Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: Σβησίματα???

  1. #1
    Αποσυντονισμένο Μέλος Το avatar του/της Desperado
    Εγγραφή
    07/09/2005
    Μηνύματα
    438

    Σβησίματα???

    Σας σβήνει εσάς ρε παιδιά? το δικό μου μοντ. 05 με 5500 χλμ και αλλαγμένο το TPS με το νέο μου σβήνει γμτ που και που, όχι κάθε φορά που θα το μετακινήσω αλλά ελάχιστες φορές ειδικά σε κατεβάσματα για προσπέραση..... έχει ή είχε κανείς άλλος το ίδιο πρόβλημα? πως το λύσατε? εξατμίσεις aftermarket ή αλλαγή φίλτρου με πιο ελεύθερο παίζει καμία διαφορά?

  2. #2
    Το είχα και εγώ αυτό το ταπεραμέντο στο ΧΤΧ ..Αν σου πω πως αλλάζοντας α) αλυσογράναζα β) λάστιχα γ) βενζινά όλα αυτά σταμάτησαν...Φαντασία μου δεν νομίζω αφού καθημερινά το διαπιστώνω . Μήπως καταλήγω στο συμπέρασμα να έχει να κάνει με το βήμα της μηχανής σε σχέση με το άνοιγμα του γκαζιού ; τι να πω;

  3. #3
    Αποσυντονισμένο Μέλος Το avatar του/της Desperado
    Εγγραφή
    07/09/2005
    Μηνύματα
    438
    Φίλε kaps δεν νομίζω ότι παίζει ιδιαίτερο ρόλο τα λάστιχα και τα αλυσιδογράναζα, η βενζίνη ίσως.... τι να πω δεν ξέρω....πιθανόν να έχει να κάνει με το σταδιακό στρώσιμο του μοτερ, δηλαδή όσο γράφει χιλιόμετρα σταδιακά να εξαλείφεται το πρόβλημα.....κανένας άλλος δεν το έχει αντιμετωπίσει ρε παιδιά?

  4. #4
    Και όμως μετά από την αλλαγή δεν ξανάσβησε.

  5. #5
    Και εμενα παιδια 5000 χλμ του 05 μου σβηνει αρκετα συχνα αλλα σε ανεβασματα μονο.
    1 φορα την εβδομαδα περιπου.
    Δεν εχω αλλαξει τιποτα.
    Πιστευα οτι αμα αλλαξω TPS δεν θα ειχα προβλημα αλλα απο οτι ακουω εδω...

    Ειχα δει στο forum καπου ενα post για την αλλαγη tps σε xt και τωρα δεν το βρισκω.. Που ειναι ? Ενα λινκ καποιος .

  6. #6
    φιλε desperado πριν την αλλαγη καθε ποτε εσβηνε ? Χειροτερα ή καλυτερα μετα την αλλαγη?

  7. #7
    Αποσυντονισμένο Μέλος Το avatar του/της Desperado
    Εγγραφή
    07/09/2005
    Μηνύματα
    438
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sotiris_papias
    φιλε desperado πριν την αλλαγη καθε ποτε εσβηνε ? Χειροτερα ή καλυτερα μετα την αλλαγη?
    Το είχα με ελάχιστα χλμ τότε που το άλλαξα , αλλά θα έλεγα το ίδιο....μάλλον σκέφτομαι να το πάω σε κεντρικό συνεργείο να το ρυθμίσουν με μηχάνημα.....

  8. #8
    Desperado δοκιμασε να το πας σ ενα καλο συνεργειο για ρυθμισμα του tps.

  9. #9
    καλες βολτες!!! Το avatar του/της SUPERMARIO
    Εγγραφή
    13/02/2006
    Μηνύματα
    429
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Desperado
    Το είχα με ελάχιστα χλμ τότε που το άλλαξα , αλλά θα έλεγα το ίδιο....μάλλον σκέφτομαι να το πάω σε κεντρικό συνεργείο να το ρυθμίσουν με μηχάνημα.....





    φιλε μου το ιδιο προβλημα ειχα και εγω στο χτ660χ του 04'.
    πηγα στα κεντρικα της ΥΑΜΑΗΑ 2 φορες και δεν μου εκαναν τιποτα.

    υστερα πηγα στην μοτοδυναμικη οπου εκει η διαγνωση ηταν "ελα μωρε πως κανεις ετσι για ενα προβληματακι.αν ειχες ΚΤΜ θα επρεπε να εισαι καθε εβδομαδα στην ραμπα του συνεργειου".

    μετα εγινε η ανακληση της ΥΑΜΑΗΑ και μου αλλαξαν Tps.εσβηνε μεν αλλα οχι τοσο συχνα.

    αλλαξα εξατμισεις...τιποτα...φιλτρο...τιποτα...power commander...τα ιδια.

    στο τελος ενας μηχανικος μου ανεβασε λιγο το ρελαντι.οσο κραταει ψηλα δεν σβηνει.μολις μετα απο λιγο καιρο πεσει, αρχιζει παλι τα δικα του.

    στο τελος εμαθα να ζω με το "πταισματακι" αυτο οπως ειχε πει καποτε ο "ΕΙΔΙΚΟΣ" της Μοτοδυναμικης.

    για να πας μπροστα πρεπει να πας πισω και να παρεις φορα.

    πωλειται power commander (XT660) 200€

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/10/2007
    Μηνύματα
    253
    1) Αλλαγή του TPS (καλύπτεται από την εγγύηση) με νέο βελτιωμένο. Το TPS είναι ο λεγόμενος αισθητήρας θέσης γκαζιου και είναι ένα μικρό μαύρο εξαρτημα (σε μέγεθος περίπου κέρματος 2 ευρώ) στη δεξια πλευρά του κινητήρα πίσω από τον κύλινδρο και πάνω δεξιά από το δοχείο υγρών του πίσω φρένου και είναι βιδωμένο πανω στο σώμα του ψεκασμού με δύο βίδες. Στην πάνω πλευρά του TPS υπάρχει γραμμένος ένας κωδικός. Αν ο κωδικός αυτός αρχίζει από "4", δε χρειάζεται αλλαγή, γιατί είναι το βελτιωμένο (αυτό που έβαλα εγώ έχει κωδικό 465Υ17). Αν ο κωδικός του αρχίζει από "3", θέλει άλλαγή.
    2) Σωστή ρύθμιση του TPS σε επιλεγμένο εξουσιοδοτημένο συνεργείο (δεν είναι όλα καλά) ή στα κεντρικά της Μοτοδυναμικής. Έχει ιδιαίτερη σημασία ο τεχνικός που θα αλλάξει και θα ρυθμίσει το νέο TPS να γνωρίζει τον τρόπο ρύθμισης του συγκεκριμένου συστήματος ψεκασμού για να ρυθμίσει σωστά (από το όργανο - κοντέρ της μηχανής) τις τιμές πλούσιου - φτωχού μίγματος καθώς και για να τοποθετήσει το νέο TPS με τη σωστή γωνία πάνω στο σώμα του ψεκασμού (δηλ. να το βιδώσει υπό την ορθή γωνία, βλέποντας τις ενδείξεις πάνω στο ψηφιακό κοντέρ της μηχανής).
    3) Σωστή ρύθμιση του ρελαντί της μηχανής (ακριβώς στις στροφές που ορίζει ο κατασκευαστής). Η ρύθμιση πρέπει να γίνει με τον κινητήρα σε θερμοκρασία λειτουργίας και όχι με το που θα ανάψει τη μηχανή.
    Πιστεύω ότι όταν τα παραπάνω γίνουν έτσι όπως πρέπει, το πρόβλημα των ξαφνικών σβησιμάτων εξαφανίζεται. Στη δική μου μοτο, αρχικά έγινε η αλλαγή και η ρύθμιση από μηχανικό μη καλό γνώστη του συγκεκριμένου συστήματος ψεκασμού (στην επαρχία, παρόλο που είναι συμβεβλημένο service της yamaha) αλλά το πρόβλημα δεν εξαλείφθηκε (αν και ελαττώθηκε η συχνότητα εμφάνισης των σβησιμάτων). Έτσι, αναγκάστηκα να ανέβω στην Αθήνα και να το πάω σε επίσημο συνεργείο της Μοτοδυναμικής στη Μεσογείων 203 (κοντά στην Κατεχάκη). Εκεί έγιναν όλες οι ρυθμίσεις όπως έπρεπε και ο μηχανικός διαπίστωσε ότι οι ρυθμίσεις που είχε το μηχανάκι δεν ήταν οι σωστές. Συγκεκριμένα, η ρύθμιση άφηνε το μίγμα πολύ φτωχό και το TPS ήταν τοποθετημένο με λάθος γωνία. Κατόπιν των νέων σωστών (πιστεύω) ρυθμίσεων το μηχανάκι δεν έσβησε έως σήμερα καμία φορά.
    Αναμένω τις δικές σας απόψεις - εμπειρίες επί του θέματος
    Καλά χιλιόμετρα!

    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ...

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από hotcarver
    Desperado δοκιμασε να το πας σ ενα καλο συνεργειο για ρυθμισμα του tps.
    +660

    Desperado που μένεις... μήπως ξέρουμε κάποιον να σου προτείνουμε
    ΑΞΙΖΕΙ ΦΙΛΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΨΕΙ...


  12. #12
    Αποσυντονισμένο Μέλος Το avatar του/της Desperado
    Εγγραφή
    07/09/2005
    Μηνύματα
    438
    Πειραιά μένω, εάν ξέρετε κάτι κατά δω.....αλλιώς θα ανέβω προς μεσογείων 203 μου φαίνεται....

  13. #13
    Desperado έχεις π.μ

    ΑΞΙΖΕΙ ΦΙΛΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΨΕΙ...


  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mai_tai
    1) Αλλαγή του TPS (καλύπτεται από την εγγύηση) με νέο βελτιωμένο. Το TPS είναι ο λεγόμενος αισθητήρας θέσης γκαζιου και είναι ένα μικρό μαύρο εξαρτημα (σε μέγεθος περίπου κέρματος 2 ευρώ) στη δεξια πλευρά του κινητήρα πίσω από τον κύλινδρο και πάνω δεξιά από το δοχείο υγρών του πίσω φρένου και είναι βιδωμένο πανω στο σώμα του ψεκασμού με δύο βίδες. Στην πάνω πλευρά του TPS υπάρχει γραμμένος ένας κωδικός. Αν ο κωδικός αυτός αρχίζει από "4", δε χρειάζεται αλλαγή, γιατί είναι το βελτιωμένο (αυτό που έβαλα εγώ έχει κωδικό 465Υ17). Αν ο κωδικός του αρχίζει από "3", θέλει άλλαγή.
    2) Σωστή ρύθμιση του TPS σε επιλεγμένο εξουσιοδοτημένο συνεργείο (δεν είναι όλα καλά) ή στα κεντρικά της Μοτοδυναμικής. Έχει ιδιαίτερη σημασία ο τεχνικός που θα αλλάξει και θα ρυθμίσει το νέο TPS να γνωρίζει τον τρόπο ρύθμισης του συγκεκριμένου συστήματος ψεκασμού για να ρυθμίσει σωστά (από το όργανο - κοντέρ της μηχανής) τις τιμές πλούσιου - φτωχού μίγματος καθώς και για να τοποθετήσει το νέο TPS με τη σωστή γωνία πάνω στο σώμα του ψεκασμού (δηλ. να το βιδώσει υπό την ορθή γωνία, βλέποντας τις ενδείξεις πάνω στο ψηφιακό κοντέρ της μηχανής).
    3) Σωστή ρύθμιση του ρελαντί της μηχανής (ακριβώς στις στροφές που ορίζει ο κατασκευαστής). Η ρύθμιση πρέπει να γίνει με τον κινητήρα σε θερμοκρασία λειτουργίας και όχι με το που θα ανάψει τη μηχανή.
    Πιστεύω ότι όταν τα παραπάνω γίνουν έτσι όπως πρέπει, το πρόβλημα των ξαφνικών σβησιμάτων εξαφανίζεται. Στη δική μου μοτο, αρχικά έγινε η αλλαγή και η ρύθμιση από μηχανικό μη καλό γνώστη του συγκεκριμένου συστήματος ψεκασμού (στην επαρχία, παρόλο που είναι συμβεβλημένο service της yamaha) αλλά το πρόβλημα δεν εξαλείφθηκε (αν και ελαττώθηκε η συχνότητα εμφάνισης των σβησιμάτων). Έτσι, αναγκάστηκα να ανέβω στην Αθήνα και να το πάω σε επίσημο συνεργείο της Μοτοδυναμικής στη Μεσογείων 203 (κοντά στην Κατεχάκη). Εκεί έγιναν όλες οι ρυθμίσεις όπως έπρεπε και ο μηχανικός διαπίστωσε ότι οι ρυθμίσεις που είχε το μηχανάκι δεν ήταν οι σωστές. Συγκεκριμένα, η ρύθμιση άφηνε το μίγμα πολύ φτωχό και το TPS ήταν τοποθετημένο με λάθος γωνία. Κατόπιν των νέων σωστών (πιστεύω) ρυθμίσεων το μηχανάκι δεν έσβησε έως σήμερα καμία φορά.
    Αναμένω τις δικές σας απόψεις - εμπειρίες επί του θέματος
    Καλά χιλιόμετρα!

    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ...
    Τα εχω κανει ολα.Δε γινεται τιποτα.Μηπως να δοκιμασω ultrex;
    Εχω παει κι εγω εκει που λες αλλα τζιφος.Ολα ενταξει ειναι μου ειπε...

    ΥΓ:Ρε σεις δεν υπηρχε αλλο ενα thread με αυτο το θεμα οταν πρωτοδημιουργηθηκε το subformum;

  15. #15
    Ριξτε μια ματια εδω

    απο τοτε που το ρυθμισα δεν μου εχει ξανασβησει

    ( δεν ειναι πολυς καιρος ομως )

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 12/01/2013, 18:03
  2. Σβησίματα ... V-strom Dl 650 2005
    από tzarot στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 18/08/2011, 15:37
  3. Σβησίματα στην αρχή σε xt600
    από silentscream στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 07/09/2007, 13:02
  4. σβησίματα κινητήρα tps κλπ
    από skynet στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 21/08/2007, 12:27
  5. Σβησίματα Μηχανής στις αλλαγές
    από gspir στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 06/09/2004, 08:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF