Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: Full synthetic. Πρόβλημα (?) Βοηθάτε καλεεεέ

  1. #1
    Ποτέ δεν ξέρεις... ;-) Το avatar του/της startengine
    Εγγραφή
    08/09/2005
    Μηνύματα
    163

    Full synthetic. Πρόβλημα (?) Βοηθάτε καλεεεέ

    Ότι έχει χιλιοσυζητηθεί το γνωρίζω.

    Ότι ο Παλαιός Κύριος είναι ειδήμων και σεβάσμιος το γνωρίζω επίσης. Δεν υποτιμώ ωστόσο την άποψη κανενός με την καμία

    Το λοιπόν. Kawasaki er6. 8000χλμ και επίσκεψη σε μάστορα που ξέρει καλά τα Καβασάκια:wacko: Αφού είναι ενδιάμεση αλλαγή είπα να πάω κοντά μου...

    Τι λαδάκια μάστορα? Ρωτάω.
    Φουλ συνθετικά. Τα Ipone τα Katana με λέει.
    Μα...μου...εγώ. Ο κατασκευαστής όμως... ημισυνθετικά...μπλα μπλα
    Ύφος περιφρονητικόο από το μάστορα.
    Μπούρδες! Θα βάλεις τα Κατάνα και θα δεις τεράστια διαφορά στο συμπλέκτη!

    Να πω την αλήθεια, βαριόμουν να τρέχω αλλού... Γ@@@το!!!

    Με το που πάω την πρώτη μεγάλη βόλτα...έβαζα 1η/2η/3η στον Πειραιά και με άκουγαν στην Αθήνα. Και η αίσθηση στις αλλαγές σκλήρυνε και σκάλωνε αρκετά. Ο τύπος είχε δίκιο: Μεγάλη διαφορά στο συμπλέκτη!!! Αλλά...προς το χειρότερο.

    Και ερωτώ (με αγωνία η πτωχή ανίδεη):
    Να τ' αφήκω?

    Ή να τ' αλλάξω με τη μία?
    Έχει επιπτώσειςκαι στη λειτουργία (και τη στεγανότητα) του κινητήρα?

    Βοήθεια!!! Το τι κουλό ακούω/διαβάζω δε λέγεται
    Ζήσε, μάθε και αγάπα όσο περισσότερο μπορείς!
    Μετανιώνεις πάντα για εκείνα που ΔΕΝ πρόλαβες να κάνεις.....

  2. #2
    Canibalise Legallis Το avatar του/της the who
    Εγγραφή
    27/06/2006
    Μηνύματα
    1.619

    Re: Full synthetic. Πρόβλημα (?) Βοηθάτε καλεεεέ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από startengine
    Ότι έχει χιλιοσυζητηθεί το γνωρίζω.

    Ότι ο Παλαιός Κύριος είναι ειδήμων και σεβάσμιος το γνωρίζω επίσης. Δεν υποτιμώ ωστόσο την άποψη κανενός με την καμία

    Το λοιπόν. Kawasaki er6. 8000χλμ και επίσκεψη σε μάστορα που ξέρει καλά τα Καβασάκια:wacko: Αφού είναι ενδιάμεση αλλαγή είπα να πάω κοντά μου...

    Τι λαδάκια μάστορα? Ρωτάω.
    Φουλ συνθετικά. Τα Ipone τα Katana με λέει.
    Μα...μου...εγώ. Ο κατασκευαστής όμως... ημισυνθετικά...μπλα μπλα
    Ύφος περιφρονητικόο από το μάστορα.
    Μπούρδες! Θα βάλεις τα Κατάνα και θα δεις τεράστια διαφορά στο συμπλέκτη!

    Να πω την αλήθεια, βαριόμουν να τρέχω αλλού... Γ@@@το!!!

    Με το που πάω την πρώτη μεγάλη βόλτα...έβαζα 1η/2η/3η στον Πειραιά και με άκουγαν στην Αθήνα. Και η αίσθηση στις αλλαγές σκλήρυνε και σκάλωνε αρκετά. Ο τύπος είχε δίκιο: Μεγάλη διαφορά στο συμπλέκτη!!! Αλλά...προς το χειρότερο.

    Και ερωτώ (με αγωνία η πτωχή ανίδεη):
    Να τ' αφήκω?

    Ή να τ' αλλάξω με τη μία?
    Έχει επιπτώσειςκαι στη λειτουργία (και τη στεγανότητα) του κινητήρα?

    Βοήθεια!!! Το τι κουλό ακούω/διαβάζω δε λέγεται
    Γνωμη μου ειναι να τα αφησεις μιας και τα πληρωσες(κι οχι φτηνα απ οσο καταλαβαινω) αλλα να τσεκαρεις το δεικτη ΤΑΚΤΙΚΟΤΑΤΑ.Αν ο κατασκευαστης λεει ημισυνθετικα κι εσυ βαζεις φουλ δεν νομιζω να του κανεις ζημια αλλα ισως να τα καιει.
    Οποτε προσεχε τη σταθμη κι αλλαξε τα στο οριο.
    «Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε “από ημάς” συνθήκην με “έναν” κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω θα μου κλάσουν τον πούτσο!»

    Στρατηγός Γεώργιος Καραϊσκάκης (1782-1827)

    http://www.youtube.com/watch?v=Ggd3TkJjlk8&feature=related

  3. #3
    Κόψε τα πολλά πάρε δώσε με το τύπο.
    Άλλαξε τα. Βάλε το είδος λαδιών που προτείνει ο κατασκευαστής σε άλλο συνεργείο, όπου θα μπορείς να έχεις εσύ τη τελική γνώμη. (εξάλλου τα πληρώνεις)
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.076
    Τα λάδια τα ελέγχεις έτσι και αλλιώς πάντα ,είτε συνθετικά είτε απλά.
    Για τον απλό λόγο ότι μερικά καίγονται μερικά οχι, και μερικές φορές τα καίει και το μηχανάκι χωρίς να φταίνε αυτά δεν υπάρχει κανόνας.Και βέβαια όσο δεν σε ενοχλέι κράτα τα.
    Μετά τα αλλάζεις.
    Κατά την ταπεινή μου άποψη αν πρέπει να διαλέξει κάποιος ανάμεσα σε ακριβό λάδι και αλλαγές στα χιλιόμετρα που λέει ο κατασκευαστής ή φτηνότερο λάδι και συχνότερες αλλαγές, θα πρέπει να κάνει το δεύτερο, ειδικά αν δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα.

  5. #5
    Τα συνθετικά λάδια έχουν την ιδιότητα να λεπτένουν όταν ζεσταίνονται κ να επανέρχονται όταν κρυλωσουν. Αυτό είναι απαραίτητο για τα supersport που ανεβάζουν 12+ χιλ. στροφές. Δεν κάνουν για απλούς κινητήρες γιατί ακούγονται τα μέταλα κ καίνε τις φλάντζες μετά από μακροχρίνια χρήση. Επίσης δεν ενδύκνονται για τα πρώτα 10.000 χιλ. του κινητήρα (οποιουδήποτε) γιατι λόγω τις ιδιότηητας που έχουν να λιπαίνουνν παντού, ουσιαστηκά δδυσκολεύουν τα ελατήρια των πιστονιών να σττρώσουν μέσα στους κιλύνδρους.

  6. #6
    ...και γυμνιστής Το avatar του/της odt
    Εγγραφή
    24/05/2006
    Μηνύματα
    824

    Re: Full synthetic. Πρόβλημα (?) Βοηθάτε καλεεεέ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από startengine

    Με το που πάω την πρώτη μεγάλη βόλτα...έβαζα 1η/2η/3η στον Πειραιά και με άκουγαν στην Αθήνα.
    Α, εσύ ήσουν ε ?

    Βασικά...καλό θα ήταν να μας έλεγες (εαν είδες) το ιξώδες των λαδιών (ξέρεις, κάτι γραμματάκια του στυλ...10w40 ή 15W50 κλπ,κλπ) μετά να βλέπαμε (έβλεπες εσύ πρώτα και μετά μας ελεγες κι εμάς) αν συμφωνούν με αυτά που προτείνει ο (ταλαίπωρος ) κατασκευαστής...και μετά να μας απασχολούσε το θέμα της σύνθεσης του λαδιού.

    κοίτα και τη στάθμη του λαδιού με τον τρόπο που προτείνει ο κατασκευαστής...

    άσχετο..(μάλλον) φίλτρο σου άλλαξε?

    φαντάζομαι είναι ακριβά αυτά τα ipone ε? κανονικά για 3 λίτρα ημισυνθετικό λάδι, δεν θα χρειαστεί ποτέ να δώσεις πάνω από 30? (και πολλά λέω) αν τα αγοράσεις εσύ...
    Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
    …αν
    Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
    Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:

    Pics


  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gemiSALONIKA
    Τα συνθετικά λάδια έχουν την ιδιότητα να λεπτένουν όταν ζεσταίνονται κ να επανέρχονται όταν κρυλωσουν. Αυτό είναι απαραίτητο για τα supersport που ανεβάζουν 12+ χιλ. στροφές. Δεν κάνουν για απλούς κινητήρες γιατί ακούγονται τα μέταλα κ καίνε τις φλάντζες μετά από μακροχρίνια χρήση. Επίσης δεν ενδύκνονται για τα πρώτα 10.000 χιλ. του κινητήρα (οποιουδήποτε) γιατι λόγω τις ιδιότηητας που έχουν να λιπαίνουνν παντού, ουσιαστηκά δδυσκολεύουν τα ελατήρια των πιστονιών να σττρώσουν μέσα στους κιλύνδρους.
    + 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

  8. #8
    Πέτα το λάδι που κάνει 40 ευρώ αμα αγαπάς το μηχανάκι σου που κάνει πολλα περισσότερα.
    Βάλε επώνυμα στο ιξώδες και τύπο που γράφει το manual και να μάθεις να τα αλλάζεις μόνος σου καλύτερα.

  9. #9
    Ποτέ δεν ξέρεις... ;-) Το avatar του/της startengine
    Εγγραφή
    08/09/2005
    Μηνύματα
    163

    Re: Re: Full synthetic. Πρόβλημα (?) Βοηθάτε καλεεεέ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από odt
    Α, εσύ ήσουν ε ?

    Βασικά...καλό θα ήταν να μας έλεγες (εαν είδες) το ιξώδες των λαδιών (ξέρεις, κάτι γραμματάκια του στυλ...10w40 ή 15W50 κλπ,κλπ) μετά να βλέπαμε (έβλεπες εσύ πρώτα και μετά μας ελεγες κι εμάς) αν συμφωνούν με αυτά που προτείνει ο (ταλαίπωρος ) κατασκευαστής...και μετά να μας απασχολούσε το θέμα της σύνθεσης του λαδιού.

    κοίτα και τη στάθμη του λαδιού με τον τρόπο που προτείνει ο κατασκευαστής...

    άσχετο..(μάλλον) φίλτρο σου άλλαξε?

    φαντάζομαι είναι ακριβά αυτά τα ipone ε? κανονικά για 3 λίτρα ημισυνθετικό λάδι, δεν θα χρειαστεί ποτέ να δώσεις πάνω από 30? (και πολλά λέω) αν τα αγοράσεις εσύ...
    Ναι ρε γ@μωτ γ@μωτ... Εγώ ήμουν
    Τουλάχιστον κάνουν την παρουσία μου αισθητή!

    Λοιπόν αν και το ζήτησα, φίλτρο δε μου άλλαξε. Ο τύπος είναι όντως για...
    10W50 είναι το SAE και για 2 λίτρα (δικύλινδρο είναι το er) πλΕρωσα 30 ευρά

    Ξέρεις τι μου κάνει εντύπωση? Που μαστόρια σαν κι αυτόν (και άλλους) τους προτείνουν σαν Θεούς. Και μιας και οι εξουσιοδοτημένοι μας έχουν ένα θεματάκι... πήγα κι εγώ στο μπάρμπα μπας και πέσω σε κανέναν καλό. Ότι θα τ' ακούσει θα τ' ακούσει...μη σου πω πως θα του πάω τα δικά μου και θα τα βάλει και χωρίς κουβέντα
    Ζήσε, μάθε και αγάπα όσο περισσότερο μπορείς!
    Μετανιώνεις πάντα για εκείνα που ΔΕΝ πρόλαβες να κάνεις.....

  10. #10
    Ποτέ δεν ξέρεις... ;-) Το avatar του/της startengine
    Εγγραφή
    08/09/2005
    Μηνύματα
    163
    Και παιδιά

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ!!!

    Ζήσε, μάθε και αγάπα όσο περισσότερο μπορείς!
    Μετανιώνεις πάντα για εκείνα που ΔΕΝ πρόλαβες να κάνεις.....

  11. #11
    Πολλά τα χρόνια... Το avatar του/της Antwnis
    Εγγραφή
    18/02/2003
    Μηνύματα
    274
    Άλλαξε τα, όπως πρότειναν κ οι προλαλησαντες.
    Είχα αντίστοιχη εμπειρία.
    Εγώ βέβαια την πάτησα μόνος μου αγοράζοντας κατά λάθος συνθετικά της valvoline αντι για ημισυνθετικά (τα είχα πάρει από το praktiker και οι συσκευασίες ήταν ολόιδιες πλήν των προδιαγραφών που δεν πρόσεξα).
    Το αποτέλεσμα ήταν να καίει πάνω από μισό λίτρο στα 1000 χλμ ενώ το μοτέρ ξέρναγε λάδια απο τις αναθυμιάσεις.
    Φρικτή εμπειρία!
    Μόλις έβαλα πάλι τα ημισυνθετικά 20-50 που χρησιμοποιούσα συνήθως, το πρόβλημα αποκαταστάθηκε.
    Ο δε μάστορας που πήγες... Απλά προώθησε τα λάδια που τον βόλευαν για την τσέπη του.
    Σε είδε ίσως γυναίκα? Παίζει κ αυτό.
    Πήγαινε μαζί με το manual ανα χείρας και κάντου λίγο την ζόρικη.... Αν μπορείς πάρε κ εναν φίλο σου παρέα.
    Είναι υποχρεωμένος να στα αλλάξει.
    Όλα είναι έτσι, μέχρι να αποδειχθεί ότι είναι αλλιώς! :a39:

  12. #12
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Μαίρη, αγόρασε μόνη σου απ'όπου θες τα λαδάκια που προτείνει ο κατ/στης καθώς και ένα φιλτράκι καινούργιο και πήγαινε να στα αλλάξει είτε ο ίδιος βλαξ είτε κάποιος άλλος.

    (αντικαθιστά ημι με φούλ και δεν αλλάζει ούτε καν φίλτρο -ωραίος ο παίκτης...αυτό ούτε ο oldman δεν θα το έκανε ).

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    (αντικαθιστά ημι με φούλ και δεν αλλάζει ούτε καν φίλτρο -ωραίος ο παίκτης...αυτό ούτε ο oldman δεν θα το έκανε ).
    Ναι ρε τον φούστη ...!!!


    Πλάκα - πλάκα ο τύπος είναι ελαφρώς μ@λ@κας, γιατί στα 8.000 χλμ σε τέτοιο μηχανάκι το φίλτρο είναι γεμάτο από γρέζια, επικαθήσεις, νερά, μούσγα και βρύα και λειχήνες γενικότερα !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από startengine
    Έχει επιπτώσεις και στη στεγανότητα του κινητήρα?
    Αν δεν πάρεις κανένα δράπανο και κάνεις το κάρτερ σουρωτήρι, όχι !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    (αντικαθιστά ημι με φούλ και δεν αλλάζει ούτε καν φίλτρο -ωραίος ο παίκτης...).
    Άψογος ο Τάσος !

    Θα πρότεινα κι εγώ αντικατάσταση με ημισυνθετικό αλλά αυτό δεν μου πέρασε καν απ'το μυαλό !:a19:


    (ούτε αυτό με τις λειχήνες)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 24/12/2016, 20:37
  2. full face kranos
    από Kwsths στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2004, 21:59
  3. Προβλημα και αντιδρασεις....
    από dela στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 05/03/2004, 04:23
  4. έχει πρόβλημα ο server?
    από milaber στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 04/03/2004, 08:12
  5. 'Ανεξιχνίαστο' Τεχνικό Προβλημα ... HELP
    από GiannisK στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 05/02/2004, 14:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF