Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 30

Θέμα: Τελικα τι? Sf ή Cb500 ?

  1. #1

    Τελικα τι? Sf ή Cb500 ?

    Καλησπερα.
    Δεν εχω καταληξει ακομα οτι θελω να το παρω. Αυτο που ξερω ειναι οτι εμφανισιακα μου αρεσει πολυ.Ειτε SF ειτε CB500. Στο μονο που κολλαω ειναι οτι δεν το εχω οδηγησει ποτε και φοβαμαι οτι δεν θα με βολευει λογω του υψους μου.(1,84)
    Περα απο εκει κανω μια ερευνα τον τελευταιο μηνα και ψαχνομαι.Εχω ΔΕΙ πολλα.
    Στην αρχη ελεγα CB500 μετα ανακαλυψα το SF.
    Ας μου εξηγησει καποιος απο τους αγαπητους HONDAκηδες, καποιες απο τις διαφορες τους.
    Εκτος, των κυλινδρων και αλλων μεγαλων διαφορων.
    Αλλαζει τιποτα στο μεγεθος? Θα με βολεψει καλυτερα το CB500?

    ευχαριστω και ισως καποια στιγμη να μπω στο club του CB !!


    Παλια οι γυναικες θελανε αντρα και λεβεντη,
    τωρα θελουν αδερφη και τον φωναζουν trendy.-

    Fz6
    CB500
    XT600E
    XR250
    C50

  2. #2
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918

    Re: Τελικα τι? Sf ή Cb500 ?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από vaspiou
    Καλησπερα.
    Δεν εχω καταληξει ακομα οτι θελω να το παρω. Αυτο που ξερω ειναι οτι εμφανισιακα μου αρεσει πολυ.Ειτε SF ειτε CB500. Στο μονο που κολλαω ειναι οτι δεν το εχω οδηγησει ποτε και φοβαμαι οτι δεν θα με βολευει λογω του υψους μου.(1,84)
    Περα απο εκει κανω μια ερευνα τον τελευταιο μηνα και ψαχνομαι.Εχω ΔΕΙ πολλα.
    Στην αρχη ελεγα CB500 μετα ανακαλυψα το SF.
    Ας μου εξηγησει καποιος απο τους αγαπητους HONDAκηδες, καποιες απο τις διαφορες τους.
    Εκτος, των κυλινδρων και αλλων μεγαλων διαφορων.
    Αλλαζει τιποτα στο μεγεθος? Θα με βολεψει καλυτερα το CB500?

    ευχαριστω και ισως καποια στιγμη να μπω στο club του CB !!


    CB500 για πολλους λογους.

    Εχει εισαχθει κανονικα στην Ελλαδα και δεν εποτελει ''παραεισαγωγη'' οπως ηταν το SF.
    Αυτο σημαινει δυνατοτητα ευρεσης ανταλακτικων

    Ως δικιλυνδρο το CB500, αλλα και λογω των παραπανω κυβικων εχει ωραια ροπουλα σε σχεση με το SF που τετρακιλυνδρο γαρ ειναι πιο ψοφιο χαμηλα και αποδιδει σχετικα ψηλα.
    Αφου ποκριται για την πρωτη σου μοτοσικλετα αυτο ειναι πολυ σημαντικο και θα σε βοηθησει να προσαρμοστεις καλυτερα-λιγοτερες αλλαγες ταχυτητων-ελαστικοτητα κτλ-κτλ

    Παραλληλα το CB500 ειναι φθηνοτερο στην συντηρηση και πιο απλη κατασκευη Heavy-duty, οχι οτι το SF δεν ειναι ποιοτικο βεβαια αλλα δεν ξερεις ποσοα χερια εχουν περασει απο πανω του -συμπεριλαμβανομενων και τον Ελληνων μηχανικων- απο τοτε που σαλπαρε απο την Ιπαωνια για μερη μακρινα...

    Για ευκολια οδηγησης και τα συναφη μην προβληματιζεσαι, και τα δυο ειναι εξισου μανιτζεβελα, με το CB 500 να εχει ενα κλικ μεγαλυτερες διαστασεις γενικα.

    Ψαξτην με το CB500 λεω εγω...ειναι αξιοπιστο, πας πολη, ταξιδακια και χωμα αμαγουσταρεις το βαζεις που λεει ο λογος και δεν κανει κιχ.



  3. #3
    Τα ε'ιχα και τα δυο.
    Το 400 είναι πιο ποιοτικό και όμορφο, αλλά κι εγώ ψηφίζω δαγκωτό το 500αρι, για τους παραπάνω λόγους του hymador.

  4. #4
    pedia ego tha psifiso cb 400 me klista ta matia:o
    afti tin aporia tin ixa k ego prin paro tin koukla mou, istera apo poli psaksimo k poles erotisis se mixanikous kateliksa sto cb 400 ine telios diaforetiki mixani.
    h 500 sto dromo ine psofia se sxesi me tin 400ara k an paris tin VTEC ekdosi tha exis trabigma k stis xamiles!!!
    oso gia ta antalaktika vriskis ta panta!!!!
    kenourgia k metaxirismena!!!
    Mess With The Best.....
    ....Die Like The Rest!!!!

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/08/2003
    Μηνύματα
    362

    μια και εχουμε εκλογες

    αλλη μιοα ψηφο στην 500 ,σκεψου οτι ειναι νεοτερο μοντελο και σιγουρα σε καλυτερη κατασταση(εσωτερικα) απο το 400 +1 el hymador ....
    να σε ρωτησω κατι γιατι δε παιρνεις το 600 αφου εφτασες μεχρι εδω???

  6. #6
    Μου την σπάει ο ήχος των 2κίλυνδρων. (προσωπικό κόλλημα) Οπότε ψήφος στο super four.
    Δεν Θα Πεθάνουμε Ποτέ Κουφάλα Νεκροθάφτη

  7. #7
    Να παραθέσω και εγώ μερικά στοιχεία,
    χωρίς να πω το α ή το β


    - Το CB500 έχει μονό δίσκο μπροστά αντί για διπλούς του SF
    - Το SF αισθητικά είναι πιο όμορφο κατ'εμέ
    - To CB500 είναι φτιαγμένο στην Ιταλία, όπως τα Hornet (απο 2003 και μετά αν δεν κάνω λάθος) και τα CBF, ενώ το SF είναι made in japan (κουλό επιχείρημα, το ξέρω)

    Άλλο το τράβηγμα και η απόδοση ενός I4 και άλλη ενός I2 κινητήρα, κοινώς αν μπορούσε ο υποψήφιος να τα δοκιμάσει και να καταλήξει στο τι του αρέσει περισσότερο. Το SF δεν με έχει απογοητεύσει σε τράβηγμα. Αν θες να "κάψεις άσφαλτο (και καλά)" με το SF το τσιτώνεις και παίζεις ψηλά στις στροφές (so what). Χαμηλά έχει τράβηγμα μια χαρά. Μιλάμε για 400cc κινητήρα απο CBR400RR ...

    Δεν έχω οδηγήσει το CB500 ,όσοι γνωστοί όμως το έχουν κάνει ,κάνουν λόγο για ένα τίμιο μηχάνημα .

    my 5 cents

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από freethan
    Άλλο το τράβηγμα και η απόδοση ενός I4 και άλλη ενός I2 κινητήρα, κοινώς αν μπορούσε ο υποψήφιος να τα δοκιμάσει και να καταλήξει στο τι του αρέσει περισσότερο. Το SF δεν με έχει απογοητεύσει σε τράβηγμα. Αν θες να "κάψεις άσφαλτο (και καλά)" με το SF το τσιτώνεις και παίζεις ψηλά στις στροφές (so what). Χαμηλά έχει τράβηγμα μια χαρά. Μιλάμε για 400cc κινητήρα απο CBR400RR ...

    Δεν έχω οδηγήσει το CB500 ,όσοι γνωστοί όμως το έχουν κάνει ,κάνουν λόγο για ένα τίμιο μηχάνημα .

    my 5 cents
    Όταν έδωσα ανταλλαγή το 400 και πήρα το 500 , μου φάνηκε σαν να ανέβηκα κατηγορία.
    Το τράβηγμα του Ι2 των 500 κ.ε. ήταν "άλλο".

    Εκείνη την εποχή βολτάραμε με τον SF , που ξέρετε πόσο γρήγορος είναι και με το 500 τον ακολουθούσα χωρίς να ιδρώσω. Το 500 είναι πιο ευκολοοδήγητο και σαφώς πιο ισχυρό , ενώ το 400 πρέπει να το σκίσεις για να πιάσεις τον ίδιο ρυθμό.

    Στην πόλη δε, το 400 είχε μια τρυπάρα γύρω στις 2-2500 σαλ , που το καθιστούσε επικίνδυνο κάθε φορά που περνούσα διασταύρωση .

    Από την άλλη όμως η ποιότητα κατασκευής του 400, δεν συγκρίνεται με κανένα μηχανάκι της κατηγορίας, ούτε καν με του Hornet (είχα και τέτοιο).

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
    Όταν έδωσα ανταλλαγή το 400 και πήρα το 500 , μου φάνηκε σαν να ανέβηκα κατηγορία.
    Το τράβηγμα του Ι2 των 500 κ.ε. ήταν "άλλο".

    Εκείνη την εποχή βολτάραμε με τον SF , που ξέρετε πόσο γρήγορος είναι και με το 500 τον ακολουθούσα χωρίς να ιδρώσω. Το 500 είναι πιο ευκολοοδήγητο και σαφώς πιο ισχυρό , ενώ το 400 πρέπει να το σκίσεις για να πιάσεις τον ίδιο ρυθμό.

    Στην πόλη δε, το 400 είχε μια τρυπάρα γύρω στις 2-2500 σαλ , που το καθιστούσε επικίνδυνο κάθε φορά που περνούσα διασταύρωση .

    Από την άλλη όμως η ποιότητα κατασκευής του 400, δεν συγκρίνεται με κανένα μηχανάκι της κατηγορίας, ούτε καν με του Hornet (είχα και τέτοιο).
    file moy to 500 opos ipes ine gia mesa stin poli otan vgis ethniki gia taksidaki tote tha dis diafores.
    to 400 anigi poli kala k se taksidakia perpata poli kalitera apo to500 k opos ipa k pio pano an paris k ekdosi VTEC tote k stis xamiles 500!!!!
    Mess With The Best.....
    ....Die Like The Rest!!!!

  10. #10
    Για το SF μιλάμε πάντα γενικά ή για κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο ;
    π.χ. R + S είναι πιο εχμμμ, ας το πούμε λίγο πιο ζωντανά απο τα παλιότερα... ή κάνω λάθος

  11. #11
    oxi file mou den kanis lathos milas poli sosta...!!!
    Mess With The Best.....
    ....Die Like The Rest!!!!

  12. #12
    συμφωνω και εγω οτι το 400 ειναι πιο ομορφο απο το 500. Για να δωσω και καποιες αλλες παραμετρους δεν ειναι η πρωτη μου μηχανη,εχω αλλαξει 2-3,αλλα κυριως δεν ηταν street.
    Επισης ενα 80% θα την χρησιμοποιω μεσα στην πολη και το αλλο σε ταξιδακια το καλοκαιρι.
    Περιπου 2 χρονια οδηγω ΧΤ600, η διαφορα στο γκαζι,οχι στην συμπεριφορα, ειναι μεγαλη ? και στο 400 και στο 500...

    Οσο για 600 δεν μπορω να παω λογω χρηματων, ψαχνω κατι σαν το SF ή 500 με 2500?-3000?

    Εχω ακουσει και εγω για τις χαμηλες του SF, αλλα μηπως τελικα ειναι υπερβολες? Δηλαδη υπαρχει σημειο που μπορει να "σπαστεις" τοσο απο την τρυπα στις χαμηλες?
    Παλια οι γυναικες θελανε αντρα και λεβεντη,
    τωρα θελουν αδερφη και τον φωναζουν trendy.-

    Fz6
    CB500
    XT600E
    XR250
    C50

  13. #13
    re file pia mixani polistrofi apodidi stis xamiles?kamia.
    otan to relanti tis ine stis 1200 k tin ipodinami tin vgazi stis 11000 logiko k epomeno ine stis 2000-4000 strofes na min se kolai piso opote katevazis taxitita gia na to pas stis strofes pou arxizi na travai kalitera. apla ta pragmata:a1:
    Mess With The Best.....
    ....Die Like The Rest!!!!

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/08/2003
    Μηνύματα
    362

    οδηγησε τα

    και τα δυο και δες μονος σου ...εγω 500 θα επαιρνα...(η θα σφιγκομουν λιγακι το 600 γυμνο 4500)

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της HateNord
    Εγγραφή
    11/08/2007
    Μηνύματα
    167
    Προτίμησε το 500 αν και με κάλυψε απόλυτα ο El_Hymador.Με το ύψος δεν θα έχεις πρόβλημα κι εγώ 1.86 είμαι και με μιά ζελατινούλα της GIVI είμαι άρχοντας...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τελικά τί γίνεται με την Aprilia ?
    από micmic στο forum Aprilia
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 25/03/2006, 03:26
  2. τελικά,τι θέλει να ακούσει ο ποιητής?
    από Latino στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 57
    Τελευταίο μήνυμα: 16/03/2006, 13:31
  3. Τελικα τι jacket χρειαζομαστε?
    από AFTER στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 09/04/2005, 10:23
  4. Τελικα Τι Ειναι;;
    από kalgeorge στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 15/11/2004, 18:14
  5. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 11/06/2004, 11:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF