Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 8 από 8

Θέμα: Έλεγχος μεταχειρισμένου R1200gs-r1200gsa

  1. #1

    Έλεγχος μεταχειρισμένου R1200gs-r1200gsa

    Βρίσκεις την μηχανή που θέλεις (μεταχειρισμένη) από αγγελία.

    Κλείνεις ραντεβού με τον ιδιοκτήτη να την δεις .

    Ποια είναι τα πρώτα πράγματα που ελέγχεις ?????

    Δεν εννοώ πράγματα που πρέπει να τα ελέγξει μηχανικός .
    Εννοώ τα πρώτα ΒΑΣΙΚΑ πράγματα (αν είναι ο πραγματικός ιδιοκτήτης ,αν έχει αλλάξει μοτέρ , αν είναι μηχανή που λέει η άδεια κ.λ.π )

    Ακούω συμβουλές...

    Merci


  2. #2
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αν θες να μάθεις αν είναι ο πραγματικό ιδιοκτήτης & αυτά που ρωτάς, αν & μου φαίνεται τραβηγμένο το σενάριο να μην είναι ή να έχει αλλάξει κινητήρα κάνεις τα εξής :
    Του ζητάς την άδεια & τη ταυτότητα του. Έτσι βλέπεις αν είναι όντως ο ιδιοκτήτης. Όσον αφορά την άδεια αν είναι σωστή, διάβασε τον αριθμό πλαισίου & σύγκρινε τον με αυτόν που έχει η μηχανή χτυπημένο κάπου στο λαιμό. Κινητήρα το ίδιο, αν & δε νομίζω ότι υπάρχει πιθανότητα να έχει αλλάξει στο συγκεκριμένο μηχανάκι.
    Αν θες τώρα να κάνεις & εσύ ένα γρήγορο "μηχανικό" έλεγχο μπορείς να κάνεις τα εξής :
    Πάρε το μηχανάκι μια βόλτα. Δες αν πατηνάρουν οι δίσκοι. Τα τακ που θα ακούς δεν είναι τίποτα. Έτσι είναι τα σασμάν της BMW, αλλά και τα διαφορικά. Όταν δηλαδή ανοίγεις το γκάζι από στάση θα ακούς ένα τακ.
    Έλεγξε για πιθανές διαρροές βαλβολίνης από το διαφορικό ή από το σασμάν (θα πρέπει να δεις πίσω από το κινητήρα για αυτό).
    Ρώτα τον τι ανακλήσεις έχει περάσει το μηχανάκι & αν τις έχει κάνει. Έλεγξε τσιμούχες γενικά & τη μπίλια μπροστά πάνω από το τροχό που κρατάει το telelever.
    Δες του κιλύνδρους για γρατζουνιές, έτσι θα καταλάβεις πιθανές πτώσεις.
    Εννοείτε ότι θα τη πας να τη τσεκάρει & μηχανικός γνώστης αυτών των μηχανακιών.



  3. #3
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Αν θες να μάθεις αν είναι ο πραγματικό ιδιοκτήτης & αυτά που ρωτάς, αν & μου φαίνεται τραβηγμένο το σενάριο να μην είναι ή να έχει αλλάξει κινητήρα κάνεις τα εξής :
    Του ζητάς την άδεια & τη ταυτότητα του. Έτσι βλέπεις αν είναι όντως ο ιδιοκτήτης. Όσον αφορά την άδεια αν είναι σωστή, διάβασε τον αριθμό πλαισίου & σύγκρινε τον με αυτόν που έχει η μηχανή χτυπημένο κάπου στο λαιμό. Κινητήρα το ίδιο, αν & δε νομίζω ότι υπάρχει πιθανότητα να έχει αλλάξει στο συγκεκριμένο μηχανάκι.
    Αν θες τώρα να κάνεις & εσύ ένα γρήγορο "μηχανικό" έλεγχο μπορείς να κάνεις τα εξής :
    Πάρε το μηχανάκι μια βόλτα. Δες αν πατηνάρουν οι δίσκοι. Τα τακ που θα ακούς δεν είναι τίποτα. Έτσι είναι τα σασμάν της BMW, αλλά και τα διαφορικά. Όταν δηλαδή ανοίγεις το γκάζι από στάση θα ακούς ένα τακ.
    Έλεγξε για πιθανές διαρροές βαλβολίνης από το διαφορικό ή από το σασμάν (θα πρέπει να δεις πίσω από το κινητήρα για αυτό).
    Ρώτα τον τι ανακλήσεις έχει περάσει το μηχανάκι & αν τις έχει κάνει. Έλεγξε τσιμούχες γενικά & τη μπίλια μπροστά πάνω από το τροχό που κρατάει το telelever.
    Δες του κιλύνδρους για γρατζουνιές, έτσι θα καταλάβεις πιθανές πτώσεις.
    Εννοείτε ότι θα τη πας να τη τσεκάρει & μηχανικός γνώστης αυτών των μηχανακιών.



    Ευχαριστώ για την απαντηση

  4. #4
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    διαφορικο βεβαια εχουν μονο τα αυτοκινητα!

  5. #5
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    διαφορικο βεβαια εχουν μονο τα αυτοκινητα!

    Ε?

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    διαφορικο βεβαια εχουν μονο τα αυτοκινητα!


    Dim κάθε πότε γρασσάρεις την αλυσίδα;
    ΑΞΙΖΕΙ ΦΙΛΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΨΕΙ...


  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    το διαφορικο ειναι ενας μηχανισμος κατανομης ροπης μεταξυ δυο αξονων. Το τζι-ες εχει δυστυχως ενα μονο, μια και εχει μονο μια ροδα πισω. Ας αποφασισοθμε λοιπον να το ονομασουμε απλα αξονα ο οποιος καταληγει σε δυο κωνικα γραναζια. Μα καμια σχεση με διαφορικο.

  8. #8
    Έτσι έχεις δίκιο, απλά έχει επικρατήσει να αποκαλούν τον άξονα "διαφορικό"
    ΑΞΙΖΕΙ ΦΙΛΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΨΕΙ...


Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 50
    Τελευταίο μήνυμα: 01/07/2012, 17:08
  2. Έλεγχος μεταχειρισμένου Wr250x - Συνεργείο
    από remali στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 03/09/2011, 21:25
  3. BMW R1200GS vs KTM 950 S
    από Viagra_650 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 51
    Τελευταίο μήνυμα: 09/09/2006, 13:43
  4. Adventure R1200GS γνωριζει κανεις???
    από oxygen στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 10/11/2004, 10:35
  5. Αγορα μεταχειρισμενου
    από GhostDog στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 01/05/2004, 15:15

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF