Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 27

Θέμα: Fazer 600 2003

  1. #1

    Fazer 600 2003

    Καλημέρα φίλοι μου
    Διαβάζω για τη συγκεκριμένη μηχανή και θέλω να μάθω περισσότερα για το μοτέρ του.
    Σίγουρα είναι αξιόπιστο από ότι λένε. Είναι το μοτέρ του R6 ή του thunderace?
    Προβλήματα που μπορεί να έχει αυτής της χρονολογίας το μοντέλο, όπως φρένα, αναρτήσεις, θoρύβους, τριγμούς και κραδασμούς?
    Και μια φωτογραφία για να μην μπερδευτούμε σε ποιο μοντέλο αναφέρομαι
    http://fzs600.webpark.pl/galeria/fazer_600_red_2003.jpg

  2. #2
    φιλε μου μετα απο 60.000κμ εχει παει συνεργειο μονο για service και ακομη ουτε μπαταρια δεν εχω αλλαξει... (λαδι δεν καιει ουτε σταγονα)

    με καλη ρυθμιση και νορμαλ οδηγηση η καταλαλωση του εντος πολης ειναι με ενα γεμισμα (22lit) +300Km.
    (μεσα στην πολη με βολεψε ποιο πολυ απο το ΧΤ που ειχα...)
    βεβαια οι μαμα αναρτησεις δεν ειναι και τοσο καλες, και αν εχεις την δυνατοτητα και θελεις να το κρατησεις χρονια, καλο ειναι να τις αλλαξεις...

    φρενα τελεια, η σελα καλο ειναι να την φτιαξεις γιατι δεν ειναι και πολυ βολικη, τριγμοι και κραδασμοι μεχρι τωρα δεν εχουν εμφανιστει....

    θελω να το αλλαξω απο περσυ (ετσι για την αλλαγη) αλλα δεν μπορω να βρω λογο

    εεε αμα δεν παινεψουμε το σπιτι μας

  3. #3
    Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου!

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    26/04/2007
    Μηνύματα
    7
    +1 μετα απο 35000χιλ δεν εχει βγαλει το παραμικρο απλα παντα σκεφτομαι ανταλλαγη με το 1000(το καρμπυρατερατο )- αν και το γκαζι του ειναι πολυ καλο και βελτιωνεται αν θες ευκολα- ταξιδι πολυ ανετα και μες στην πολη καλο και ευκολο -και εγω ψαχνω δικαιολογια να το αλλαξω αλλα δεν...
    πραγματικα καλη μηχανη

  5. #5
    Καλησπέρα
    Σήμερα παρέλαβα τη μηχανή, κατακόκκινη fazer 600 του 2003.
    Άνετο σε σχέση με το rr, προβλέψιμο και ευχάριστο δείχνει .
    2 προβληματάκια έχω και θέλω να τα συζητήσω μαζί σας.
    1ο: Στο φρενάρισμα νοιώθω έντονο τρέμουλο μπροστά σαν να είναι στραβομένες οι δισκόπλακες., και τρέμει όλη η μούρη. Τι να είναι? Μίλησα με αυτόν που μου το πούλησε και μου είπε πως στα fazer αν έπειτα από έντονο φρενάρισμα πέσει νερό πάνω στους δίσκους, ψιλοπετσικάρουν με αποτέλεσμα το τρέμουλο. Τι πιστεύετε?

    2ο: Όταν το πήρα ο δείκτης της βενζίνης ήταν λίγο πριν ανάψει το λαμπάκι. Κάνω μερικά χιλιόμετρα, η μηχανή τράβαγε ζωηρότατα σε όλο το φάσμα των στροφών δίχως κομπιάσματα.
    Σταματάω σε ένα BP βάζω αμόλυβδη 10?. Μετά από 20κμ περίπου, νοιώθω τη μηχανή χαμηλά, κάτω από τις 4000 να κομπιάζει έντονα και πάνω από τις 4000 να καθαρίζει και να δουλεύει ρολόι. Λέω βραχυκύκλωσε μπουζί, πολύ μάπα η βενζίνη. Βγάζω μπουζί και τα 4 μια χαρά, βλέπω σπινθήρα, μου τίναζε το χέρι πολύ δυνατός, και ίσιος οπότε ούτε πολλαπλασιαστής, ούτε μπουζί. Λέω πρέπει να έβαλε νερό σκέτο, οπότε πάω και το φουλάρω με άλλα 13 λίτρα κατοστάρα ΕΛΙΝ. Έκανα έκτοτε άλλα 20κμ αλλά ακόμα σκορτσάρει χαμηλά. Τι να φταίει???

    Τα ψιλοπήρα με τη τύχη μου, με το που το παρέλαβα να έχω τέτοιες έννοιες. Με το rr δεν είχα ποτέ τέτοια θέματα...

  6. #6
    ειχα το ιδιο προβλημα οταν μετα απο συναντηση με μια καλη λακκουβα και ηθελε αλλαγη το ρουλεμαν... τσεκαρε και αυτο (αν εχει μποσικα η ροδα σου) γιατι και εμενα στο φρεναρισμα μου το παρουσιασε εντονα....

    καλο ειναι να το βαλεις στο κεντρικο σταντ και να το πιεζει καποιος πισω ωστε να γυρισεις την ροδα να δεις αν φταινε οι πλακες ή ρουλεμαν και ποτε το παρουσιαζει...
    σε τι κατασταση ειναι οι πλακες???
    τα τακακια εχουν "ψωμι" ακομη??
    στην μανετα νιωθεις διαφορα ή ειναι προοδευτικη κανονικα και το κομπιασμα ερχεται απο την ροδα?
    εχει τα μαμισια τακακια?
    σκεψου εγω με 60.000κμ (με ηρεμη βεβαια οδηγηση) και οι πλακες εχουν ελαχιστη φθορα ακομη... (1 φορα τακακια μονο)

    αναφορικα με το κομπιασμα εφοσον στο παρουσιασε μετα απο οτι εβαλες βενζινη μαλλον εκει πρεπει να στραφεις.... προσωπικα θα την αδειαζα... (πεταμενα 20ευρω αλλα...)
    νομιζω αλλαξες και εξατμηση οποτε θα σου προτεινα να την πας και σε δικο σου μαστορα να κανει μια καλη ρυθμισουλα....
    ρελαντι κραταει σταθερο?


    φιλικα,
    Μητσος.

  7. #7
    Μάλλον βενζίνη είναι φίλε.
    ΔΕΝ ξεχνάω.

  8. #8
    Μήτσο καλημέρα
    Αναφορικά με το πρόβλημα του κομπιάσματος, λύθηκε μετά από 40κμ και γέμισμα με ΕΛΙΝ 100αρα, οπότε η βενζίνη ήταν σκέτο νερό..
    Τώρα για το τελικό, σκέφτομαι να βάλω dynojet jet kit με φίλτρο Κ&Ν, αλλά και έτσι είναι απόλυτα γραμμικό με ταση ψηλά να κάνει ένα μπαμ και να φεύγει καλά. Ρελαντί σταθερό στις 1000.

    Με τα φρένα:
    Τα τακάκια χρίζουν αλλαγής, παρήγγειλα sbs περιμένω να έρθουν Δευτέρα.
    Οι δίσκοι είναι σαν καινούργιοι, και δείχνουν ίσιοι. Όρθιο το μηχανάκι και με μένα να παίζω δεξιά αριστερά τη ζάντα δεν διέκρινα μπόσικα. Βέβαια δεν κοίταξα τη ζάντα!... θα τη δω σύντομα.
    Η μανέτα είναι πολύ προοδευτική και τα φρένα δείχνουν πολύ δυνατά για τη μηχανή!

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/08/2005
    Μηνύματα
    12
    Καλημέρα
    παρακαλώ δες τα pm σου.

  10. #10
    FZS600 Fazer Το avatar του/της schumacher_
    Εγγραφή
    13/05/2006
    Μηνύματα
    220
    Αρχικά δημιουργήθηκε από simeon
    με καλη ρυθμιση και νορμαλ οδηγηση η καταλαλωση του εντος πολης ειναι με ενα γεμισμα (22lit) +300Km.
    Μιας που το ανέφερες αυτό, πώς ακριβώς το καταφέρνεις κάτι τέτοιο?? 300χμ με 1 γέμισμα, εντός πόλης? Έχω το μοντέλο του '01, και μέσα στην πόλη δεν έχω δει πάνω από 230-240χμ ποτέ... και όταν λέω για 240χμ, μιλάμε να πάω με την ψυχή στο στόμα μη μείνω από βενζίνη... μόνο 1 φορά κατάφερα να κάνω τόσα χμ - 340 αν δεν κάνω λάθος- αλλά στην εθνική και με πολύ χαμηλές ταχύτητες 110-120χαω...


  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Με το FZS600-02 τσεκαρισμένο πολλές φορές γέμιζα Αθήνα και ξαναέβαζα βενζίνη στην Αμφιλοχία - απόσταση 330 χιλιόμετρα. Λίγο πριν είχε πρωτοανάψει το λαμπάκι. Ξαναγέμιζε με 18,5-19 λίτρα, που σημαίνει κατανάλωση 5,6-5,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα.

    Και δεν πήγαινα πολύ αργά... Στα 150-160 στην Πατρών και αρκετά σβέλτα μετά το Αντίριο...
    Στην πόλη απ' όσο θυμάμαι έβλεπα συνήθως περίπου 10% παραπάνω...

  12. #12
    και σε εμενα μονο Αθηνα με κανονικη οδηγηση πανω απο 300km

  13. #13
    FZS600 Fazer Το avatar του/της schumacher_
    Εγγραφή
    13/05/2006
    Μηνύματα
    220
    Να πάω για καυσανάλυση, μήπως πετάει άκαυστα? Ή άσχετο?

  14. #14
    καλησπέρα και πάλι.
    Σήμερα μου ψανακάνει κομπιάσματα κάτω από τις 4000 στροφές. Παράξενο πολύ, γύριζα από τη δουλειά το απόγευμα με 8000-9000 πορεία και κόβω για να στρίψω στην έξοδο και το νοιώθω πάλι να κομπιάζει.
    Έκατσα και έβγαλα σέλα και ντεπόζιτο και είδα πως δεν είχαν κουμπώσει καλά στον κύλιδρο 3 το καρμπυρατέρ. Με τα πολλά βγάζω λάστιχα, μπαταρία φιλτροκούτι και τα βάζω σωστά τα καρμπυρατέρ πάνω στο μοτέρ και το φιλτροκούτι επίσης. Καθαρίζω φίλτρο αέρος και βενζίνης, αλλάζω μπουζί, δυστυχώς βρήκα μόνο 3 CR9RE και άφησα το ένα παλιό πάνω έως αύριο που θα πάω να πάρω για να δω τι θα κάνει.
    Δυστυχώς το πρόβλημα παραμένει. Το ευτυχές, αν μπορεί να δει κανείς την ευτυχία με τέτοια ταλαιπωρία, είναι πως μετά τις 6000 το μηχανάκι καθαρίζει πολύ πιο δυνατά από πριν.
    Φιλοδοξώ το πρόβλημα να είναι στο τελευταίο μπουζί που δεν άλλαξα?!.....Σήμερα το πρωί που πήγαινα στη δουλειά πάλι με 8000-9000 πορεία ήταν άψογο.
    Βενζίνη δεν έχω βάλει ακόμα είναι στα 3/4 το ρεζερβουάρ με 100άρα μέσα.
    Τι άλλο να είναι βρε παιδιά, απορώ ειλικρινά.

  15. #15
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Αρχικά δημιουργήθηκε από onewayoranother
    καλησπέρα και πάλι.
    Σήμερα μου ψανακάνει κομπιάσματα κάτω από τις 4000 στροφές. Παράξενο πολύ, γύριζα από τη δουλειά το απόγευμα με 8000-9000 πορεία και κόβω για να στρίψω στην έξοδο και το νοιώθω πάλι να κομπιάζει.
    Έκατσα και έβγαλα σέλα και ντεπόζιτο και είδα πως δεν είχαν κουμπώσει καλά στον κύλιδρο 3 το καρμπυρατέρ. Με τα πολλά βγάζω λάστιχα, μπαταρία φιλτροκούτι και τα βάζω σωστά τα καρμπυρατέρ πάνω στο μοτέρ και το φιλτροκούτι επίσης. Καθαρίζω φίλτρο αέρος και βενζίνης, αλλάζω μπουζί, δυστυχώς βρήκα μόνο 3 CR9RE και άφησα το ένα παλιό πάνω έως αύριο που θα πάω να πάρω για να δω τι θα κάνει.
    Δυστυχώς το πρόβλημα παραμένει. Το ευτυχές, αν μπορεί να δει κανείς την ευτυχία με τέτοια ταλαιπωρία, είναι πως μετά τις 6000 το μηχανάκι καθαρίζει πολύ πιο δυνατά από πριν.
    Φιλοδοξώ το πρόβλημα να είναι στο τελευταίο μπουζί που δεν άλλαξα?!.....Σήμερα το πρωί που πήγαινα στη δουλειά πάλι με 8000-9000 πορεία ήταν άψογο.
    Βενζίνη δεν έχω βάλει ακόμα είναι στα 3/4 το ρεζερβουάρ με 100άρα μέσα.
    Τι άλλο να είναι βρε παιδιά, απορώ ειλικρινά.
    το ενδεχομενο να πας σε συνεργειο παιζει ???
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Fazer 600 2003 - Σκορτσάρισμα στα χαμηλά...
    από naknath στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 17/10/2006, 21:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF