Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: Smart TRE και Gear Indicator - Αθήνα

  1. #1
    I had a dream ... Το avatar του/της WWW
    Εγγραφή
    23/08/2004
    Μηνύματα
    447

    Smart TRE και Gear Indicator - Αθήνα

    Λέω να πετάξω μερικά λεφτά στο Strom μου μια και το έχω από τον Αύγουστο του 2004 κι έχω κάνει μόλις 14.000 Km.

    Θέλω να του βάλω ένα Smart TRΕ να δω πως θα πηγαίνει αλλά κι ένα Gear Indicator (επειδή μου άρεσε το O/D στο κοντέρ και με το TRE θα πάψει πλέον να εμφανίζεται).

    Υπάρχει κανα μαγαζί Αθήνα ? Μήπως δίνει κάποιος κανα μεταχειρισμένο ?

    I had a dream ...

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της T.R.E
    Εγγραφή
    03/02/2007
    Μηνύματα
    1.062

    Re: Smart TRE και Gear Indicator - Αθήνα

    Αρχικά δημιουργήθηκε από WWW
    Λέω να πετάξω μερικά λεφτά στο Strom μου μια και το έχω από τον Αύγουστο του 2004 κι έχω κάνει μόλις 14.000 Km.

    Θέλω να του βάλω ένα Smart TRΕ να δω πως θα πηγαίνει αλλά κι ένα Gear Indicator (επειδή μου άρεσε το O/D στο κοντέρ και με το TRE θα πάψει πλέον να εμφανίζεται).

    Υπάρχει κανα μαγαζί Αθήνα ? Μήπως δίνει κάποιος κανα μεταχειρισμένο ?



    Για μαγαζι στην Αθηνα δεν ξερω,αλλα υπαρχει ενα πραγματακι που κανει ολα οσα θες...Δες εδω


    Μπαινει και βγαινει πανευκολα κουμπωτο χωρις να κοψεις τιποτα,και απενεργοποιειται με ενα κουμπακι οποτε θες.

    Λογικα πρεπει να ταιριαζει και σε V-Strom,δεν τον κοβω κιολας...

  3. #3
    I had a dream ... Το avatar του/της WWW
    Εγγραφή
    23/08/2004
    Μηνύματα
    447
    Ωραίο δείχνει αλλά δεν θέλω να το ρισκάρω με το Ebay, να το πάρω και μετά να μην ξέρω να βγάλω τα στραβά μου.

    Άλλωστε τόσα χρόνια δεν έχω πειράξει μόνος μου ούτε βίδα, πολύ απλά γιατί είμαι ΚΑΡΑ-ΑΣΧΕΤΟΣ

    Άρα είμαι από εκείνους που θα το ψάξουν στην εντοπιότητα ή σε συνεργασία με άλλους Stromaδες για να με βοηθήσουν να τα τοποθετήσω ...

    Λέγοντας πως κάνει όλα όσα θέλω εννοείς είναι ΚΑΙ Deristrictor και Gear Indicator ?

    Ευχαριστώ πολύ για το Link.
    I had a dream ...

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της T.R.E
    Εγγραφή
    03/02/2007
    Μηνύματα
    1.062
    Αρχικά δημιουργήθηκε από WWW
    Ωραίο δείχνει αλλά δεν θέλω να το ρισκάρω με το Ebay, να το πάρω και μετά να μην ξέρω να βγάλω τα στραβά μου.

    Άλλωστε τόσα χρόνια δεν έχω πειράξει μόνος μου ούτε βίδα, πολύ απλά γιατί είμαι ΚΑΡΑ-ΑΣΧΕΤΟΣ

    Άρα είμαι από εκείνους που θα το ψάξουν στην εντοπιότητα ή σε συνεργασία με άλλους Stromaδες για να με βοηθήσουν να τα τοποθετήσω ...

    Λέγοντας πως κάνει όλα όσα θέλω εννοείς είναι ΚΑΙ Deristrictor και Gear Indicator ?

    Ευχαριστώ πολύ για το Link.

    Nαι ειναι και τα δυο.Το μονο που χρειαζεται να κανεις ειναι να σηκωσεις ντεποζιτο ( πιθανοτατα,δεν ξερω για το V-Strom),και απλα ξεκουμπωνεις μια φισα και κουμπωνεις αυτο πανω.Αυτο ειναι ολο.Απ'αυτο το μαγαζι πηρα 2-3 τετοια για κατι φιλους με Hayabusa,και αν εξαιρεσεις την ελαφρως αργη αποκριση στο να δειχνει τις ταχυτητες κατα τα αλλα μια χαρα.
    Μονο που ειναι λιγο ακριβουτσικο,αλλα σου λυνει τα χερια.

  5. #5
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Δεν είναι τόσο απλό το Gear indicator.

    To TRE/Smart TRE ναι, όντως είναι ενα απλό κλικ μια φίσα αλλα το Gear Indicator πρέπει να βρείς τα κατάλληλα καλώδια που έρχονται στα όργανα και να τα συνδέσεις.

    Δεν είναι δύσκολο αλλα ούτε και τελείως απλό.

    Δεν αξίζει να δώσεις τόσα χρήματα πάντως. Με τα ίδια και λιγότερα αλλάζεις ελατήρια και λάδια στα μπροστινά σου και βελτιώνεις πραγματικά την μηχανή.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της T.R.E
    Εγγραφή
    03/02/2007
    Μηνύματα
    1.062
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    Δεν είναι τόσο απλό το Gear indicator.

    To TRE/Smart TRE ναι, όντως είναι ενα απλό κλικ μια φίσα αλλα το Gear Indicator πρέπει να βρείς τα κατάλληλα καλώδια που έρχονται στα όργανα και να τα συνδέσεις.

    Δεν είναι δύσκολο αλλα ούτε και τελείως απλό.

    Δεν αξίζει να δώσεις τόσα χρήματα πάντως. Με τα ίδια και λιγότερα αλλάζεις ελατήρια και λάδια στα μπροστινά σου και βελτιώνεις πραγματικά την μηχανή.

    Οχι κανεις λαθος.Το συγκεκριμενο Gear Indicator κουμπωνει στην φισα του T.R.E! Ειναι εντελως απλο,καμια σχεση με αλλα G.I που χρειαζεται να κοψεις καλωδια και τετοια.Τσεκαρισμενο.

  7. #7
    I had a dream ... Το avatar του/της WWW
    Εγγραφή
    23/08/2004
    Μηνύματα
    447
    Επειδή αυτός που το πουλάει είναι από ΗΠΑ, έχω ακούσει πως μεταξύ Strom ΗΠΑ και EU υπάρχει διαφορά στον τρόπο που δουλεύει ο περιοριστής.

    Μήπως επομένως είναι λιγάκι Risky να αγοράσω από USA ??
    I had a dream ...

  8. #8
    Αν θες, εγώ έχω ένα smart tre και μπορώ να σου το δώσω να το δοκιμάσεις για να δεις τι κάνει.

    (να δω και εγώ τι κάνει σε εσένα)
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  9. #9
    I had a dream ... Το avatar του/της WWW
    Εγγραφή
    23/08/2004
    Μηνύματα
    447
    RESPECT εγώ Πάτρα είμαι. Εσύ ?

    Γιατί θέλεις να δοκιμάσεις? Έχεις αμφιβολίες ?
    I had a dream ...

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από WWW
    RESPECT εγώ Πάτρα είμαι. Εσύ ?

    Γιατί θέλεις να δοκιμάσεις? Έχεις αμφιβολίες ?
    Aπό Πάτρα είμαι και εγώ. Μια και έχω το smart tre καθώς και το ίδιο ακριβώς μηχανάκι με εσένα θα είχε ενδιαφέρον να το δοκιμάσουμε να δούμε και στο δικό σου τα αποτελέσματα. Νομίζω πως δεν αξίζει το κόπο πάντως να δώσεις τα συγκεκριμένα χρήματα για την απόκτησή του.
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  11. #11
    I had a dream ... Το avatar του/της WWW
    Εγγραφή
    23/08/2004
    Μηνύματα
    447
    Κάνε ένα Check τα pm σου ... :smilea:
    I had a dream ...

  12. #12
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Λοιπόν, αν και το έχω ξαναγράψει κάπου εδώ μέσα, το ξαναλέω.

    Μην νομίζετε ότι κάνει κάτι το σπουδαίο το TRE/Smart TRE. H Suzuki σε όλα τα μοντέλα με Fi έχει διπλές πεταλούδες στην εισαγωγή. Η μιά πεταλούδα ελέγχεται κατευθείαν από το γκάζι ενώ η άλλη από τον εγκέφαλο. Θέλοντας να ομαλοποιήσει την παροχή ισχύος στον πίσω τροχό και να αποφύγει περιέργες καταστάσεις για τον αναβάτη από απότομο χούφτωμα του γκαζιού, η Suzuki έχει προγραμματίσει τον εγκέφαλο για τις 4 πρώτες σχέσεις στο κιβώτιο να ανοίγει την δεύτερη πεταλούδα με μια καθυστέρηση και όχι απότομα (όταν το γκάζι βρίσκεται μέχρι το 50-60% ανοιγμένο) όταν εσείς χουφτώσετε το γκάζι. Αυτό δίνει στην μηχανή μια πιο ήρεμη λειτουργία, ειδικά όταν είσαι πάνω στην στροφή οριακά αυτό το θέλεις (εκτός και αν είσαι πολύ έμπειρος). Με 5η και 6η σχέση καθώς και μετά το 50-60% του ανοίγματος δεν το κάνει αυτό διότι σε εκείνη την περιοχή δεν υπάρχει μεγάλη και απότομη κλοτσιά από τον κινητηρα. Βασικά έτσι κάνει την μηχανή πιο ευκολο-οδήγητη.

    Με το TRE/Smart TRE απλά παρεμβάλετε μια αντίσταση ίση με την αντίσταση της 5ης σχέσης και ο εγκέφαλος απλά καταλαβαίνει ότι έχει μέσα 5η σχέση συνέχεια. Αυτό έχει ώς αποτέλεσμα πιο άμεση απόκριση του γκαζιού από 0-50/60% και για τις 4 πρώτες σχέσεις.

    Εαν αυτό είναι που θέλετε τότε να το βάλετε. Από την άλλη, συνήθως η χαρτογράφηση του κινητήρα δεν είναι η ίδια για όλες τις σχέσεις (όχι σε όλους τους κινητήρες), οπότε να ξέρετε ότι δεν λειτουργεί ακριβώς όπως θα έπρεπε στις πρώτες 4 σχέσεις αφού χρησιμοποιεί τον χάρτη της 5ης με δεδομένα μίγματος αερα/βενζίνης για τις ανάλογες ταχύτητες.

    Το Smart TRE απλά έχει κυκλωματάκι που αναγνωρίζει την ΝΕΚΡΑ στο κιβώτιο και στέλνει το ανάλογο σήμα στον εγκέφαλο για να λειτουργήσει με το πρόγραμμα νεκράς και ρελαντί. Με το απλό TRE θα δείτε ότι έχει άλλο ρελαντί με νεκρά και άλλο με ταχύτητα και πατημένο το συμπλέκτη.

    Δεν πρόκειται να βρείτε χαμένα άλογα αλλα μόνο πιο άμεση απόκριση. Για εμένα είναι τζάμπα χρήματα εκτός εαν τρέχεις σε αγώνες.

    Ίσως έχω κάπου και το δικό μου. Θα κοιτάξω και θα σας παω. Το είχε πάνω η μηχανή αλλα το έβγαλα γιατί μου αρέσει η πιο στρωτή λειτουργία του κινητήρα.

    Αυτά

  13. #13
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    21/08/2007
    Μηνύματα
    14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από WWW
    Επειδή αυτός που το πουλάει είναι από ΗΠΑ, έχω ακούσει πως μεταξύ Strom ΗΠΑ και EU υπάρχει διαφορά στον τρόπο που δουλεύει ο περιοριστής.

    Μήπως επομένως είναι λιγάκι Risky να αγοράσω από USA ??
    Εγώ πάντως το έχω φέρει από ΗΠΑ, το έχω συνδέσει από το καλοκαίρι και όλα Ο.Κ.

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    21/08/2007
    Μηνύματα
    14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
    Οχι κανεις λαθος.Το συγκεκριμενο Gear Indicator κουμπωνει στην φισα του T.R.E! Ειναι εντελως απλο,καμια σχεση με αλλα G.I που χρειαζεται να κοψεις καλωδια και τετοια.Τσεκαρισμενο.
    Σωστός ο παίχτης! Έτσι είναι..

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    Λοιπόν, αν και το έχω ξαναγράψει κάπου εδώ μέσα, το ξαναλέω.

    Μην νομίζετε ότι κάνει κάτι το σπουδαίο το TRE/Smart TRE. H Suzuki σε όλα τα μοντέλα με Fi έχει διπλές πεταλούδες στην εισαγωγή. Η μιά πεταλούδα ελέγχεται κατευθείαν από το γκάζι ενώ η άλλη από τον εγκέφαλο. Θέλοντας να ομαλοποιήσει την παροχή ισχύος στον πίσω τροχό και να αποφύγει περιέργες καταστάσεις για τον αναβάτη από απότομο χούφτωμα του γκαζιού, η Suzuki έχει προγραμματίσει τον εγκέφαλο για τις 4 πρώτες σχέσεις στο κιβώτιο να ανοίγει την δεύτερη πεταλούδα με μια καθυστέρηση και όχι απότομα (όταν το γκάζι βρίσκεται μέχρι το 50-60% ανοιγμένο) όταν εσείς χουφτώσετε το γκάζι. Αυτό δίνει στην μηχανή μια πιο ήρεμη λειτουργία, ειδικά όταν είσαι πάνω στην στροφή οριακά αυτό το θέλεις (εκτός και αν είσαι πολύ έμπειρος). Με 5η και 6η σχέση καθώς και μετά το 50-60% του ανοίγματος δεν το κάνει αυτό διότι σε εκείνη την περιοχή δεν υπάρχει μεγάλη και απότομη κλοτσιά από τον κινητηρα. Βασικά έτσι κάνει την μηχανή πιο ευκολο-οδήγητη.

    Με το TRE/Smart TRE απλά παρεμβάλετε μια αντίσταση ίση με την αντίσταση της 5ης σχέσης και ο εγκέφαλος απλά καταλαβαίνει ότι έχει μέσα 5η σχέση συνέχεια. Αυτό έχει ώς αποτέλεσμα πιο άμεση απόκριση του γκαζιού από 0-50/60% και για τις 4 πρώτες σχέσεις.

    Εαν αυτό είναι που θέλετε τότε να το βάλετε. Από την άλλη, συνήθως η χαρτογράφηση του κινητήρα δεν είναι η ίδια για όλες τις σχέσεις (όχι σε όλους τους κινητήρες), οπότε να ξέρετε ότι δεν λειτουργεί ακριβώς όπως θα έπρεπε στις πρώτες 4 σχέσεις αφού χρησιμοποιεί τον χάρτη της 5ης με δεδομένα μίγματος αερα/βενζίνης για τις ανάλογες ταχύτητες.

    Το Smart TRE απλά έχει κυκλωματάκι που αναγνωρίζει την ΝΕΚΡΑ στο κιβώτιο και στέλνει το ανάλογο σήμα στον εγκέφαλο για να λειτουργήσει με το πρόγραμμα νεκράς και ρελαντί. Με το απλό TRE θα δείτε ότι έχει άλλο ρελαντί με νεκρά και άλλο με ταχύτητα και πατημένο το συμπλέκτη.

    Δεν πρόκειται να βρείτε χαμένα άλογα αλλα μόνο πιο άμεση απόκριση. Για εμένα είναι τζάμπα χρήματα εκτός εαν τρέχεις σε αγώνες.

    Ίσως έχω κάπου και το δικό μου. Θα κοιτάξω και θα σας παω. Το είχε πάνω η μηχανή αλλα το έβγαλα γιατί μου αρέσει η πιο στρωτή λειτουργία του κινητήρα.

    Αυτά
    Aκριβώς αυτό!!
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


Παρόμοια θέματα

  1. Gear Indicator και αλλαγη φωτισμου
    από hornettrela στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 14/04/2013, 10:16
  2. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ Gear Indicator
    από V-PLAYER στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 27/04/2007, 15:49
  3. Gear Indicator
    από Zzz750 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 25/01/2006, 09:27
  4. gear indicator group buy κανεις?
    από idi στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 09/01/2006, 08:20
  5. Datatool Digi Gear Indicator *for sale*
    από sporky στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2005, 18:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF