Την Παρασκευή κολλητός με Μ620 πάει σε γνωστο εξουσιοδοτημενο για το service των 10.000 και ιδού τα αποτελέσματα:
-Δεν έγινε καυσανάλυση και ρύθμιση του μείγματος "γιατί το μηχάνημα είναι χαλασμένο"
-Δεν τέντωσαν ιμάντες.
-Χύθηκε βενζίνη στο δεξί καπάκι(εκεί που γράφει Ducati) του κινητήρα και προφανώς έμεινε έτσι γιατί το καπακι έγινε χάλια και θέλει βάψιμο
-Διάφορες γρατζουνιές σε πλαίσιο κινητήρα και ντεπόζιτο
-Σε ερώτηση για την μή χρησιμοποίηση ροπόκλειδου ο "μαστορας" είπε πως μετά από 15 χρόνια
δεν το χρειάζεται![]()
-Κόστος 200 ευρώ(τα λαδια τους τα πήγε ο φίλος)
Μακρια...