tixi thes h ikanotita ?
kai ta 2 mazi mporei!=
apisteyto sosimo!
:hypnotize
tixi thes h ikanotita ?
kai ta 2 mazi mporei!=
apisteyto sosimo!
:hypnotize
"If you paid me a million dollars I couldn't have gone any faster" - Colin Edwards....
το καλό είναι ότι επέμεινε στο γκάζι.
από κει κ πέρα πιστεύω ότι ήταν περισσότερο τύχη.
στην ουσία στηριζόταν στο εσωτερικό γόνατο άρα ΔΕΝ είχε τον έλεγχο της μηχανής.
η μηχανή τον έσωσε κ όχι αυτός την μηχανή.
eixe tixi den leme(kolofardia legetai) alla htan kai ikanotita giati den ta paratise to palepse oso mporoyse.
einai apo tis periptoseis ekeines poy an den to deis den to pisteyeis
"If you paid me a million dollars I couldn't have gone any faster" - Colin Edwards....
Συμφωνώ απόλυτα....Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
το καλό είναι ότι επέμεινε στο γκάζι.
από κει κ πέρα πιστεύω ότι ήταν περισσότερο τύχη.
στην ουσία στηριζόταν στο εσωτερικό γόνατο άρα ΔΕΝ είχε τον έλεγχο της μηχανής.
η μηχανή τον έσωσε κ όχι αυτός την μηχανή.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
....and you run, and you run
to catch up with the sun....
ρε παιδια εχασαν τα λαστιχα προσφυση (σ'αυτο το ασπρο πραγμα που μοιαζει με σκονη) και μετα ξαναβρηκαν αμεσως.
αυτο εγινε μεσα σε κλασματα.διατηρησε ανοιχτο το γκαζι,διεγραψε μεγαλη τροχια και ισιωσε αμεσως μετα.
ουσιαστικα εκανε κατι σαν powerdrifting και με τις δυο ροδες.
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
ωραιος παντως.
ο Aoyama αν καταλαβα καλα ηταν.
γυρισε και ειδε μηπως ειχε πέσει:rotflmao:
τρομερό πάντως
όντως ο aoyama ήταν
καμιά φωτό της φόρμας πρέπει να βρούμε
Τίποτα δεν είναι θέμα τύχης σε αυτό το επίπεδο.Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
το καλό είναι ότι επέμεινε στο γκάζι.
από κει κ πέρα πιστεύω ότι ήταν περισσότερο τύχη.
στην ουσία στηριζόταν στο εσωτερικό γόνατο άρα ΔΕΝ είχε τον έλεγχο της μηχανής.
η μηχανή τον έσωσε κ όχι αυτός την μηχανή.
Αυτοί οι οδηγοί αρκετές φορές γλυτώνουν την πτώση βαζοντας δύναμη στο γόνατο.
Απλά αιφνιδιάστηκε, γιατί η ασπρη γραμμή που βλέπετε είναι η τσιμεντόσκονη που ρίχνουν οταν πέσουν λάδια στην πίστα. Εχασε πολύ απότομα την πρόσφυση και την ξαναβρήκε μετα από 10 μέτρα.
Kαι για να μην μένουν οι ανακρίβειες ασχολίαστες.
Ειναι σε δοκιμαστικά και δεν είναι κανείς από τους 2 Aoyama.
Ο Shuhey ειναι με Repsol Honda, και ο Hiroshi με ΚΤΜ.
Στο video η μοτό είναι Aprilia!!
Απλά η οθόνη δείχνειο ποιός εχει τον καλύτερο χρόνο την στιγμή εκείνη.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Τίποτα δεν είναι θέμα τύχης σε αυτό το επίπεδο.
Αυτοί οι οδηγοί αρκετές φορές γλυτώνουν την πτώση βαζοντας δύναμη στο γόνατο.
Απλά αιφνιδιάστηκε, γιατί η ασπρη γραμμή που βλέπετε είναι η τσιμεντόσκονη που ρίχνουν οταν πέσουν λάδια στην πίστα. Εχασε πολύ απότομα την πρόσφυση και την ξαναβρήκε μετα από 10 μέτρα.
Kαι για να μην μένουν οι ανακρίβειες ασχολίαστες.
Ειναι σε δοκιμαστικά και δεν είναι κανείς από τους 2 Aoyama.
Ο Shuhey ειναι με Repsol Honda, και ο Hiroshi με ΚΤΜ.
Στο video η μοτό είναι Aprilia!!
Απλά η οθόνη δείχνειο ποιός εχει τον καλύτερο χρόνο την στιγμή εκείνη.
+ 13x100
![]()
"If you paid me a million dollars I couldn't have gone any faster" - Colin Edwards....
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
[B]το καλό είναι ότι επέμεινε στο γκάζι.
-------------------------------------------------------------------------
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
δεν βλέπω να διαφωνούμε κάπου.Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Τίποτα δεν είναι θέμα τύχης σε αυτό το επίπεδο.
Αυτοί οι οδηγοί αρκετές φορές γλυτώνουν την πτώση βαζοντας δύναμη στο γόνατο.
Απλά αιφνιδιάστηκε, γιατί η ασπρη γραμμή που βλέπετε είναι η τσιμεντόσκονη που ρίχνουν οταν πέσουν λάδια στην πίστα. Εχασε πολύ απότομα την πρόσφυση και την ξαναβρήκε μετα από 10 μέτρα.
Kαι για να μην μένουν οι ανακρίβειες ασχολίαστες.
Ειναι σε δοκιμαστικά και δεν είναι κανείς από τους 2 Aoyama.
Ο Shuhey ειναι με Repsol Honda, και ο Hiroshi με ΚΤΜ.
Στο video η μοτό είναι Aprilia!!
Απλά η οθόνη δείχνειο ποιός εχει τον καλύτερο χρόνο την στιγμή εκείνη.
εγώ είπα ότι στηριζόταν στο γόνατό του, το ίδιο κ εσύ.
εγώ λέω ότι πέραν του γκαζιού, ΔΕΝ είχε τον έλεγχο της μηχανής, δεν συμφωνείς?
στο μόνο που φαίνεται να διαφωνούμε είναι ότι εγώ θεωρώ ότι ήταν περισσότερο τύχη ενώ
εσύ όχι.
![]()
Δεν διαφωνούμε, συζήτηση κάνουμεΑρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
δεν βλέπω να διαφωνούμε κάπου.
εγώ είπα ότι στηριζόταν στο γόνατό του, το ίδιο κ εσύ.
εγώ λέω ότι πέραν του γκαζιού, ΔΕΝ είχε τον έλεγχο της μηχανής, δεν συμφωνείς?
στο μόνο που φαίνεται να διαφωνούμε είναι ότι εγώ θεωρώ ότι ήταν περισσότερο τύχη ενώ
εσύ όχι.
![]()
![]()
Εγω πιστευω οτι αν και εφυγε στα λάδια, δεν μάσησε και κράτησε το γκάζι όπως παρατήρησες κι εσυ.
Κατ αυτην την εννοια, είχε τον έλεγχο, και το πάλεψε!
Η τυχη του ηταν οτι η γραμμή του δεν τον κράτησε για πολύ πάνω στην ασπρη γραμμή, η οποία ειχε λάδια απο κάτω.
Τέλος διαφωνώ στο:
'η μηχανή τον έσωσε κ όχι αυτός την μηχανή'
Αυτος την έσωσε!
Αν ενας κοινός θνητός οδηγός με τα μισά χιλιόμετρα θα ειχε φάει μεγαλοπρεπή τούμπα![]()
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957