σημερα εβαλα καινουργια αμορτισερ και επαθα πλακα.αλλαγη ελατηριου και επισκευη το πισω,αλλαγη ελατηριων και λαδια εμπρος.ολα hyperpro...ασυγκριτα ανωτερα και με διαφορα τα καλυτερα λεφτα που εχω δωσει .μου το ελεγαν και δεν το πιστευα
σημερα εβαλα καινουργια αμορτισερ και επαθα πλακα.αλλαγη ελατηριου και επισκευη το πισω,αλλαγη ελατηριων και λαδια εμπρος.ολα hyperpro...ασυγκριτα ανωτερα και με διαφορα τα καλυτερα λεφτα που εχω δωσει .μου το ελεγαν και δεν το πιστευα
σκληρυνες καθολου το μπροστινο??
Εκει πασχει το hornet.Πολυ μαλακο μπροστινο
In Thrust We Trust
Turn To Burn
αλλαξα τελειως τα ελατηρια μαζι με λαδια.το combi kit της hyperpro.αλλα μην το λες το μεγαλο μειονεκτημα του hornet ειναι η ελειψη μοχλικου πισω...και το κυριοτερο το κοστος κρατηθηκε χαμηλα..380 ευρωπουλα για ολα.ελατηριο-επισκευη[λαδια,τσιμουχες]-τοποθετηση πισω και ελατηρια-λαδια-τοποθετηση εμπρος...και το μηχανακι στηθηκε σαν supersport.οποιος εχει ψαχτει απο τιμες θα καταλαβει την διαφορα
![]()
Το επαναφέρω για να μην ανοίγω καινούργιο thread.
Μετά απο 35.000 χιλμ ήρθε ο καιρός για κάποιες αλλαγές στην μηχανή.Κάποια λεφτά βρέθηκαν και εκτός απο αλυσίδες/γρανάζια σκέφτομαι αλλαγή και των αναρτήσεων. Είναι μια καλή ευκαιρεία να γίνει τώρα, μιας και τα μπροστινά ελατήρια/λάδια έχουν πέσει αρκετά.
Απο ότι είδα ένα πίσω αμορτισέρ της Ohlins κοστίζει κοντά στα 500-600 ευρώ ενώ το combi-kit της hyperpro (ελατήρια μπρός/πίσω + λάδια)κοντά στα 300.
Εχει αλλάξει κανείς μόνο ελατήρια για να μου πεί την άποψη του? Αξίζει τα λεφτά η καλύτερα φούλ για ενα κομπλέ αμορτισέρ αργότερα?
Επίσεις όποιος έχει αλλάξει αναρτήσεις που έκανε την τοποθέτηση (ίσως και αγορά?)
Κάθε γνώμη και άποψη θα βοηθήσει πολύ.
τανκς ιν αντβανς!
![]()
![]()
Έχουμε δεί το τέλος της ιστορίας, το τέλος του υπαρκτού σοσιαλισμού, το τέλος της Θρησκείας, το τέλος της αυταπάτης, ακόμα και το τέλος της χιλιετηρίδας...
Μόνο το τέλος της μαλακίας δεν προβλέπεται να δούμε σύντομα.
egw den mporw na se voithisw se auto apla eipa na sou pw mia kalimera sabre.