γειά χαρά παίδες.
Ψάχνομαι για δεύτερο μηχανάκι για μέσα στην πόλη.
Μια λύση είναι το ΧΤ 500-600
μπορεί κάποιος ενδεικτικά να μου πει για συντήρηση, προβλήματα
τι να προσέξω κλπ
γειά χαρά παίδες.
Ψάχνομαι για δεύτερο μηχανάκι για μέσα στην πόλη.
Μια λύση είναι το ΧΤ 500-600
μπορεί κάποιος ενδεικτικά να μου πει για συντήρηση, προβλήματα
τι να προσέξω κλπ
αν το πουλί ήταν βιολί δεν θα το έπαιζαν πολλοί
Nομιζω οτι το xt600 του 2001 και φθηνο ειναι και με πολυ γερο κινητηρα.
Λαδακια καθε 2000χλμ να το τηρεις ευλαβικα αυτο επειδη το καταπονεις μες στην κινηση
και δεν θα χεις problem.![]()
Τα λογια πρεπει να ακολουθουνται απο πραξεις.Αλλιως...τουφες :-)
"ΘΕΛΩ ΝΑ ΝΙΚΗΣΩ,ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΝΙΚΗΘΩ"
Αρχικά δημιουργήθηκε από LsKostas
Nομιζω οτι το xt600 του 2001 και φθηνο ειναι και με πολυ γερο κινητηρα.
Λαδακια καθε 2000χλμ να το τηρεις ευλαβικα αυτο επειδη το καταπονεις μες στην κινηση
και δεν θα χεις problem.![]()
Ε οχι και καθε 2000χλμ λαδια....
3000-3500 μια χαρα ειναι για αλλαγη, βεβαια και να τα ξεχασεις και λιγο παραπανω δε χαλασε και ο κοσμος....
Γενικα δεν προκειτε να σου παρουσιασει κανενα προβλημα,τι να βγαλει αλλωστε, τοσα χρονια δοκιμασμενο...
Πολυ ωραιο για την πολη με ροπατο μοτερ που ευχαριστιεσαι τις αλλαγες χαμηλα.
Βεβαια ακουγεται λιγο ο εκκεντροφορος του και σου χαλαει λιγο την αισθηση οτι θα επρεπε να δουλευει σα ραπτομηχανη, αλλα αυτο ειναι κατι που οι περισσοτεροι ουτε που το περνουν χαμπαρι
Δικαβαλος δε θα χεις κανενα προβλημα...
Αυτο που θα πρεπει να σκεφτεις μιας και το θες για πολη ειναι η καταναλωση του, που σε κανονικες συνθηκες βγαζει γυρω στα 210χλμ μεχρι τη ρεζερβα,δηλ περιπου 6,2λ/100χλμ...
![]()