Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 54

Θέμα: Πόσα βγάζει το Vstrom 1000 σας τελική;

  1. #1

    Question Πόσα βγάζει το Vstrom 1000 σας τελική;

    Εμένα ο κόσμος να χαλάσει θα δω με 6η 210km. Σπάνια 220. Με 5η 220-230km.
    Με 4η πάνω από 205-210km.
    Όλα αυτά με τη βαλίτσα επάνω. (εάν αυτό παίζει κάποιο ρόλο)
    Κάποιο διάστημα έβαζα 100άρα και είχα δει 225km και διπλός.
    Την ίδια χρονική περίοδο έβλεπα 220 συνέχεια αντί για 210. Τυχαίο.. δε γνωρίζω. Μπορεί η βενζίνη να έπαιξε ρόλο ίσως όχι σα 100άρα αλλά σα ποιότητα. [το καιρό εκείνο το βενζινάδικο (ΒΡ) που βάζω καύσιμα μέτραγε ελάχιστους μήνες]
    Μια και μοναδική φορά είδα 230km (με 6η και ποτέ δε κατάλαβα πως έγινε αυτό)
    Η μόνη αλλαγή που έχω κάνει είναι πως έχω βάλει BMC φίλτρο. (και υποπτεύομαι πως δεν έχω κάνει καλά)
    Δηλώνω υπεύθυνα πως δεν είμαι κυνηγός παρά μόνο κάποια σχέση που έχω με τα ψάρια!
    Έλα, για πείτε να μη πονοκεφαλιάζουμε άδικα με ιστορίες για αγρίους.
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  2. #2
    Αυτο που ξερω ειναι οτι το 1000, στις τελευταιες σχεσεις κιβωτιου, εχει κοφτη

  3. #3
    Τα ίδια και γω με το 650!



    Άσε που στα φανάρια σου ρίχνω κι όλας!



  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
    Αυτο που ξερω ειναι οτι το 1000, στις τελευταιες σχεσεις κιβωτιου, εχει κοφτη
    Ναι έχει, ή 6η δεν ανεβαίνει πάνω από 7000 και κάτι και η 5η 8000 και κάτι αλλά οκ.
    Τι γίνεται με κόφτη ή χωρίς; Την αλήθεια εννοώ!
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    ΔΕΝ είναι κόφτης....

    Περιοριστής είναι που στις 2 τελευταίες ταχύτητες πάνω από τις 6.000 στροφές σταδιακά μέσω του αβάνσ μειώνει την ιπποδύναμη ώστε η μοτοσυκλέτα να μην περνάει τα 210 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ (γύρω στα 225 κοντερίσια) που είναι το όριο ταχύτητας των μαμίσιων ελαστικών...

    Γενικά η λειτουργία του περιοριστή και η πτώση στην ιπποδύναμη αρχίζει να γίνεται αισθητή από τα 190-200 έτσι το μηχανάκι "ιδρώνει" πολύ να ανεβάσει πάνω από τα 205-210 - κοντερίσια πάντα...

    Υπάρχει στην αγορά κυκλωματάκι που ξεγελάει τον εγκέφαλο ο οποίος νομίζοντας ότι έχει στο κιβώτιο 4η δεν ενεργοποιεί τον περιοριστή...Σε αυτή την περίπτωση το κέρδος στην τελική είναι της τάξης των 10-15 χιλιομέτρων την ώρα....Και παύει να ανάβει και αυτό το λαμπάκι της Overdrive το ταμπλό...

    Πάντως στο μαμίσιο δικό μου έβλεπα σε ευθεία τα 215-220 και 1-2 φορές σε πιο ιδανικές συνθήκες (ελαφρά κατηφορίτσα χωρίς αέρα και ελαφρά σκυμμένος πίσω από την ζελατίνα που ήταν στην χαμηλότερη θέση - σημαντικό αυτό...) είχα δεί 225 και 228 αντίστοιχα...Είχα σκοπό να παρακάμψω τον περιοριστή αλλά τελικά το πούλησα και δεν πείραξα τίποτα...

  6. #6
    Κάτι V-Stromαδες με 80.000χλμ ο καθένας τους, από Άλπεις και 36ωρα, κατέληξαν (επειδή το δοκίμασαν) στο εξής.

    Δεν αξίζει να πειράξεις την ανάφλεξη για να πάρεις τελική στο V-Strom. Απλώς δεν αξίζει. Ούτε καν εξατμίσεις έχουν αλλάξει.

    Το μηχάνημα πάει άψογα, οικονομικά και δεν παρουσιάζει το παραμικρό οπότε και κράτησαν αυτή τη συνταγή που τους έχει βγάλει ασπροπρόσωπους σε τόσα ταξίδια.

    Ακόμη κι εγώ έβαλα μια ψιλή με 1000άρι από ρολαριστές 1ες, ντάξει.....έφευγα εμπρός, έκοβα το γκάζι, ξαναείμασταν μαζί, ξαναάνοιγα το γκάζι καναέφευγα μετά το ξαναέκλεινα......ναί, αλλά φορτωμένοι με τριβάλιτσα και διπλοί πάνω στις Άλπεις κάνανε παπάδες και μονοκάβαλο Ζ1000 τους έψαχνε με τα κυάλια. Σκέψου να πήγαινα τέτοιο ταξίδι μαζί του.

    Ή αλλάζεις μηχανή ή εκμεταλλεύεσαι όπως πρέπει το εν λόγω μοτέρ.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
    Ακόμη κι εγώ έβαλα μια ψιλή με 1000άρι από ρολαριστές 1ες, ντάξει.....έφευγα εμπρός, έκοβα το γκάζι, ξαναείμασταν μαζί, ξαναάνοιγα το γκάζι καναέφευγα μετά το ξαναέκλεινα......
    Μήπως το Στρομ ήταν κανένα 650 ???

    Γιατί αν άνοιγες με το FZ6 ρολλαριστός με το 1000, το πιθανότερο είναι να σου έφευγε καμμιά 15αριά μέτρα τα οποία θα κάλυπτες μετά τα 200...
    Το V-STROM 1000 έχει παραπλήσιες ΑΠΟΛΥΤΕΣ επιταχύνσεις με το FZ6 μέχρι τα 200 χιλιόμετρα, και ΣΙΓΟΥΡΑ σε απλά ανοίγματα του γκαζιού αν το Φείζερ είναι στις 4-5000 στροφές θα σε αφήσει σύξυλο να ψάχνεις να βρείς τι έγινε...


    Γενικά η άνεση στην διαφορά που δείχνει η περιγραφή "έφευγα εμπρός, έκοβα το γκάζι, ξαναείμασταν μαζί, ξαναάνοιγα το γκάζι καναέφευγα μετά το ξαναέκλεινα" ΄δείχνει διαφορά επιδόσεων μεταξύ τετρακύλινδρου 600 μονοκύλινδρου 250....

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Μήπως το Στρομ ήταν κανένα 650 ???

    Γιατί αν άνοιγες με το FZ6 ρολλαριστός με το 1000, το πιθανότερο είναι να σου έφευγε καμμιά 15αριά μέτρα τα οποία θα κάλυπτες μετά τα 200...
    Το V-STROM 1000 έχει παραπλήσιες ΑΠΟΛΥΤΕΣ επιταχύνσεις με το FZ6 μέχρι τα 200 χιλιόμετρα, και ΣΙΓΟΥΡΑ σε απλά ανοίγματα του γκαζιού αν το Φείζερ είναι στις 4-5000 στροφές θα σε αφήσει σύξυλο να ψάχνεις να βρείς τι έγινε...


    Γενικά η άνεση στην διαφορά που δείχνει η περιγραφή "έφευγα εμπρός, έκοβα το γκάζι, ξαναείμασταν μαζί, ξαναάνοιγα το γκάζι καναέφευγα μετά το ξαναέκλεινα" ΄δείχνει διαφορά επιδόσεων μεταξύ τετρακύλινδρου 600 μονοκύλινδρου 250....
    Ναί ρε συ, για τέτοια άνεση μιλάμε με το 1000. Και μάλιστα βαριόμασταν και πηγαίναμε πάνω κάτω συνέχεια μέχρι που βαρέθηκε πιο πολύ αυτός να μένει πίσω και τα παρατήσαμε.

    Κι δεν έχει κάτι το μοτέρι του. Μετά από 1,5 μήνα μας έδειχνε βιντεάκι από το κινητό του με το κοντέρ του στα 240χ.α.ω. δηλαδή το κρατούσε με το ένα χέρι. Άγνοια κινδύνου μπορεί να έχει αλλά άσχετος δεν είναι....
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Μήπως το Στρομ ήταν κανένα 650 ???

    Γιατί αν άνοιγες με το FZ6 ρολλαριστός με το 1000, το πιθανότερο είναι να σου έφευγε καμμιά 15αριά μέτρα τα οποία θα κάλυπτες μετά τα 200...



    άμα άνοιγε με το 650 θα είχε φάει 5 κολώνες!


  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
    άμα άνοιγε με το 650 θα είχε φάει 5 κολώνες!

    Ωρέ παίδες.....μην το κάνουμε διαμάχη.....5 κολώνες ή 15 μέτρα δεν με έφευγε ούτε το παλιό Ζ750 με 30κιλά ελαφρύτερο αναβάτη....βέβαια στα 8500χλμ του έκοψε μπιέλα ή τέλος πάντω σε κάποιον κίλινδρο έγινε χαμός....οπότες πήγαινε μάλλον ύποπτα γρήγορα....αλλά μην μου λέτε τώρα τέτοια....το V-Strom το 650 το είχα στα πλάνα να το αγοράσω.....είναι πολύ καλή μηχανή.......μη με λέτε τώρα ότι θα μένω πίσω και βάλω καμιά 5η..............να με ψάχνετε.....
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  11. #11
    Στο θέμα μας.

    Τα παιδιά βρήκανε πως υπάρχει μια διαφορά τάσης προς το μπέκ ψεκασμού? προς τον εγκέφαλο που δίνει σήμα? κάτι τέτοιο, στις τελευταίες 2 σχέσεις.

    Δήλαδή η 5η & 6η δέχοντε λιγότερο ρεύμα οπότε και η μέγιστη δύναμη βγαίνει με την 4η στο 1000άρι. Βέβαια η τελική από την 5η θα βγεί αλλά η μέγιστη δύναμη και φυσικά το περισσότερο καύσιμο ψεκάζεται μέχρι και την 4η.

    Στην 5η και στην 6η ο κινητήρας είναι ρυθμισμένος για οικονομία οπότε και αν παρακαμφθεί αυτό το κύκλωμα που λένε κάποια παιδιά, θα ανέβει η τελική στα 245+χ.α.ω. αλλά θα ανέβει αρκετά η κατανάλωση.

    Τελικά για τα χιλιόμετρα που κερδίζουν και την κατανάλωση που αυξάνεται με την 5η & 6η εκεί που ρόλαρε χαλαρά και οικονομικά σε χαμηλές στροφές, αυτοί τουλάχιστον δεν το βρήκαν άξιο να μπούν στον κόπο να το κρατήσουν.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
    Ωρέ παίδες.....μην το κάνουμε διαμάχη.....5 κολώνες ή 15 μέτρα δεν με έφευγε ούτε το παλιό Ζ750 με 30κιλά ελαφρύτερο αναβάτη....βέβαια στα 8500χλμ του έκοψε μπιέλα ή τέλος πάντω σε κάποιον κίλινδρο έγινε χαμός....οπότες πήγαινε μάλλον ύποπτα γρήγορα....αλλά μην μου λέτε τώρα τέτοια....το V-Strom το 650 το είχα στα πλάνα να το αγοράσω.....είναι πολύ καλή μηχανή.......μη με λέτε τώρα ότι θα μένω πίσω και βάλω καμιά 5η..............να με ψάχνετε.....

    καλά αίσθηση του χιούμορ λέμε μηδέν έτσι??



  13. #13
    Τεχνητό μέλος Το avatar του/της ekpaglos
    Εγγραφή
    13/04/2006
    Μηνύματα
    28

    Smile

    Με περιοριστή και φίλτρο ΚΝ βλέπω ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΩ (ακόμα και με πλήρη φόρτο) τα 220.

    2 φορές σε διαδρομή από διόδια Ελευσίνας προς Αττική Οδό είδα 235+ (με 8.100 - 8.200 στροφές στην τελευταία σχέση).

    Με όλο το σεβασμό στο φίλο Respect (ταυτολογία, οι απαντήσεις έχουν αμιγώς θεωρητικό ενδιαφέρον μια και το πλαίσιο / αναρτήσεις του stromατος είναι σχεδιασμένες για να πηγαίνει ασφαλώς ΜΕΧΡΙ τα 200 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χιλιόμετρα.

    Όπως έχει ειπωθεί πολλάκις εδώ μέσα, όποιος θέλει κάτι παραπάνω, απλώς παίρνει κάτι άλλο...
    (καλή ώρα ο Theod)
    Motorcycle Emptiness

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
    καλά αίσθηση του χιούμορ λέμε μηδέν έτσι??


    Μπά.

    Τι με λες.

    Χιούμορ έκανες ωρέ και δεν το πήρα χαμπάρι.......
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
    Ναί ρε συ, για τέτοια άνεση μιλάμε με το 1000. Και μάλιστα βαριόμασταν και πηγαίναμε πάνω κάτω συνέχεια μέχρι που βαρέθηκε πιο πολύ αυτός να μένει πίσω και τα παρατήσαμε.


    Εντύπωση μου κάνει...είχα και το φέιζερ και το στρώμα και έχω άποψη από 1ο χέρι...

    Σε ταυτόχρονα ανοίγματα εν κινήσει με 2ες και 40-50χιλιόμετρα περίπου, το Στρώμα ξεκόλαγε ΑΝΕΤΑ από το ψηλόροπο FZ6, κέρδιζε μια διαφορά ασφαλείας, και μόνο μετά τα 180-190 που ο περιοριστής του άρχιζε να το φρενάρει πλησίαζε το Φειζερ για να περάσει τελικά μπροστά γύρω στα 200+....

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. τι λεει το vstrom 1000;
    από reinmeister στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2007, 15:11
  2. Ποσα αλογα βγαζει το LC4 SM 2005???
    από ktm640lc4 στο forum KTM
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 25/04/2005, 10:22
  3. Μου το στειλανε με μελι......και το μοιραζομαι μαζι σας!!
    από almalibera στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 28/04/2004, 18:32
  4. Πόσα βγάζει το Mons....
    από superfour στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 28/01/2004, 14:11
  5. Εντυπώσεις απο το VTR 1000 Firestorm
    από asmar στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 04/12/2003, 11:00

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF