Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 19

Θέμα: τζετάρισμα keihin PWK38

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635

    τζετάρισμα keihin PWK38

    Πρόσφατα άλλαξα τον σιγαστήρα σε ΥΖ 250 2Τ με ένα FMF ήσυχο 96db, πιο μακρύ (με το μπαρδόν).

    Με το προηγούμενο "τελικό" όλα οκ αν και πάλι, το μπουζί έδειχνε αρκετά λαδωμένο χειμώνα - καλοκαίρι δηλαδή το μηχανάκι δούλευε με πλούσιο μίγμα και μάλιστα καθαρά, κοινώς ξύριζε στις χαμηλομεσαίες (λογω τύπου εξάτμισης που δίνει τη ροπή πιο χαμηλά)


    Το πρόβλημα:
    Με την καινούργια εξάτμιση χωρίς να αλλάξω το τζετάρισμα, έμεινα από βενζινη στα 52 Km και παράλληλα το μηχανάκι έσβηνε χαμηλά και δεν δούλευε καθαρά. Το μπουζί μούσκεμα από λάδι άρα το μηχανάκι δούλευε με πολύ πλούσιο μίγμα. (μου λάδωσε και το μπουζί)

    Άλλαξα το pilot jet από 52 σε 50 και τώρα δουλεύει πολύ καλά στις χαμηλές στροφές και κρατάει ρελαντί μια χαρά, αλλά ψηλά σα να δουλεύει λίγο μπουκωμένα χωρίς να κάνει όμως κάτι ενοχλητικό. Αυτό που δεν μου αρέσει είναι ότι ο σιγαστήρας γεμίζει λάδια ακόμα και αν κάνω μίξη 1.8% αντί για 2% που είναι το σωστό. Επίσης το μπουζί εξακολουθεί να δείχνει λαδωμένο.

    Η θέση της βελόνας είναι στη 4η με στάνταρτ τη 3η θέση. (συνολικά έχει 5 θέσεις)

    Το main jet είναι 172 με μαμά 175.

    Ερώτηση 1
    Για να φτωχύνω και άλλο το μείγμα να κατεβάσω τη θέση της βελόνας άλλη μια θέση ή να αλλάξω το main jet ένα νούμερο πιο κάτω, π.χ. 170;


    Ερώτηση 2
    Είναι δυνατόν να καταναλώσει 8 λίτρα βενζίνης σε 52 χιλιόμετρα επειδή ήταν υπερβολικά πλούσιο το μείγμα ή κάτι άλλο δεν πάει καλά;
    (εκείνη τη μέρα είχε πολύ ζέστη σε συνδυασμό με την κίτρινη σκόνη από την Αφρική)

    Ευχαριστώ προκαταβολικά.

  2. #2
    Ο μόνος τρόπος να επηρέασε το pilot, είναι να έχει καθαρίσει η απόκριση απο ρελαντί προς χαμηλές και να έχει γίνει πιο γραμμικό.

    Βελόνα 4η θέση από πάνω? (πλούσιο μΕ ακούγεται.... )

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Ο μόνος τρόπος να επηρέασε το pilot, είναι να έχει καθαρίσει η απόκριση απο ρελαντί προς χαμηλές και να έχει γίνει πιο γραμμικό.

    Βελόνα 4η θέση από πάνω? (πλούσιο μΕ ακούγεται.... )


    Έχεις δίκιο μπερδεύτηκα, αν το κλιπ που κρατάει τη βελόνα είναι στη 4η θέση της βελόνας, αυτή ανεβαίνει προς τα πάνω οπότε περνάει πιο πολύ βενζίνη.

    Θα φέρω τη βελόνα στη στανταρτ 3η θέση και αν εξακολουθεί να είναι πλούσιο θα αλλάξω main jet από 172 σε 170.

  4. #4
    ασφαλεια 2η θεση απο πανω και main 175...

    trust me...:a47:
    frankly my dear, i dont give a damn...

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    ασφαλεια 2η θεση απο πανω και main 175...

    trust me...:a47:
    Για τη χρήση που κάνουμε, προτιμάται η προς το φτωχό ρύθμιση παρά προς το πλούσιο.

    Επίσης αυτή η επιλογή -στα δίχρονα πάντα- καλό είναι να γίνεται σε σχέση με την εμπειρία του αναβάτη....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Για τη χρήση που κάνουμε, προτιμάται η προς το φτωχό ρύθμιση παρά προς το πλούσιο.

    Επίσης αυτή η επιλογή -στα δίχρονα πάντα- καλό είναι να γίνεται σε σχέση με την εμπειρία του αναβάτη....
    ειμαι σε θεση να βαλω ακομη και στοιχημα οτι θα κανει κολωτουμπες με αυτη την ρυθμιση που προτεινω...

    υ.γ. για να μην μιλησω για την μειωση της καταναλωσης...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    ειμαι σε θεση να βαλω ακομη και στοιχημα οτι θα κανει κολωτουμπες με αυτη την ρυθμιση που προτεινω...

    υ.γ. για να μην μιλησω για την μειωση της καταναλωσης...
    Eίναι άλλο το τελικό man και είπαμε...
    One step @ a time....:smilea:


    ήδη κάνει, μην σβαρνιστεί κιόλας....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Eίναι άλλο το τελικό man και είπαμε...
    One step @ a time....:smilea:


    ήδη κάνει, μην σβαρνιστεί κιόλας....
    εξακολουθεις να επιμενεις ομως και με συγχιζεις...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    εξακολουθεις να επιμενεις ομως και με συγχιζεις...
    Kάτι θα ξέρω....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Kάτι θα ξέρω....
    εχε χαρη ρε μπαγασα που σε συμπαθω...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Τελικά η ασφάλεια ήταν στη 3η θέση και την πήγα στη 2η.

    Main jet άφησα το 172.


    Το μηχανάκι δουλεύει καθαρά χαμηλομεσαίες και ανεβάζει γρήγορα ψηλά, έχει φοβερή απόκριση, και η πρόχειρη βόλτα μου εξελίχθηκε σε ένα ατελείωτο ντριφτ...

    Το μπουζί το τσέκαρα αρκετές φορές και είναι καφετί προς μαύρο άρα οκ.



    Από περιέργεια θα δοκιμάσω κάποια στιγμή την ασφάλεια στην 1η θέση (αφού ήταν 3η τελικά) και 175.

    Ευχαριστώ και τους δύο για τις συμβουλές...

  12. #12
    κανονικα στην πρωτη δεν προβλεπεται να σου δουλεψει...θα ισιωσει παντου κανοντας ενα ξεσπασμα αποτομο ψηλα...αν τυχον παιξει,τοτε εχεις προβλημα σε βελονοθηκη, η βελονα, η το μοτοσακο εχει τετοιου ειδους εκτεταμενες μετατροπες,που χρειαζεται βελονα με διαφορετικο tapper...

    υ.γ. τελικα ειμαι πολυ καλος ο πουστης...:rotflmao:
    frankly my dear, i dont give a damn...

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    κανονικα στην πρωτη δεν προβλεπεται να σου δουλεψει...θα ισιωσει παντου κανοντας ενα ξεσπασμα αποτομο ψηλα...αν τυχον παιξει,τοτε εχεις προβλημα σε βελονοθηκη, η βελονα, η το μοτοσακο εχει τετοιου ειδους εκτεταμενες μετατροπες,που χρειαζεται βελονα με διαφορετικο tapper...


    +1

    υ.γ. τελικα ειμαι πολυ καλος ο πουστης...:rotflmao:
    Δουλειά για πάρτη σου βγάζεις παληκάρι. Ετοιμάσου να παίξεις με σπρέυ πολυουρεθάνης. Αν είναι να γίνουν μαντάρα, τουλάχιστον να φταίνε 2....... :rotflmao:

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    +1


    Δουλειά για πάρτη σου βγάζεις παληκάρι. Ετοιμάσου να παίξεις με σπρέυ πολυουρεθάνης. Αν είναι να γίνουν μαντάρα, τουλάχιστον να φταίνε 2....... :rotflmao:
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    frankly my dear, i dont give a damn...

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635

    Thumbs down


Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Keihin Flat Cr ΣΕ Cbr 900rr
    από vr600george στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2006, 07:58
  2. καρμπ. Keihin FCR 40-42....
    από athandim στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 17/04/2006, 19:40
  3. ανταλλακτικα για Keihin
    από Dexter στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 25/08/2005, 17:31

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF