Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 8 από 8

Θέμα: Δυσκoλία αλλαγής ταχύτητας ???!!

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/06/2011
    Μηνύματα
    6

    Δυσκoλία αλλαγής ταχύτητας ???!!

    Καλησπέρα,
    Σαν κάτοχος παλαιάς μοτοσυκλέτας (Kawasaki ZXR400 '96) αντιμετωπίζω τις ιδιοτροπίες και παραξενιές της αλλά παρόλα αυτά μου αρέσει και δεν την αλλάζω. Θέλω τη γνώμη και εμπειρία σας στο εξής θέμα,

    Όταν η μηχανή είναι σε στάση, είτε ο κινητήρας λειτουργεί είτε όχι, είναι δύσκολο να ανεβάσεις ή να κατεβάσεις ταχύτητα. Για παράδειγμα όταν σταματάω στο φανάρι και η μηχανή έχει τρίτη μέσα, για να κατεβάσω νεκρά ή πρώτη πρέπει είτε να παίξω λίγο με τον συμπλέκτη (διαδοχικά τον πατινάρω στιγμιαία μέχρι να μπει η ταχύτητα και τον ξαναπατάω), είτε να σπρώξω τη μοτό να τσουλήσει μερικά εκατοστά για να μπει η ταχύτητα.

    Καμιά ηδέα τι μπορεί να φταίει ?? μήπως φταίει ο συγχρονισμός των καρμπ (δεν είναι τέλεια συγχρονισμένα στο ρελαντί αλλά ούτε και χάλια)? μήπως το λάδι (πριν είχα bel-ray ημισυνθετικά, τώρα έχω τα alpine)? μήπως ρουλεμάν στο κιβώτιο? ή στη καμπάνα? μήπως η τελική μετάδοση γρανάζια -αλυσίδα (τάση αλυσίδας, χαλάρωση)? τι άλλο ?? Δεν ξέρω από που να ξεκινήσω να ψάχνω, help plz!

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Αν με τα προηγούμενα λάδια δεν στο έκανε
    Πέτα αυτά και βάλε εκείνα
    Αν δεν είναι αυτό κάτι παίζει μέσα στην καμπάνα.το μηχανάκι πατιναρει καθόλου?

  3. #3
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Ειχα το ιδιο μηχανακι και μπορω να σου πω οτι η δυσκολια που αναφερεις υπηρχε και στο δικο μου.
    Εδω να τονισω οτι δεν εχω δει κανενα μηχανακι που να κατεβαζει ταχυτητες "απροβληματιστα" οταν ειναι ακινητο.
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/06/2011
    Μηνύματα
    6
    το έκανε και με τα προηγούμενα λάδια, το μηχανάκι δεν πατιναρει καθόλου και δεν ακούγεται κάποιος θόρυβος από τη καμπάνα

    edit: προς τον φίλο τέο, το φαινόμενο έχει γίνει πολύ έντονο σε σχέση με παλιά, ώς έναν βαθμό είναι δικαιολογημένο και το κάνουν όλες οι μηχανές αλλά εδώ το πρόβλημα είναι πολύ έντονο.

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/06/2011
    Μηνύματα
    6
    καμιά νέα ηδέα ρε παιδιά ????? σπάω το κεφάλι μου να βρω πώς θα το βελτιώσω,

  6. #6
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    μηπως να το ανοιγες μονος-αν γνωριζεις-αλλιως συνεργειο

  7. #7
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    φυσιολογικο ειναι φιλε μου.
    τα κιβωτια που εχουν τα περισοτερα μοτο ετσι δουλευουν.
    οταν ο δευτερευων αξονας κιβωτιου ειναι ακινητος(γιατι εισαι στο φαναρι πχ) τοτε δεν μπορει να τυχει να ευθυγραμιζονται ολες οι σχεσεις και να κουμπωνουν.

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    μαζεψε τζογο απο την ντιζα του συμπλεκτη
    ρυθμισε σωστα αλυσιδα
    και μη σταματας με τριτη

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 28/12/2007, 15:08
  2. Κούμπωμα ταχύτητας
    από xtzanos στο forum Ducati
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 17/07/2005, 16:21
  3. Κούμπωμα ταχύτητας
    από xtzanos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 04/07/2005, 18:17
  4. τα όρια ταχύτητας ...
    από idi στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2005, 15:01
  5. νεο ρεκόρ γκίνες ταχύτητας...
    από monstermind στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 07/09/2004, 10:00

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF