
    Εγγραφή
    07/11/2004
    Μηνύματα
    1.703
    στα μονα μοντελα που εχω δει τετοιες περιπτωσεις ειναι τα 1000 K5-6 και 600/750 Κ6-7.

    στο 1000 Κ7 πρεπει να μην υπαρχει τοσο εντονο προβλημα. τουλαχιστον εγω δν εχω δει καποιο περιστατικο. απ οτι ξερω εγινε αυξηση βαρους σε αυτο το μοντελο. πιθανως η suzuki να το διορθωσε με αυτον τον τροπο.

  14. #14
    Το ρεμάλι της Φ.Νέγρη Το avatar του/της LsKostas
    Εγγραφή
    17/02/2007
    Μηνύματα
    446
    δεν νομιζω οτι κανεις μιλησε για συγκρουσεις,τουμπες και τα συναφη...

    ωστε να σπασει το πλαισιο



    Οι περιπτωσεις σπασιματος ειναι κραυγαλεες στα 600,750,1000...

    Αυτο τι σημαινει???Ιδια τεχνολογια,ιδια κραματα,ιδια τεχνογνωσια,ΙΔΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ!!!


    vassili88 εχουν αναφερθει και κ7 δυστυχως...
    Τα λογια πρεπει να ακολουθουνται απο πραξεις.Αλλιως...τουφες :-)

    "ΘΕΛΩ ΝΑ ΝΙΚΗΣΩ,ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΝΙΚΗΘΩ"

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook


    Οτι το πλαισιο του GSXR μπορει να αποδεικνυεται τελικα πιο επιρρεπες στο κοψιμο κατω απο αυτες τις συνθηκες το συζηταμε.



    Βγαίνω απ'το θέμα, αλλά αναρωτιέμαι, μήπως τελικά σπάνε τα πλαίσια που είναι πιο άκαμπτα απ' όσο πρέπει; Ό,τι δεν λυγίζει, σπάει.
    Όταν όμως δεν υπάρχει πρόσκρουση.....;

    Άσχετο. Θυμάμαι πριν από 15-20 χρόνια τη Suzuki άλλαζε τα gsxr 750 κάθε χρόνο, αυξάνοντας την ακαμψία του πλαισίου διαρκώς. Μέχρι που κάποια χρονιά, το έκανε τόσο άκαμπτο που κράξανε οι αγωνιζόμενοι, ότι το μηχανάκι πλέον δεν προειδοποιούσε και δεν συγχωρούσε. Τότε έμαθαν ότι υπάρχουν και όρια.

    Αυτό όμως που συμβαίνει σήμερα είναι ανεξήγητο. Δεν μαθαίνουν.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 29/05/2008, 01:26
  2. Σπασμένα πλαίσια
    από sniper στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 08/06/2007, 05:43
  3. Gsxr 1000 '05
    από ruyjin στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2004, 10:53
  4. Ελεοσ Ρε Παιδια!!!!
    από petridist στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 15:58

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF