Πρόσφατα άλλαξα τον σιγαστήρα σε ΥΖ 250 2Τ με ένα FMF ήσυχο 96db, πιο μακρύ (με το μπαρδόν).
Με το προηγούμενο "τελικό" όλα οκ αν και πάλι, το μπουζί έδειχνε αρκετά λαδωμένο χειμώνα - καλοκαίρι δηλαδή το μηχανάκι δούλευε με πλούσιο μίγμα και μάλιστα καθαρά, κοινώς ξύριζε στις χαμηλομεσαίες (λογω τύπου εξάτμισης που δίνει τη ροπή πιο χαμηλά)
Το πρόβλημα:
Με την καινούργια εξάτμιση χωρίς να αλλάξω το τζετάρισμα, έμεινα από βενζινη στα 52 Km και παράλληλα το μηχανάκι έσβηνε χαμηλά και δεν δούλευε καθαρά. Το μπουζί μούσκεμα από λάδι άρα το μηχανάκι δούλευε με πολύ πλούσιο μίγμα. (μου λάδωσε και το μπουζί)
Άλλαξα το pilot jet από 52 σε 50 και τώρα δουλεύει πολύ καλά στις χαμηλές στροφές και κρατάει ρελαντί μια χαρά, αλλά ψηλά σα να δουλεύει λίγο μπουκωμένα χωρίς να κάνει όμως κάτι ενοχλητικό. Αυτό που δεν μου αρέσει είναι ότι ο σιγαστήρας γεμίζει λάδια ακόμα και αν κάνω μίξη 1.8% αντί για 2% που είναι το σωστό. Επίσης το μπουζί εξακολουθεί να δείχνει λαδωμένο.
Η θέση της βελόνας είναι στη 4η με στάνταρτ τη 3η θέση. (συνολικά έχει 5 θέσεις)
Το main jet είναι 172 με μαμά 175.
Ερώτηση 1
Για να φτωχύνω και άλλο το μείγμα να κατεβάσω τη θέση της βελόνας άλλη μια θέση ή να αλλάξω το main jet ένα νούμερο πιο κάτω, π.χ. 170;
Ερώτηση 2
Είναι δυνατόν να καταναλώσει 8 λίτρα βενζίνης σε 52 χιλιόμετρα επειδή ήταν υπερβολικά πλούσιο το μείγμα ή κάτι άλλο δεν πάει καλά;
(εκείνη τη μέρα είχε πολύ ζέστη σε συνδυασμό με την κίτρινη σκόνη από την Αφρική)
Ευχαριστώ προκαταβολικά.