Σελίδα 1 από 10 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 145

Θέμα: Astrea Grand xronismos kefalis/kinitira

  1. #1

    Astrea Grand xronismos kefalis/kinitira

    Γεια,
    βασικα εκαψα το πιστονι στο παπι μου και στην σιναρμολιγιση δεν μπορω να καταλαβω σε ποιον χρονισμο πρεπει να μπει η καδενα της κεφαλης. Εχω διαωασει κατι παλια μανουαλ απο c70 και c100 αλλα εχουν αλλαξει μερικα πραγματα σε σχεση με το δικο μου.

    Το πρωτο που θελω να ρψτησω ειναι σε ποια θεση πρεπει να ειναι το γραναζι της κεφαλης οταν εχει φορεθει η καδενα. Το Α πρεπει να ειναι στην ιδια ευθεια με το Β, αλλα το γραναζι μπορει να ευθηγραμιστει ετσι με 2 τροπους:
    1. οταν κατσει στην ευθεια, και απο αριστερα κ απο δεξια παει προς ανοιγμα βαλβιδων, κ ειναι δισκολο να το περιστρεψεις
    2. σε στροφη 180 μοιρων παλι καθεται σε ευθεια, αλλα περιστρεφεται ελευθερα αριστερα κ δεξια μεχρι καποιες μοιρες, χωρις να ξεκιναει το ανοιγμα βαλβιδων
    Ε και στο μανουαλ δεν αναφερεται ποια απο τις δυο ειναι η σωστη θεση. Εγω βεβεα υπεθεσα οτι ειναι η 1η
    Αν κανω λαθος παρακαλω διορθοστε με...

    Ε και το δευτερο θεμα ειναι που πρπει να ειναι στημενος ο μαγνιτης. Στα πιο παλια μοντελα, ηταν στανταρ, το κοψημο στο Τ. Αλλα στο Grand καταρχας το καψημο εχει παει πιο αριστερα, οποτε δεν ξερω αν πρεπει να βαλω εκει το Τ η το F... Ας με διαφωτησει καποιος παρακαλω.

    εδω ειναι οι photos
    http://i570.photobucket.com/albums/s...mis132/1-1.jpg
    http://i570.photobucket.com/albums/s...irmis132/2.jpg

  2. #2
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/03/2010
    Μηνύματα
    6

    Χάος

    Λοιπόν ελπίζω να βοηθήσω
    Έχω ένα astrea 17 χρονών (έφηβο) και πριν λίγες μέρες έκανα αλλαγή στην φλάτζα (κεφαλή-κύλινδρο) μάλλον με επιτυχία!!

    Ευθυγράμμιση έκανα ως εξής:

    Πας τον στρόφαλο στο Τ (τσεκάρεις από το ματάκι και γυρνάς όσο χρειάζεται).

    Όταν είναι στο Τ πρέπει να βάλεις το γρανάζι του εκκεντροφόρου να έχει την βούλα προς την μπροστά μεριά του μοτέρ εκεί που έχει την εγκοπή το περίβλημα της κεφαλής.

    Συμβουλές

    Εάν χάσεις κανένα δόντι δεν θα είναι καταστροφικό αλλά μετά δεν θα είναι και τέλειο!

    Χοντρή φλάτζα (ενισχυμένη) πάνω!

  3. #3
    Οκ, βασικα ετσι το εκανα και γω.

    Απλος το γραναζι του εκκενδροφορου μπορει να ευθηγραμιστει με 2 τροπους κ δεν ξερω αν το εχω βαλει σωστα η πρεπει να το γυρισω 180 μοιρες...
    (τα πιο παλια μοντελα ειχαν 3 βιδες κ ετσι το ξεχωριζαν, ενω τωρα με 2 ειναι παραξενη φαση)

    Ευχαριστω πολυ παντως

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/03/2010
    Μηνύματα
    6

    Ok

    Χαίρομαι που βοήθησα!

    Νομίζω είναι συμετρικό το γρανάζι (ζυγό αριθμό δοντιών) άρα δεν θα παίζει πρόβλημα. Αλλά και να μην είναι το πολύ να πάει κανα δόντι λάθος (δεν τρέχει τπτ). Αμα ήταν να έχει γίνει στραβή θα το άκουγες.

    Καλά μαστορέματα..

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αν θέλετε μΕ εξηγείτε 2 πράγματα:

    1. Τι ρόλο παίζει η αρτιότητα των δοντιών του γραναζιού στην τοποθέτηση ..??

    2. Γιατί δεν πειράζει αν "χάσεις" ένα δόντι ενώ πειράζει (από ότι κατάλαβα) αν χάσεις περισσότερα ..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/03/2010
    Μηνύματα
    6

    Δόντια!

    Οκ θα προσπαθήσω και ελπίζω να βοηθήσω!

    Κατ' αρχήν λέγοντας αρτιότητα δοντιών γραναζιού μάλλον εννοείς την αρτιότητα της τοποθέτησης του γραναζιού δηλαδή τη σωστή τοποθέτηση του.

    Αλλά αν όντως εννοείς την αρτιότητα των δοντιών (την καλή κατάσταση τους) στην συγκεκριμένη περίπτωση που μιλάμε για αλυσιδογράναζα που έχουν μόνο μια φορά (δεν πάνε ποτέ αντίθετα) δεν υπάρχει λειτουργικό πρόβλημα (ειδικά σε μοτέρ παπιού που επιτρέπονται τζόγοι) αλλά τίθεται θέμα φθοράς και είναι καλό να αντικατασταθούν αν έχουν μεγάλη φθορά (σε παπί με σωστό τέντωμα καδένας δεν παίζει να δεις φθορά, ώστε να χρήζουν αντικατάστασης, εύκολα για πολλά χρόνια).

    Δεύτερο αν χάσεις πολλά δόντια θα είσαι φαφούτης!
    και μετά από το ασύλληπτο αυτό χωρατό απαντώ..

    Φαντάζομαι ότι θα έχεις μια βασική ιδέα πως λειτουργεί ένα μοτέρ, αν όχι δεν τρέχει μια θα την βρούμε την άκρη. Λοιπόν χοντρικά ένα
    τετράχρονο μοτέρ για να συντελέσει ένα ολόκληρο κύκλο καύσης κάνει τέσσερα πράγματα, εξ' ου και οι τέσσερις χρόνοι που το βάφτισαν.
    Κατά τους χρόνους αυτούς γίνονται οι εξής λειτουργίες

    Λειτουργία Κατάσταση βαλβίδων

    1. Εισαγωγή καύσιμου στο θάλαμο καύσης Ανοικτή βαλβίδα/ες εισαγωγής
    2. Συμπίεση καυσίμου Κλειστές Βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής
    3. Έκρηξη (Μπαμ Σκάσιμο κανονικό) Κλειστές Βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής
    4. Εκκένωση Θαλάμου καύσης από ότι άφησε/παρήγαγε η Ανοικτή βαλβίδα/ες εξαγωγής
    έκρηξη του καυσίμου (καυσαέρια).

    (Μνεία στα δίχρονα τα κάνουν όλα αυτά σε 2 χρόνους και βγάζουν διπλάσια σχεδόν άλογα, έχουν χαρακτήρα και νεύρο και ας αφήνουν μια εσάνς για την οποία γκρινιάζουν οι μετροσέξουαλ μηχανάκιδες! 2Τ για γούστα 4Τ για δουλειά)

    Λοιπόν και αφού έκανα μια σύντομη αναφορά στην λειτουργία του τετράχρονου κινητήρα προχωρώ να εξηγήσω τι σχέση έχει με την καδένα (γίνεται και με άλλους τρόπους αλλά αυτό είναι άλλο κεφάλαιο). Λοιπόν αυτή η καδένα μεταφέρει κίνηση από τον στρόφαλο στον/ους εκκεντροφόρο/ους (ένας για το παπί). Ο εκκεντροφόρος γυρνά και ανοιγοκλείνει τις βαλβίδες ανάλογα με την θέση στην οποία βρίσκεται ο στρόφαλος και κατ' επέκταση το πιστόνι μέσα στον κύλινδρο. Έτσι συνδυάζεται η λειτουργία του πιστονιού με των βαλβίδων.

    Αν έχεις κανα δόντι λάθος σε παπί δεν παίζει πρόβλημα γιατί σαν κατασκευή επιτρέπει να υπάρχουν τζόγοι και παρόλα αυτά να λειτουργεί αλλά να κάνει λάθος πολλά δόντια μπορείς να βρεθείς με λάθος θέση βαλβίδων και λάθος θέση πιστονιού που θα οδηγήσει σε ζημιά στο μοτέρ! π.χ. πιστόνι να συμπιέζει και να τερματίζει και συναντά μια βαλβίδα που ανοίγει ή να είναι ανοικτή και να φιληθούν (κακό πράγμα να φιλιούνται δύο κομμάτια μέταλλο)! Άμα βέβαια γλιτώσεις την ζημιά δεν θα μπορεί να συμπιέσει το καύσιμο και δεν θα παίρνει ή θα δυσκολεύεται.

    Λοιπόν δεν ξέρω αν τα είπα καλά και αν βοήθησα αλλά δεν παίζει να τα ξαναδιαβάσω τώρα. Ελπίζω πάντως να βοήθησα.

    Συμβουλή ένα παλιό honda παπί είναι το τέλειο πεδίο δοκιμών φτηνό και υπάρχουν μαιμού ανταλλακτικά για τα πάντα φτηνά και σε καλή ποιότητα.

    Καλά Μαστορέματα!

    Το παπί μου έδωσε να φάω!
    Το παπί μου κάνει όλα τα γούστα!

  7. #7

    Re: Δόντια!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Αν θέλετε μΕ εξηγείτε 2 πράγματα:

    ...
    Αρχικά δημιουργήθηκε από burp
    ...

    Φαντάζομαι ότι θα έχεις μια βασική ιδέα πως λειτουργεί ένα μοτέρ...

    ...
    πες του τα ρε φίλε, γιατί όλο ρωτάει ρωτάει και όλο απορίες είναι και δεν του μιλά κανείς...

  8. #8
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592

    Re: Re: Δόντια!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    πες του τα ρε φίλε, γιατί όλο ρωτάει ρωτάει και όλο απορίες είναι και δεν του μιλά κανείς...
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  9. #9

    Re: Δόντια!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από burp
    Οκ θα προσπαθήσω και ελπίζω να βοηθήσω!

    ...

    Το παπί μου έδωσε να φάω!
    Το παπί μου κάνει όλα τα γούστα!
    respect!!!


  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696

    Re: Δόντια!

    Κατ' αρχήν (που πιστεύω να είναι και το τέλος...), ευχαριστώ θερμά και ειλικρινά !!

    Τώρα, κάτι ψιλοδιευκρινισούλες, αν θέλεις ...
    Αρχικά δημιουργήθηκε από burp
    λέγοντας αρτιότητα δοντιών γραναζιού μάλλον εννοείς την αρτιότητα της τοποθέτησης του γραναζιού δηλαδή τη σωστή τοποθέτηση του.
    Αλλά αν όντως εννοείς την αρτιότητα των δοντιών (την καλή κατάσταση τους)
    Συγγνώμη, αλλα δεν εννοώ τίποτε από τα δύο ...

    Με το "Αρτιότητα" (αντίθετο της Περιττότητας) εννοώ τον αριθμό δοντιών (μονό ή ζυγό) και ρωτάω γιατί στο ζυγό (συμμετρικό, όπως είπες) δεν παίζει ρόλο η τοποθέτηση...??

    Ειδικότερο τώρα σε παπί, κατά τα λεγόμενά σου, δεν έγινε και τίποτε αν "χάσουμε" ένα δόντι στον χρονισμό ...
    Δεν ξέρω πόσα δόντια έχει το συγκεκριμένο γρανάζι, αλλά πιστεύω ότι το ποσοστό σφάλματος (%) αν μεταφραστεί σε μοίρες εκκεντροφόρου και κατά συνέπεια σε γωνία ανοίγματος βαλβίδων, ίσως δημιουργήσει κάποιο ανεπαίσθητο προβληματάκι δυσλειτουργίας ...


    Ας μου επιτραπεί δε, με την ιδιότητα του άσχετου, να τολμήσω να παρατηρήσω ότι πιθανόν να παίζει ρόλο ακόμη και η φορά τοποθέτησης (το μέσα- έξω) του γραναζιού, λόγω του ότι πιθανολογείται - από καποιους τυχάρπαστους - να μην ευθυγραμίζεται πλέον το γρανάζι με την αλυσίδα κίνησης (καδένα) του εκκεντροφόρου ...
    (μέχρι που μπορεί να φτάσει το διεστραμένο μυαλό κάποιων...)

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Βασικα τωρα εχω συναρμολογισει το παπι συμφωνα με τα παραπανω (καινουργιο πιστονι)
    τραβαω μανιβελα (αφου φοραει πιστονι 57χιλιοστα κ δεν εχω μιζα)

    περνει μπρος αλλα θελει αρκετο γκαζι (πολυ παραπανω απο συνιθισμενο ρελαντιν, αλλα οχι στο full) για να παραμηνει ανοιχτο, αλλιος σβηνει
    αν παλι δωσω παραπανω γκαζι (ολα αυτα στη νεκρα), μετα απο μισο λεπτο αρχιζει κ βγαζει καπνο μεσα απο τον κινιτιρα (περιπου απο κει που ειναι τα γραναζια, οχι απο την κεφαλη), ε και βεβεα το σβηνω για να μη γινει ζημια

    Ε μετα του εβγαλα την κεφαλη κ ολα ειναι κομπλε κ ο κυλινδρος κ το πιστονι, παρ ολο που ειχε λιγη σταχτη (μαλλον απο την βρομικη κεφαλη)

    Δεν μπορω να καταλαβω τι κανω λαθος. Τωρα εχω βαλει την κεφαλη μισο εκατοστο σε βενζινα μπας κ την καθαρισω πιο μετα (γιατι το ετριψα λιγο με πανι με βενζινα κ καθαριζε η σταχτη, αλλα με ζορι)

    αυριο παιζει να βαλω κ καμια φοτο μπας κ βοηθησει...

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/03/2010
    Μηνύματα
    6

    Έμεινε ατάιστο

    Αν το μεγάλωσες και έχει το ίδιο καρμπυρατέρ και την ίδια ρύθμιση είναι φυσικό να έχει ανάγκη για περισσότερη τροφοδοσία (καύσιμο) και την παίρνει με το παραπάνω γκάζι που δίνει αλλά αυτό δεν μπορεί να μείνει έτσι γιατί δεν θα οδηγείται μετά..

    Για τον καπνό εγώ δεν καταλαβαίνω από που λες ότι χάνει??
    Αν χάνει ανάμεσα κεφαλή-κύλινδρο είναι λογικά φλάτζα και θέλει άλλαγμα και προσεκτικό σφίξιμο μετά η κεφαλή.

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από firmis132
    τραβαω μανιβελα (αφου φοραει πιστονι 57χιλιοστα κ δεν εχω μιζα)
    Αν φορούσε πιστόνι 52 mm θα έπερνε μπροστά χωρίς μανιβέλα και μίζα ..???

    Αρχικά δημιουργήθηκε από firmis132
    ρελαντιν
    Μήπως έβαλες κανένα ζιγκλέρ Αλλαντίν ..???

    Αρχικά δημιουργήθηκε από firmis132
    μετα απο μισο λεπτο αρχιζει κ βγαζει καπνο μεσα απο τον κινιτιρα (περιπου απο κει που ειναι τα γραναζια, οχι απο την κεφαλη),
    Αν δεν βγάζει καπνό από την εξάτμιση, μην φοβάσαι ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14

    Re: Έμεινε ατάιστο

    Αρχικά δημιουργήθηκε από burp
    Αν το μεγάλωσες και έχει το ίδιο καρμπυρατέρ και την ίδια ρύθμιση είναι φυσικό να έχει ανάγκη για περισσότερη τροφοδοσία (καύσιμο) και την παίρνει με το παραπάνω γκάζι που δίνει αλλά αυτό δεν μπορεί να μείνει έτσι γιατί δεν θα οδηγείται μετά..

    Για τον καπνό εγώ δεν καταλαβαίνω από που λες ότι χάνει??
    Αν χάνει ανάμεσα κεφαλή-κύλινδρο είναι λογικά φλάτζα και θέλει άλλαγμα και προσεκτικό σφίξιμο μετά η κεφαλή.
    Οχι δεν το μεγαλωσα το πιστονι, 57 ειχε κ πριν απλος τριπισε κ γ αυτο το αλλαζω
    Και ο καπνος ειναι σαν να βγαινει απο τις ταχυτιτες, οχι απο κιλινδρο/κεφαλη...

    btw οταν τρυπισε το πιστονι το πηγα σε μιχανικο και μου το πε, αλλα μου πε οτι ο κυλινδρος κ οι βαλβιδες ειναι οκ (ο κυλινδος οντος ειναι λειος κ οκ, αλλα για τις βαλβιδες περα απ το οτι ανοιγοκλεινουν, δεν μπορω να καταλαβω αν ανοιγοκλεινουν στις σωστες αποστασεις κτλ)

  15. #15
    εχετε δει ποτε παιδακι μπροστα σε απειρα τελεια παιχνιδια,που παθαινει κοκομπλοκο και δεν ξερει τι να διαλεξει?

    αυτο εχω παθει κι εγω...

    δεν ξερω τι να πρωτοσχολιασω...
    frankly my dear, i dont give a damn...

Σελίδα 1 από 10 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF