Σκέφτομαι να βάλω εξάτρμηση στο 600 .Θα ηθελα να ακουσω την γνώμη σας για την μαρκα και για αλλες λεπτομέριες που αφορουν το θέμα
Σκέφτομαι να βάλω εξάτρμηση στο 600 .Θα ηθελα να ακουσω την γνώμη σας για την μαρκα και για αλλες λεπτομέριες που αφορουν το θέμα
Η ΑΣΦΑΛΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΙΟ ΞΕΡΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ!!!
Φίλε μου ρίξε μια ματιά σ'αυτό.
Για οποιοδηποτε μηχανακι, οσον αφορα σχεση τιμης/αποδοσης, θα προτεινα την mivv τιτανιου.
Εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος για τα χρημματα που εδωσα.
Οταν την πηρα κοστιζαν:
acrapovic αλουμινιου 450 ευρω
remus τιτανιου 550 ευρω
mivv τιτανιου 370 ευρω.
Το νου σου μονο οτι ειναι εντελως ορθανοιχτη και αν θες ταπα την αγοραζεις ξεχωριστα.
Εμενα μου ειχε δημιουργησει μια τρυπα στις πολυ χαμηλες στροφες 1500-2000 σαλ. Δλδ εριχνα ξερογκαζο και η μηχανη δεν αντιδρουσε καθολου.
Μειωθηκε αισθητα με ρυθμιση των καρμπυρατερ που εκανα.
Οπωσδηποτε να δεις και το λινκ που δινει ο Μακης για περισσοτερες επιλογες.
ΝικόΛΑς ~ Play and enjoy, you might die tomorrow
~ CBF 600s ABS and past... ~ slang ~
~constantly talking, isn't necessarily communicating~
eyxaristo para poly paidia
Η ΑΣΦΑΛΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΙΟ ΞΕΡΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ!!!
Επειδη σκέφτομαι κι εγω το θέμα εξάτμιση στο CBF αλλά το "πακετάκι" πάει κάμποσο!! ας πει κάποιος που έχει βάλει αν αξίζει.
Είδατε ρε παιδιά αισθητή διαφορά; χαμηλά; ψηλά; τα έχουμε μετά τα fazer;
Αυτή η lazer που έβαλε ο makis ωραία δείχνει
λοιπον με mivv ,φιλτρο και ρυθμιση καρμπσ +6 αλογα με δυναμομετρηση (75 τροχο)και αυξηση ροπησ ομωσ σου λειπουν ακομα 15 αλογα ,τωρα για το αν αξιζει ναι στον ηχο ,τραβηγμα απο χαμηλα ,εμφανιση, βαροσ,
οχι τιμη!(συνολο +500e)
σκεψου οτι το hornet me αντιστοιχεσ αλλαγεσ κερδιζει μονο 1 αλογο!!!!
μη ξεχνιομαστε πωλειτε ακομα η μαμα εξατμιση
athina tis evales ?giati edo sthn eparxia thelis kai alla 200 europoula aera.
Η ΑΣΦΑΛΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΙΟ ΞΕΡΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ!!!
Κοίταξε Τεό, σίγουρα το κόστος είναι μεγαλούτσικο αλλά για το αν τελικά αξίζει το κρίνει ο καθένας μόνος του ανάλογα βέβαια απ'το ζητούμενό του και απ'το αποτέλεσμα που τελικά θα πάρει με την αγορά ενός τελικού.Αρχικά δημιουργήθηκε από TEOkaip7
Επειδη σκέφτομαι κι εγω το θέμα εξάτμιση στο CBF αλλά το "πακετάκι" πάει κάμποσο!! ας πει κάποιος που έχει βάλει αν αξίζει.
Είδατε ρε παιδιά αισθητή διαφορά; χαμηλά; ψηλά; τα έχουμε μετά τα fazer;
Αυτή η lazer που έβαλε ο makis ωραία δείχνει
Προσωπικά το δικό μου ζητούμενο όταν βρισκόμουν στην αναζήτηση ήταν η εμφάνιση και ο πιο μπάσος ήχος που θα έδινε το aftermarket σε σχέση με το "μαμά", οι επιδόσεις δεν μ'ενδιέφεραν ιδιαίτερα αλλά ήθελα όμως να δώσω και στο μοτέρ περισσότερη ανάσα αφού το ένιωθα πνιγμένο.
Τελικά μετά το τελικό, ένα φίλτρο K&N και κάποια ψιλορυθμισούλα στα καρμπυρατέρ, νοιώθω το μοτεράκι αρκετά πιο ζωηρό απ'τις 3500 και μετά κι όλο αυτό χωρίς να χάσει τη γραμμικότητα στη ροπή του !
Σίγουρα ανάπνευσε και σίγουρα με φτιάχνει ο ήχος του οπότε εγώ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και χαλάλι τα έξοδα !
6 άλογα είναι δεν είναι καθόλου άσχημα βέβαια η τιμή είναι το μεγάλο μείον αλλά κάτι θα κάνουμεΑρχικά δημιουργήθηκε από bsari
λοιπον με mivv ,φιλτρο και ρυθμιση καρμπσ +6 αλογα με δυναμομετρηση (75 τροχο)και αυξηση ροπησ ομωσ σου λειπουν ακομα 15 αλογα ,τωρα για το αν αξιζει ναι στον ηχο ,τραβηγμα απο χαμηλα ,εμφανιση, βαροσ,
οχι τιμη!(συνολο +500e)
σκεψου οτι το hornet me αντιστοιχεσ αλλαγεσ κερδιζει μονο 1 αλογο!!!!
μη ξεχνιομαστε πωλειτε ακομα η μαμα εξατμιση
για τα fazer πλάκα κάνω
Όντως ο ήχος είναι πολύ καλύτερος απο τη "μαμά" εξάτμιση και απο τη στιγμή που υπάρχει και αισθητή βελτίωση στις επιδόσεις τότε αξίζει.Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Κοίταξε Τεό, σίγουρα το κόστος είναι μεγαλούτσικο αλλά για το αν τελικά αξίζει το κρίνει ο καθένας μόνος του ανάλογα βέβαια απ'το ζητούμενό του και απ'το αποτέλεσμα που τελικά θα πάρει με την αγορά ενός τελικού.
Προσωπικά το δικό μου ζητούμενο όταν βρισκόμουν στην αναζήτηση ήταν η εμφάνιση και ο πιο μπάσος ήχος που θα έδινε το aftermarket σε σχέση με το "μαμά", οι επιδόσεις δεν μ'ενδιέφεραν ιδιαίτερα αλλά ήθελα όμως να δώσω και στο μοτέρ περισσότερη ανάσα αφού το ένιωθα πνιγμένο.
Τελικά μετά το τελικό, ένα φίλτρο K&N και κάποια ψιλορυθμισούλα στα καρμπυρατέρ, νοιώθω το μοτεράκι αρκετά πιο ζωηρό απ'τις 3500 και μετά κι όλο αυτό χωρίς να χάσει τη γραμμικότητα στη ροπή του !
Σίγουρα ανάπνευσε και σίγουρα με φτιάχνει ο ήχος του οπότε εγώ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και χαλάλι τα έξοδα !
Όσον αφορά την αισθητική της υπόθεσης εμένα μου αρέσει η "μαμά"
Το καταλάβαμε μίστερ !:oΑρχικά δημιουργήθηκε από TEOkaip7
για τα fazer πλάκα κάνω
Λες και δεν τό'χουμε έτσι κι αλλιώς
Έχει ενδιαφέρον πάντως και το διάγραμμα της Lazer.Αρχικά δημιουργήθηκε από TEOkaip7
6 άλογα είναι δεν είναι καθόλου άσχημα βέβαια η τιμή είναι το μεγάλο μείον αλλά κάτι θα κάνουμε
χθες το βράδυ έκανα μια βόλτα με συνεπιβάτη έναν φίλο που έχει fazer, έπαθε πλάκα όταν είδε ότι είχα 6η και 2000 rpm και χωρίς να κατεβάσω άνοιγα το γκάζι και τράβαγεΑρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Το καταλάβαμε μίστερ !:o
Λες και δεν τό'χουμε έτσι κι αλλιώς
Μου λέει ότι για να το πετύχει αυτό το γρανάζωσε αλλά και πάλι
Ε ναι εκεί καλά τα πάμε, 5-6000 στροφές αργότερα ψιλο:ZZZ: εμείς.Αρχικά δημιουργήθηκε από TEOkaip7
χθες το βράδυ έκανα μια βόλτα με συνεπιβάτη έναν φίλο που έχει fazer, έπαθε πλάκα όταν είδε ότι είχα 6η και 2000 rpm και χωρίς να κατεβάσω άνοιγα το γκάζι και τράβαγε
Μου λέει ότι για να το πετύχει αυτό το γρανάζωσε αλλά και πάλι
Αλλά έχουμε γραμμικότερη καμπύλη ροπής κι αυτός ήταν ο λόγος που κατέληξα στο Hondaκι τελικά, εγώ μέχρι τις 5-6,5 που ταξιδεύω συνήθως είναι μια χαρά, ποτέ δεν τά'θελα τα ξεσπάσματα ιδιαίτερα, πόσο μάλλον όταν βρίσκονται αρκετά ψηλά.
Χαβαλέ έχουνε δηλαδή αλλά εγώ δηλώνω ταξιδιάρης
αν ενδιαφερεται καποιος για καινουρια εξατμιση remus ας μου στείλει ΠΜ... παίζει έκπτωση από αντιπροσωπεια...